Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Анкета в Auto Motor Sport


Shkogi

Смятате ли че новото издание на Skoda Superb ще се превърне в пазарен успех за чешката марка?  

46 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Смятате ли че новото издание на Skoda Superb ще се превърне в пазарен успех за чешката марка? -

 

Това са отговорите на читателите:

 

Да, моделът ще бъде удар в десетката 11% (93/811)

 

Да, но конкуренцията е твърде силна 25% (199/811)

 

Едва ли, по-скоро не 57% (459/811)

 

Новата Skoda Superb ще няма шансове за успех 6% (52/811)

 

http://www.ams.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен от Шкода никога не са и няма да гледат на Суперб като потенциален бестселър. Ясно е, че стария не се купуваше като топъл хляб, не знам при новия как ще стоят нещата. Идеята е да имат една изглеждаща завършено моделна гама, която да отговаря на вкусовете на различните купувачи. Макар че, според мен един Супърб II е по-добрия вариант, отколкото Пасат, може би заради разликата в цената и в дизайна(дизайна на супърба на мен ми харесва, при това доста). И все пак всеки с вкуса си. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще има успех и то по-добър от този на предшественика му.Мнението ми е такова,защото марката постоянно се развива и покорява все по-високи върхове !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувах с вторият отговор, защото според мен той е най-реален. Първо защото Шкода отново стъпи здраво на пазара и няма причина да не се продава добре Супърб 2. Според мен той няма да направи бум на пазара, най-малкото защото не е масов автомобил. Но това не означава, че няма да се продава. Убеден съм, че по брой продадени автомобили, той ще надмине предшественика си с немалка разлика. И второ - защото конкуренцията наистина е силна и не е за пренебрегване. Всъщност няма конкуренция, която някой производител може да си позволи да пренебрегне. А дали е силна заради навика на потребителя или заради наистина по-добри качества е спорен въпрос, но той не е предмет на темата.

 

...Макар че, според мен един Супърб II е по-добрия вариант, отколкото Пасат, може би заради разликата в цената и в дизайна(дизайна на супърба на мен ми харесва, при това доста)...

Гога, позволи ми да изразя несъгласие. Не би следвало по този начин и с този критерии да сравняваш вече "стария" Пасат и новоизлизащият на пазара Супърб. Двата модела ги дели не малко време. Пък и да не забравяме, че скоро ще излиза следващият Пасат, в момент, в който, ако има достатъчно продажби, Супърб-а най-много да претърпи фейслифт. Изобщо не харесвам Пасат-а, но не мога да скрия, че не съм съгласен с теб ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от коефициента цена/качество който ще докарат спрямо другите VAG а там мисля, че контролират вътрешно от концерна нещата.. Много кофти стана с тия обединения. Дали е Шкода VW Сеат - все тая - голяма разлика няма, а хората си викат някои - като ще е гарга да е рошава и си взимат Пасати. На мене ми е по-интересно какво ще излезе с това Йети.. след като си взех не-VAG кола, ми изглеждат еднакви всичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Superb-а не е зле,даже аз много го харесвам но на фона на останалите марки бледнее.Един superb струва 50 - 60 000 лв с ДДС,а един Passat струва около 5 - 7 000 лв. повече.Еми човек би предпочел да изчака да сьбере повече пари и да си купи Passat-a,защото няма да го кара цял живот я,после ще реши да продава след 4-5 години и VW ще го продаде на много ама много добри пари,зашото те държат цена ужасно много ... а Шкода хич даже не дьржи, пример :

VW Golf IV 1.9 TDI 110 hp - 2001 - 37 000 лв. --> сега вьрвят около 18 -20 000 хубавите!

Skoda Octavia 1.9 TDI Elegance 2004 - 35 000 лв. -->сега върви между 14 - 17 000 лв. хубавите

Не може една кола на 3 години да и спадне толкова много цената,а сьщевременно двойно по стара кола (с приблизително еднакви стартови цени като нови) да държи стабилно цена.

 

Ето затова,МОЖЕ БИ човек няма да вземе Superb-a,а ще грабне Passat-a!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересен е фактът, че в Германия Шкодите държат доста добри цени ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересен е фактът, че в Германия Шкодите държат доста добри цени ;)

 

Е да,ама не!Елементарно сравнение:

-http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=20935541&__lp=94&scope

Id=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING

&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=10&vehicleCategory

=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2003-01-01&maxFirstRegistrationDate=2005

-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=2

(това е октавия 2004)

-http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=20671111&__lp=8&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.

consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.

modelId=14&makeModelVariant1.modelDescription=4&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&minFirstRegistrationDate=

2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2002-12-31&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString

=&lang=de&pageNumber=2

(това е за Golf IV сьщия мотор,че даже и 4х4 2000)

 

Сравнението е направено в немски сайт! :?:

Как 4г. октавия струва колкото 8г. голф с почти равни начални цени...просто VW дьржи цена :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VW държи необосновано висока цена, докато Skoda поевтинява по-бързо.

 

Аз ако си купувам кола и разполагам с ХХХ $ бих избераа най-доброто нещо за парите си - т.е. купувам си Skoda. Пък VW нека си купи някой, който иска да кара доста по-стара кола за тия пари или да даде доста повече за същата кола.

 

Точно в този форум би трябвало да знаем най-добре, че голяма разлика в цените на Skoda и VW не може да се дължи на никакви обективни причини.

 

Между другото - не съм съгласен, че разликата при Голф и Октавия е двойна, според мен е доста по-малка.

 

Също не мисля, че цената на Супърб на 5 години е много по-различна от Пасат на толкова.

 

А като говорим за коли които държат висока цена, то Ауди са много пред VW и Skoda, за което също не виждам обективна причина. В крайна сметка, това са коли с различни емблеми и много общи части, като се почне от двигателите и се свърши с поафона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вьпроса беше ..дали ще се превьрне в пазарен успех?...гласувам-по скоро не...и не защото сьм против нея,а защото няма как да стане..всьщност ,какво означава пазарен успех...да се продадат много бройки,да има голяма печалба (м/у двете има разлика) или да се направи имиджов автомобил...имам Супърб закупен 2004 год. с нетърпение чакам новия и може знам че аз ще съм един от първите 50 закупили и него..кефя му се всеки ден , но за сьжаление не мисля че това ще е пазарния успех на VAG)))..по скоро си мисля за нишата бусове..че като ги гледам френците..бая окупираха лекотоварната гама..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А като говорим за коли които държат висока цена, то Ауди са много пред VW и Skoda ...

 

Боже колко сте предсказуеми, :mrgreen: Абе в mobile.de си пише всичко,виж еднакви години с еднакви екстри А3 и Golf IV - цената му е по висока(Golf-a)!

А това че Passat-a е колкото Superb-a,да така е ама 1998 или 1999г. Passat,a Superb-a ще е 2004г.!Пьк да не говорим че 1994г. Passat се продава колкото 2001г. Fabia,ама тва е друга тема!

Аз гласувах против Superb-a защото за тези пари които се предлага не дава нужните екстри и комфорт колкото Audi i VW,така че греда за Superb! ---> Губи!

Невярвам освен някой умо побьркано вманиачен фен на шкода да си го вземе при наличие на доста ама БАЯ доста по престижна марка кола с много по качествени м-ли и екстри за малко повечко пари - VW или Audi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

iph83, много "интересни" разсъждения имаш. Гледам четеш редовно мобилето, но явно скоро не си гледал ценовите листи за нов автомобил... Какво означава да добавиш МАЛКО пари към цената на Супърб и да си вземеш Ауди? За да избереш Ауди пред Супърб, би трябвало да избереш А6, защото А4 е драстично по-малко от Съпърб, най-вече от към удобство и простор в купето. Супърб, с най-високото ниво на оборудване Л&К, 2.5 ТДИ струва 62000 лв. с ръчна кутия и 64000 лв. с автомат. Ауди А6, базово ниво на оборудване, 2.7 ТДИ струва 80000 лв. След това се започва с допълнителните глезотии. Няма смисъл да се изброяват всички, ако ти е интересно, разгледай ценовите листи на двете марки. Само ще вметна - цвят металик за Супърб струва 500 лв., същото при А6 е 2000 лв. Сещаш се накъде бия - един уникален Супърб би се калкулирал да речем на 80-85000 лв., докато едно такова А6 ще подмине 110000 лв. Ако тази постоянна разлика от 20000-30000 лв (в зависимост от оборудването) ти се виждат малко пари, това е друг въпрос. Явно обаче мениджърите във ВАГ не са на твоето мнение и явно след проучване на пазара са пуснали 2 лимузини, предвидени за съвсем различни групи клиенти.

Безпредметно е да се сравняват двете коли. Предполага се, че Ауди е с по-добри показатели, вкл. и като изработка, но парите за това не са хич малко... И като сме тръгнали в тази насока - ами ако имам пари за Супърб, защо да не додам още "малко" и не си взема примерно една Е-класа, защото така или иначе не съм фен на Ауди? Отговора е много прост - за тези 30000 бинки ще купя и на жената кола или ще платя половината от една хубава крайградска къща...както и направих, между другото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

iph83, много "интересни" разсъждения имаш...

 

Е да така е,ама защо трябва да сравняваме А6 с Superb.Той не е кой знае колко по голям от А4,а пьк доста по мальк от А6 и тромав и бая грозноват и нещо му липсва гама от мотори!Това си е за излагане да му слагат 1.9 TDI-PD дето го слагат на брьмбьзька RS Fabia,това не е само неприемливо,ами просташко и непростимо.Най точно казано е подсьдимо!Пьк и да не говорим за кола с такива размери да е рьчка,отново излагация,аз няма да се очудя ако му сложат и с 4 скорости!Даже и едно А4 дето е малко ама сьвсем мьнинко по малко е с 2.7 TDI , 3.0 TDI кьде отива тоя Superb с мотор от 2000г. 2.5 V6 TDI кьде играе,никьде?

Огледай се колко хора карат Superb,колко хора A4 айде добре и А6,защо е така,нали Superb-a e по ефтин,зщо се карат толкова много аудита,а не Superb-ове???? :?: :?: :?:

 

Защото хората като дават пари искат да дадьт за нещо дето си заслужава парите и има смисьл от тази инвестиция! ---> Това е просто бетон,не можеш да го опровергаеш,ако успееш значи ще ми отговориш и:"Защо вьв Варна има най-много 15-20 Superb-a,а А4 и А6 поне 10 000 ако не и повече.На едно Метро само има спряни поне 5 А6-ци или А4-ки,а нито един Superb???"

 

Защо чакам отоговор! :lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо чакам отоговор! :lol::lol:

 

Защото много хора в България избиват комплексите си за малоценност като си купуват "гъзарска" кола.

А за гъзарски коли в България още от мутренските времена се имат Мерцедес, БМВ и Ауди.

 

Аз винаги съм се чудел, какво кара хора, които печелят малко - да хвърлят много пари за някоя кола. После може да се наложи да си я отгладуват тая кола, ама гъзарията иска жертви.

 

По аналогични причини много хора си купуват скъпи GSM-и, чиято функционалност реално няма да ползват и чиято цена се равнява на неколкомесечната им заплата. Но е важно кат идеш на кафе и да можеш да извадиш нещо "сериозно".

 

@iph83 - Комплексарщина породена от простотия е отговорът, който чакаш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото много хора в България избиват комплексите си за малоценност ...

 

О-о-о-о ГРЕШКА ГРЕШКА ГРЕШКА,ми според твоята логика,тогава заще не се произвежда само шкода,а ми и още доста марки!По тези твои сьчинения сьдя че ти си една нископоставена фигура - пешка...ти се задоволяваш с това което имаш,а не целиш да сьздадеш повече!За какво живееш,щом не си сьздаваш удоволствие. Друго ще е да ти е хубаво на душата,да сьбираш погледите,хората да говорят за теб с ДОБРО,да си щастлив като спреш с едно А6 и хората да кажат:"А-а-а честито,да си го караш сьс здраве!",а като си с шкода:"Е-е-е ти пьк толкоз ли пари изкарваш бе,че с тва идваш,нищо както и да е карай си го и без аварийно!" Няма сравнение м/у ауди и шкода,разликата е от небето до земята,че даже и тва е малко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

iph83, добре де, като е символ на бедност едва ли не, ти защо караш Шкода? :roll: Защо не си вземеш една А6 и не правиш с нея "добро впечатление" на околните? Според мен колата не е направена да събираш погледи с нея, а да ти е кеф да си я караш. С две думи важно е ти как се чувстваш в нея, а не околните как те възприемат. Всичко друго е парвенющина...особено в България, където богатите хора с вкус за автомобили се броят на пръстите на едната ръка. Ако си купиш една кола само и единствено, с цел да събираш погледи и да те зяпат по светофарите, човек би решил, че го правиш заради комплекси на дадена тема и/или размера/цената на колата компенсира размера на нещо друго...

 

Няма сравнение м/у ауди и шкода,разликата е от небето до земята,че даже и тва е малко!

 

Както няма и сравнение м/у Audi и Bentley Arnage Mulliner. Със същата увереност като твоята, някой ще каже, че ако не караш Бентлито си "пешка". :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

iph83, не можах да изчета всичките ти ултрамегахиперсуперсвръхмъдри съждения по темата, тъй като се чувствам леко странно да чета хаотично нахвърляни изречения с отчасти неясен смисъл, гарнирани с оригинален правопис, който определено се отличава от стандартния български език. Само искам да отбележа: Човек, който ще си купи А4 в доста редки случаи би си купил Супърб и обратното, следователно самата съпоставка е на практика излишна. Като размер Супърб е близо до А6, но по цена и имидж е по-скоро в категорията на Passat, Mondeo, ако щеш Hyundai Sonata или Kia Magentis. Не можах да схвана логиката, какво общо намираш между класически спортен седан от средния клас с дължина около 4,60 метра, който е конкурент на "тройката" и С-класата и един удължен вариант на Passat. За аналогията с А6 останах без думи, защото освен габаритните размери на двата автомобила (и логично някои общи технически компоненти от концерна Фолксваген) аз лично не намирам много общо между тях.

След всичко изписано дотук не искам да заблуждавам никого - не съм особен фен на Супърб, макар че поне на снимка новият ми изглежда като интересно попадение и вероятно ще постигне по-голям успех от първата генерация. Но наистина не разбирам хора, които си купуват автомобил, за да четат възхищение в очите на останалите - ако толкова си загрижен за мнението на останалите, купи на всички ни по едно А6, ние ще ти се радваме повече, отколкото ако те видим теб да караш А6. И... еФтин се пише с "В" - еВтин. smile103PRR: Гррррррррр

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За едно нещо съм съгласен с iph83 - Superb-a не е точно престижната кола. Лукса който предлага е недостатъчен сравнен с А6 та дори и с А4 (моля не ме бийте за мнението :oops:). От друга страна динамиката му също е доста по-зле от гореспоменатите модели. Като добавим и сравнително бедния избор от двигатели и екстри картинката съвсем не става розова. В крайна сметка този който е решил да даде 60-70к лв. определено ще иска повече от предложеното от Superb. Поне за 1 със сигурност. А двойката ми стои някак несериозно с тая предница. Особено в класа на луксозните автомобили. Там се цени класическата форма а не модерната! Но, както подозирам, фирмата майка (т.е. VW) са решили ПАК да опипат терена чрез Шкода. Уви - за сметка на Шкода. Е, дано се окаже че греша....

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За едно нещо съм съгласен с iph83 - Superb-a не е точно престижната кола. Лукса който предлага е недостатъчен сравнен с А6 та дори и с А4 (моля не ме бийте за мнението :oops:). От друга страна динамиката му също е доста по-зле от гореспоменатите модели. Като добавим и сравнително бедния избор от двигатели и екстри картинката съвсем не става розова. В крайна сметка този който е решил да даде 60-70к лв. определено ще иска повече от предложеното от Superb. Поне за 1 със сигурност. А двойката ми стои някак несериозно с тая предница. Особено в класа на луксозните автомобили. Там се цени класическата форма а не модерната! Но, както подозирам, фирмата майка (т.е. VW) са решили ПАК да опипат терена чрез Шкода. Уви - за сметка на Шкода. Е, дано се окаже че греша....

 

Поздрави.

 

Грешиш.

1.Въпросът за луксовете е доста спорен, както и за външния вид.

2.Предвижда се мотор 260 коня и съм абсолютно сигурен, че цената ще е по-ниска, а качеството еднакво или по добро(ст съответните аналози на VAG). В момента не може да се купи качествена 6-цилиндрова бензинка под 50 000 лв, освен Супърб.

3.Шкодите си държат цената - процентното обезценяване, спрямо цената на ново, е едно от най ниските, справка - mobile.de, но не набързо и отгоре-отгоре, както го прави iph83.

4.5.6.(в допълнение към Orange , The Freshmaker и gogata) Вместо лъскави S-класи на старо(естествено черни), голяма част от пишещите в този форум си купуваме нови шкоди...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Въпросът за луксовете е доста спорен, както и за външния вид.

PRR: Изобщо не е спорен въпроса с лукса! Возията се определя от базата на колата. Същото се отнася и за пространството вътре. Единствено съм съгласен за външния вид.

 

2.Предвижда се мотор 260 коня и съм абсолютно сигурен, че цената ще е по-ниска, а качеството еднакво или по добро(ст съответните аналози на VAG). В момента не може да се купи качествена 6-цилиндрова бензинка под 50 000 лв, освен Супърб.

PRR: Качеството може да бъде същото но не и по-добро! Просто няма начин. Да не говорим за качеството на материалите, че там нещата са трагични. За справка - вдигни задната седалка на Octavia и погледни какво е отдолу. След това повтори операцията с VW, Audi та ако щеш и Peugeot!

 

3.Шкодите си държат цената - процентното обезценяване, спрямо цената на ново, е едно от най ниските, справка - mobile.de, но не набързо и отгоре-отгоре, както го прави iph83.

PRR: Тук съм съгласен

 

4.5.6.(в допълнение към Orange , The Freshmaker и gogata) Вместо лъскави S-класи на старо(естествено черни), голяма част от пишещите в този форум си купуваме нови шкоди..

PRR: И вместо заплата от 10к лв май получаваме значително по-малко, а? Или ти изкарваш 10к на месец и караш Шкода? Аз лично не бих дал 60-70к за Superb! Или бих взел един SCAUT или А6 Quattro. А S класа бих карал ... точно никога :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Благодаря за защитата,напьлно сьм сьгласен с твоето мнение!Но продьлжавам да твьрдя,че Superb-a не е лоша кола,но парите й са много.Ако човек дава толкова пари наистина ще очаква повече,отколкото Superb-a ще даде!Затова мисля и че новия модел няма да е кой знае какво повече от стария,който много много не се купуваше!

 

Относно дето щял да има нов мотор 260 коня еми пак не може да се конкурура с било то А6 примерно,отново лукса на А6 е по голям и има голяма гама от мотори:

http://www.audi.bg/bg/download/preislis ... 1c580f.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Въпросът за луксовете е доста спорен, както и за външния вид.

PRR: Изобщо не е спорен въпроса с лукса! Возията се определя от базата на колата. Същото се отнася и за пространството вътре. Единствено съм съгласен за външния вид.

 

2.Предвижда се мотор 260 коня и съм абсолютно сигурен, че цената ще е по-ниска, а качеството еднакво или по добро(ст съответните аналози на VAG). В момента не може да се купи качествена 6-цилиндрова бензинка под 50 000 лв, освен Супърб.

PRR: Качеството може да бъде същото но не и по-добро! Просто няма начин. Да не говорим за качеството на материалите, че там нещата са трагични. За справка - вдигни задната седалка на Octavia и погледни какво е отдолу. След това повтори операцията с VW, Audi та ако щеш и Peugeot!

 

3.Шкодите си държат цената - процентното обезценяване, спрямо цената на ново, е едно от най ниските, справка - mobile.de, но не набързо и отгоре-отгоре, както го прави iph83.

PRR: Тук съм съгласен

 

4.5.6.(в допълнение към Orange , The Freshmaker и gogata) Вместо лъскави S-класи на старо(естествено черни), голяма част от пишещите в този форум си купуваме нови шкоди..

PRR: И вместо заплата от 10к лв май получаваме значително по-малко, а? Или ти изкарваш 10к на месец и караш Шкода? Аз лично не бих дал 60-70к за Superb! Или бих взел един SCAUT или А6 Quattro. А S класа бих карал ... точно никога :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, аз ли съм кьорав, или верно си си клонирал мненията около колегата iph83? Да не би да го топлиш? :mrgreen:

 

Добро утро. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.