Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

статия


vasilisa

Recommended Posts

Днес в 24 часа имало статия "Мерцедес сърдити на Шкода"или нещо подобно.Ако някой е чел да каже за кво става въпрос. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го чел, но предполагам, че са сърдити, че новата С-класа се разваля по-често от Октавия :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за суперб-новия,сърдити са защото цената била много ниска,а екстирте били като на Ц-класата.

 

Е що се сърдят, да намалят екстрите на Ц-класата и да й сложат от ония огромните емблеми на радиаторната решетка :lol:

 

off - къде се изгуби бе колега, падна КПД-то без тебе smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за суперб-новия,сърдити са защото цената била много ниска,а екстирте били като на Ц-класата.

Благодаря.Не можах да взема вестник и ми беше интересно. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, това някой последно чел ли го е? Пуснете линк със сканирания текст - вече е петък и няма как да си намериш вчерашния брой :mrgreen:

 

Ама ако верно им се дразнят - може би има защо ;) И може би грешката не е в Шкода, ами в трите лъча, които вече не са така бляскави....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове, изчетох целия "24 часа" от 31.01.2008 и там такава статия няма! Да не би да става дума за друга дата?

Владо© edit: ако се окаже, че е в друг брой, кажете кой е, ще сканирам статията и ще я пусна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм го чел и вестника го имам в нас. Сега нямам време а и скенер нямам, но следобед ще го снимам в апарата и ще кача снимката. То е малка статия и пише че за разликата 10 к евро шкода не отстъпва на мерцала.

 

вестика е от вчера труд страница 11 дясно в средата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

El Comandante, Благодаря smile195

 

Преди повече от година имаше подобно нещо в компютърния свят - Интел се сърдеха, че АМД ги бие.... Но там нещата се промениха и АМД загубиха дял.

 

Само че Мерц не виждам какво може да се оплаче - имат толкова много модели и ресурси, искат да са Премиум марка, пък било лошо, че новия Супърб ще е по-евтин :?: :!: :?: Нали уж казват, че имало 2 вида коли - Мерцедес и другите? Какво ги притеснява - ще мине още време преди емблемата на Шкода да престане да бъде синоним на "евтина" марка, а дотогава да измислят нов модел от "звездите"! Ама-ха!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ама ако верно им се дразнят - може би има защо ;) И може би грешката не е в Шкода, ами в трите лъча, които вече не са така бляскави....

 

Марто - много си прав - проблема е в МВ! Определено не са това, което бяха. За съжаление колкото повече вдигат цените, толкова повече качеството пада, въпреки глезотийките, които вграждат и новите изобретения...

 

Не съм го чел, но предполагам, че са сърдити, че новата С-класа се разваля по-често от Октавия :mrgreen:

 

Новата "С" - не знам, но старата - определено се чупи повечко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вестникът е "Труд", но това комично материалче чак пък да е статия...

Да, вярно, че не е точно статия, просто едно каре е. Но какво комично видя в него :?: Би ли се обосновал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се. Подобен въпрос получавам за втори път, вероятно коментарът ми звучи хм... странно.

 

Подчертавам обаче, че оценката ми е към качеството на подобна дописка, не към новия "Супърб" или дори към Е-класата на МВ. Нито към мнението на някой колега.

 

МОЛЯ коментарът ми да не се възприема като проява на лош вкус или лична нападка. Все пак е лично мнение, за което представям и известни аргументи.

 

Освен това съм съвсем съгласен, че не е статия, а каре. При това под 30 реда - място в което не могат да се кажат много неща, но би могло да се кажат по-добри от казаните в случая. При това около половината от материала са кухи фрази. Ето

 

-"Мениджърите на Мерцедес са вбесени..." - което би трябвало да означава, че кореспондентката на "Труд" (в Берлин) е отишла до Щутгарт, присъствала е на заседанието на Управителния съвет и е видяла как иначе умни мъже са побесняли от ярост, задето "Шкода" пуска нов модел. Комично.

-"... твърдят експерти" - което отрича донякъде горното заключение, защото явно не е имало ходене до Щутгарт. Експерти по какво? По психология? Които са били на заседанието за да изучават поведението на мениджърите на МВ и са в състояние да дадат експертна оценка, че въпросните отговорни кадри наистина са побеснели. Комично.

Остава възможността да са друг вид експерти - автомобилни или маркетингови например. Защо обаче е необходимо тяхното свидетелство, че някой е изпаднал в бяс само защото конкурентна компания (доколкото "Шкода" е конкурент на МБ, а по мое мнение тя съвсем не е - поне не пряк, така както и МБ не е конкурент на "Шкода").

 

Накратко: "твърдят експерти" не е друго, освен къдрица на фразата, лишена от всякакво значение, освен може би да придава липсваща тежест.

 

-"... който по нищо не отстъпва на мерцедесите от клас Е" - споделяме ли една и съща увереност, че при добро желание могат да се намерят разлики (не само несъществени) между двата модела?

 

-"Супер"-автомобилът е неумесна игра на думи със "Супърб". Освен друго supercars се наричат едни други автомобили.

 

 

-Говорейки за новия "Супърб" като "подобрена модификация на "Фолксваген Пасат" (хм, платформата на "Супърб" не е ли PQ35, "Пасатът" е на PQ46? Добре де, да кажем ОК - едната е дериват на другата, признавам), се изтъква само нововъведение - двойно отваряне на багажника.

При багажниците с нормално отваряне може би не може да се побере "голям" и "малък" товар? Идеята за Twindoor на мен доста ми допада, изглежда интересна, но вероятно новия "Супърб" има и други неща, с които заслужава да бъде похвален?

 

-И накрая, за да не се отдалечаваме прекалено много от тона на материала, отново бива напомнено, че "... в Мерцедес се мръщят". Тежки са дните пред МБ, шефовете може направо да си хващат шапките и да си тръгват, още повече и архиконкуренцията от Мюнхен ги притеснява нещо, с някакви продажби, казват рекордни.

 

Останалата част е информативна:

-"Шкода" пуска нов "Супърб" напролет. Поне да беше казано кога (стартират продажбите), къде (ще е официалното представяне)

-Този нов модел ще е с двигател, който има мощност от 260 к.с. Вероятно няма да е само един, но хайде

-Цената му ще е 10 000 евро по-ниска от МБ Е-клас, и 3 000 по-ниска от VW Пасат.

-За първи път в света: лимузина с двойно отваряне на багажника

-БМВ са обявили рекордни продажби

 

 

Съжалявам за дългия пост.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено си прав с обоснованието, но то е приложимо ако става въпрос за цял материал. А в случая имаме едно каре, в което не може да се обобщи всичко, какво остава за изтъкване на детайли ;) Също така дали някой е ходил до Щутгарт или информацията е добита по друг начин, също няма как да се уточни в тези няколко изречения. Всъщност защо е нужно да ходиш до Щутгарт, при положение, че далеч по-удобно (и професионално) е да имаш човек там - имам в предвид човек, запознат с коментари от "Мерцедес", например някой във връзки с обществеността или както там се води, а не просто намиращ се там.

Единственото, с което съм съгласен и важи за тези няколко реда, е думата "вбесени". Никой мениджър в такава компания няма да си позволи изблик на чувства. Но за това не е виновна конкретно кореспондентката, а стила на писане на печатните медии в цял свят, вкл. и у нас - гръмки думи, целящи привличане на читателско внимание, трик толкова стар, колкото са и самите печатни издания. В потвърждение на това - явно си наясно - редовете, изпратени от кой да е кореспондент, минават минимум през двама редактори, за да получат одобрение за печат. Да не говорим за планьорките, на които се обсъжда всеки отделен брой предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.