Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с маслото на Октавия 1.9 тди


Pesho

Recommended Posts

Скапаният студ в събота сутринта ме изнерви максимално: :evil:

Слизам аз пред блока, подгрявам, паля и след 3 сек. свети лампата за маслото и писка таблото, че няма масло. Гася, слизам вдигам щеката-под минимума. Оставих я 5 мин. и пак вдигам щеката-ужас пак същото-превъртях. Погледнах от долу под колата няма нищо - само сняг. Как така? Преди 5 дни гледах маслото беше преди максимума!! :cry: И кво да правя доливам 600-700 гр. масло /пълна синтетика/ Паля, работи малко и гася. След 5 мин. вдигам щеката - а маслото отишло 0.5 см. над максимума. Проверявах го няколко пъти като спирах на равни участъци и това е! От ниво под мин. с 600-700 гр. става 0.5 см. над макс.

А кажете кво става? Къде отиде старото масло и изведнъж стана предостатъчно. Явно трябва да го дръпна някак си, че иначе май е кофти. :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като вече веднъж си развъртял мотора, без значение от пробега, минимума за изчакване за измерване на нивото на маслото е 30 мин. След тези 5 мин, за които пишеш, явно не се е стекло цялото масло обратно в картера, което те е подвело да сипеш повече. Това е по въпроса защо в момента си над максимума. Излиза, че е трябвало да долееш по-малко, което обаче няма логика с лампата, която ти е светнала. Явно си имал загуба на масло (хапнато), но тя е твърде малка за да пречи на работата на двигателя. Което ме навежда на мисълта, че или си имал/имаш проблем (временен или постоянен) с маслената помпа или маслото не е читаво. Работата е там, че такъв проблем, изразен еднократно по този начин не е достатъчен, за да идеш на сервиз, без значение дали колата е гаранционна или не. Мнението ми е да следиш нивото редовно. Ако имаш наистина проблем, той ще се изрази по задълбочено и тогава ще имаш предпоставка за отстраняването му. Между другото, всичко това, може да е било временно "недоразумение" заради студа, въпреки, че подобно нещо никога не ми се е случвало на коя да е кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че нямаш лампа за нивото на маслото. До колкото съм запознат (не 100 %) само Рено имат такъв нивомер.

При теб явно е светнала лампата за налягането на маслото. И при мен преди 3 години може би в най-големия студ запалих колата и ми светна лампата и изпищя. Угасих я и я оставих така. Разгледах във VW форум темите и се оказа, че това е често срещан проблем свързан с датчика. От тогава никога не ми е светвала лампата отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен преди 3 години може би в най-големия студ запалих колата и ми светна лампата и изпищя. Угасих я и я оставих така. Разгледах във VW форум темите и се оказа, че това е често срещан проблем свързан с датчика. От тогава никога не ми е светвала лампата отново.

 

Дано да е така колега. Защото по друг начин немога да си обясня този случай!? Просто невероятно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

И аз имах абсолютно същия проблем на октавията с маслото.Уж си имаше ставам сутринта паля,бам свети лампата ама на мен попринцип не ми пука защото кола е ремонтира се и си стигнах до дестинацията.По късно пак запалих и намаше проблем,явно наистина е някакъв проблем от датчика и или му е студено и не ще да работи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

И аз имах абсолютно същия проблем на октавията с маслото.Уж си имаше ставам сутринта паля,бам свети лампата ама на мен попринцип не ми пука защото кола е ремонтира се и си стигнах до дестинацията.По късно пак запалих и намаше проблем,явно наистина е някакъв проблем от датчика и или му е студено и не ще да работи!

 

По принцип и аз съм така ама не знам защо се спекох толкова

:oops: , абе тия електроники си е...ло мамата, ама кво да правиш и без тях не става.. ха наздраве smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че нямаш лампа за нивото на маслото. До колкото съм запознат (не 100 %) само Рено имат такъв нивомер.

При теб явно е светнала лампата за налягането на маслото. И при мен преди 3 години може би в най-големия студ запалих колата и ми светна лампата и изпищя. Угасих я и я оставих така. Разгледах във VW форум темите и се оказа, че това е често срещан проблем свързан с датчика. От тогава никога не ми е светвала лампата отново.

 

ААА има има датчик за ниво на масло си има. Мисля че свети оранжева леика на таблото -захапва маи на 0,5 -1 литър под минимума а за липса на налягане ве4е като нема никво масло става червена леиката на таблото....

Виждал сам да сработва и на дизел 1,9 130 коня пасат 2000 година....:)))

А в случая сичко си сработва как си трябва щом и наживо на пръчката с масло е било под минимума... може и няква мизерия с масления филтър от студа да е и да е задържал масло нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.