Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отново "стимулираха" покупката на нов автомобил


Ради

Recommended Posts

Мога да споделя впечатления от Белгия. Там е просто - малка кола - малки данъци, голяма кола - големи данъци. Според мен е съвсем редно за големите двигатели/коли данъците да са по-високи. Друг е въпроса че навсякъде се прави един или друг вид данъчна остъпка при покупката на нова кола!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Не съм запознат как се плащат данъци и такси по другите държави, но съм склонен да вярвам, че и там който кара мощна кола си плаща повече.

 

Там се плаща на емисии на въглероден диоксид и монооксид, демек някой вехт пърдялник, който гори 1:1:1:1 (бензин:газ:масло:антифриз) замърсява повече от чисто ново Порше и за това плаща по- голям данък.

 

Държа да кажа, че вехтия пърдялник може да е всяко 1,3 оРел кадетче, което срещаш по улиците или дерейлирало върху хората на спирката, заради скъсан шарнир или разбридан поствоенен слик... което смятам е в пъти по- обществено опасно и по- замърсяващо въздуха ми от която и да е нова кола 150 - 200 коня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Не съм запознат как се плащат данъци и такси по другите държави, но съм склонен да вярвам, че и там който кара мощна кола си плаща повече.

 

Там се плаща на емисии на въглероден диоксид и монооксид, демек някой вехт пърдялник, който гори 1:1:1:1 (бензин:газ:масло:антифриз) замърсява повече от чисто ново Порше и за това плаща по- голям данък.

 

Държа да кажа, че вехтия пърдялник може да е всяко 1,3 оРел кадетче, което срещаш по улиците или дерейлирало върху хората на спирката, заради скъсан шарнир или разбридан поствоенен слик... което смятам е в пъти по- обществено опасно и по- замърсяващо въздуха ми от която и да е нова кола 150 - 200 коня

 

Съгласен съм с теб. Аз мисля, че покупката на нов автомобил трябва да се стимулира чрез данъците, а не да се опитват да изкарат по някоя допълнителна кинта от собствениците на нови коли.

 

Абсолютно смятам, че съседа ми, които държи 7 (седем) 150-годишни коша пред нас, от които кара два, трябва да плаща на година толкова данък, че да се сети да ги спазари с Надин. Това беше кратко отклонение от темата. :mrgreen:

 

Трябва най-накрая да се въведе много строг конртол при ГТП и на база данните от него да се плаща данък. И пичовете, които ме осмърдяват на бензин, масло, антифриз и газ почти на всяко кръстовище да си плащат по ХХХХ лева и да се стимулират или да си оправят тоалетните или да се разделят с тях. Също така да се премахне откровенно смешната практика, да се заплаща данък спрямо конски сили и година на производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора какво се кахърите - то си е измислено, покупката на нов автомобил е подпомогната чрез производството на все по-слаби автомобили. Може да са безопасни, но са слаби - повече от 5-6 години, а и с тия електроники по тях колите след 2000 година едва ли би било икономически изгодно да се поддържат тръгнат ли веднъж.. Така че пак идваме до старото - не поевтиняване на новите коли, а поскъпване на старите.. Никой няма да ви поевтини нещо и ако случайно ви поевтини - значи това е търговски трик който не сте усетили... Така мисля, добрите стари времена когато си карах 100С-а и се кефех на маневреността му отминаха безвъзвратно. Сега просто се качваш на някаква кола експлоатираш я 2-3-5 години - хвърляш и взимаш нова... Времената се промениха, станахме консуматори това е ясно... И разни приятечета по телевизията ти разправят колко е гот така и как се "движела икономиката така" ;)) Има един виц по тоя повод за едни мутри и едни .айна и един оборот... ама ще ви го кажа на някоя среща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе може би си прав, но от Българска гледна точка.

Немеца дали го грее много, че 124ката кара 25 години? Ами не, защото тоя я е сменил за новата като е била на 3 години и оттогава колата се тропа в републики като нашата.

Другото е, че тия уникално здрави едновремешни коли дето за 15 години правеха колосалните 100 000 километра с 3 основни ремонта, сега няма как да държат при положение, че голямите икономики търсят коли, които карат по 150 000 - 200 000 на година и с право ги хвърлят тука след втората. Пък там, който не кара много си ползва метрото или влака и си свирка, щото са уредени и функционират добре.

Те хората си базират разсъжденията на големите пазари, а не че тука ще продадат 10 000 коли за 2 години, ако са точна реплика на 120ката и то при цена 2500 евро на брой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе може би си прав, но от Българска гледна точка.

Немеца дали го грее много, че 124ката кара 25 години? Ами не, защото тоя я е сменил за новата като е била на 3 години и оттогава колата се тропа в републики като нашата.

Другото е, че тия уникално здрави едновремешни коли дето за 15 години правеха колосалните 100 000 километра с 3 основни ремонта, сега няма как да държат при положение, че голямите икономики търсят коли, които карат по 150 000 - 200 000 на година и с право ги хвърлят тука след втората. Пък там, който не кара много си ползва метрото или влака и си свирка, щото са уредени и функционират добре.

Те хората си базират разсъжденията на големите пазари, а не че тука ще продадат 10 000 коли за 2 години, ако са точна реплика на 120ката и то при цена 2500 евро на брой

.....мисля че бъркаш една нула, особено за 124 -ката за 15 години,

сигурно си имал предвид 1 000 000 км. без ремонт......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....мисля че бъркаш една нула, особено за 124 -ката за 15 години,

сигурно си имал предвид 1 000 000 км. без ремонт......

 

опа, май си прав :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.