Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем от няколко месеца


Data_StReaM

Recommended Posts

Значи проблема е следния и вече се чудя какво да правя. На 21.11.2007 г. дадох телефона си Nokia 6288 за ремонт в магазин "Вега 2002" Пловдив за ремонт, от където го бях купил съответно с проблем в дисплея. Според гаранцията трябва да го задържат поне 1 месец, а вече върви втори месец. Смятам да се обадя на Комисията за защита на потребителите и да видим какво ще стане. Вие какво можете да ме посъветвате по въпроса ?

 

Благодаря на всички предварително ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обади се и им скъсай шортите, че те разиграват така!!!

 

Аз ще се обадя.. това е ясно, но с какво ще ме обещетят ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от комисията ще ти кажат как да действаш.

родителите ми си купиха хладилник, който след една седмица отказа да работи. последва хабене на нерви разкарване насам - натам, защото майка ми искаше нов хладилник, а не този да бъде разкарван по сервизи, друсан по камиони и т.н. в крайна сметка нямаше в наличност от същия модел, след което ни върнаха парите... обаче беше хабене на нерви, майка ми се побърка, но така се беше ядосала, че не ги остави да я разиграват, както се опитаха и в магазина, и в русенския клон на агенцията за защита на правата на потребителите. но от централата на агенцията в софия бяха любезни и я посъветваха как да действа, и резултат имаше.

успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих те посъветвал да си прочетеш мн.добре гаранционната карта, защото обикновенно там пише че времето за ремонта се определя от естеството на ремонта и времето за доставка на необходимите резервни части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих те посъветвал да си прочетеш мн.добре гаранционната карта, защото обикновенно там пише че времето за ремонта се определя от естеството на ремонта и времето за доставка на необходимите резервни части.

 

Телефона не е кой знае колко развален. Просто трябва да се смени един лентов кабел, а не вярвам затова да ме бавят 2 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако го нямат в наличност?

 

Определено съм съгласен с Васко :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако го нямат в наличност?

 

Определено съм съгласен с Васко :!:

 

И да го нямат в наличност все ще се си го набяват за 2 месеца. Говорих с един приятел, които има сервиз за телефони и той ми каза следното, че лентов кабел се сменя за 2 часа работа и ако го няма в наличност пристига до 2-3 дена максимално.

 

Едит: Преди малко говорих с КЗП и ми казаха следното да отида в магазина и да си търся правата, защото е минал повече от 1 месец и да искам нов телефон или да ми върнат парите, а пък ако ми откажат трябва да подам жалба към КЗП и те ще помогнат. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих те посъветвал да си прочетеш мн.добре гаранционната карта, защото обикновенно там пише че времето за ремонта се определя от естеството на ремонта и времето за доставка на необходимите резервни части.

Няма такива работи! Като не могат да го доставят за 1 месец се сменя с нов. Че то може и 5 години да не дойде по тази логика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи проблема е следния и вече се чудя какво да правя. На 21.11.2007 г. дадох телефона си Nokia 6288 за ремонт в магазин "Вега 2002" Пловдив за ремонт, от където го бях купил съответно с проблем в дисплея. Според гаранцията трябва да го задържат поне 1 месец, а вече върви втори месец. Смятам да се обадя на Комисията за защита на потребителите и да видим какво ще стане. Вие какво можете да ме посъветвате по въпроса ?

 

Благодаря на всички предварително ;)

 

Леле, бате - близнаци сме си с тебе по неволя...

 

АБСОЛЮТНО СЪЩИЯ телефон (на жена ми) - ГАРАНЦИОНЕН - за смяна на лентов кабел - в сервиза на ZetaFonе. С Ъ Щ А Т А Р А Б О Т А.

Лошото при мен е това, че тия ми се падат полу-приятели, полу-клиенти и не знам вече какво да правя....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи проблема е следния и вече се чудя какво да правя. На 21.11.2007 г. дадох телефона си Nokia 6288 за ремонт в магазин "Вега 2002" Пловдив за ремонт, от където го бях купил съответно с проблем в дисплея. Според гаранцията трябва да го задържат поне 1 месец, а вече върви втори месец. Смятам да се обадя на Комисията за защита на потребителите и да видим какво ще стане. Вие какво можете да ме посъветвате по въпроса ?

 

Благодаря на всички предварително ;)

преди месец купих на жена ми от туби и от нов не бачка върнах им го за месец, подмениха го с нов и явно всички са боклук и накрая ги изядох с парцалите ония в софия и го смених с нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми айде и аз да разкажа туй онуй, още повече че става въпрос за Нокия. Имам 6600 от 2 години и миналата година му се появи едно постоянно забиване на дисплея, временно блокиране и невъзможност за провеждане на разговори, както и прехвърляне на данни през Блютуут. Телефона е купуван от Германос и го занесох там за поправка. След една седмица ми се обадиха и ми казаха, че са установили какъв е проблема(разместен Блютуут чип), но не могат да го оправят и трябва да ходя в сервиза на Нокия, щели да ми дадат адреса. Телефонът е купуван през 2005, когато имаше 1 година гаранция, не две, както сега, затова просто си го взех от Германос и го занесох на колегата vasilisa, който има сервиз за GSM-и и той го оправи за няма и 15 минути, недоумявайки какво толкова е затруднило хората от сервиз на Германос. Отново в Германос, съпругата ми добавя още една карта към корпоративния договор с Глобул и и предлагат бюджетен телефон, не че и трябва, но......., като може да избира между SE J110i и Нокия 11хх. Тя пита кой е по-добре да вземе и от персонала на Германос и казват да вземе SE, защото Нокия нямат адекватен сервиз и сервизни специалисти в България и марката губи популярност. Ако телефон Нокия даде дефект, реално проблема не може да се отстрани ефикасно и да се даде гаранция за извършения ремонт. Доколко ев вярно или не, не зная, но известно време след това, докато си плащах сметките в същия магазин на Германос, дойде жена с Нокия с проблем в дисплея. Казаха и че трябва да чака един месец, което не я устройваше. Дръпнах жената настрани и и дадох координатите на колегата vasilisa. Доколкото разбрах, проблема е бил отстранен за около 30 минути и жената е останала доволна.

 

И нали сме в България, ето ви ситуацийка : Нокия правят супер телефони. У нас Нокия имат двама официални представителя и дистрибутора, както и фирмен сервиз. Но понеже сме в БГ, Германос си правят техен внос, и не само те, и като стане сакатлък, не могат да се справят и лъжат и мажат и си бавят клиентите, които им плащат телефоните по надутите цени. Харесвам Нокия, вече трета ползвам, но ако се появи проблем, няма да я занеса в Германос, а там , където знам, че могат да ми помогнат максимално бързо и компетентно.

 

Извинявам се за дългия пост.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих те посъветвал да си прочетеш мн.добре гаранционната карта, защото обикновенно там пише че времето за ремонта се определя от естеството на ремонта и времето за доставка на необходимите резервни части.

 

Няма такива работи! Като не могат да го доставят за 1 месец се сменя с нов. Че то може и 5 години да не дойде по тази логика.

Ти ми се подпиши на гаранционната карта и да видим дали няма такова нещо. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих те посъветвал да си прочетеш мн.добре гаранционната карта, защото обикновенно там пише че времето за ремонта се определя от естеството на ремонта и времето за доставка на необходимите резервни части.

 

Няма такива работи! Като не могат да го доставят за 1 месец се сменя с нов. Че то може и 5 години да не дойде по тази логика.

Ти ми се подпиши на гаранционната карта и да видим дали няма такова нещо. ;)

Значи ти подарявам телефон с две думи. Ако ти кефне го оправяш и ми го връщаш, ако не го държиш докато сам забравя за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих те посъветвал да си прочетеш мн.добре гаранционната карта, защото обикновенно там пише че времето за ремонта се определя от естеството на ремонта и времето за доставка на необходимите резервни части.

 

Няма такива работи! Като не могат да го доставят за 1 месец се сменя с нов. Че то може и 5 години да не дойде по тази логика.

Ти ми се подпиши на гаранционната карта и да видим дали няма такова нещо. ;)

 

Значи какво искате да ми намекнете, че ако съм се подписал на гаранционната карта да забравя за него така ли ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би аз не се изразих правилно :cry: .Няма такова нещо като забравяне на телефона.Data_StReaM,исках да ти кажа че ако в гаранционната карта има такава точка и ти се подпишеш просто тези от КЗП няма как да ти помогнат.Колкото до лентовия кабел -да сменя се за 2 часа когато имат да ремонтират само твоя тел .и имат кабела в наличност.По някога се случва да има цели партиди с дефектни части и се чака да бъдат подменени в Китай или там от където са внесени.

ikonoma-говориш ми заучени фрази.Никой не иска да взима или да му се подарява тел.(е може и такива сервизи да има)но понякога се случва да се забави рамонт,защото не винаги нещата са толкова прости колкото изглеждат , или колкото са обяснили в магазините (продавачите който нямат идея за какво става въпрос,а трябва да кажат нещо).Сигурен съм че всичко с тел.на Data_StReaM ще бъде ок -просто по някога е нужно малко повече търпение и разбиране.

П.П не защитавам никой ,просто това е личното ми мнение.Разликата между гаранционнен и извън гаранционен ремонт е голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би аз не се изразих правилно :cry: .Няма такова нещо като забравяне на телефона.Data_StReaM,исках да ти кажа че ако в гаранционната карта има такава точка и ти се подпишеш просто тези от КЗП няма как да ти помогнат.Колкото до лентовия кабел -да сменя се за 2 часа когато имат да ремонтират само твоя тел .и имат кабела в наличност.По някога се случва да има цели партиди с дефектни части и се чака да бъдат подменени в Китай или там от където са внесени.

ikonoma-говориш ми заучени фрази.Никой не иска да взима или да му се подарява тел.(е може и такива сервизи да има)но понякога се случва да се забави рамонт,защото не винаги нещата са толкова прости колкото изглеждат , или колкото са обяснили в магазините (продавачите който нямат идея за какво става въпрос,а трябва да кажат нещо).Сигурен съм че всичко с тел.на Data_StReaM ще бъде ок -просто по някога е нужно малко повече търпение и разбиране.

П.П не защитавам никой ,просто това е личното ми мнение.Разликата между гаранционнен и извън гаранционен ремонт е голяма.

 

Утре ще ида до магазина да говоря с управителя на място и да видим какво ще кажат. Ще ви държа в течение на всичко, което става. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ти успех!

До преди няколко седмици брахме ядове с един кухненски уред, който два пъти не работеше както трябва, а от сервиза ни го връщаха след няколко дни, като казваха, че нищо му няма, защото не при всяко включване си правеше магариите. :roll: Едва на третия път ги убедихме за по-обстойна проверка. След седмица и нещо го взехме. Беше стоял повече време в сервиза, от колкото в къщи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех момчета, много неприятно ми става като чета такива теми. В Германос изобщо не работят квалифицирани специалисти, а телефоните, които се продават там не са с добро качество. Влезте в този сайт - www.all4smartphone.com и попрочетете някоя и друга тема ;) Що се отнася до сервиза, Нокия имат официален сервиз в София!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...исках да ти кажа че ако в гаранционната карта има такава точка и ти се подпишеш просто тези от КЗП няма как да ти помогнат.....

Извинявам се колега, но горното твърдение не отговаря на истината.

Независимо какви гаранционни условия е подписал купувачът, законът му позволява по всяко време да се възползва от чл.127, а имено в срок от един месец търговецът или производителят е длъжен да отремонтира стоката, замени с нова или върне парите.

Съветвам ви, ако имате проблени с търговците и гаранциите си, пускайте веднага жалба от сайта на КЗП- www.kzp.bg. Колегите разглеждат съвестно всеки един сигнал и жалба!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи вчера бях в магазина и говорих с управителя и той ме увери, че телефона е оправен и днес ще ми се обадят да ида да си го взема. Отначало ме баламосваха само и като казах за КЗП и веднага каза истината. Та днес чакам да ми се обадят да ида да го взема.. дадоха ми честна дума.. дано да я изпълнат. Пък ако не се обадят днес аз ще се обадя на КЗП и ще действаме както трябва. Ще разкажа допълнително как продължава случая.

 

Поздрави ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, стискам палци с телефон здрав, читав и работещ да се прибереш, а не отново изнервен и готов да сечеш глави.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи продължението: Днес не ми се обадиха(както се и очакваше) и аз реших да се обадя да видя какво става и дали има нещо и ми казаха следното: Господините телефона ще закъснее.. най-късно утре ще можете да си го вземете. Та смятам да изчакам до утре поне да видя какво ще става.. пък ако не дойде вече ще подам жалба към КЗП и ще видим как ще действаме. Нещо ако може да ме посъветвате ще е хубаво.

 

Поздрави и благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.