Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Искам някой да ми обясни това...


Боби Доктора

Recommended Posts

Принципно си е случайност.Има един вариант, при който може да се получи,но според мен при теб е изключено.Виждал съм при някои Опели като си забравят кода на алармата,трябва да дадеш на контакт и да цъках с дистанционното и някак си самонастройва и почва пак да си работи както преди. Остава само и да запалиш и 2те коли с един ключ ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфу, аз си мислех, че този сигнал е криптиран с 128 битов passkey, който се променя всеко натискане... Не знам на кой е другата октавия, но ако съм прав е имал проблеми с отключването...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете са негови (ако не се лъжа) за щастие :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този клип би бил РАЙ за автоджамбазина!

Има си такива "аномалии"!

На един съученик в училище ключа му за в тях си-ставаше за стаята по История :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха хах ах това ми напомня за едно време ключалките (не секретните) които бяха с ключове с номера от 1 до 6 :mrgreen: и обща взето всичко беше общо :) Сега чехите са решили да си споделяте колите :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Има един вариант, при който може да се получи,но според мен при теб е изключено.Виждал съм при някои Опели като си забравят кода на алармата,трябва да дадеш на контакт и да цъках с дистанционното и някак си самонастройва и почва пак да си работи както преди...

Това, което описваш, няма нищо общо с въпроса на колегата. Като настроиш ключ по кола, той работи само с тази кола. Ако го настроиш по друга кола - ще работи само с нея. А от клипа е видно, че едно дистанционно работи с две коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой като теб Боби .. с един ключ отваряш две коли .. и какво вика Redline_ има завист от страна на старата октавия. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Боби е хванал едното дистанционно в едната ръка, другото в другата, захапал фотоапарата и сега ни бъзика :mrgreen: ;)

 

И аз така смятам - решил е нещо да ни шашне Боби. Пък и при по-внимателно гледане си личи, че не присветкват едновременно мигачите. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съсем нормално е да не присветват едновременно мигачите на двете коли. Сигурно има някаква разлика в централното, алармата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега, Боби го изкарахте, че ни зарибява тука :mrgreen: .

 

Иначе по темата, лятото във Варна, съвсем случайно открих, че дистанционното на колата ми задейства бариерата на двора, където оставях колата :roll: . Как става тоя номер не знам, но определено стават такива съвпадения. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе по темата, лятото във Варна, съвсем случайно открих, че дистанционното на колата ми задейства бариерата на двора, където оставях колата :roll: . Как става тоя номер не знам, но определено стават такива съвпадения. :)

А другите успяваха ли да ти отворят колата? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми в интерес на истината - да :oops: . И след като разбрах за това, я оставях възможно най-далеч от бариерата,`щото няколко пъти си я намирах отключена :mrgreen: .

 

Алармата ми не е заводска, и според момчетата от офиса на фирмата, в чиито двор си оставях колата, ми обясниха, че се случвало честотите да съвпадат редовно. Пък и те се занимават с СОТ(колеги са на Боби :mrgreen: ), така че им вярвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пукна ако лъжа... Даже се моля до срещата в събота да не се разсъхне нещо и "странното явление" (меко казано) да си остане до тогава - ще докарам и двете коли да го видите на живо.

 

Сега - за различното присветване - има известно забавяне от страна на черната - заради "комфорт" ф-ята на фаровете.

За едното дистанционно и няколкото автомобили (ресивъри). При 128-битово криптиране (както каза колегата) и при системата "въпрос"-"отговор" - както работят всички системи със случаен подбор на "поредица" комбинации нещата стоят така (поне така са ме учили): Автомобилът (ресивърът/приемникът) излъчва постоянен въпрос - поредица от нули и единици. При натискане на бутон дистанционното приема въпроса и дава адекватен на въпроса отговор (пак поредица от ДРУГИ нули и единици), който е ОЧАКВАН от ресивъра (колата). Така двете си работят в синхрон (веднъж свързани/обучени) и си "клюкарят" тайни цифрови комбинации, които всеки път са различни (генератор на случайни числа) и само те си знаят какво ще се питат и какво ще си отговарят. За второ дистанционно (трансмитер) има друга клетка в паметта на ресивъра (алармата/колата), за трето - трета и т.н. Затова всяко дистанционно си е УНИКАЛНО само по себе си и алармата се "обучава" с кои дистанционни да работи.

Ето защо е възможно два автомобила да работят с едно дистанционно. Правил съм го на едни и същи модели автоаларми и става. НО ЗА ЦЕЛТА Е НЕОБХОДИМО ДА СЕ ВЛЕЗЕ В СПЕЦИАЛЕН РЕЖИМ НА "ОБУЧЕНИЕ" А в моя случай не съм правил нищо и то си стана само..... :roll: :roll: :roll: Още повече, че в този режим май клиента (аз) не може току-така да влезе - става само в сервиз - според мен. И още един интересен факт: В началото това явление го нямаше...... Пръкна се от самосебе си......

Edit - освен това с дистанционното на черната работят и двете, а с дистанционното на зелената - не :?: :evil: :mrgreen: :roll: :roll: :?: :!: :?: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пукна ако лъжа...

 

Недей така Боби - не съм искал да кажа, че ни лъжеш. Просто си мислех, че искаш да ни пързулнеш малко :lol:

 

След достатъчно обоснования отговор от теб не остава и капка съмнение.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти работа, закарай и 2те коли в ЕТ и им покажи да видим те какво ще кажат.

 

Примем го за някакъв дефект или моментен проблем. Миналата година на Соколския манастир как ли не се мъчихме да отворим на Цанко фабията... :( ако ставаше по тоя начин нямаше да се мъчат 20 души половин час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти работа, закарай и 2те коли в ЕТ и им покажи да видим те какво ще кажат.

 

Примем го за някакъв дефект или моментен проблем. Миналата година на Соколския манастир как ли не се мъчихме да отворим на Цанко фабията... :( ако ставаше по тоя начин нямаше да се мъчат 20 души половин час.

 

Аз чехите вече ги питах, че са по-лесни - от РС-то (вместо да се разкарвам до Надежда) ама май след първото ми писмо :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: май са ми блокирали IP-то за доставяне на поща. Че какво толкова. Мисля, че е сериезен проблем. Пратих им това

 

 

 

 

Hello!

 

Please, would you like to explane me what is this?

 

Two different cars, one remote controller.

 

 

Best regards: Borislav Stantchev, Sofia, Bulgaria.

 

 

 

А получавам съобщение за недоставена поща :roll: :roll: :roll:

 

В темата "писмо до Чехия" съм постнал отговора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile020 Ихаааа, абе Боби с това дистанционно да не можеш да отваряш и други коли :mrgreen: Трябва да тестваме :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно предположение от мен на база на

Edit - освен това с дистанционното на черната работят и двете, а с дистанционното на зелената - не
: Дистанционното на черната /само едното разбира се/ се пада нещо като дистанционно за по-сервизен режим /примерно както на алфите с alfa code 1 като на жена ти колата където има master ключ за запаметяване на нови ключове към паметта на имобилайзера/ и е възможно при него първите цифри от кода които не се променят и са винаги еднакви за това дистанционно да са запаметени в приемника и на двете коли. То може и самия код да е по базов примерно ако се сещаш както на старите аларми дистанционните им вътре кода им се определяше чрез запояване на пистите и като ги оставиш с незапоени ставаха даста по широкобхватни демек хващах на повече коли но там кразбира се и комбинациите бяха много по-малко.

 

Предполагам обаче че ако се натиска дистанционното повечко пъти без да е в обхват с клата от която не е - тоест зелената ако правилно запомних - ще излезе от синхрон с поредицата от възможните правилни резултати и ще спре да дейсва на нея, все едно както на обикновена аларма би трябвало да се обучи наново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги виждал съм такова съответствие и то точно при шкода-фабия,мой приятел живее в испания и си идва с колата лятото до София,паркира пред нас а отсреща друга шкода паркирана а собствениците в парка на разходка в момента в който включи фабричната си аларма от ключа другата се разпищя и в момента в който я изключи и на другата шкода се изключи алармата и се отключи с централното-знам ли може да е съвпадение 1на 10000да са с еднакви чипове!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.