Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изненада - 110R


malkiq

Recommended Posts

Работата по тунела продължава!

 

 

За хората, които не са забелязали, тунела е по-висок с около 100мм, причините за това ми решение са много, но ще ги разбирате в движение, в което е цялата драма и всички затруднения...

 

След като направих захвата за скоростния лост, въздуховода и разширението за скоростната кутия, дойде и реда на ръчната.

Исках много да премина от жила, на хидравлика и се започна умуване, изчисляване, макети, чертежи, опити... един от вариантите беше този...

 

IMG_20191113_200418.thumb.jpg.9fba0f990a1a96644b36f0d35865db97.jpg

IMG_20191113_200437.thumb.jpg.00127f6f170a209097b1a9236cf3db3a.jpg

 

Ето и един клип на работата на механизма...

 

Супер много се гордея с този макет, защото нямах никаква идея как да изчисля хода на буталото, хода на лоста, дължина на вилкатаи тн...

 

Но!!! Колкото и да се гордея с крайния резултат, сметнах че сложността, размера и многото излишна механика, са причина да не избера този вариант...

Няма смисъл да показвам другите ми 30 идеи, който бяха доста малумни и чиста загуба на всеме в опити и макети...

 

Накрая взех решение и си купих доста късоходова помпа, с максимално малък размер...

IMG_20191114_155751.thumb.jpg.7c7cceb4064a7f45719b8909580bbdb9.jpg

 

Стори ми се, че ушите на помпата заемат излишно много място и ...

IMG_20191114_163025.thumb.jpg.1f735b335b00ab9cdd3e39c98351e05a.jpg

IMG_20191114_165532.thumb.jpg.1998179720595730d2ead6ecb4b90e20.jpg

 

След това се заех с изработката и заваряването на усилките за скоростния лост, ръчната спирачка, както и гайките за коланите...

IMG_20191115_185927.thumb.jpg.29f845563d347550bef66d8bd6189f42.jpg

IMG_20191115_185902.thumb.jpg.c64710dd0fbbf099a8ddd4dd47971d06.jpg

 

Също така стойка за помпата...

IMG_20191115_185848.thumb.jpg.6db28df945d1248fcd547229f7527a19.jpg

 

Преправения лост...

IMG_20191115_185948.thumb.jpg.2daa9cc8aaf07e9fe6a41ad6f48f4161.jpg

И всичко на куп, погледнато от долу...

IMG_20191115_185934.thumb.jpg.fcdf9baebd8ff484cdfe940e13af7b53.jpg

 

Ръчната работи по следния начин, просто избутва помпата...

 

 

 

 

А тунела изглежда, що годе оригинално...

IMG_20191115_190609.thumb.jpg.66325de0d9f856835a98d923e0aeb407.jpg

IMG_20191115_190604.thumb.jpg.ff32a35b54ab6a146794433a10369a5d.jpg

IMG_20191115_190601.thumb.jpg.fa369ed14a0f86b7edff492dfa07d85c.jpg

IMG_20191115_190617.thumb.jpg.df8a7f124ab82e8fced81342ccf00a56.jpg

 

След това премерих , приблизително и седалките...

IMG_20191115_191946.thumb.jpg.bfb8cc1978b8a0789e1c7dba719b1eb8.jpg

IMG_20191115_191928.thumb.jpg.dfa812f2b09971562ce1f5c0a7109fa5.jpg

76695199_2840134359351543_1484314652815917056_n.jpg.b44654a892fc13bfc3e6e1eda2997276.jpg

75580545_2840134249351554_2140365972362493952_n.jpg.cd13efdf3447a3cf959172544160c42b.jpg

 

 

Равносметка:

 

Пари:

2510+110 = 2620лв.

 

Часове труд (който не е заплатен):

178ч + 28ч = 206ч.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 217
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • malkiq

    63

  • The Best Forman

    17

  • joro-120L

    14

  • maxrpm

    12

Брутално е , чак сега разбрах какво си направил за да премахнеш планката с болчетата, която не ставаше. Елементарно и гениално. Аз нямаше да се сетя за това сигурно месец!

 

Другото е че аз като видя че помпата трябва да е завъртяна ,за да ми идват щуцерите правилно, но не бива да ходи по - надолу, щеше да ме е страх да я изрежа, но се е получило много сполучливо!

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е един проект, какъвто отдавна не е имало в нашия клуб, а и не знам дали някога ще има друг такъв. Факта, че много време, различни майстори се чесаха по главата и отказваха да се захванат с него, доказва нивото и сложността на цялото начинание. Засега определено ми харесва развитие и се радвам истински, все едно се работи по мой автомобил. Надявам се да продължи да се развива със същите темпове и да мога и аз да помогна с нещо, за да видим скоро на колела тази прелест. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и във форума гледам с интерес , на живо я гледах с интерес , изобщо мен лично много ме кефи колата и от Малкия блика ебати ентусиазмът :) и нямам търпение да гледам какво ще направи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неделята си изкарахме супер. Повозихме се на Волга насам - натам.

Успях да се намърдам в Шкода 100 и изобщо се забавлявах супер много.

На живо Ерката ми хареса още повече!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.11.2019 г. at 12:01, SKODA 105 RS написа:

Това е един проект, какъвто отдавна не е имало в нашия клуб, а и не знам дали някога ще има друг такъв. Факта, че много време, различни майстори се чесаха по главата и отказваха да се захванат с него, доказва нивото и сложността на цялото начинание.

Аз бих конретизирал, че подобен проект няма никъде, не само при нас. Индивидуалността, подхода, желанието и най-вече умението, които са запазена марка за Малкия, правят всичко това неповторимо. Не съм писал до сега в темата, но я следя с интерес и няма да си призная вече колко пъти преглеждах снимките. Свалям ти шапка Коце за всичко сътворено и споделено. Мнозина работят по проект, но нямат желанието или възможността да споделят със снимки отделните етапи. Само този, който е снимал и публикувал знае колко трудно е хем да работиш, хем да снимаш, хем да подредиш и опишеш всичко. За което ти казвам едно голямо БЛАГОДАРЯ.

 

И като гледам как работиш, тайничко се надявам някой ден и аз да мога да отделя време и средства, да се затворя в гаража и ... да си работя. А до тогава ще се радвам на всяка пусната снимка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Благодаря за готините думи от всички, заради такива думи проекта ще върви...

 

Не съм пипал много много по колата от последното мнение, къде заради температурите, къде заради влажността на въздуха, къде заради умора в мен, къде заради липса на идей, къде заради липса на време...

Направих повдигнат ъгъл на който да се нанизва тунела... това е последното което съм направил по колата...

78890282_454113635516467_7187807213589626880_n.jpg.a97f26878a5d992c61b2d6c1a9b20c41.jpg78862065_2495699144008666_336992153475481600_n.jpg.ff8ae436f8d67ceedffea2c9b78d4615.jpg73149270_755423564935862_6882707936771047424_n.jpg.b6a40e16b6775974b07a4dac97be1936.jpg79010087_2187949148172785_9139481464318984192_n.jpg.badeccfbc9b4fec8a752c3e94789c39a.jpg

 

 

За да се разсея малко от тенекиджийската работа и да изясня други неясноти по купето, ТЪРСЯ ХИДРАВЛИЧНА РЕЙКА ОТ ШКОДА ФЕЛИЦИЯ!

Не ме интересува състоянието на рейката, хубаво би било да е комплект, в който да се включва, кормилна колона, маркучи рейка, вътрешни накрайници и скоби за захващане към купето, с тампоните.

Цената, по възможност да е минимум, имайки предвид очакващото изваждане по колата, трябва да се "тъни" от всичко... Така и така ще се рециклира всичко, за това състоянието не е от значение!

 

Ако автомобила е в околията на София или в София, бих си свалил всичко сам!

 

Благодаря предварително за помоща!

 

Очаквам някви коментари от вас... тва, че не питам нищо и не искам акъл не означава, че между вас няма хора който разбират повече от мен или имат повече идей от мен, за тва е хубаво да ги прочетем и разискаме заедно!!! (дет се вика, докъто е студено, да си чешаме пръстите по клавиатурите)

 

За финал, ако някой до сега, не е знаел къде ми е гаража... вече ще се знае!!

79660179_2820092251387483_2968981080633245696_n.jpg.828c8320e0f7aac3812094ae4a469534.jpg

 

  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично ми се иска да видя една напълно оригинална ерка. Не знам защо все се гони 130RS излъчване..?

Защо не я направиш оригинал? Този цвят от началото на темата, зелена перла доколкото видях, ама хич не се връзва на тази кола!

Толкова красив автомобил е 110R....

Прощавай за мнението ми, то си е мое. Иначе ти желая вдъхновение и успех за този проект, още повече, че си го посветил на определена кауза!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деси, прав си от всякъде! 

 

Най-доброто за един стар (ретро) автомобил, е оригинала, аз съм на същото мнение.

 

На 16.12.2019 г. at 23:08, desislav stanev написа:

Защо не я направиш оригинал?

 Каузата, която спомена, е причината да не бъде автентична 110R.

С татко винаги сме обсъждали рестрикцията (ако мога да я нарека така), на автомобилите от Група Б, задължително да има минимум 200 бройки автомобили, отговарящи на всички изисквания, за да се движат цивилно по улиците... За жалост по времето на тази Ера, Шкода не са участвали в тези състезания, което води до липсата на "цивилни супер коли" от нашата марка... Тази идея винаги ни е водела в мислите, плануването, събирането на части и тн... ЗАЩО ДА НЕ НАПРАВИМ ЕДНА ТАКАВА БРОЙКА, а не реплика на състезателна кола...

Друга основна причина е, че купетата ми са тотален "дроб", всеки от нас знае, че за добра реставрация, трябват много части, които за този модел липсват в световен план. Виждаш по какъв начин правя пода, доближава се до оригинала, но няма нищо общо, тоест колкото и добре да е направена, ще е компромисна реставрация, което само по себе си, обезценява колата, а лично на мен, неми пука много, много за цената на колата заради сантимента.

 

На 16.12.2019 г. at 23:08, desislav stanev написа:

Този цвят от началото на темата, зелена перла доколкото видях, ама хич не се връзва на тази кола!

Тука, отново си дълбоко прав, началото на темата е преди доста години, тогава повлиян от някакви автомобилни моди и течения, имах такива планове. За радост съм си ги избил от главата! Цвета ще е или оригиналното зелено от палитрата на 110R или цвета на колата, която ме вдъхновява с идей... 

Порше Сингер...

23509236_10154888333766496_1236335698319943361_o.jpg.76691f78b18b3f267c0a26e9ec08fd06.jpg 

  

Няма нужда от извинения за мнението на някой, както казах по горе, за мен мнението на хората е важно, но не определящо, тъй че чакам други мнения и препоръки!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На база моя опит, ще ти кажа две неща като съвет. Първото - направи колата така, както ти се иска, без да правиш компромиси (е, стига да искаш реално възможни неща). Искаш мощен двигател, преден радиатор, ел стъкла и серво на волана - сега е момента. Ти реално строиш кола по твой вкус. Трудно е, ама накрая си струва. И аз сложих стена между купето и мотора от друг модел и оттам имам серво на спирачките, не било оригинал, ама па спира. И моторът е с половин литър по-голям и кво. На тая снимка от завода са само капака на клапаните и тенджерата на филтъра. А, и част от инсталацията. Даже изглежда сток (блокът го боядисах в цвета за 1200 - сив). Мислех да слагам и климатик, ама се отказах.

035554631.jpg?r=0

 

Второто е по-трудно - не спирай работа по колата. Вярно, иска се да ти "дойде музата", но трябва да си определиш месец за месец цели и да действаш.  Така като гледам, имаш още 2 месеца бачкане по купето. Предвиди си усилвания, клетки, всичко къде ще дойде и го направи. Оттам - боя и вече нататъка по механиката.

С много късмет 2021 би трябвало да е на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коце, виждам, че желаеш мнения и препоръки, но аз може би ще се включа на по-късен етап в темата. И то, ако имам какво да ти кажа или да те питам. Сега при тази фаза "груб строеж" хич ме няма. Само гледам и се радвам, че се справяш.

Включването ми в темата е за да те попитам - Защо искаш серво на волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, m_g написа:

На база моя опит, ще ти кажа две неща като съвет. Първото - направи колата така, както ти се иска, без да правиш компромиси (е, стига да искаш реално възможни неща). Искаш мощен двигател, преден радиатор, ел стъкла и серво на волана - сега е момента. Ти реално строиш кола по твой вкус. Трудно е, ама накрая си струва. И аз сложих стена между купето и мотора от друг модел и оттам имам серво на спирачките, не било оригинал, ама па спира. И моторът е с половин литър по-голям и кво. На тая снимка от завода са само капака на клапаните и тенджерата на филтъра. А, и част от инсталацията. Даже изглежда сток (блокът го боядисах в цвета за 1200 - сив). Мислех да слагам и климатик, ама се отказах.

035554631.jpg?r=0

 

Второто е по-трудно - не спирай работа по колата. Вярно, иска се да ти "дойде музата", но трябва да си определиш месец за месец цели и да действаш.  Така като гледам, имаш още 2 месеца бачкане по купето. Предвиди си усилвания, клетки, всичко къде ще дойде и го направи. Оттам - боя и вече нататъка по механиката.

С много късмет 2021 би трябвало да е на пътя.

Има тунинг по Жигулито, аз отдавна съм чел темите ти и знам, че е 1.6, дълга петица и други благини, които подкрепям. Та кой не си е мечтал за такова Жигули..?!?

Обаче отвън е оригинално. Като видя белите мигачи, ръкописното лого отзад, старата емблема отпред, предната маска...и се разтапям! 

Така се разтапям(..повече?) и като видя и оригинална ерка..

НО, Коце, напълно разбрах първоначалния замисъл на проекта, след като ми обясни! Не искам да втълпявам каквото и да било. Само мога да кажа, че заварките и подобренията, които правиш, няма да се видят отвън. Какво им е толкова зле на Шкодите? Задни калници? Маски?...Нищо сложно за теб, доколкото те познавам чрез форума. Знам също, че трябват много пари, но пък в крайна сметка няма срок, никой не те притиска, освен може би твоето съзнание...

А пък за стойността, която се губела, като избягаш от оригинала...Мисля, че тук  от участниците в темата няма някой, който да разсъждава по този начин-да прави ретро кола по комерсиални причини. Просто сме една порода и го знам. Правим всичко за собствено удоволствие. Егоисти най-крайни...??

 

Редактирано от desislav stanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро , ще те поправя лееекинко .. хамалите пренасят от едно място на друго , а тези убавци тъпчат гаражите като хамстер бузите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, знам. Всичко се прибира! Отнесоха ги, като локомотив цинкова кофа.....Като таралеж круша в ниски храсти...

Сетих се за хамалите от Каналето, как правеха скечове.;)

Тез двамцата са готови артисти. И реквизит имат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте, не съм писал отдавна, по колата няма какво да разкажа, но мога да отговоря на въпроси и да ги обсъдим.

 

На 19.12.2019 г. at 10:14, m_g написа:

С много късмет 2021 би трябвало да е на пътя.

 

Момчиле, тва е не изпълним срок, според мен...

 

На 19.12.2019 г. at 19:21, joro-120L написа:

Защо искаш серво на волана.

 

Жорка, искам всички възможни "екстри", на които сме свикнали в ежедневните си автомобили, не искам да се радвам на чара на управлението на стар автомобил, за целта ще си запазя стотицата, с Р-ката искам да се доближа максимално до "Съвременен автомобил с ретро излъчване"

 

На 19.12.2019 г. at 21:33, desislav stanev написа:

Какво им е толкова зле на Шкодите? Задни калници? Маски?...

 

Деси, как да хвана брат сухите полуоски с 3 сантиметра по-дълги на страна и 15 ките 9 инчови джанти с ЕТ минус 19 в нормален калник... а дали ще е добре да я карам с мокро, късо окачване и барабанчетата, като мотора ще е 1.4 МПИ на дросели с 320 градуса вал, а ако оставя отзад радиатора, дали няма да и е топличко и да става само за каране до близкото кафе... За жалост искам механиката да е възможно най-доброто, познато за задномоторните шкоди, което неизбежно съсипва оригиналния вид на колата.

За цената на частите, повярвай ми, много по-евтино ще е да я възтановя, да прелича на оригинала...

 

На 21.12.2019 г. at 21:12, joro-120L написа:

"Хамалите" 2

 

Жорка, моля ти са, немой тъй! 

Били сме били клошари.... глупости! ние сме АНТИКВАРИ !!!

Как иначе в задномоторните среди ще се казва, "няма никъде тая част, само малкия може да има"...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, malkiq написа:

Здравейте, не съм писал отдавна, по колата няма какво да разкажа, но мога да отговоря на въпроси и да ги обсъдим.

 

Жорка, искам всички възможни "екстри", на които сме свикнали в ежедневните си автомобили, не искам да се радвам на чара на управлението на стар автомобил, за целта ще си запазя стотицата, с Р-ката искам да се доближа максимално до "Съвременен автомобил с ретро излъчване"

 

Жорка, моля ти са, немой тъй! 

Били сме били клошари.... глупости! ние сме АНТИКВАРИ !!!

Как иначе в задномоторните среди ще се казва, "няма никъде тая част, само малкия може да има"...

 

 

Здрасти Коце,

 

Никъде не съм написал, че сте клошари. Не мога да го кажа това. Искрено ви се радвам на действията и още от сега знам/а и от преди/,че ако ми потрябва нещо, ще го намеря при вас.

 

Подкрепям да имаш екстри! Ще се получи нещо интересно и различно. То само по себе си това купе е интересно, па и набухано с екстри ще е уникално. Но, не в този смисъл питам за сервото.

Щото предницата е лека. Управлението е леко и не виждам смисъл от серво. Може и с рейка от японка. Още повече олеква от кормилна кутия. И в този ред на мисли ми е интересно:

Къде ще се монтира помпата. /Или ще е с друг двигател с помпа?/И с маркучи до отпред ли. Преден мост?

Обясни ми каква ти е идеята и как смяташ да я изпълниш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, joro-120L написа:

....

Никъде не съм написал, че сте клошари...

Жоре , за сметка на това аз му го повтарям всеки ден (поне по два пъти) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, това са задномоторни фенове, ентусиасти, ценители на марката. Трудно биха били разбрани от предномоторни такива.

Коце, разбрах за мотора - 1.4 МПИ. Макар и по-късно, щот този път не четох наред.

Останалата част от въпроса остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, точно заради Евгени, Боян и други предномоторни фенове и обикновенни джендъри, без да е необходимо се обяснявам, че не съм, такъв какъвто те твърдят!!!

 

Ако си спомняш, на фелицията на Владо, (белия сервизен автомобил на клуба) монтирах хидравлична рейка от фелиция фейслифт, комбинирах долната част от кормилния прът от фейслифта до карето и от карето на горе, преди фейслифта, направих си маркучи по поръчка, към блока на двигателя, монтирах хидравличната помпа от голф 3 със стойки правени от мен и по-дълъг ремък, без обтяжни ролки както е заводски... 

 

Тука ще е доста по-трудно!

 

Идеята е колата да е с мост от 120, с широки носачи и рейка. Моста и носачите ще са допълнително усилени, ще им изрежа  стойките за яйцевидните тампони, горните носачи ще са обърнати за да постигна желаната височина, както и наклони... до тук лесно всичко това е правено, по купето не се налагат промени, защото там където излиза "червяка" на рейката или секторна кутия, има голям капак, на болтчета, който лесно се преправя.

Проблем са педалите защото, педала на спирачката пречи на кормилния прът, когато се измести в страни за да стигне до рейката, но не е кой знае каква сложнотия... и тва съм го праавил...

Така и ката ще има доста преправяне, та реших филма да е пълен, разгледах фелициева рейка, захвата е приблизително същия като на 120, смятам че с малко преправяне, ще мога да я захвана за моста.

От там идва и другия филм... хидравличната помпа... аз и на 120 мотор ще я захвана и ще работи, но да тегля едни маркучи, от мотора до моста и обратно и то на тва високо налягане, някак си не ми се иска, също така да товаря постоянно мотора с още нещо въртящо... на Фелицията все едно и хвърлих котвата след монтажа на помпата...

Няма да е с хидравлична помпа, не искам да тежи на мотора, все пак ми се иска тая кола да понавървява, поне 30-40% повече от заводската версия.

 

Следя няколко интернет канала за къстам автомобили и там видях, за олекотяване на мотора, ползват опелова кормилна колона с електромотор... огромно е грозно е и нямам как да го скрия, и този вариант отпадна и започнах да мисля коя кола е с електрохидравлична, тоест нормална хидравлична рейка, в която електрическа помпа нагнетява маслото... много коли са така, например Пежо Ситроен Мерцедес и дори Фабия 1.

Смятам да се опитам да ползвам помпа от Фабия 1, монтирана в предния кош, максимално близо до рейката, а до нея ще опъваме само кабели...

Да ще трябва по-сериозен алтернатор, който ще тежи на мотора, нооооо... представям си как се втвърдва сам (волана) при по висока скорост и става по-мек (волана) при по-ниска... също така си представям до заводските врътки, да има една допълнителна, която да е изцяло заводска, но с емблемка воланче и като цъкна на дясно, да си имам сити режим... 

 

В общи линий тва е идеята и смятам че е постижима... Гената Патрик и Пепино ще се наложи да си играят с кабели и модули, щот аз не разбирам нищо, но смятам че все за толко съм заслужил !!! И идеята ми, се надявам да се приеме с отворени обятия!?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, разбрах. Значи не щото е лек волана, а да го направиш по-тежък. Затва ти е хидравлика.

Много гимнастика Коце. Може и без нея. Ама щом си си го навил на пръста..ми угоди си.

Разбирам да беше някой съветски кютюк да му слагаш хидравлика, ма на Шкодичка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че по-тежак няма да стане е ясно, със сигурност ще е по-лек от всяка шкодичка.

 

Проблема идва от височината на колата, двойно по-широките гуми, двойно по-тежкия резервоар, радиатора, акумолатора, големи дискове и апарати, двойно по-тежки носачи, двойно по тежка греда на моста... всичко това на предния мост... няма да му е много добре, но за сметка на това се надявам на кантара да покаже, примерно... 400кг. преден мост - 400кг. заден мост

 

Всичко е в килата... за жалост почвам да разбирам, че искам да си конструирам кола, а нямам никви знания, или по скоро имам основни гайкаджийски знания...        

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От описанието по-горе (двойните неща) и мерака за 400:400 - чакам да видя, какво ще излезе из под ръцете ти, защото определено звучи интригуващо :)

Ако знаех нещо с което да помогна, бих предложил със сигурност. Но, предвид лаишките ми познания по т’ва с което си се захванал - трая си, следя темата с интерес и чакам момента за крайния резулт :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като вметка - има и чисто електрически вариант за серво. Руснаците правят и предлагат разни варианти за монтаж на ВАЗ 2101-2107. Сравнително по-елементарно за монтаж и ползва датчик за скоростта от привод за скоростомер с жило (има вариант за карбураторна кола).

https://monateka.com/article/248602/

 

https://www.drive2.ru/l/288230376152383210/

 

Някой мисля си беше поръчвал и в България такова през Таз тунинг (който по принцип внася тунинг части за Лада).

И пак един такъв комплект ще отиде на бая прилична ценичка, а и ще ти бръмчи в краката.

 

Отделен въпрос е, че такава доработка не е съвсем законна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.