Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

АНТИФРИЗА МИ СТОИ НА МИНИМУМ ВИНАГИ....


NIKO_SHYNE

Recommended Posts

ДОКАТО НЕ ОТВОРЯ КАПАЧКАТА НА РАЗШИРИТЕЛНИЯ СЪД,ТОГАВА СЕ ПЪЛНИ ДО МАКСИМУМ.ВЪПРОСА МИ Е ДАЛИ ТОВА Е НОРМАЛНО,И КАТО СМЕНИХ ТЕРМУСТАТА ЗАПОЧНА ДА РАБОТИ НА ПО ВИСОКА ТЕМПЕРАТУРА(НЕ МОГА ДА КАЖА НА КОЛКО ГРАДУСА ТЪЙ КАТО Е ФАВОРИТКА 90г.-КАЧА МЕЖДУ БЯЛТО И ЧЕРВЕНОТО В СРЕДАТА )НО СТАРИЯ БЕШЕ НА 88ГРАДУСА А НА НОВИЯ ПИШЕ 87ГРАДУСА?ЩЕ САМ БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОИ МИ РАЗЕСНИ ЗА КВО СТАВА ДУМА ЩОТО ВСЕКИ ДЕН САМ ПОД КАПАКА И САМО УМУВАМ!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ...

Колега ... първо не е хубаво да пишеш само с главни букви защото ще ни избодеш очите :lol:

Второ ... обезвъздушавал ли си си охладителната система ???Ако не си е добре да го направиш.

След това ако е точно водоравно това означава че си почти в режим за пускане на вентилатора на радиатора, който е ... поне при моята е нормалното положение на стрелката е на 2-3 мм над резката на уреда.

 

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам и са ми казвали се обезвъздушава като махнеш капачката на разширителния съд и я оставиш да поработи на място известно време(направих го 100 пъти това),така ли е наистина или са ме излъгали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

горе-долу така, ама ако имаш АГУ става малко по-сложно - гледах Симо на Симоеобновско шосе как се бореше с моята - стискаше и помпаше нещо по маркучите към изпарителя, докато се загреят от течността

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам АГУ,тоя пиниз и него го приложих(изкарвам единия маркуч дето отива топлата вода в изпарителя,докато започне да хварля само вода,без въздух и така го вкарвам пак в изпарителя).Почвам да си мисля да не е трагнала гарнитурата и да вкарва въздух в системата и от там да идват всички проблеми?ДА не говорим че си мени оборотите към по-ниски постоянно!! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти като сменя термостата - как го сложи?

Имам пред вид - нали на него има нещо като като мъничка дрънкулка, минаващо през дупка и щамповано от единия край. Туй нещо трябва да го туриш (да завъртиш самия термостат около оста му) така че да дойде най-отгоре. Иначе процесът на обезвъздушаване ще е доста дълъг и труден.

После - не оставяй колата да работи на отворена капачка. Остави я да загрее до работна температура, отвори БАВНО капачката да изпусне въздуха, затвори, повтори няколко пъти тая операция, като ЕВЕНТУАЛНО доливаш по малко канцентрат. Не оставяй отворена, защото ще кипне и ще изхвърли течност. Да не забравя - (това е фаворит) - през цялото време ръчката на парното трябва да е на топло (на макс.) Ако трябва - раздвижи я напред-назад няколко пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излизат ли балончета в разширителния съд? Маркучите стават ли корави като запалиш двигателя? Според мен трябва да се измери налягането в охладителната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балончета не съм видял!Относно маркуча колко е твърд е относително да се каже,но сам виждал как увеличава на други коли (със сдухана гарнитура)значително обема си,а моята още не е в такава фаза.Но наистина като запаля двигателя доста бързо се втвърдява.Ако беше някоЙ френски курник досега нямаше да може да пали сигурно.Предстои ми да сменям съединител и верига,ама как да стане като незнам дали двигатела е наред!

А и между другото как се мери това налягане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слага се манометър на мястото на капачката на разширителния съд. Трябва да има някакви норми, които не ги знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dnes beshe varha na sladoleda,Na gaz sprq da raboti,postoqnno vliza qvno vazduh v izparitelq i ne se zatoplq(vapreki che karah polovin 4as na benzin),vdigna temperaturata do na4aloto na 4ervenoto,i parnoto se izgubi totalno,interestnoto e 4e bqh vklu4il perkata da varti postoqnno i vremeto beshe super studeno?Nqkakvi idei kakvo da pravq po napred???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменяй гарнитурата. а ако все още мислиш че не е от нея, иди в някой сервиз дето мерят изгорелите газове, накарай ги да мушнат датчика в разширителния съд, то ше си покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да искам да отида няма как да стане вече тъй като не успях тая сутрин да я запаля и на бензин.Май трябва да свалям главата,друг вариант има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляй я и сменяй гарнитурата. За да я направиш качествено сигурно ще ти се наложи да направиш лек шлайф с цел изправяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще направя,защото преди година сдуха гарнитура оставих я в един сервиз и нищо не са шлайфали,направо незнам как изкара цели 30 000км до сега!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така ще трябва да сменям освен гарнитура на глава,съединител и верига няма ли да е по лесно да се изкара целия двигател.И ако е,как става най-лесно някой ако има представа стъпка по стъпка моля да ми обясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих те посъветвал да си намериш литература, за да прочетеш за някои особености по ремонта и центровките ,а като демонтираш нещо си записвай ,за да ти е по лесно при сглобяване.Снимки може да ти помогнат още повече.Не се осланяй на това че помниш всичко,като се проточи ремонта,после ще ти е трудно да търсиш частите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да е вече го свалих.Благодаря все пак!

 

браво, че си се справил. Не ми се е налагало да свалям мотор на Фелиция, но съм чувал, че повечето майстори го повдигат с лебедка, за да го свалят. Ставало и с крикове, ама било голям гърч - предполагам ти така си го направил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За повечето майстори и аз така съм чувал,обаче на мен ми се наложи в полеви условия да го правя :).Еб.... работа ама нямаше как вдигнах колата на тухли и го свалих отдолу.Ама трябва да има някой да помага с двигателя че тежи!Сега ще почвам да я сглобявам че бях в София 5 дни,и господ да ми е напомощ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.