Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Специфичен проблем с водната помпа


everlast

Recommended Posts

Вчера преди поредното припалване на колата-шкода 105 забеляхах прокапване на антифриз-под водната помпа :roll: Затегнах всичките гайки, но капането не спря и сде усили щом завъртях на ръка коляновият вал. Имам една резервна помпа и на нея видях, че отдолу има отвор-вероятно за изхвърляне на сложена в повече грес и оттам ми е теча. Натъпках солидно количество грес :mrgreen: естествено като запалих част от нея излезе отдолу :oops: , но днес нямаше нито капка-явно е запушен отвора.

Та питането ми е: Дали може да карам и така или е належащо да я ремонтирам тая помпа(досега никога не съм имал проблеми, казаха ми, че е хубава с някаква по- голяма турбинка) Ако залепя с нещо този отвор примерно дали ще е удачно? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изглежда това ти е отвора за изтичане на антифриза при повреда на семеринга и ще трябва да е смениш с нова ако продължава да тече.за ремонт незнам ,колегите да кажат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вътрешния лагер ти се е скапал и тече през него в греста. Да не те плаша ама след ремонт на водна помпа на мен пак ми пръскаше съвсеееем леко. Иначе ако решиш да я правиш отиди до халите или където знаеш че има хубави лагерчета с метална капсоловка (не на женския пазар :D), ne gi купуваи от магазин на шкода, оттам купи само семеринга и гарнитури. Иначе новата помпа с голяма турбинка беше някаде около 58 или 60 - 65лв. Внимаваи да е алумуниева помпата а не чугунена "немска"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има части за ремонт. Самия ремонт е лесен, но на този студ незнам как ще ти се стори. Има легерчета семеринг самата лопатка се купува(ако е износена и тя) За лвагерите може да си купиш от друг не шкода магазин, защото тези който се продават за шкода(уж оригинални)са китайски и същите се намират за доста по ниска цена в специализирани магазини за лагери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на студа трябва само да се източи антифриза, да се откачат ремъка и маркучите към помпата и да се развият 3-те болта - всичко останало може да си го направи вкъщи на топло ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите, :) проверих колата, засега няма нито капка, ще я покарам и ако пак се получи същото-ще я ремонтирам-няма как. :mrgreen:

 

Най-вероятно ще отиде на майстор и поне ще мога да видя кое как става, досега не съм отварял водна помпа :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това че си сложил грес няма да ти помогне. Дупката изобщо не е за да се изхвърля през нея греста - това е често срещано погрешно твърдение и ако отвориш една помпа ще видиш че е направен отвора, за да ти покаже с протичането си че помпата е за ремонт преди да стигне до лагерите течност и те да блокират и да стане по-лошо. След ремонта като се сложат лагери, които са двойно капсуловани повече не се слага никаква грес естествено.

 

Дупката през която капе се намира между фибъра и вътрешния лагер и просто ти е износена втулката и фибъра, които уеплътняват, за да не навлиза охл. течност към лагерите. Веднъж протекло трябва да се направи ремонт на помпата или нова. Ремонта е лесен както казва Наско, но за който знае как става, а иначе е твърде вероятно да не го направиш всичко както трябва от първия път. И ако ходиш на сервиз задължително само на такъв дето са правили Шкода 120, защото иначе и те може да не го направят както трябва. Иначе като свикне човек става за 30 минути максимум ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо си мисля , че се махаше капсуловката от едната страна на лагерите /страните, които са една към друга/....за да влиза грес, иначе оригиналната смазка май не можеше да издържи на високите обороти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо искам да ми покажеш как ще съсипеш нови хубави лагери в опита си да махнеш оригиналната смазка и да ги натъпкваш с твоя грес. Нещо освен на 120ковите помпи да си видял на някоя нова кола да има гресъорка на помпата, щото не и издържат лагерите?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.