Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

В големите студове забелязах, че сменянето на скоростите е доста по-тегаво, отколкото на топло време. Може да ви се стори глупав въпросът ми, ма дали е възможно да се променя вискозитетът на маслото на скоростите и дали има температурна зависимост спрямо марката му (ако трябва да го сменям с по-читаво).

Публикувано
В големите студове ... дали е възможно да се променя вискозитетът на маслото на скоростите

 

Аз лично не вярвам да му влия температура до - 40,но марката наистина има значение!Аз пьлня само с Gastrol Magnetic ( пьлна синтетика ) чак вече като почне да поналапва тогава ще го сменя,иначе на бьрзия мотор карам с едни чудни коктейли от масла,ама там си трябва.

Но за маслото не се тревожи всичко е ОК!Еластичността на метала е по малка при судено и затва ръчкаш повече! - Аз така си обяснявам!

Публикувано

Владо,

 

На 100S-а му замръзваше механизма под лоста. Там всичко беше наклепано с грес а тя е хигроскопична. В резултат за едно лято се напомпва с вода и при температура -10 става на камък :( Случвало ми се е да изкривя скоростния лост докато вкарам предавка!

 

Накратко - при големи студове изненади отвсякъде. BTW скоростите ти хъркат ли? Ако не не пипай маслото....

 

Поздрави

Публикувано

ами не хъркат, да ти кажа... той, вярно ,че и съединителят ми е за смяна (ма да се стопли), но от съединителя не ми влиза понякога добре 1-ва. А сега на студа до 4-та се вкарват с малко повече усилие - точно все едно маслото ми се е сгъстило - аз и затова така зададох въпроса...

Пък ти ме уби - да сравняваш Фелата ми със 100S :lol:

Публикувано

Температурата влияе, при това доста.

Зависи от вискозитета на маслото, и дали е минерално или синтетично.

 

Обикновено с минерално (и евтино) масло първа и втора при много студено време влизат мноого трудно, но след 2-3 км, когато маслото се постопли нещата идват на мястото си.

Публикувано

Като позагрее маслото би трябвало да се нормализират нещата. Ако не провери нивото на маслото първо.

Публикувано

Влияе, особено ако е пълна с 90 ЕР. Ладата даже при минусови температури се опитва да тръгне, когато пусна съединителя на свободна скорост след запалване.

Публикувано

Да, с ЕР 90 прави опит да тръгне но нямаш проблем с хъркане, вкарване на скорост!

 

Владо,

Дадох 100S-а само за пример. Ако на теб са ти наклепали лоста за скоростите с грес може да имаш същия проблем.

 

Поздрави

Публикувано
Да, с ЕР 90 прави опит да тръгне но нямаш проблем с хъркане, вкарване на скорост!

 

Не хърка, но доста трудно влизат скоростите, докато загрее. След това все едно се качвам на друга кола.

Публикувано

И моите включват трудно, и на още 2-3 коли познати се оплакват от същотото. Квото и да е при под -10 градуса си замръзва всичко по колите. В началото докато загрее я карам на 2-ра предимно и така се раздвижва, после си е ОК.

Публикувано

Дани (hamsia) ми даде интересна идея - докато съм на място, преди да запаля, да "мина" през всички скорости, за да се раздвижат :lol: не знам дали помага, че то се постопли и вече нямам проблеми...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.