Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мога ли да видя цената на octavia scout някъде ?


cenarius

Recommended Posts

Разбира се че можеш,отиди в най-близкия Шкода център и служителите там предполагам с удоволствие ще ти дадът информация за модела.Поне при мен лично така се получи :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега cenarius, айде моля, заповядай :mrgreen: http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/ ... _scout.pdf

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, два часа гледах в пустия сайт и не намерих пдф за скаут ... Мерси много :D

 

Колата е страшна, цената също :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилът не е евтин, но за целия комплекс от качества, който предлага, на практика е дори изгодна покупка - въпрос на гледна точка :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,да изкажа и моето мнение за скаута!

В началото,когато излезе,а мога да кажа и сега все още съм адски голям фен на модела.Чудя се само едно нещо :roll: - за тези цени от близо 50 000 лв. не е ли по изгодно и горе-долу същото ако се вземе една "обикновенна" октавия комби 4 Х 4.До колкото знам и съм виждал те са леко повдигнати заводски и да ви кажа според мен вършат същата чудесна работата,каквото ще върши скаута,разликата ще е в цената на автомобила,което ще се съгласите не е малко предимство?! :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

_V_ - точно този въпрос хората от Auto Bild 4x4 бяха си задали - ако се вземе стандартна Октавия 4х4 с 2.0 TDI 140кс и ниво Елеганс ще се спестят близо 4000лв. А Елеганс пропуска доста малко от екстрите на Скаут. Особено пък тази "Дръжка Скаут" :roll:

Освен това клиренса на Скаута спрямо 4х4 е по-висок само с 16мм, докато 4х4 се различава от стандартния с 24мм. Но за сметка на това Скаут е малко по-дълга и надвеса не позволява преодоляване на по-стръмни баири.

 

С други думи по-скоро е по-изгодно да вземеш стандартен 4х4, дори да си добавиш някои екстри, защото основно външния вид е различен, проходимостта не толкова.

 

Лично за себе си бих предпочел стандартно 4х4 отколкото Скаут, въпреки че са направили Скаута по-забележим. Но това си има и предимства - много не си личи какво караш докато не стъпиш на лош терен ;) , а тогава "надменните" остават в огледалото :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Освен това клиренса на Скаута спрямо 4х4 е по-висок само с 16мм, докато 4х4 се различава от стандартния с 24мм. Но за сметка на това Скаут е малко по-дълга и надвеса не позволява преодоляване на по-стръмни баири...

 

Марто, ей тука сме на различни мнения ;) .

За мен Скаута спрямо 4х4 е по-висок с цели 16мм :mrgreen:. Лично съм се убеждавал на предишната ми кола каква разлика в проходимостта по пресечен терен дават ~10мм разлика в клиренса (при различни размери гуми). Та според мен 16мм въобще не са за пренебрегване.

Колкото до дължината на Скаута... е, сега... за 9мм ли си? Че при мен в момента колата ми е с толкова по-дълга само заради калта по нея :mrgreen:.

Извън шегата - не че съм се заглеждал или замислял особено, ама ми се струва, че тези общо 9мм повече дължина на скаута са заради по-различния дизайн на предната и задната броня. А не бих се учудил, ако именно този различен дизайн спомага за увеличаване на ъгъла на заход. Все пак, при такива така или иначе малки ъгли на заход (сравнено с един нормален джип, разбира се), по-голяма роля играе формата на броните, отколкото дължината на надвесите. Но, дори и да не е така... всякакви недомислици по броните биха се компенсирали точно от по-горе споменатите "16мм" ;)

 

Add: Аз бих се насочил към Скаута без да се замислям много много. За мен парите са си оправдани. Но докато дойде момента да се насочвам накъдето и да било, Subaru най-вероятно вече ще са изкарали своя дизел... и тогава, колкото и да ми е тъжно, дизелов Outback официално става моя мечта и цел (или по-реалистичния дизелов Forester) ;)

Всичко туй си е лично мое мение smile159

 

ПС: Наследника ти май все още не ти е изсмукал силичките и имаш време и сили да пишеш по форума, а? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен относно мниението за дизелов вариант на Субаро-то.Значи един приятел има такова субаро, искам да ви кажа че това просто е превъзходна кола!Само където определено не е за всеки джоб!!!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм фен на Субару, но цените там са твърде соленички. Между другото новия "Лесничей" ще е с доста по - голямо купе, а конструктора на боксерите, който бил луд противник на печките, щял да направи печка, ама като той си знае - пак боксер.

Ако се появи този мотор с новото купе то най - вероятно ще струва към 60 - 70 бона, ако не и повече, което ни отдалечава от заветните 50 х. на Скаута. Аз за същата сума бих предпочел Сузуки Витара, която е по - джипка от Скаута и е с междуосев диф, с бавни/бавни и блокаж на дифа, но пък липсва елегантността на повдигнатото комби и печката няма да е на VAG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съжалявам за офтопика, но този първият линк направо ме потресе:

Скаут Ви предлага усещане за сигурност и безопасТност както на неравен път, така и в ежедневното градско придвижване или по магистралите.

...Ксеноновите крушки са една допълна възможност...

И т'ва е международна компания, разбирам да е сайт на Елит или Нео...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, Митко, не знам за тия 16мм - в екстрите на Октавия 4х4 има "Допълинтелна защита лоши пътища" както и "Защита за лоши пътища" - цитатите са точни, нищо че изглеждат едно и също и цената е 211 и 286лв. Ако да речем едното е метален щит, другото би трябвало да е по-висок клиренс. Ще попитам утре, като си запиша час (монтаж на касетофон и увеличаване на клиренса ;) ).

 

Скаут не изглежда зле, въпреки че за мен е пълен кич тази "Скаут-дръжка" на пътника до шофьора. Цената му е по-висока от Октавия 4х4 Елеганс 2.0 TDI със същите коне с около 4000лв и не знам дали си струва.

 

А пък колегите, които намесват Субару - ами те отдавна са там, където Шкода тепърва прохожда :!: Но и цените са такива, каквито Шкода може би няма да достигне. Веднага си признавам, че ми се искаше едно Легаси Аутбек преди да вземем Шкодата, но се оказа, че освен че е доста по-голямо е и по-трудно за завиване, а имаме гараж с кофти крив вход. Затова сега продължавам да гледам към Шкода и за следващата кола, която ще се постарая да е 4х4 :mrgreen:

 

П.П. Ами малкия е само втора вечер при нас - все още има останал адреналин и резерви, та да стоя и на компютъра известно време :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.