Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Борба с корозията.


biser.or

Recommended Posts

Е... за две години изби отвсякъде ръжда. :evil:(Що ми трябваше днес да я водя на автомивка) Предимно по ръбовете на вратите и веждите. Напролет мисля отново да се захващам с ремонт на ламарините и цялостно пребоядисване,но идеята ми е как да накарам корозията да спре да работи.То се е видяло че с ръждопреобразувател нищо не става,а предния път дори лъснах всичко до блясък преди да нанеса кита.Не грундирах повърхностите защото предположих че кита няма да се захване качествено. Две години и ръждата отново е налице.И другия въпрос че се сетих. :oops: Препоръчайте ми качествен кит.Тези продукти на BODY ми се струват голям боклук.След време се пука кита, макар и много финно нанесен. За избора на боя съм наясно. :lol: Мислех да не се занимавам с тоя курник, ма кво да правя като си ми е слабост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото това не е само твой проблем. Сега зимата и на моята започна да и избива ръжда тук-таме...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 Аз пък боря корозията като не карам зимно време бабата :mrgreen:. Ако продължавам в същия дух нищо чудно още 41 години да изкара :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 Аз пък боря корозията като не карам зимно време бабата :mrgreen:. Ако продължавам в същия дух нищо чудно още 41 години да изкара :D

И аз така с моята бабичка. Тази година става на 34 години, с оригиналните ламарини. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата ми е интересна, въпреки че нямам Шкода подръка в момента.

Много странно - как става така че може да избие ръжда на странни места - примерно - таван, колонка между преден джам и врата и ред други.. Как става мамка му..?

Това некачествена изработка ли е или некачествена поддръжка?

Или освен да е като вирусно заболяване и да "прихваща от дъното". Освен това има ръжда която върви отвън и такава която върви отвътре.. Е те тая вътрешната май е по-гадна....

Ама си мисля, че трябва да има начин за борба .. На 100С-а си спомням, че бяхме направили една адска смес от болкит разтворен в коресилин и още нещо гумено и намазахме под калниците... Е няма да повярвате че след 15г. само тия ламарини оцеляха - около тях всичко изгни... голям смях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз от опит мога да кажа само - изчиства се до колкото може, после ръждопреобразувател на "вюрт" нищо общо с българския няма. После кит ако е по дебело от милиметър първо влакнест, после обикновен за дойзглаждане. Върху него грунд, нитроцелулозен, после шприц акрилен и после акрилна боя. Това работи и за сега където съм го направил така не е избило. Да и на края всички кухини с парафин.

 

Успех ти желая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 Аз пък боря корозията като не карам зимно време бабата :mrgreen:. Ако продължавам в същия дух нищо чудно още 41 години да изкара :D

И аз така с моята бабичка. Тази година става на 34 години, с оригиналните ламарини. :mrgreen:

 

Радвам се за Вас , но моята кола не знае какво е гараж и зимно време се кара, защото е кола за ежедневни нужди а не трофей на който да се любувам.

 

Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам да го кажа, но...нали се сещаш къде живееш ;)

Тя тая река лека-полека разказва мамата на колите. Влагата си е влага! Решението според мен е периодично да си почистваш ръждата /щот' нема да спре да се появява/ или с някоя хубава боя и лак да преобразиш количката - да запечати за няколко години достъпа на влагата до ламарините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам да го кажа, но...нали се сещаш къде живееш ;)

Тя тая река лека-полека разказва мамата на колите. Влагата си е влага! Решението според мен е периодично да си почистваш ръждата /щот' нема да спре да се появява/ или с някоя хубава боя и лак да преобразиш количката - да запечати за няколко години достъпа на влагата до ламарините.

 

Опеделено не вярвам реката да е причината.По скоро лугата която ръсят по пътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корозията върви от вътре навън. Затова трябва да се консервират подобаващо кухините. Де що има тапа се вади и се обработва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.