Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За настройка на клапаните , различна от заводската


120 L

Recommended Posts

Преди 2 дена регулирах клапани на фаворитовия двигател.Хлабините бяха 0.15 мм на всички клапани-интересно!-оставих ги на 0.2 мм, но:

двигателят работи по-спокойно, обаче не е така пъргав при ускорение,както преди, та си мисля-така и така чехите пускат мотора 136 с още по-голямо застъпване на фазите и не съм чул за изгорели клапани по тази причина ,ако направя всмукателните с хлабина 0.1 мм, а изпускателните 0.15 мм, какъв е рискът за мотора и в какви граници е безопасно да променя заводски предписаните хлабини?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей да си мислиш глупости. Колата ти не е станала по-малко пъргава като си настроил хлабина според зададените норми. Виж обратното може да стане ако намалиш хлабината. С две думи си играеш с огъня. Това че не си чул за изгорели клапани, не значи че не прогарят. Ние сме ги и виждали такива та недей да се пънеш да изкараш някаква невидима скрита мощност от тази регулировка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.