Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос...или, как се разработва нов автомобил?


Recommended Posts

Тъй като до сега не съм имал щастието да карам чисто нов автомобил, и след много триумене и сравнение с други марки автомобили от този клас се спрях на Нова ФАБИЯ Комби ЕЛЕГАНС(със всички екстри) бензин 1.4 86к.с., нямам никаква представа как се разработва нов автомобил.

На какви обороти е най-добре да се кара колата докато се разработи и до колко километра пробег се разработва?

На какво трябва да се обърне внимание като си взимам автомобилчето?(за гумите разбрах вече от форума)

Колко харчи колата по време на разработката?(Въпрос към колегите със същият двигател?)

И последно

Смятам да слагам газов инжекцион. Съвет?(ДА или НЕ? според собствените ви виждания, ОБОСНОВАНО моля!)

Надявам се скоро да бъда на някоя от срещите...... ;)

 

edit: zloQQ >>> Малко промених заглавието....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА си жив и здрав!

Като пускаш нова тема гледай да е малко по-конкретно заглавието моля те (модератора да прости, че му иззех малко функцията :roll: ).

 

За разработката:

 

Инженерите, дето ти предават автомобила ще ти обяснят хубаво! Ако не ти обяснят изискай това, за което си платил (т.е. питай). На нова 307-ца с 1.6 двигател (бенз.) разработката е следната (според главният им):

"Колата има прекъсвач, ако има проблем ще ти каже. Тя е правена да се качиш без техническа грамотност и да караш. Само гледайте да не "удряте" прекъсвача прекалено често"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...нямам никаква представа как се разработва нов автомобил. На какви обороти е най-добре да се кара колата докато се разработи и до колко километра пробег се разработва?...

Пробвал ли си да пуснеш "разработване" в търсачката :?:

Защото аз току що получих достатъчно отговори на този твой въпрос с нейна помощ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам да слагам газов инжекцион. Съвет?(ДА или НЕ? според собствените ви виждания, ОБОСНОВАНО моля!)

 

 

Да, благо нещо е газта. (Ако е инжекция). Мое лично мнение е, че си заслужава. Мощност и вървеж - същите, разход, незначително (като литри) по-висок (8-10%). Обаче ти имаш две години гаранция. А сложиш ли газта - отпада. Почакай, поразработи двг.-то, покарай двете години на бензин (щом ще си купуваш чисто нова кола, мисля, че имаш тази възможност) и тогава. Пък да не говорим, че тогава ще са излезли още по-нови и надеждни (а пък най-вече по-евтини) модели газови инжекции. (Знаеш ли за две години търкаляне на една и съща технология колко детски болести и се лекуват и колко и пада цената?). Ето - сега гледам, че на моята инжекция (газовата) са направени ред подобрения (софтуерът и интерфейсът са по-нови и по-хубави - малък пример - на новия модел можеш да направиш нещо като "kick-down" система на подаване на горивото - ако караш бабешката /спокойно/ си вървиш само на газ, обаче "набиеш ли камшика" /рязко газта/ превключва на бензин и ти дава нужния power, а после като се кротнеш - пак си минава на газ). И все неща от тоя сорт. Карай си колицата със здраве и и се нарадвай две години, пък като ти поомръзне - тогава ще я "подобряваме". Надявам се да съм бил полезен...

 

 

П.С. А за разработката - те ще ти кажат в магазина, и по форума има доста нещо изписано по случая, само ще синтезирам накратко - не вдигай повече от 3500-3700 об./мин. (май беше бензинова, ако помня отпреди две минути), още повече не я дръж много време над тия обороти, не я дръж и в прекалено ниски обороти - под 1800 (на висока предавка), карай така, че да сменяш (отдолу нагоре и обратно) възможно най-често предавките, НЕ ТЕГЛИ НИКОЙ И НИЩО, не качвай повече от трима души (ако са като мен - трима даже са много), не препълвай с тежести багажника, не тръгвай и не спирай рязко, не "бий" педала на газта до ламарината при ускорение и т.н. Това - в продължение МИНИМУМ на 1500-2000 км. И това е...

(ха-ха, малка шега - като в оная реклама с каналчето и кабелчетата - "и това е...") :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Успех и много да ви радва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата Mishelle за помощта, а на другите колеги smile126 евала!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оборотите ти препоръчвам да не превишават 2000 през първите 1000км., и мах 2500 оборота /но не ги задържай задълго/ до 1500км.

Подготовка за оптимална работа:

- 250км за гумите

- 500км за спирачките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като я взех ми казаха да не надвишавам 1/3 от оборотите първите няколко хиляди километра. Т.е. в града си караш нормално и смяняш на 2000-2500 примерно, а на магистрала или междуградски път гледай много над 100 да не вдигаш на 5-та. И както казаха коегите хубаво е да се сменят предавките. Първите километри внимавай със спирачките. Не, че няма да спреш, но все пак натискай по-отрано. Най-вероятно ще гори около литър отгоре. На 7-10 хил. км. вече започва да се отпуска колата - върви повече и харчи по-малко. А след първо масло вече си е без грешка.

За газта ти си знаеш, но аз лично съм твърдо против, освен ако не си такси. Ако смяташ, че караш много или разхода на бензина ти идва голям защо просто не вземеш дизел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смяташ, че караш много или разхода на бензина ти идва голям защо просто не вземеш дизел?
smile162
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.