Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какво да избера?


ikonoma

Recommended Posts

Здравейте!

 

Докато продадем Ладата беше трудно, но и сега май не е по-лесно, а напротив. :) Целта е да се вземе добра машина за каране предимно из града, задължително дизел, максимум до 101 к.с. заради данъците.

Гледам и се чудя. В главата ми е пълна каша - харесал съм си няколко вида - Skoda Fabia 1,9 sdi (tdi са по-скъпички, а и не знам дали си струва за целта), Seat Ibiza III 1,9 TDI с двигателите на Octavia I, модела след 2000 година, Renault Clio II 1,5 dci. Последното определено ще е с най-много екстри (по принцип всички френски коли са така) и има предимство, че е с най-модерния и икономичен от на гореизброените коли двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ikonoma, на твое място бих се колебал между Фабията и Сеата. Реното не е добра опция (за мен). Плюсовете в полза на "испанеца" май са само на тема по-добрия дизайн, предвид това, че с фабията делят една платформа. По-мощния мотор мотор в случая е ясен. За модела правилно си се насочил да е след 2000, че тези преди фейслифта(1999г) си падат кьопави в някои отношения. За сметка на това Шкодата има донякъде по-солидна изработка. В интерес на истината, може би заради наистина атрактивния дизайн и по-мощния мотор, бих избрал Сеата, особено ако е 2 врати. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително ще е четириврата. Брат ми най-много харесва дизайна на Сеата, че и аз така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От коментарите ти съм останал с впечатлението, че си един от най-грамотните технически и най-трезво мислещи хора във форума, така че смятам, че можеш и сам да вземеш най-доброто решение. Баналната реплика тук е, че зависи от конкретното състояние на всяка отделна кола. Така на теория на мен Шкодата определено ми се струва най-добрия избор и почертавам, че не го казвам защото е такъв форума. Питай ме между Ауди и Шкода и виж какво ще ти кажа... Просто за този SDI никога не съм чул някой да е казал нещо лошо. Супер икономичен, здрав и учудващо динамичен за тези к.с. И Шкода и Сеат са си съответно чешки и испански VW, но все пак мисля, че Шкодата е по-добре направена като цяло. Ако се изключи, че наистина двигателя на Реното е по-нов като поколение иначе не мисля, че е по-добре от Фабията и Сеата.

 

Срещнали се двама приятли и едният казал:

-Купих си Сеат Ибиса!

-Ти са иби, аз си купих Шкода!

 

Успех в избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от скромният ми опит с коли за 13години съм сменил 7лични и около 3 служебни като личните ми са били бензинови ,а служебните дизел.Да кажа нито една не е била ШКОДА с изключение на Фаворита на жена ми.Та по темата в момента карам въпросното Клио 1,5дци 2005 март и за да не ставам досаден на някой колегата да се обади утре да си полафим и да му кажа какво мисля за този автомобил 3ри години тикан из София на 67000км.-0899904543-ИВАН

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И понеже ме гложди от вътре да поясна че Рената са две взехме ги нови от промобил на еднакви горе долу километри са.На моето досега освен консумативите е сменена само шайбата на вала дето върти ремъците една такава с канали за 230лв , а на другото сменявахме дългото каре и шарнирите-680лв-доста здрав автомобил,но е с пластмасови калници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вътре как е пространството за пътниците? Фабията изглежда поне външно по-голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 4-5 годишни наблюдения върху рено и по специално моделите Клио и Меган.Във фирмата имаме няколко.

 

Според мен плюсовете са:

1.Като двигатели са много добри рената.

2.Евтини Части-разбира се не всичко.

3.Икономични

 

Минуси:

 

1.Слабости в електрическата част-имам предвид електроника-много дребни и досадни проблеми,стартер и др. особено като станат на над 4-5 години

2.Турските сглобки на около 90-100 хиляди им заминават гърнетата.

3.Доста са пластмасови :)

 

Шкодата е по-добрия избор според мен.

 

Над Сеат нямам наблюдения.

 

Желая ти успех в избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и ние имме няколко служебни Мегани и Клио Симбол - вече са над 3 годинки и навъртели бая километраж, но все още се държат достойно, поне в сравнение с по-новите ни Шевролет Лачети - тежки седани с със слаби 1.4 бензинови мотори са, хич не набират, а и какво ли не се чупи по тия коли, особено в интериора всичко се разпада, а застраховката не покривала тези щети.

Специално за клиото - седана Симбол има направо ОГРООООМЕН за класа си багажник, в салона също е достатъчно просторно. Естествено дизелът е по-добрият избор във всяко отношение. Верно, компютрите си правят доста мизерии - дори една от колите беше запецнала в средата на кръстовище - пълен блокаж на всички системи, наложи се да я изнасят оттам с репатрак. А пластмасовите калници за мен са по-скоро предимство, може би щото обичам спортните изпълнения :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пластмасовите калници за мен са по-скоро предимство, може би щото обичам спортните изпълнения :mrgreen:

И за мен е така. :D

 

Фабийката дали няма да е по-слабичка от Клиото?

65 к.с. и 160/2000 н*м (15 s до 100 км/ч) срещу 64 к.с. и 125/1600 н*м (19 s до 100 км/ч).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз първо ще изключа сеата. Един приятел има и е много НЕ доволен.

Аз карам бензинова фабия, но предпочитам дизеловите й варианти. Препоръчвам ти Клиото, защото е с много добър дизайн, а относно френския дизел, няма какво да говорим.

Успех в избора!

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е служебна и се возя сам или с човек до мен ако се пътува някъде висок съм190см и карам на крайно положение седалката така че зад мен неможе да седи пътник за повече от 20-30минути пътуване ,тесничко е.От пред е доста просторно купето зглобката е Полска и за сега няма скърцане и тропане,недостатък е скоростният лост защото се изтърква бая бързо.Седалката на шофера е с възможност да се корегира на горе и на долу-та и дебелак може да я кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.