Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

що за изпълнение е тва


Guest vankovarnata

Recommended Posts

май само капака на клапаните е от Шкода :)

 

Май май дори и той не е от Шкода :roll:

 

поне такъв надпис има ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая снимка дето е качил ванковарната е просто на ОHC разработка на Шкода - както знаеме е имало такива разработки, които не са стигнали до серийно производство. ПРи по-детайлно заглеждане се вижда че далеч не само капака на клапаните има надпис Шкода, а просто отливката на блока е почти 1:1 с тази на блок на 1хх серията, с тази разлика, че там където иначе е страничния капак на клапаните не е изрязана отливката така че да се отвори а е оставена стена, а също си личи това и при мястото на бензиновата помпа. Главата много прилича на леко взаймствана от Опел по разположението на бензиновата помпа и кутията сепаратор на картерните газове, въпреки че това са само дреболии. Аз досега не бях виждал такава разработка на снимка, но се надявах на нещо по-добро и трябва да кажа, че съм разочарован от видяното - вместо да е конструиран изцяло нов блок и глава виждаме промяна само към горен вал и най-вероятно хидравлични повдигачи и преместване на разпределителя на правилното му място. За съжаление главата е изградена както се вижда от снимката по схема която няма как да доведе до добри резултати а именно входящи и зиходящи портове от една и съща страна. Явно това е просто вариация на класическия мотор с логична промяна към горен вал, което пак е било малка стъпка напред за това време, но не и като цяло. Аз поне така виждам нещата и ще ми е интересно и на мене да чуя други предположения.

 

ПП. Прави впечатление и че е сложен маховик с 5 болтово захващане, което значи че и в коляновия вал има промяна, било то и само накрая във фланеца му, но това ме навежда на мисълта че все пак се е очаквало този мотор да има по-голяма мощност явно, а и кой знае с каква комбинация на бутала и мотовилки е изпълнен и с каква степен на сгъстяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

па може и някаква шкодова екзотика да е - имаше подобни на снимките на Kukumitcin от музея на Шкода, но са снимани отдалеч и не личат подробности

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то това нещо ако са го мислили за производство е било за моделите с предноразположен двигател, че като го гледам в тоя вид няма да може да се сложи на кола със заден двигател без преработки на купето.

 

пп. :smt017 =D> Вики направи много добър разказ по картинка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

па може и някаква шкодова екзотика да е - имаше подобни на снимките на Kukumitcin от музея на Шкода, но са снимани отдалеч и не личат подробности

колегата е малко прав, както и има моторетка на 110 с два вала. тва е вехта моторетка с нормална тиква и горен капак с вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах ....тоя мутант :roll: Прилча ми на вагенов мотор по скоро.

 

извиниме..но...може ли пояснение какво означава...'вагенов мотор'

 

фолксВАГЕНОВ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.