Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Не. На 15000 км е първия преглед и смяната на масло, или 12 месеца, което настъпи по-бързо.

Публикувано
Не. На 15000 км е първия преглед и смяната на масло, или 12 месеца, което настъпи по-бързо.

 

Така е...но аз направих грешката да не проверя с колко масло ми дойде колата и на 7500км ми светна лампата,та тогава ми беше първото посещение. Иначе това за вървенето след 1500км предполагам,че може да е свързано с разработването. Аз мойта първите 5000км съм я карал до 3000rpm....

Публикувано
Щом си карал новата си кола при тях - вярно ли е, че има някаква проверка на 1500км? И после пак на 5000км? Когато става дума за нова кола?

 

Edit: Питането ми е, защото на няколко места във форума виждам, че хората казват "след 1500км колата тръгна другояче", а ставаше дума и за някакво масло, с което двигателят идва от завода и трябва после да се смени. Такива неща....

 

На 1500км няма проверка. На 15к отиваш за смяна на масла/филтри/проверка.

Относно тръгването "другояче" - след 15к, т.е. след първата смяна, колата почна да върви и след 4000 оборота. Преди това на 4000 изключваше турбото и колата забиваше моцуна. Сега си върви до 4500 (повече не съм пробвал). Но предполагам че това е по-скоро от компа отколкото нещо да са правили от ЕТ.

А двигателя идва с масло Shell за нормална експлоатация. Нищо специално няма. Нали колата се води и фабрично разработена... уж...

 

Поздрави

Публикувано

А двигателя идва с масло Shell за нормална експлоатация. Нищо специално няма. Нали колата се води и фабрично разработена... уж...

 

Поздрави

 

Това е най-гадното масло евър!!! :evil: Направо незнам как са решили да сложат тази гняс на хубавите нови коли... Едвам ще дочакам първата смяна.

 

Нещо мноооооого зверски се отклонихме от темата, ама много. Струва ми се, че трябва се поразчисти малко темата.

Публикувано

А двигателя идва с масло Shell за нормална експлоатация. Нищо специално няма. Нали колата се води и фабрично разработена... уж...

 

Поздрави

 

Това е най-гадното масло евър!!! :evil: Направо незнам как са решили да сложат тази гняс на хубавите нови коли... Едвам ще дочакам първата смяна.

 

И как разбра?!? Не е вкусно ли :roll: И аз се извинявам за офф-а но не се сдържах...

Публикувано

Мии аз ползвах най-приличното масло на Шел в моята кола и вижте какво стана!Дори да не е от маслото се забелязваше,че колата харчи масло -щеката в началото беше солидно над средата,а преди края беше паднала под нея-едно поне 300гр. са отишли.Знам,че е нормално нов двигател да харчи,но моя го смениха като знаете и сипаха Кастрол Формула и най-неочаквано харча на масло спря.Само се вътрих да си купувам шише за доливане.Така че разлика има!

Публикувано

Да а пък моята гореше Кастрол и си сложиш Шел и всичко заспа. Да съм казал че Кастрол е най-гадното масло на земята? Идеята ми беше че нямаше нужда от това мнение което даде а не да защитавам шел...Такива изказвания ("БМВ е най-яката кола") правят децата от квартала ;) Айде поздрави и ако модератора иска да ми изтрие мненията, спирам спама.

Публикувано

ОФФ да има... :)

 

Не ми се ще да ти обяснявам, защото звучи като оправдание, но имам горчив опит с една от старите коли на баща ми и Шел масло за дизелови двигатели. Иначе казано, ДА - ползвал съм различни масла и много добре знам защо съм го казал. ;)

 

 

Искам да ви замоля да се придържате към темата, че тамън стана интересна и пак започнаха да се пишат мноооооооого глупости и ОФФ :!:

Публикувано

http://www.briskoda.net/forums/fabia/fa ... e/38722/6/

 

Първата Фабия е Скандална с тези джанти и кулер(само да не беше рязал отпред!А и долната ска и решетката не ми харесват-но кулера,джантите и престилките мачкат!

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано
Поради многото Л.С със запитвания как да се подобри 1,9 помпа дюза реших да понахвърлям някои неща.Политиката на Фаг в последните години е да представя адски подобни двигатели със значителни разлики в мощността.Тук ще говора за ARL,ASZ и AXR дизелите-150,131 и 101 коня.3те двигателя имат адски общо,но да приемем,че ни интересуват главно 2та най-мощни.ASZ двигателят е рестриктиран главно по 5 начина-

1.Интейк-смешна рестрикция за около 100на лева я няма-ето го решението http://www.fabia-vrs.com/technical/PD160.htm .Даже Арл е със същите компоненти като АСЗ но все пак!

2.Горивна помпа,а не инжектори!

3.Турбо и колектор

4.Интеркулер и връзките към него и няколко тръби към радиатова за да пасне

5.Електроника

Мда,трудно е да си собсвеник на Рс,конете винаги не достигат,а модовете са лесни и сравнително евтини.Първият мод с интейка е почти задължителен-тесван е и работи по-добре от чувствително по-скъпи китове.Ненадминат от нормалните индукшън китове и почти равностоен на тези които снучат от много ниско,като за разлика от тях се кара и на мокро време.Този мод съчетан със смяна на въздушен на 2хил км гарантира макс перформанс.Помпата струва 230 евра,не ни е нужна ако не правим проект над 180-200,а има и много афтърмаркет такива,относно инжекторите те са за смяна при минаване на 200кс.Стандартното турбо е с доста ограничени възможности!Чиптунинга често води до неговия овърспин,чувствително намалявайки ресурса му и този на двигателя.По-високите оборотни режими натоварват и кулера(той пък серийно си е претоварен при РС) и от там или компа реже мощност или ебете в гъза двигателя.Та искате ли над180 коня-ново турбо и колектор.Решението е Garett 2256v слаган серийно на Фолксваген Т5 и старите Е39 Е39 -30д модели на БМВ.

Интеркулера може да се подобри при 3 нужди.

1 Нужда-сток или близо до сток автомобил 131-160 коня.Така наречените евтни трикове на бришкода.Премахва се декоративната решетка до халогена от страната на кулера и се оставя така или ви правят въздухозаборник от стъклопласт.

http://www.briskoda.net/forums/fabia/pi ... low/47646/

http://www.briskoda.net/forums/attachme ... 010471.jpg

2.170- 200 кулерче от Ибиза 163 коня или АРЛ-проблема е,че са коджа тръби към тях,но за един проект съм извадил номера и цени на всичко.При желание ще предам информацията.Или пък по голям кулер на серийно място съчетан с 1

3.Нагоре боли.1 вариант Forge Twincooler-готина работа-държи на бой до 260 коня.Много малък лаг в сравнение със стандарта

2.Вариант голям кит с ФМИК.Кофтито е,че има напасване рязане и прочие.трябва да е хубав(скъп) за да няма лаг.Самкото и то е с парррии.

Електрониката друг път :mrgreen:[/quot

Можеш ли да изпратиш проекта и на мен!??

аз ся сложих чип на моята , честно казано.. кофти припушва отзад :) ... дали е нормално!?

  • 3 месеци по-късно...
Публикувано

Какво е турбото на 1.9 TDI - 105 коня (octavia 2) и ще понесе ли ~140 коня. И AXR ли е двигателя :roll:

Публикувано

Stenly,

 

Мисля че турбото ще го преживее без проблем. Доколкото ми е известно (може и да греша де) турбото на 1.9TDI от 90 коня (ALH мотор) до 130 (TDI-PD) си е все Garrent VNT-15.

 

Поздрави

Публикувано

Дано да си прав :D Мерси за отговора

 

Поздрави

Публикувано
Какво е турбото на 1.9 TDI - 105 коня (octavia 2) и ще понесе ли ~140 коня. И AXR ли е двигателя :roll:

 

Това, най-вече, зависи от ремапа, който ще ти слагат. Зависи колко надува и кога. Много е важно да внимаваш и с загряването / охлаждането на турбината. Ако следиш това и сменяш маслото доволно често (10-12к км) няма да има проблеми.

 

Обаче, според мен, по-сериозният ти проблем е, дали съединителя няма да започне да приплъзва. Това също зависи от ремапа и кривата му на въртящия момент. Трябва да не е с много остра крива, а горе-долу равен в голям диапазон, напомняйки на бензинка. Също е важно и да не го мъчиш с пълна газ от 1500 оборота.

  • 3 месеци по-късно...
Публикувано

Много хубава тема :D ... как човек да не се замисли...

 

Ако сам разбрал правилно:

1. ДОкато колата в гаранция - пълен пас

2. Не пипкам и не експериментирам

3. Само монтиране на чип не става.

4. Гледам какво сипвам.

 

 

Да му се не види ... и пусти коне , все малко :D

Публикувано

Ай сиктир брачет, той нашия форум бил като един мини-тунинг.бг форум ве. Много разбирачи, много нещо, евалла! :mrgreen:

Публикувано
Ай сиктир брачет, той нашия форум бил като един мини-тунинг.бг форум ве. Много разбирачи, много нещо, евалла! :mrgreen:

 

сега я намерих .... :D

 

нещо лошо ли писах :?:

Публикувано

BOJO,

Има power box. Слагаш и караш. Като дойде време за масла и филтри сваляш, минаваш и пак слагаш :mrgreen:

 

Redline__,

Накрая ще излезне, че доста скрити лимонки се мотат из форума :mrgreen:

 

Поздрави

Публикувано

Добре добре...нека ви питам...

Аз като един обикновен НЕразбиращ човечец притежаващ от скоро ОКТАВИЯ 2 TDI PD 105к.с., която ест. е в гаранция, какво мога да направя, за да не прецакам гаранцията, да НЕ прецакам нещо по ДВИГАТЕЛЯ(помпи, турбота...и нз кво си още там :) ) и да си увелича кончетата от 105 примерно на 140.... И какви пари ще ми коста...Абе някой да го каже като за обикновен необразован човек...

П.С. тука направо като чета и ми се взима акъла... :)

Публикувано

Не бе BOJO, радвам се просто, че някакси си намерил нещо смислено и значимо в тази иначе толкова тунингова тема :mrgreen: . Като гледам 4те точки изброени от теб, не е много, но все пак :lol: .

 

PRR e как бе :mrgreen: .

Публикувано
Не бе BOJO, радвам се просто, че някакси си намерил нещо смислено и значимо в тази иначе толкова тунингова тема :mrgreen: . Като гледам 4те точки изброени от теб, не е много, но все пак :lol: .

 

PRR e как бе :mrgreen: .

 

Redline, ти бира пиеш ли еsmile159

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

СЛОЖЕТЕ КОЛЕР ОТ Октавиа 20 тди ,че е с най голяпа площ и няма да има и лаг.Сложете го най.отпред хем ша са охлажда хем няма да ви виждат номера :)

Сега сериозно за маслото -аз лично ще си го сменя на 7500,ще сложа мотул.

ЗА двигателите ТДИ малко и други железа са им различни май май,много е дълъг въпроса ама ето 1 бонус за размисъл.В Етката каталожните номера на разпред.валовете са разл.

  • 1 година по-късно...
Публикувано
Добре добре...нека ви питам...

Аз като един обикновен НЕразбиращ човечец притежаващ от скоро ОКТАВИЯ 2 TDI PD 105к.с., която ест. е в гаранция, какво мога да направя, за да не прецакам гаранцията, да НЕ прецакам нещо по ДВИГАТЕЛЯ(помпи, турбота...и нз кво си още там :) ) и да си увелича кончетата от 105 примерно на 140.... И какви пари ще ми коста...Абе някой да го каже като за обикновен необразован човек...

П.С. тука направо като чета и ми се взима акъла... :)

 

Малко да повдигна темата, че гледам на колегата не е отговорено, а мен също ме интересуват неговите въпроси. Добавям само, че колата е 4х4

Публикувано
Добре добре...нека ви питам...

Аз като един обикновен НЕразбиращ човечец притежаващ от скоро ОКТАВИЯ 2 TDI PD 105к.с., която ест. е в гаранция, какво мога да направя, за да не прецакам гаранцията, да НЕ прецакам нещо по ДВИГАТЕЛЯ(помпи, турбота...и нз кво си още там :) ) и да си увелича кончетата от 105 примерно на 140.... И какви пари ще ми коста...Абе някой да го каже като за обикновен необразован човек...

П.С. тука направо като чета и ми се взима акъла... :)

 

Малко да повдигна темата, че гледам на колегата не е отговорено, а мен също ме интересуват неговите въпроси. Добавям само, че колата е 4х4

 

Виж чичко Google какво казва по въпрса за "Power Box".

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.