Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

КОМФОРТ ПРИ ОКТАВИЯ И АУДИ А4 2005


hard1955

Recommended Posts

Карам В4, интересува ме комфорта на Октавия

Мисля за Октавия 1.8 тфси , но дали ще е по - доборо като комфорт/относно возене и шум/ ако В 4 2л бензин 90 кс е по - зле от 1.9 тди май ще гоня Шкодата

Чакам сравнения, Ауто Билд съм го изчел, имам Аудито от 2003/ произведено 92/ купено ня 90 хк, вече на 160 хк, два пъти сменям почти всичко от предния мост/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да те съветват , най-добре е да направиш тест драйв по дупките . Ако може по-дълго време и то няколко пъти...за да добиеш реална представа за избрания от теб автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам В4, интересува ме комфорта на Октавия

Мисля за Октавия 1.8 тфси , но дали ще е по - доборо като комфорт/относно возене и шум/ ако В 4 2л бензин 90 кс е по - зле от 1.9 тди май ще гоня Шкодата

Чакам сравнения, Ауто Билд съм го изчел, имам Аудито от 2003/ произведено 92/ купено ня 90 хк, вече на 160 хк, два пъти сменям почти всичко от предния мост/

 

Много слабо окачване на Аудито иначе и аз отивах на там, Шкодата - един глас от мен, проверено от две страни и доказано ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже и наскоро пак призовавах в друга тема за по-голяма обективност от страна на пишешщите във форума ще си позволя да изкажа не съвсем положително мнение. Дано не ми се разсърдят хората. Според мен шумоизолацията не е от най-добрите. Това могат да го кажат особено хората с дизел (а, да забравих, че новия дизел не трака:mrgreen: ). Определено при движение с висока скорост се чува доста и свистене на вятъра и шум от настилката, изобщо не е перфектно изолирана. Все пак ако вземеш TSI няма да имаш проблем с шум от двигателя. Моя е FSI (без турбо) и работи уникално тихо, на празен ход се чува само едно цъкане като от часовник (или бомба, в зависимост от възгледите:mrgreen: ). Возията като цяло също не е от най-комфортните, но аз го сравянвам с френските. Сравнено с А4 не знам дали е по-зле. Аз лично съм чел в Ауди форума собственици на А4 да си признават, че не вози като А6. Октавията е с окачване на А3, така че предполагам е сходна с А4 като возене и комфорт.

 

Само едно нещо не ми стана ясно. От това, че говориш за TSI предполагам, че става въпрос за нова кола. Защото TSI на старо не знам да има. Тогава идва моментът, че Ауди А4 ново е много по-скъпо от Октавия 2 нова. Двете са малко несравними като цена. А4 е поне 10k отгоре. Оттам вече следват едни съвсем различни размисли кое е по-добре. В крайна сметка Шкодата е много добра и не мисля, е ще сгрешиш ако се спреш на нея, особено с тоя двигател. Аз съм много доволен и много си я харесвам въпреки забележките по-горе. Просто тя не е кола от такъв клас, че да няма недостатъци и да вози като лодка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същата В4ка като твоята 2 години. Най- хубавият ми спомен от нея е как си тръгва с новия си собственик.

Пък и независимо дали ще вземеш Шкода или друго - за 15 години автоиндустрията определено е напреднала много.

Успех в избора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!

Мисля да изчакам до фейслифта, дано комфорта/шумоизолация и неща от окачването/ е по-добър!

Дали се предлага в момента хетчбек с 4х4, и с какви двигатели!

Поста е за нова Октавия или Ауди А4 2005-2007 до 40К

Благодаря за инфото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега,

 

За 4х4 виж тук:

 

http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/ ... ctavia.pdf

 

За съжаление се предлага само като комби.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е FSI (без турбо) и работи уникално тихо, на празен ход се чува само едно цъкане като от часовник (или бомба, в зависимост от възгледите:mrgreen: ).

 

Абсолютно верно. Само с добавката, че "цъкат" четири бомби една след друга (четири дюзи, навити В МЕТАЛНИЯ БЛОК)

 

Ама в края на краищата - кой го БОЛИ за бомбите и цъкането - все пак "детонират" доста добре :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

 

P.S. А от турбото - след 2000 об. се чува такова приятно тихичко "виуу-у-ууу", когато гръбначният ти стълб се стреми да заеме формата на седалката.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NightSpirit - съгласен съм напълно с теб за шумоизолацията... и по тестове октавията е водят шумничка и като цяло това го изтъкват като може би един да не кажа най-големия недостатък на автомобила. в крайна сметка вътра пак си е тихо каквото и да си говорим сравнено с каквато и да е кало на 10 и повече години така че няма да имаш пролем нито с музика нито с говорене с приятели нито с нищо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавията е шумна , ако говорим за дизел! Ами ако говорим за VW GOLF 5 - по-големия брат на Оки трябва да отбележим, че е трактор. За POLO = NO comment !!!

 

По-добре от Октавия е само Audi А4 ( от същия клас), но за сравнение ще отбележа , че А4 1,6 бензин е 26 000 Евро или 52 000 лв при това без CD , а с касетофон ( ба си ).

 

мен лично не ме кефи само шумното окачване - чуването на думкането на гумите по всяка дупчица..., а може би това да е само при мен ... ба ли ма !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.