Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Индикация за отворена врата на фабия - ОПРАВЕНА


radko1981

Recommended Posts

Да ви се похваля днес комшията да е ЖИВ И ЗДРАВ оправи проблема който имат доста фабий доколкото разбирам от тоз форум.

Става въпрос, че когато се отвори вратата на шофьора нито зумера, нито лампата в купето, нито алармата се задейства. Доколкото четох тук бравата не се ремонтирала, а се сменяла с нова- това май-май са глупости. Днес комшито се захвана и само срещу 62лв. ми смени незнам си какво и ЧУДО Ей на ся всичко работи. А за нова брава този дето ми слагаше алармата ми искаше 320лв. и той казваше че не се ремонтира, ама .......... резултата е на лице!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "radko1981" - Можеш ли да питаш Съседа ТИ какво точно е направил за да отстрани проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "radko1981" - Можеш ли да питаш Съседа ТИ какво точно е направил за да отстрани проблема?

Ами според мен е отворил ключето на бравата и го е почистил .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също си оправих бравата сам. Не е необходимо да се купува нова брава.Сваля се кората на вратата,а след това бравата,където се намира тази микрета.Откача се лесно и мястото се почиства,след което сглобявате по обратния ред.Ако го интересува някой,мога да кача снимки на бравата и микретата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при Фабията,при Октавията не е трудно да се свали кората.Особенното е при ваденето на бравата,защото трябва да се извади първо патрона,а болта който го освобождава е зад гумена тапа до болтовете на бравата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако има някой запознат нека все пак даде една идея за начина за снемане на кората от вратата! smile109

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Кората се сваля сравнително лесно: с Т15 "еврейска звезда" отвиваш трите винта най-отдолу на кората, има още един, който е под капачето на копчето за управление на ел. огледалата, което пък за да се извади здраво трябва да се откопчее зъбът му с часовникарска отвертка, която се вкарва в задния край - при внимателен оглед ще видиш каналчето където трябва да вкараш много малката отвертка. След това изкубваш с помоща на по-големи такива отв. предната горна част на дръжката, където са бутоните за управление на ел. стъклата, ако има такива разкачаш буксата. Задният край на дръжката се издърпва напред и се появяват болтовете, които също държът кората. Овиваш и тях нищо не те спира да изкубеш кората. Ако е с ръчно отваряне на прозореца основата на ръчката се избутва по посока на самата ръчка и се дърпа.

 

Следва трудната част: Носача на стъклоподемника е монтиран към вратата с десетина много големи и здрави поп-нитове, които ако успееш да разпробиеш, после трябва да можеш и да ги нитоваш. Има вероятност вместо 6 мм нитове да са 6 мм болчета, което е по-добър вариянт, но това е при по-старите Фабии преди 2000 г. или там някъде.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.