Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

ДОКАТО НЕ ОТВОРЯ КАПАЧКАТА НА РАЗШИРИТЕЛНИЯ СЪД,ТОГАВА СЕ ПЪЛНИ ДО МАКСИМУМ.ВЪПРОСА МИ Е ДАЛИ ТОВА Е НОРМАЛНО,И КАТО СМЕНИХ ТЕРМУСТАТА ЗАПОЧНА ДА РАБОТИ НА ПО ВИСОКА ТЕМПЕРАТУРА(НЕ МОГА ДА КАЖА НА КОЛКО ГРАДУСА ТЪЙ КАТО Е ФАВОРИТКА 90г.-КАЧА МЕЖДУ БЯЛТО И ЧЕРВЕНОТО В СРЕДАТА )НО СТАРИЯ БЕШЕ НА 88ГРАДУСА А НА НОВИЯ ПИШЕ 87ГРАДУСА?ЩЕ САМ БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОИ МИ РАЗЕСНИ ЗА КВО СТАВА ДУМА ЩОТО ВСЕКИ ДЕН САМ ПОД КАПАКА И САМО УМУВАМ!!

Публикувано

Така ...

Колега ... първо не е хубаво да пишеш само с главни букви защото ще ни избодеш очите :lol:

Второ ... обезвъздушавал ли си си охладителната система ???Ако не си е добре да го направиш.

След това ако е точно водоравно това означава че си почти в режим за пускане на вентилатора на радиатора, който е ... поне при моята е нормалното положение на стрелката е на 2-3 мм над резката на уреда.

 

Поздрави :)

Публикувано

До колкото знам и са ми казвали се обезвъздушава като махнеш капачката на разширителния съд и я оставиш да поработи на място известно време(направих го 100 пъти това),така ли е наистина или са ме излъгали?

Публикувано

горе-долу така, ама ако имаш АГУ става малко по-сложно - гледах Симо на Симоеобновско шосе как се бореше с моята - стискаше и помпаше нещо по маркучите към изпарителя, докато се загреят от течността

Публикувано

Имам АГУ,тоя пиниз и него го приложих(изкарвам единия маркуч дето отива топлата вода в изпарителя,докато започне да хварля само вода,без въздух и така го вкарвам пак в изпарителя).Почвам да си мисля да не е трагнала гарнитурата и да вкарва въздух в системата и от там да идват всички проблеми?ДА не говорим че си мени оборотите към по-ниски постоянно!! :(

Публикувано

Абе ти като сменя термостата - как го сложи?

Имам пред вид - нали на него има нещо като като мъничка дрънкулка, минаващо през дупка и щамповано от единия край. Туй нещо трябва да го туриш (да завъртиш самия термостат около оста му) така че да дойде най-отгоре. Иначе процесът на обезвъздушаване ще е доста дълъг и труден.

После - не оставяй колата да работи на отворена капачка. Остави я да загрее до работна температура, отвори БАВНО капачката да изпусне въздуха, затвори, повтори няколко пъти тая операция, като ЕВЕНТУАЛНО доливаш по малко канцентрат. Не оставяй отворена, защото ще кипне и ще изхвърли течност. Да не забравя - (това е фаворит) - през цялото време ръчката на парното трябва да е на топло (на макс.) Ако трябва - раздвижи я напред-назад няколко пъти.

Публикувано

Това го направих,обаче както писах по горе тогава антифриза от минимум отива на максимум(като отворя капачката) :roll: !

Публикувано

Излизат ли балончета в разширителния съд? Маркучите стават ли корави като запалиш двигателя? Според мен трябва да се измери налягането в охладителната система.

Публикувано

Балончета не съм видял!Относно маркуча колко е твърд е относително да се каже,но сам виждал как увеличава на други коли (със сдухана гарнитура)значително обема си,а моята още не е в такава фаза.Но наистина като запаля двигателя доста бързо се втвърдява.Ако беше някоЙ френски курник досега нямаше да може да пали сигурно.Предстои ми да сменям съединител и верига,ама как да стане като незнам дали двигатела е наред!

А и между другото как се мери това налягане?

Публикувано

Слага се манометър на мястото на капачката на разширителния съд. Трябва да има някакви норми, които не ги знам.

Публикувано

Dnes beshe varha na sladoleda,Na gaz sprq da raboti,postoqnno vliza qvno vazduh v izparitelq i ne se zatoplq(vapreki che karah polovin 4as na benzin),vdigna temperaturata do na4aloto na 4ervenoto,i parnoto se izgubi totalno,interestnoto e 4e bqh vklu4il perkata da varti postoqnno i vremeto beshe super studeno?Nqkakvi idei kakvo da pravq po napred???

Публикувано

сменяй гарнитурата. а ако все още мислиш че не е от нея, иди в някой сервиз дето мерят изгорелите газове, накарай ги да мушнат датчика в разширителния съд, то ше си покаже.

Публикувано

И да искам да отида няма как да стане вече тъй като не успях тая сутрин да я запаля и на бензин.Май трябва да свалям главата,друг вариант има ли?

Публикувано

Сваляй я и сменяй гарнитурата. За да я направиш качествено сигурно ще ти се наложи да направиш лек шлайф с цел изправяне.

Публикувано

Със сигурност ще направя,защото преди година сдуха гарнитура оставих я в един сервиз и нищо не са шлайфали,направо незнам как изкара цели 30 000км до сега!?

Публикувано

Така и така ще трябва да сменям освен гарнитура на глава,съединител и верига няма ли да е по лесно да се изкара целия двигател.И ако е,как става най-лесно някой ако има представа стъпка по стъпка моля да ми обясни.

Публикувано

Бих те посъветвал да си намериш литература, за да прочетеш за някои особености по ремонта и центровките ,а като демонтираш нещо си записвай ,за да ти е по лесно при сглобяване.Снимки може да ти помогнат още повече.Не се осланяй на това че помниш всичко,като се проточи ремонта,после ще ти е трудно да търсиш частите.

Публикувано
Както и да е вече го свалих.Благодаря все пак!

 

браво, че си се справил. Не ми се е налагало да свалям мотор на Фелиция, но съм чувал, че повечето майстори го повдигат с лебедка, за да го свалят. Ставало и с крикове, ама било голям гърч - предполагам ти така си го направил :)

Публикувано

За повечето майстори и аз така съм чувал,обаче на мен ми се наложи в полеви условия да го правя :).Еб.... работа ама нямаше как вдигнах колата на тухли и го свалих отдолу.Ама трябва да има някой да помага с двигателя че тежи!Сега ще почвам да я сглобявам че бях в София 5 дни,и господ да ми е напомощ!!!

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.