Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

A4 vs. Passat 4 vs. Octavia1 === 1.9TDI SW


за 11000лв?  

69 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Публикувано

Скоро карах за около месец Пасат 5 (В5) - някои му казват четворка - незнам дали това имаш предвид. Ако ти трябва кола за дълъг път - перфектна. Удобни седалки, място за пътниците отзад. Същото важи и за В4, защото и такава съм карал. Като се качих след това на Кади-то ми се стори, че ще се изхлузя от седалката. Ако обаче, ще се кара градско - отврат. Колата е много ниска, нямаш никаква видимост в задръстванията. И всяко влизане или излизане от колата е усилие. Ако и трите коли са на една цена, според мен Октавията ще е най-добрия избор.

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    6

  • Redline__

    5

  • stenly

    5

  • Mishelle

    4

Най-много писали в темата

Публикувано
Относно осветлението на таблото. Мисля, че от трите изброени най-добро осветление има АУДИ- червено. На моята Фабия зеленото осветление ми напомня на голф2- , на който когато се возех, краката ми не стигаха пода. /90-а година/.

 

OFF

 

Не мен пък зеленото ми напомня на Ягуара (XK8 - последния модел), който тествах миналата година в Швейцария ;)

Публикувано

За мен подредбата е следната:

1.А4

2.Passat

3.Skoda Octavia

Ако говорим за пасат след 98 купето му се води Б5 и мога да ви кажа че окачването му е напълно идентично с това на А4 .Дори на пасата окачването се скапва мн по бързо от това на А4 защото колата е по -тежка.Всичко останало за окачването са митове и легенди от хора които никога не са карали А4 и Паста или тези които са карали са били някви яки кошници.Имам познат които има А4 и Пасат за 3 години на А4 е сменен само един носач на Пасата за 1година все още окачването е добре но единия носач мако тропа и скоро ще го смени .Пасата е 2000 година а А4 е 98 и двете коли лично си ги е копувал от Германия и му излезнаха по скъпи отколкото са тук .

А4 е по тясна но вътре материалите които са използвани са с мн високо качество Пасата е широк но вътре е мн евтино изпълнение .Частите и за двете са горедолу на еднакви цени .

За Шкодата кво да кажа неможе да се сравнява с предните два автомобила по комфор или качество само двигателите са им итентични.Дори новита Octavia отстъпва но вече не токава значително дори по качество и комфорт успява да се доближи до този на Джета

Та да си кажем честно ако имахме пари да си купим чисто ново Ауди или БМВ нямаше да сме тук в този форум. :D

Публикувано
За мен подредбата е следната:

1.А4

2.Passat

3.Skoda Octavia

Ако говорим за пасат след 98 купето му се води Б5 и мога да ви кажа ....

 

НЕ говорим за Б5 след '98... а за преди '98 ! Б5-ца след '98 за 11 хилки не съм виждал...

 

Та да си кажем честно ако имахме пари да си купим чисто ново Ауди или БМВ нямаше да сме тук в този форум. :D

 

Говори за себе си, ако обичаш, чувствам се засегнат :!:

Публикувано

Ами отвори мобиле.бг и виж има около 50 обяви на псат след 98 под 11000 лв.

А тва че съм те засегнал явно си от тея фенове кадето си мислят че колата която карат е най-великата марка .Само ще кажа че никога Шкода няма да надмине Ауди и VW че дори и Сеат защото е най-евтиния сегмент в пеоизвотството на VW Group а както знаем хубавите неща струват скъпо .

Виждам че караш Октавия Л&К и явно е уникална но никога няма да достигне качеството и престижа на едно А4 S-line /не говоря за RS/

Това е от мен по темата неискам да обидя никого и наъ-вече марката .Аз от моита Окатвия II съм доволен поросто за тези пари е наъ-доброто на пазара

Публикувано

ice_man,

 

Като цяло съм съгласен с теб. С едно изключение! Skoda е далеч пред Seat! В родината на Seat (Spain) и по точно във Барселона 1/4 от такситата са Шкоди, докато Seat се вижда само от време на време. Да речем не повече от 10%! При личните коли е същото. Защо? Ми качвал ли си се на 10 годишен Seat? И на 10 годишна Skoda? Ако не си се качи и ще разбереш защо Seat е светлинни години назад.

 

Поздрави

Публикувано

ice_man, не е правилно да слагаш всички под общия знаменател, точно там, където си се поставил и ти. Вярно е, че много хора карат Шкода заради финансовата изгода. Но тук има и много хора, които карат Шкода заради любовта към марката :!: Има колеги, които имат по няколко Шкоди и за парите, които са вложили в тях можеха да си купят някое Ауди. Замисли се защо не са го направили. Има и колеги с повечко финансови възможности, купуват си по-скъпи автомобили, но задължително оставят в гаража си и старата Шкода. Отново е ред да се замислиш защо е така.

 

А относно Сеат - не ми ги хвали тези коли. Дори и да не бях фен на Шкода, пак щеше да ми е ясно, че Сеат не може да стъпи и на малкия пръст на Шкода - в това число визирам качество, комфорт и не на последно място - изпълнение. Собствениците на Сеат да ме прощават, ама испанците имат още доста хляб да ядат :mrgreen:

 

За това дали Шкода ще надмине Ауди и ФВ - в момента тя е на 3-тото място в концерна по начин на изпълнение и развитие, не защото е по-лоша, а защото такава е фирмената политика на VAG, което е и разбираемо - Шкода запълва пазарна ниша, в която от VAG до сега не са имали дял. Неуместно е да кажеш, че "...Само ще кажа че никога Шкода няма да надмине Ауди и VW...". Причината - ами трите марки не са в конкуренция. Всяка запълва отредената й пазарна ниша и никога не е имала за цел да "избута" тази в горния клас.

Публикувано

Значи ако щетет вярваите но имам сеат Ибиза 87г. 1.5 значи отностно возия няма кво да говорим НО двигателя на тази кола е железен Дори все още я държа бащами ходи за риба с нея

Малко се отклоних от темата

PRR може и за сеата да съм сбъркал приемам критиката ще се засичаме из АКБ Поздрави и на теб

А отностно финасите предполагам че много малко са хората тук които са си купили шкода само и само от любов към марката дори и да са имали възможност за по скъпа кола

А Шкода в коя ниша е ?

Хайде със здраве Неискам да обидя никого просто това ми е личното мнение

Публикувано

айс_мен, освен подписа ми имам и Сеат Кордоба '98... Само 2те ми Шкоди, финансово погледнато, са еквивалент на едно А6 (или 2 Пасата Б5...). Нямам намерение да давам на когото и да било обяснение, по какви причини карам Шкода. Мисля, че колегите, които ме познават знаят какво значи за мен тази марка.

 

Не се опитвай да ме изкараш сляп за други марки коли... :!: :!: :!: Не ме познаваш, не ми лепвай разни определения [-X , тва също ме дразни :!:

 

Не ми се влиза в спор, така че ближи си сладоледа и по-полека с думите :!:

Публикувано

Има изречения за които просто нямам думи. ice_man-аз съм ти"""фен"""". =D>

Публикувано

Ако става въпрос за качество сеат е далеч от качеството на Шкода.А и още нещо-дори и 60 000 да имах щях да се кача в Октавия или Супърб.

Публикувано

Аз си мисля че окачването на пасата и аудито са еднакви. От трите пасата наи ми харесва с това че е наи широко в него, а сега като седна в октавията на задната седалка се се чуда каде да си кача краката. Ако бяха нови и не е от значение цената подредбата е Ауди, Пасат, Шкода. Но при десетина годишни коли избирам най-новата за тия пари - Шкодата определено трябва да е и на най-малко километри, а ако е тясна - Пасата. А там колегата с сеата хич не е прав шкодата е мнооого по добре, явно не е се е качвал в сеат.

Публикувано

iwanst, Октавията е на база Голф 4. За това е по-тясна от Пасатора (Голф 4 е също толкова тесен, колкото Октавия). Шкодата на база Пасат е Супърб, където откъм вътрешно пространство, Пасата има много хляб да яде....

 

Окачването на Октавия/а3/Голф 4 са абсолютно идентични, за Пасата и А4, много не смея да споря, но А4 като возия няма нищо общо с другите, много по-комфортно вози...

Публикувано

Redline__,

 

За окачването на Octavia си прав на 50%! Предното е същото като на Golf, но задното е различно.

 

Поздрави

Публикувано

Разликата е... ? Любознателен съм просто :) .

  • 10 месеци по-късно...
Публикувано

Сега последно има ли разлика в окачването на октавиа и ауди А4?Какви са разликите?

Публикувано
Сега последно има ли разлика в окачването на октавиа и ауди А4?Какви са разликите?

 

Разликите са, че няма прилики

Публикувано
Сега последно има ли разлика в окачването на октавиа и ауди А4?Какви са разликите?

 

не четеш, мартомодев, не четеш! :(

 

...това окачване за което си чувал ( скъпото ...А4, А6...) , с алуминиевите "пръчици" не се използва вече от доста време насам ...

Публикувано

Хайде пичове и аз да се включа в спора! Хем имам преднина - фирмата ни е като оказион на VAG - шефа кара Ауди А4 Авант 1.8 Т 1999, единия колега е с Пасат комби 1.8 1999, другия колега е с Голф 4 1.6 16V комби 2000г и моя милост с Октавия Комби TDI :oops: .

 

Аудито е най-имиджовата кола - има вид, но функционалността й е най-ниска - мизерен багажник, има коли, които хечбек събират толкова. Видимостта в нея за мен е най-лоша. Като интериор определено има по-скъпи материали, НО странно защо задната седалка лично на мен ми е по-неудобна отколкото "диванчето" на Шкодата. В това отношение странно или не, ама Аудито е най-зле ;)

 

Голфа на колегата има по-добри материали от Шкодата - няма да споря, обачееее има по-малък багажник, хем е комби, и свети в гадното синьо и не може да ме убедите, че това през нощта е приятно. Много е яко, като в дискотека, ама никой не кара "дискотека", ами кара кола и е по-добре да няма напрягане.

 

Пасата изглежда най-голям - и отвън, и отвътре. В него наистина има най-много място - отпред и отзад на седалките, багажника не е лош. Той също свети в синьо, но ако изключа това от трите коли като удобство за мен е най-логичния вариант за фирмена кола. Освен това благодарение на политиката на VAG Фолксваген е над Шкода и не съм съгласен с колегата, че вътре е евтин - не е лукс-връх, но е определено полезност връх. Остава само окачването, на колегата е стария тип, не е алуминиевото на Ауди и му пожелавам да си го кара дълго без проблеми.

 

За мен както и доста други колеги по практичност класацията е:

1. Пасат

2. Октавия

3. Ауди (съжалявам Велко, ауди са добри в дизайна, признавам им го, ама не искам ежедневната ми кола да е ауди - no active recreation - I got my Octavia tention).

 

Обаче по практичност и поддръжка:

 

1. Октавия - ще бъде най-млада и ще се поддържа най-евтино (веднъж части, веднъж по-проста и здрава конструкция), държи на товарене и по думи на колеги от форума - държи и на каране ;)

2. Пасат - достатъчно добра кола, частите са по-евтини от Ауди, възраст между другите две, удобна за возене, добра за дълъг път.

3. Ауди - ами дизайн и имидж, ама практичност - не. Не мога да си представя това "ниво", което Ауди гонят с толкова схлупен таван и неудобна задна седалка (заради облата форма на колата, вътре е много схлупено).

Публикувано

По принцип не знам,какво чак толкова ви дразни осветлението на таблото на VW.Все пак като е много силно може да се намали интензитета на светлината!

Публикувано

Като се заговори за цвета за светене на мен ми харесва много повече на Ауди червените цветове отколкото на октавия зеленото или на други марки автомобили едно жълтеникаво гадно такова.

Публикувано

До "ВСИЧКИ" - Я каква хубава тема. Я и аз да се изкажа сега ;)

 

Според мен, "Skoda Octavia" е.. не знам как да го кажа.. по-семпъл автомобил, конкуриращ се успешно (защо ли) с доказалите се много преди това "Volkswagen Passat" и "Audi A4". Даже "TUV"-а в Германия свалиха шапка пред този автомобил. Знам ли.. лично аз ще класирам:

 

"Skoda Octavia" на 1-во място;

"Audi A4" на 2-ро;

"Volkswagen Passat" на 3-то.

 

И да - уреда зад волана е бая важен :)

Публикувано

Няма място за коментар.Ако искате сигурни коли ,има само едно решение и то е "Пасат".Карал съм и Пасат сега карам Октавия ,няма база за сравнение."Пасата" е тих ,вози меко, класът на сигурност е по висок,абе хубава кола.Сервиз не знаех какво е.Сега с Шкодето не е същото,хем е нова.Бучи като камион,вози като каручка (всяка дупка в бъбреците) ,некакви лампи светкат ,масло във водата(или обратното :? ) ,а е на 20000км. ,не ми се мисли като стане на 120000,ще трябва сигурно да я сменям.А "Пасата" на 250000км е като часовник. За А4 само съм се возил,но пак е по "западна кола " от Шкодето.Знам че поддръжката им е по скъпа,но сигурно е като на "Пасат".

Аз бих взел "Пасат".

Публикувано

Typi_taratajki,

 

На всички ни е ясно че НЕ харесваш Шкода. Но да сравняваш Пасат с Октавия е, най-малкото, некоректно! Сравнявай Пасат със Супърб. И Октавия с Голф!

 

А относно глупостите ти (без извинение!) за шуменето, тракането и сие на Октавията - по добре прегледай твоята вместо да плюеш наред! Карам Октавия (както виждаш от аватара) а и имам опит с Пасат (пак дизел!). Е не е чак толкова разликата!

 

Поздрави

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.