Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отново старата тема (на нов глас) - ЕураТек


Боби Доктора

Recommended Posts

Колеги, повод да "зачекна" тая тема е днешното

ми посещение в сервиза на ЕТ. А там бях,

защото проблемът ("Марта е болна..."/FABIA, ROOMSTER,

OCTAVIA, SUPERB) още не е съвсем решен. Но

техническият проблем не е тема на коментар тук.

Да ви кажа какво ми се случи: момчето, (приемчикът, който прие колата - Стефан Хаджиев)

ме тури да седна в колата, запалихме, покарахме, прокоментирахме настоящото състояние

на колата и т.н. и т.н. Накрая спряхме на паркинга и

 

пичът извади разпечатана цялата ми тема

"Марта е болна" и ми я показа...

 

Отначало малко ми стана неудобно (хич не съм ласкав

към ЕТ), но после (и сега - като помисля) всичко си

има обяснение.

 

След вчерашното ми посещение не бях писал в

темата. А от тогава има промени - колата ВИДИМО Е ПО-

ДОБРЕ. Е - "замислянето" при подаване на газ го има все

още, но чакам доставка на дебитомер и (според Стефан) -

това е най-вероятната причина за загубата на мощност

при рязко подаване на газ. Има и друга по-важна

промяна - ДО ВЧЕРА бях останал с мнението, че всичко,

що подменят по тая кола (било то нужно или ненужно)

ще трябва да го плащам. ПОПРАВКА - всичко, което се

изписва и подменя (та даже и дебитомера от сервиз-мобила) било

САМО ЗА ПРОБА. ПРЕД ЦЕЛИЯ НАШ ФОРУМ се извинявам

на приемчика за прибързания извод, който си направих.

Едва вчера разбрах, че само частите, които наистина

трябва да бъдат сменени се заплащат.

 

 

Кофти ми стана за Стефан, защото той (сигурно е доста

обиден) е истинската причина около мойта кола да се събере

"докторски консилиум" и да се направят безброй

проби (:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: искаше ми се да

присъствам на карането с откачен катализатор :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Спомена ми, че днес отишъл на работа и намерил на

бюрото си тази разпечатка, направена от негов колега. Добре - взимам си думите обратно

(АМА НЕ ВСИЧКИ) За плащането на

частите разбрах - аз съм недоразбрал, за изказването ми

НИКАКВО ОТНОШЕНИЕ ОТ СТРАНА НА ЕТ - пак не съм прав - отношение

има, и то много добро (даже се почуствах супер специален).

Но, че и изказването - "айде да не отваряме

колектори и т.н. да не прее**ме повече колата" си

го имаше.

Просто съм разговарял не с когото трябва. Има си приемчик -

от него изискваш и с него коментираш. Mishelle е прав -

щом си клиент и си плащаш - правят всичко. Като цяло

(краен продукт, отношение) - от сервиза останах доволен,

остава да докараме нещата до край с дебитомера. А, че във всяко

стадо си има мърша (било то защото

някой го мързи, разбира за проблемите "само с поглед" или защото работата там е прекалено много) има си я.

 

 

 

И най-важното - повод за тая тема - ИМА СМИСЪЛ

ОТ ФОРУМА. НЕ САМО ЗА ДА СИ ЧЕШЕМ ЕЗИЦИТЕ.

Хората, които са наистина

заинтересовани от работата си

четат и взимат пред вид нашето

мнение като крайни

потребители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо не е за вярване, браво! =D>

и аз напоследък съм с положителни впечатления от обслужването в Еуратек, поне в търговски аспект, макар доста неща да им куцат особено в комуникацията между базите (разкарваха ме няколко пъти на Тотлебен за една дребна поръчка от Чехия и накрая се оказа, че имат частта в сервиза, ама кой да се сети да се обади!) Явно все пак се стараят да подобрят нещата, а щом го има желанието ще дойде и успехът! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отдавна съм казал, писал съм го и много пъти тук - спрете да сипете недоволства срещу ЕТ. Не визирам тебе Боби, а използвам темата ти. Няма идеален сервиз, няма идеална фирма, дори няма идеални хора. Но сервиза на ЕТ е "наш" и като такъв трябва да го уважаваме. Интересното е, че за него обикновено се пише когато някой не е доволен. А теми, като тази се броят на пръсти, не защото има малко доволни колеги, а защото малцина от тях го споделят. Убеден съм, че ако всеки изкаже коректно мнението си, тези с положителните отзиви ще са повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Едва вчера разбрах, че само частите, които наистина

трябва да бъдат сменени се заплащат" - e как може да не го знаеш това нещо!!!Това да не ти е сервиза в квърталния гараж,дето се събират пиянките на квартала и всеки дава акъл,за да се оправи колата! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се да чуя това Боби. Жалкото е, че има хора от сервиза, които взимаха участие във форума с много полезна информация, отзоваващи се на всякакви проблеми свързани с колите ни, но за жалост засегнати от отношението и отзивите за сервиза вече не пишат тук (няма да споменавам имена, не мисля, че е коректно). Ще направя всичко възможно това да се промени, защото хората си гледат добре работата и като цяло ЕТ - София имат качествен сервиз, както съм трърдял винаги. Позволете ми да съм запознат с работата им, все пак обслужвам 4 Шкоди там от 2002г., когато за пръв път се доверих на марката и станах голям фен на Шкода. Утре колата на приятелката ми е за първа смяна на масло и обслужване на 15,000 км., моята е в събота пак за същото, а дано се срещна с моите познати и да ги поканя и убедя да започнат отново да се включват във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина напоследък нещата вървят към подобрение, но продължавам да твърдя, че там има хора, на които грам не им пука за клиентите и се държат с нас като с някакво стадо овце! Може би причината за това е в малкия сервиз и недостатъчния персонал, но на мен лично не ми е много приятно да съм гласувал доверие на фирмата под формата на близо 60000 лева, а служителите й да се държат с мен все едно ми правят услуга! Пак казвам, че не всички са такива и тези хора стават все по-малко, но за съжаление все още ги има...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Izov, за жалост такива хора (с кофти отношение) ще ги има винаги. В интерес на истината надявам се нещата да станат още по-добре с откриването на новия сервиз, но ще видим :) .

 

Боби, Хаджиев наистина си разбира от работата и има отношение към клиентите. Както вече съм казвал - дано повечето служители на ЕТ са като него. Относно ползата от форума - определено я има. Като дойдоха да ми вземат колата, след като ми умря акумулатора, едно от момчетата, къде на бъзик, къде съвсем сериозно, ми каза "Ааа, имаш стикер на Шкода клуб. Дано не ни паплюеш нещо във форума...".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има свестни хора в ЕТ,въпреки ,че има и лоши моменти.Принципно моето отношение е ясно-колата ми е е добре сглобена с новия мотор(не дава грешки и проблеми ве4е 18км),е вярно чаках 1 месец за доставка.Ремонта на каросерията е беше адски бърз,но и адски некачествен,евала на хората обаче ,че ми записаха час да си оправят бакиите(въпросът е,че не отидох,защото колата ми трябваше спешно е друг).Имам чувството,че прекалената бюрокрация прецаква нещата иначе хората са пичове и са отзивчиви.Иначе е хубаво да храниш някой само след свършен факт,защото често стават фалове.

 

ПС:Пич, вземи ми звънни тая събота и неделя да си взема нещата дето ти ги дадох.Просто си затрих личните,а ти нямам ГСМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като ходих в Сервиза за диагностика Стефан Хаджиев не прие колата, а ми каза преди да отида за диагностика какво трябва да сменя и тогава да ходя :) Като почистих дроселовата клапа (Фабия 1.4 мпи)отидох пак, защото не знаех че трябва да я науча и примчика с дългата къдрава коса хвана компютъра и на паркинга проведе обучението :D . Отгоре на всичко ми разказа и за една книга за двигатели.....

Така че и моите последни впечатления КОНКРЕТНО от тези 2-ма човека са страхотни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

примчика с дългата къдрава коса хвана компютъра и на паркинга проведе обучението :D . Отгоре на всичко ми разказа и за една книга за двигатели.....

 

Мирослав Филипов се казва и найстина е много любезен и отзивчив човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво излиза ... минавате през един бърз курс по диагностика на автомобила при тез момчета и после - пей сърце и сбогом ЕТ ... то интересното е да намериш дефектиралата част , па смяната и на паркинга пред блока можеш да си я направиш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D:D:D:D

на паркинга ще си я смениш ама друг път... :roll: :roll:

 

PRR: Не пускай два поста един след друг - ползвай бутона Edit!

Ако нямаш какво да кажеш по темата по-добре си мълчи!

Прочети правилата на форума

И добре дошъл :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.