Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

РС от Сливен........ах твойта......!


BlackPearl

Recommended Posts

...1) Mishelle, не си прав: С предимство е този който е заел лентата. Така е по закон. Другия извършва маневра и "трябва да се увери че не пречи на останалите участници в движението". Мигача не дава предимство при никакви обстоятелства!...

PRR, аз написах "Този зад теб, ако преди теб е чукнал мигача, той е с предимство да изпреварва. В случая RS-а явно е пуснал мигача преди тира". Т.е. описах ситуация, в която имаме 2 или повече автомобила, каращи в една посока, в една лента, всеки от тях готвещ се да изпревари ;) И затова смятам, че съм прав - този, който първи подаде ляв мигач, независимо дали ще тръгне веднага да изпреварва, е с предимство, а останалите трябва да го чакат. Ето и един прост пример - ти караш зад тир. Тира настига каруца. Ти обаче си подал мигач,че ще изпреварваш. Тира е длъжел да те изчака, независимо, че е пред теб и първи е настигнал каруцата. Всъщност това е един от единичните и малко случаи, в които мигача ти осигурява предимство. Ето какво пише в Закона:

 

"...Водачът, който ще предприеме изпреварване е длъжен преди да подаде сигнал, да се убеди, че не го изпреварва друго ППС и че движещото се след него ППС или това, което ще изпреварва, не е подало сигнал за изменение на посоката си на движение на ляво..."

:P:lol::P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    8

  • PRR

    6

  • Mishelle

    4

  • driver

    4

Най-много писали в темата

Колеги ,чета и усещам как всеки иска да дърпа чергата към себе си

Хайде да не изпадаме в подробности и да отиваме в другата крайност

че видите ли ,камионджиите са виновни.

Black Pearl също има своето право ,защото който нее сядал зад

волана на товарен автомобил не знае за какво става въпрос.Казвам

ви и го имайте предвид, защото 40 и повече тона движещи се с 80-90

км/ч са наистина голяма отговорност.Еди път отговорност от водача на тов.автомобил и след това останалите участници в движението.

Има и такъв момент, съобразява ли водача на лекия автомобил

като се набута пред камиона и удари спирачки ,кво става зад него !

Знаете ли колко случаи има от този род. Особено ако е влажно.

И не само това, просто и любителите трябва да се съобразяват че камиона няма динамиката на лекия автомобил, но те също са участници в движението. Не ме разбирайте погрешно, не искам да

оправдавам и онези ,дето злоупотребяват с размера и правото на

по-голямия ! Всеки да се опита да се постави на мястото на другия !

Дано сте ме разбрали !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младеж, не познавам лоши хора от Добрич и ти навярно не правиш изключение!

Правилно си направил, че си избягнал ПТП-то, защото в такива случаи много често се оказва, че и виновните и мъртвите са много.

В изказванията ти има много добри мисли и абсолютно "тираджийски" лафове и манталитет! Повярвай ми, знам много добре какво значи да караш композиция с тегло 40+ тона! На волана съм от 1976 година, не знам дали си бил роден тогава! Зарязал съм професионалната работа, но с "кака Снежка" навъртам по пътищата на България по хилядарка седмично и също съм се нагледал на своеволия и на простащини както от малките "келеши", така и от "динозаврите" по пътя!

Истината е една - нужна е толерантност на пътя! Сам казваш - ядосваш се на колегите, а после се поставяш на тяхното място и ти минава! Минава ти грънци, просто се примиряваш, защото си с мъничката Фабия, а не с големия автомобил! И после като се качиш в него викаш - хайде сега да ви видя!!!

Ако всеки се старае не да се поставя на мястото на другия, а да си бъде на точното място - няма да имаме грижа!

В неделя тръгвам за Женева и от сега се кефя, на това какви 3500 км ме чакат през Сърбия, Хърватска и Италия!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Казвам

ви и го имайте предвид, защото 40 и повече тона движещи се с 80-90

км/ч са наистина голяма отговорност.Еди път отговорност от водача на тов.автомобил и след това останалите участници в движението.

Има и такъв момент, съобразява ли водача на лекия автомобил

като се набута пред камиона и удари спирачки ,кво става зад него !

Знаете ли колко случаи има от този род. Особено ако е влажно...

 

Колега, 40 тона...ако ги караш с 80-90 не е голяма отговорност, а БЕЗотговорност. И тя е само на водача на камиона! Както и това, че задължително!!! (заради своята безопасност и тази на другите участници в движението) трябва да остави достатъчно място между него и този пред него, за да не му се налага да скача на спирачките! Особенно ако е влажно!!! После се сърдите на КАТ и казвате, че това "несъобразяване с пътната обстановка и условия" си го били изсмукали от пръстите...

 

@ BlackPearl - Напълно съм съгласен с това: "Трябва да РАЗЧИТАШ НА СЕБЕ СИ,а не да чакаш другите да те пазят и да се свиват.Ако не си сигурен във свойте възможности и на тези на автомобила ти-по-добре не прави рискови изпреварвания с мисълта-той тоз ще ме пусне-др ще се свие и тн." А и да ти кажа - видиш ли зелена Октавия, която пуска аварийките пред теб - аз съм! Винаги го правя :)

 

@scorost - "Истината е една - нужна е толерантност на пътя!" Когато си сядал на волана съм се родил... Тук си написал всичко с една дума! Свалям шапка!

 

А колкото до случката - крайно време е хората наистина да се осъзнаят и освен да гледат - и да виждат! Не може в завой, без достатъчна видимост и без да виждаш, че нямаш място да се мушнеш между двата камиона да тръгнеш, защото...другите ще те пазят. Возих се при такъв *** и след подобна сучка го накарах да спре и бая се сдърпахме! И после аз карах! Не съм най-добрия шофьор, но все пак искам да стигна жив за там, за където съм тръгнал! А не да ми идват на 40 дни край пътя и да съм поредния...паметник!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че мотото на темата трябва да е ПОВЕЧЕ КОЛЕГИАЛНОСТ! (10х Scorost)

 

Иначе - кой прав, кой крив няма значение като се нацелиш челно. Няма да казвам колко пъти съм се разминавал на косъм заради кретени изпреварващи без видимост. Няма смисъл и да коментираме колко пъти сме влизали в канафката за да не се нацелим челно заради това че отсреща кара келеш с BMW дето си мисли че се е качил на ракета. Не е нужно и да коментираме колко пъти ни е пускал камион и колко пъти не ни е пускал.

Мисля че мога да обобщя по следния начин. При пътуванията ми из европа се случи да навъртя 7500км за 10дни без нито една критична ситуация. Същия месец отидох и до морето - две супер критични (изпреварвания в мойто платно без видимост и смяна на платното без мигач и ползване на огледала!). Мисля че коментара е излишен...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено съм съгласен, колегиалност трябва да има. Но за съжаление тя е тясно свързана с манталитет, А тук вече нещата "малко" куцат. Но аз съм оптимист. През последните 2-3 години забелязвам доста положителна промяна в начина на шофиране на българина. Незнам дали това се дължи на факта, че все повече шофьори излизат зад граница или просто е дошло времето и ние да се очовечим.

 

А за тировете - честно казано никога не съм имал нищо против тях. Напротив, жената все ме майтапи, че от София до Варна със сигурност ще си намеря поне 3-ма тираджии, с които да си комуникирам - било с авариики, клаксон или светлини ;) А като излезна зад граница, де що има БГ тир, се започват едни поздравления. Най-много се радвам като има чуя тромбите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младеж, не познавам лоши хора от Добрич и ти навярно не правиш изключение!

Правилно си направил, че си избягнал ПТП-то, защото в такива случаи много често се оказва, че и виновните и мъртвите са много.

В изказванията ти има много добри мисли и абсолютно "тираджийски" лафове и манталитет! Повярвай ми, знам много добре какво значи да караш композиция с тегло 40+ тона! На волана съм от 1976 година, не знам дали си бил роден тогава! Зарязал съм професионалната работа, но с "кака Снежка" навъртам по пътищата на България по хилядарка седмично и също съм се нагледал на своеволия и на простащини както от малките "келеши", така и от "динозаврите" по пътя!

Истината е една - нужна е толерантност на пътя! Сам казваш - ядосваш се на колегите, а после се поставяш на тяхното място и ти минава! Минава ти грънци, просто се примиряваш, защото си с мъничката Фабия, а не с големия автомобил! И после като се качиш в него викаш - хайде сега да ви видя!!!

Ако всеки се старае не да се поставя на мястото на другия, а да си бъде на точното място - няма да имаме грижа!

В неделя тръгвам за Женева и от сега се кефя, на това какви 3500 км ме чакат през Сърбия, Хърватска и Италия!!

 

:| RESPECT!!! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Да вметна за колегиалността и толерантността. Според мен ако всеки си спазва правилата, от тях няма да има нужда. Не може някой да нарушава правилата, а аз да бъда толерантен към него. Забравете. На някой келеши по пътищата направо ми иде да им счупя главата с манивелата.

 

Понякога на някой който драстично нарушава правилата му свиркам или му присвяткам да се шашка малко и да се чуди защо. А бе те знаят и се шашкат и за малко даже им става съвестно, но лошото е, че после пак си карат като кравари (каубои). :mrgreen:

 

Колегиалност и толерантност аз го разбирам ако някой аварира, да му помогнеш. Ако на някой му загасне колата в кръстовище, да не му свиркаш, а да го изчакаш да се измъкне.

 

Обаче както често става някой да влезе на червено в кръстовището, щото просто бърза, току що се е сменило от жълто или там някакви си причини и аз да го чакам да се изнесе, като на мен ми свети зелено. Ха, забравете. Бой с манивелата, свиркане и присвяткане :evil:

 

Аз да бъда толерантен към някой дето нарушава правилата и с това предизвиква критични ситуации - забравете. Дори и да не предизвиква критични ситуации пак бой. :evil:

 

Днес като пътувах към работата 4 коли си минаха на чисто червено. Което е добре, само 4 на 2 кръстовища по 2.

 

Според мен трябва да има нулева толерантност към нарушителите. Свиркане и присвяткане да се чувстват гузни. А КАТ ако пуснат един е-майл, даже ще си нося фотоапарата и ще снимам нарушители и ще им пращам снимките. :evil:

 

А не да си викаме - карай сега какво толкова е станало, нали няма пострадали.

 

 

А иначе за тоя участък, дето го коментирате преди 4-5 год имам една кошмарна случка. Пълна мъгла. Нищо се не види. Среден трафик. Не е много натоварено, но не е малко. Мъглата е толкова гъста, че се вижда на разстояние по-малко от половин ТИР. Аз си карам с 40 някъде. Разминавам се с ТИР. По средата на ТИРа с/у мен изведнъж изскача кола. Някакъв кретен го изпреварва. Кажи ми колко трябва да си болен, за да тръгнеш да изпреварваш нещо, като не виждаш дори до средата му. Добре, че не можеше да се кара бързо и имах време да изляза на банкета и да се разминем. И все пак с ниска скорост колата беше устойчива и не поднесе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не бива да слагаме всички под общ знаменател!

Умирал съм от кеф, когато в зона на ограничена видимост водач на камион с ремарке или прицеп ми пусне десен мигач, за да ми подскаже че мога да тръгна по-рано и да го изпреваря! Това разбира се винаги е било съпроводено от клаксон с вдигната ръка от мен в края на маневрата!

В същото време съм умирал от яд, когато някой решава да се прави на кравар, както го писа един от колегите! Пример: Прибирам се миналата година през юни от снимане на състезание по драг-рейсинг в Петрич и минавам през Предела-Юндола. Настигам 5 празни цистерни с номера КН....., които явно отиват да товарят от Нефтохим-а. Въпреки че бяха празни, естествено не можеха да поддържат моето темпо. Последният водач, като ме видя в огледалото, при първа възможност ми даде мигач и минах напред. Така един след друг, докато застана зад първия и.....О,небеса!!! При всяка възможност за видимост, "колегата" мърдаше леко волана и задницата на ремаркето "сееше" по пътя, като през цялото време типът зад волана гледаше смеейки се в огледалото какво става отзад! Така се движехме може би 4-5 км и в един момент колегите отзад пропуснаха един ML и един Х5 със запалени "електрожени" и бабаита пропускайки тях, изтърва и мен. Е, как да наречем това?

А за местата около Нова Загора - мога само да кажа на всеки, който не е минавал там в мъгливо време - Бог да ви пази! Понякога не стига сами да се пазите!!!Мъжът на сестра ми беше размазан в кола на "Бърза помощ"-Пазарджик от ТИР, който изпреварвал друг ТИР в мъглата, въпреки че батко беше избягал чак в канавката! И това на 14 февруари ....Ха празнувай този празник сега..... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се позова на Закона за движение по пътищата, трябва да вметна че:

1. Този зад теб, ако преди теб е чукнал мигача, той е с предимство да изпреварва. В случая RS-а явно е пуснал мигача преди тира.

2. Спазване на безопасна дистанция - ако втория тир не позволи на колата да се мушне между двата камьона, явно втория тир не е спазвал нужната дистанция.

 

 

Мигача не дава предимство при никакви обстоятелства!

 

АБЕ ВЗЕМИ ПРОЧЕТИ ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА!!!АКО АЗ КАРАМ ЗАД ТЕБ И СЪМ ДАЛ МИГАЧ, И ДВАМАТА ИСКАМЕ ДА ИЗПРЕВАРВАМЕ ЕДНОВРЕМЕННО АЗ СЪМ С ПРЕДИМСТВО ПРЕД ТЕБ!!! :!: ИЗЯСНЯВАТ ЛИ ТИ СЕ НЕЩАТА :?: :?: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а относно шофьорите съм забелязал че от района на Сливен и Стара Загора са доста слаби водачи.Естествено не всички са такива. :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt039

Чл. 42. (1) Водач, който ще предприеме изпреварване, е длъжен:

1. преди да подаде сигнал, да се убеди, че не го изпреварва друго пътно превозно средство

и че движещото се след него пътно превозно средство или това, което ще изпреварва, не е

подало сигнал за изменение на посоката си на движение наляво;

 

Ето цитат от "ЗАКОН за движението по пътищата". Аре разберете се кой - крив, кой - праФ! Само не разбрах що с голями букви ...АБЕ ВЗЕМИ ......:?: :?: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз по-горе съм го цитирал закона вече :P

А пък да се влиза в (или създава) подобен спор е напълно излишно. И то с големи букви ;) Излишно е да се натрапва на някого, че не е прав :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя въпрос е - какъв член или алинея спазват на Запад от Калотина та няма проблеми нито при изпреварване , нито при включване в колоната , която изпреварвам :?:

Пример : магистрала , в лявата лента летят всякакви автомобили със 150 ++ , аз настигам ТИР със 100 , подавам мигач ако няма на калника ми кола се включвам в лявата лента без клаксони , псувни и тем подобни нашенски изцепки и след като си изпреваря ТИР а колоната пак полита ;)

В Унгария има забрана за изпреварване само на кръстовища и хората си изпреварват дори и в завой / със или без видимост / и в момента , когато се появи насрещно МПС тоз , който изпреварва цъка десен мигач , а колоната му прави място пак без псувни и клаксони ... кога ще се случи по наще пътища :?: :?: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се позова на Закона за движение по пътищата, трябва да вметна че:

1. Този зад теб, ако преди теб е чукнал мигача, той е с предимство да изпреварва. В случая RS-а явно е пуснал мигача преди тира.

2. Спазване на безопасна дистанция - ако втория тир не позволи на колата да се мушне между двата камьона, явно втория тир не е спазвал нужната дистанция.

 

 

Мигача не дава предимство при никакви обстоятелства!

 

АБЕ ВЗЕМИ ПРОЧЕТИ ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА!!!АКО АЗ КАРАМ ЗАД ТЕБ И СЪМ ДАЛ МИГАЧ, И ДВАМАТА ИСКАМЕ ДА ИЗПРЕВАРВАМЕ ЕДНОВРЕМЕННО АЗ СЪМ С ПРЕДИМСТВО ПРЕД ТЕБ!!! :!: ИЗЯСНЯВАТ ЛИ ТИ СЕ НЕЩАТА :?: :?: :?:

 

:smt039

1) Следващия път си спести АБЕ!

2) Не ми пиши с главни букви!

3) Ако и аз съм дал мигач с предимство е този който първи е извършил маневрата!

4) Мигача не дава предимство! Той информира останалите участници в движението относно твойте намерения.

5) Ако стане ПТП иди доказвай че си пуснал първи мигача! Особено когато си ми отзад!

6) Не се опитвай да ми изясняваш нещата! На достатъчно години съм за да мога да преценя кой може и кой не може да ми разяснява разни работи!

 

Айде със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали пък на някой друг майка му не е проста, че не е дала на сина си елементарно възпитание :?: :?: :?:

Такова отношение към колеги тук няма да търпя :!: :!: :!:

Довиждане :!:

 

Mishelle™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Казвам

ви и го имайте предвид, защото 40 и повече тона движещи се с 80-90

км/ч са наистина голяма отговорност.Еди път отговорност от водача на тов.автомобил и след това останалите участници в движението.

Има и такъв момент, съобразява ли водача на лекия автомобил

като се набута пред камиона и удари спирачки ,кво става зад него !

Знаете ли колко случаи има от този род. Особено ако е влажно...

 

Колега, 40 тона...ако ги караш с 80-90 не е голяма отговорност, а БЕЗотговорност. И тя е само на водача на камиона! Както и това, че задължително!!! (заради своята безопасност и тази на другите участници в движението) трябва да остави достатъчно място между него и този пред него, за да не му се налага да скача на спирачките! Особенно ако е влажно!!! После се сърдите на КАТ и казвате, че това "несъобразяване с пътната обстановка и условия" си го били изсмукали от пръстите...

 

Съжалявам, но явно докато не се качиш на камион ,някои ситуации

няма да прецениш правилно.Има места със забрана за изпреварване

и места ,където поради наклон или друго нямаш дистанция и някой

отворко се изстрелва и напъхва пред камиона, ето това имам предвид

.......и като гледам по надолу кво става във форума ,ще си помисля дали има смисъл от дискусии и да си хабя нервите......

@ BlackPearl - Напълно съм съгласен с това: "Трябва да РАЗЧИТАШ НА СЕБЕ СИ,а не да чакаш другите да те пазят и да се свиват.Ако не си сигурен във свойте възможности и на тези на автомобила ти-по-добре не прави рискови изпреварвания с мисълта-той тоз ще ме пусне-др ще се свие и тн." А и да ти кажа - видиш ли зелена Октавия, която пуска аварийките пред теб - аз съм! Винаги го правя :)

 

@scorost - "Истината е една - нужна е толерантност на пътя!" Когато си сядал на волана съм се родил... Тук си написал всичко с една дума! Свалям шапка!

 

А колкото до случката - крайно време е хората наистина да се осъзнаят и освен да гледат - и да виждат! Не може в завой, без достатъчна видимост и без да виждаш, че нямаш място да се мушнеш между двата камиона да тръгнеш, защото...другите ще те пазят. Возих се при такъв *** и след подобна сучка го накарах да спре и бая се сдърпахме! И после аз карах! Не съм най-добрия шофьор, но все пак искам да стигна жив за там, за където съм тръгнал! А не да ми идват на 40 дни край пътя и да съм поредния...паметник!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, но явно докато не се качиш на камион ,някои ситуации

няма да прецениш правилно.Има места със забрана за изпреварване

и места ,където поради наклон или друго нямаш дистанция и някой

отворко се изстрелва и напъхва пред камиона, ето това имам предвид

.......и като гледам по надолу кво става във форума ,ще си помисля дали има смисъл от дискусии и да си хабя нервите......

 

@driver >>> Предполагам това си написал :) Искам само да кажа, че на камион бая съм се качвал... А за такива места с наклон и нямане възможност за дистанция... - това зависи изцяло от шофера! Иначе определено ги има тея дето се изстрелват и се навират между камионите и не мислят за това, че караш тежък товар и може да стане нещо. И точно заради такива олигофрени, ТИ си този, който требе да мисли за дистанцията и спирачния път. Тея с колите - вятър ги вее на бял кон... Точно заради тея пишлемета аз и ти трябва да си отваряме очите - ние сме отговорни! Поне аз така приемам нещата, когато карам такива МПС-та :)

А за изцепките - споко - тук сме да си говорим, а не да си хабим нервите :smt013 Бирата е от мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, но явно докато не се качиш на камион ,някои ситуации

няма да прецениш правилно.Има места със забрана за изпреварване

и места ,където поради наклон или друго нямаш дистанция и някой

отворко се изстрелва и напъхва пред камиона, ето това имам предвид

.......и като гледам по надолу кво става във форума ,ще си помисля дали има смисъл от дискусии и да си хабя нервите......

 

@driver >>> Предполагам това си написал :) Искам само да кажа, че на камион бая съм се качвал... А за такива места с наклон и нямане възможност за дистанция... - това зависи изцяло от шофера! Иначе определено ги има тея дето се изстрелват и се навират между камионите и не мислят за това, че караш тежък товар и може да стане нещо. И точно заради такива олигофрени, ТИ си този, който требе да мисли за дистанцията и спирачния път. Тея с колите - вятър ги вее на бял кон... Точно заради тея пишлемета аз и ти трябва да си отваряме очите - ние сме отговорни! Поне аз така приемам нещата, когато карам такива МПС-та :)

А за изцепките - споко - тук сме да си говорим, а не да си хабим нервите :smt013 Бирата е от мен!

....радвам се ,че има здравомислещи ,иначе си говорим излишно !

Идеятя за дискусия на бира също ми допада ! :)

Хайде със здраве ,чака ме път !

Често съм до София ,може да се видим ?!.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не разбрах всъщност за какво е спора? Дори да караш не шкодичка с 60 коня, а Шелби-мустанг с 500+ и мотор, по-голям от този на тира, пак не е разумно да тръгнеш да го изпреварваш точно преди завой на тесен път и без видимост и да разчиташ, че като изкочи някой насреща камиона ще спре, за да те пусне... дори по закон - правилото е само да не увеличава скоростта докато го изпреварват, но не е длъжен да намалява!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колеги, обаче този спор все повече започва да ми запреличва на една приказка за двата овена дето се срещнали на един тесен мост и никой от тях двамата не искал да отстъпи да мине другият, та накрая и двамата паднали от моста.

 

Айде наздраве и от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е чат да става. Нали е "Всеки за всичко" :lol: Пък и се обменя опит....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колеги, обаче този спор все повече започва да ми запреличва на една приказка за двата овена дето се срещнали на един тесен мост и никой от тях двамата не искал да отстъпи да мине другият, та накрая и двамата паднали от моста.

 

Айде наздраве и от мен.

 

Aз си спомням преди години(Във Видин ли Враца ли беше).Двама пича с мотори се хванали на бас за хилядарка-кой ще отстъпи ако карат един срещу друг.Засили ли се и......никой не отстъпил и се нахакали-и се размазали съответно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.