Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект "Белослава"


SKODA 105 RS

Recommended Posts

Ивчо , теб ще те бия. От 30ти съм 2 седмици отпуска. Ела най- накрая да изперем салона имам препарати и всичко! Да почерпя за возенето най - малкото !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, минавайки през нас, немаше и да спре, ако не беше Белослава!!!

 

За да не съм ОФФ, кат вас спамери... Забележете какво щастие носи тая кола!!!

post-587-0-07717400-1532375941_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, първо си помислих, че Малкия си е взел нова Шкода и си помислих, че някъде съм я виждал. Ама после я видях и отпред и я познах. А само веднъж Патрик е карал след мене. Очакваме разказа от пътуването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 2 месеци по-късно...

Искам само да споделя 1-2 снимки на това бижу, и да кажа, че Патрик ми оказа честта да ме повози, ииииии няма такова густо! Страхотен автомобил!

 

20181006_13524312543c32a82ee057.md.jpg

20181006_135224a5ca0ee192341a43.md.jpg

 

И за финал - по повод щастието, което носи тази кола - така ухилени изглеждат всички около нея, напълно естествена реакция :D

 

20181006_135212baf1d1be53f42e07.md.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, благодаря за хубавите думи и снимки. Наистина, където и да се появя с Белослава,винаги буди интерес у хората, а за мен си е малък празник, всеки път като завъртя ключа и чуя този специфичен звук. За жалост, в момента е леко в бокса, но тия дни ще споделя повече информация и резултати от ремонта. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Отдавна не съм писал в темата, но както се вижда и от горните снимки, не съм спирал да си чопля някакви дреболии по Белослава. 

 

Като начало се заех с освежаване на рамената на чистачките, които бяха доста корозирали, макар и да ги бях боядисал прахово преди години.

 

20180801_202202.thumb.jpg.9fd6b081dbd64295e3cf1798ac3ef3dc.jpg

20180801_202211.thumb.jpg.d4ce815ddf6b754658167b79e12a083a.jpg

 

Наред с това си набавих и нови пръскалки и уплътнения за тях (много обичам части в пакетчета :D )

20181001_175238.thumb.jpg.2a08f34823458a373edc3275c2b8e582.jpg

 

След това се появи възможност да се разходим до 2ят ретро парад във Владая, като не се поколебах и за миг. Набързо се приведохме във вид

20180812_075507.thumb.jpg.3d1abe33f49f53d1ac4d4efd4ff88ff0.jpg

20180812_090509.thumb.jpg.d87dc176d72763f206f53a1c4154571e.jpg

 

И потеглихме към мерприятието. Там се настанихме на сянка и прекарахме един чудесен следобед:
WP_20180812_14_40_45_Rich.thumb.jpg.f95a7bdca6e8161682c59b929b6e324b.jpg

1626012604_WP_20180812_14_43_47_BW.thumb.jpg.a2b2b1ad49b363efda1c785bc6bd1847.jpg

 

Един кадър за спомен

WP_20180812_14_47_17_Rich__highres.thumb.jpg.c2de9ba8830b03daa47fe4754035f974.jpg

 

Разбира се, трябва да се документира участието, което вероятно ще е първо и последно за Белослава в подобен род събития.

20180812_155200.thumb.jpg.ab820a39f6e77d92298ce49ba2d70c71.jpg

 

След парада, зареден с позитивна енергия и надъхан от прекрасните експонати, реших и аз да поосвежа малко визията. Първо се заех с един детайл, който от доста години отлежаваше и очакваше заветният момент да бъде монтиран и ето, че му дойде времето.

20180815_192745.thumb.jpg.d033ede5f140586816bb208c6f229ae3.jpg

20180815_192824.thumb.jpg.5fc852763d8305ac297d08a8e25fa1f7.jpg

20180815_193522.thumb.jpg.ed7777ef8e870ae1ff8549336a606e4a.jpg

 

Смятам че доста добре дъпълни визията на колата и й придаде по-завършен вид. :)

 

Следващото нещо, което ме дразнеше бяха избелелите и изгоряли от слънцето мигачи. Разбира се проекта е бюджетен и на този етап не мога да мисля за нови, та освежих един резервен комплект, който се мотаеше в купчината с резервни части :D

20180820_193003.thumb.jpg.51d51d5fa85dec3f8dde445bf9f1438f.jpg

20180820_193014.thumb.jpg.433ade8dbd0f9ff2d3c34bad4f63b7b1.jpg

20180820_194355.thumb.jpg.444f98a47ce30fbc42c5ea76bc7520a9.jpg

20180820_194919.thumb.jpg.3cca8aefed49a626b0ba535693ca4b6c.jpg

20180821_194339.thumb.jpg.48530abdfc97f3ce695ce2f16a7c079e.jpg

20180821_201418.thumb.jpg.b5b5121d26c542a9ed8433b0acc70757.jpg

20180821_201607.thumb.jpg.20fb712a1ffc94df300f133e5a5766d7.jpg

20180821_201751.thumb.jpg.8c38111789437143c282381fee57ffc2.jpg20180821_203647.thumb.jpg.184a8dc6c3fbb290a77a97a021e74f37.jpg

20180822_103330.thumb.jpg.efd1d264abdf6cf51b330f18a5ad7de5.jpg

20180822_103423.thumb.jpg.151a0eafcd79eb85b050f1213da60270.jpg

20180822_115121.thumb.jpg.adfcf4535e1321933f206a10d5310f39.jpg

 

И монтирани на колата :D

 

20180822_181459.thumb.jpg.4ccec47a6dc58c2fb6e5cd7bf8b9498c.jpg

 

Следващото нещо, макар и с голямо закъснение но силно належащо за подмяна беше предният мост. С Коцето ползвахме един донор от 1000MB, който на 90% е същия като при 105/120, като основната разлика е в долните носачи и болтовете за регулиране на наклона, заедно с втулката на шенкела през който минава реглажния болт.

 

20180906_181729.thumb.jpg.cb02cd4e3b42fb2ac2bbd50be2769518.jpg

20180906_181737.thumb.jpg.6dbe159d19beaa0bf490cc2dd3e3aac3.jpg

20180906_181744.thumb.jpg.37ec07c1f096a154dc3522c0796aefdb.jpg

20180906_191443.thumb.jpg.d4bb806225e58e07d6682ac82636daa3.jpg

 

Много снимки от самата смяна нямам, но всеки знае как се отвиват и завиват болтчета :D. В крайна сметка, с лека изненада установих че предницата застана една идея по-високо след смяната, въпреки че си ползвах старите пружини и амортисьори, както и долните носачи, заради описаните по-горе разлики, но въпреки всички ми хареса стойката.

WP_20180908_22_46_22_Rich.thumb.jpg.1c6ad72cab91d55c7616c72473e6e0a0.jpg

WP_20180908_22_46_47_Rich.thumb.jpg.f5b442fa0249a9290e3bd5bafab0c366.jpg

WP_20180908_22_47_51_Rich.thumb.jpg.ab5cac7a7081162adc906c0ad9e6b133.jpg

 

Доволни от резултатите, прибрахме бабичките и вече тръпнехме в очакване за предстоящото събитие. Не беше нито ретро, нито олд таймер, но пък отново бяхме различни и привличахме погледи. Разбира се в последния момент реших да добавя един детайл, който също отлежаваше доста време, но мисля се получи добре.

 

WP_20180930_19_40_21_Rich.thumb.jpg.4d6bab5fe22ea0d01726b3e2bb72faf5.jpg

 

Както казах, на събитието също не останахме незабелязани, а то беше среща на момчетата от Hoodride.bg и HARSH STYLE ...

952412931_FB_IMG_1538360519184-011.thumb.jpeg.891a5c01585d09531bf871822955d1b1.jpeg43496569_10155835425320418_7948000069746163712_o.thumb.jpg.cfae20db1fa4272897cdb8cbb8b16d58.jpg

43326514_10155835423825418_5162915272385888256_o.thumb.jpg.1a0b0d9ac3a572a84939c9e7b0a1013c.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това, дойде време за есенната среща. Там идеята беше просто да се повозим и да си направим кефа, което се изпълни на 100%. Очаквам и едно видео от @Mishelle и ще си го търся като наследство! :D:P

Имах удоволствието да пътувам в тази прекрасна компания:
WP_20181006_19_10_47_Rich-01.thumb.jpeg.e3d5479ef2419d37db5bfd2ed352fea8.jpeg

 

Мястото беше уникално, както като обстановка, така и като природа и специално една отсечка от пътя която осмисли цялото ми пътуване :D

С @malkiq си намерихме гараж на 2 етажа :D Той ще е долу, аз отгоре ?

WP_20181006_17_20_19_Rich-1-01.thumb.jpeg.af9232390274f66baf6198eb2637d67b.jpeg

 

Разходихме се и до близкия манастир,

20181006_135206.thumb.jpg.9f0afc54ee9d39b88fa334dd52349221.jpg

след което си беше време за обяд 

20181006_142524.thumb.jpg.aedd673b8a13b341552bbc8fdbe404c8.jpg

20181006_142438.thumb.jpg.9c2c66a99bcb96c20d87a4e384261584.jpg

20181006_155641.thumb.jpg.8331b5b6852b9c261299668c0dd65bd6.jpg

 

Щастливите собственици :D

20181006_155712.thumb.jpg.7db4bddc63df5b9f54d076c3256adb6e.jpg

 

Вече сити и доволни се отправихме към поредната проучвателна разходка из района

20181006_171714_Richtone(HDR).thumb.jpg.8a3741005fec4d7736e4a00961cd9bcb.jpg

20181006_171735_Richtone(HDR).thumb.jpg.cfe6fd5bac008cc326b0e7f1b6007c32.jpg

WP_20181006_17_42_14_Pro.thumb.jpg.66eb769350e023a915d236b9070d1459.jpg

WP_20181006_17_35_58_Rich.thumb.jpg.2f4b225d69f08f0c2944b6c26f2df035.jpg

 

Чудна природа, тук там се чуваше само пукането от изгорелите газове в изпускателната система ?

 

Както всяко хубаво нещо и тази среща мина бързо и неусетно и дойде време да се прибираме към София.

 

В София, разбира се, не пропускахме възможност с @malkiq да излезем с госпожиците, да паркираме някъде и да гледаме как падат ченета по тротоарите :D

WP_20180907_20_56_49_Rich-01.thumb.jpeg.bdd7c6e2d0ac7a705b07767824d3c5e3.jpegWP_20180907_21_19_03_Pro-01.thumb.jpeg.f732ece9983c8547d376c75a7bf4efbc.jpeg

WP_20181015_20_24_32_Pro-01.thumb.jpeg.9ddafaa97bb6ed4344693bd8ef5edfed.jpeg

WP_20181015_20_25_15_Pro-01.thumb.jpeg.f7450294deb90d554c4dfe8dbd2b5b88.jpeg

 

Снимките не са особено професионални, но все пак бяхме излязли да караме, а не на фото-сесия. :D

 

И тук започва една интересна и не толкова приятна част от сезон 2018

WP_20181015_21_12_44_Rich-01.thumb.jpeg.a6348de94e1abaa5b72ea28ac625f917.jpeg

44091786_2759271684098384_2998719124953104384_n.jpg.0af8d1a62b8a3cd890c1002a8fa03ea5.jpg

 

Събрахме се бойна дружина (заедно с Костенурката, която зарежда) и решихме да направим едно нощно каране. Всичко беше чудесно, завои, обороти, скорости, спирка за почивка и сладки приказки. След като си "начесахме крастата" и решихме да се прибираме, точно около километър преди вкъщи, Белослава заработи някак странно, изгубиха се 1-2 цилиндъра и се появи странне шум в изпускателната система. Понеже вече беше доста късно, а освен това реши да завали и дъжд, нямаше много време за диагностика и опити за отстраняване на проблема и директно прибрах колата. Някак си се движеше, макар и не много уверено ...

 

На следващия ден започна борбата:

-нови свещи - без резултат;

-замерване на кабели за свещи - всичко е наред;

-проверка на делко и комутатор - също без отклонения;

 

Нямаше накъде вече, ножа опря до кокала и свалих капака на клапаните, където ми се разкри една не особено приятна гледка:

 

20181016_180633.thumb.jpg.bbffc9f5aae190684b7ba72e2ade4c09.jpg20181016_171859.thumb.jpg.7a2c77835c24d61404de4d305b6f0c77.jpg20181016_174348.thumb.jpg.d641b3d5b412cf0c90124a629a12e78d.jpg20181016_181006.thumb.jpg.7e1c3fb5797ae7b79085a48394b4aad6.jpg

 

Един от клапаните се беше откопчал и резултата от случилото при около 6500 оботора/ мин е пред очите ви. :D

 

За щастие се разминах относително леко - крив кпалан, счупен водач, заоблена талерка и малки парчета от водача из целия мотор. Последва демонтаж на главата и подготовка за ремонт на засегнатите елементи.

С рамо от над половин метър успях да развидя всички болтове, въпреки че една малка част не бях много убеден, че ще излязат цели.

20181017_192846.thumb.jpg.6282a29052ffac767bb78e126a006f36.jpg

20181017_195930.thumb.jpg.4a1adcbb4806061972bb365d11dcb9b9.jpg20181017_195936.thumb.jpg.049d6006dfa328a4fae9e53bec57ea9e.jpg

 

Ето го и моя приятел - 6ти клапан - всмукателен :D

20181017_201358.thumb.jpg.35a3375fbe84f173ab888009a7aa069d.jpg

 

След демонтажа на главата ми направи впечатление че не всички пружини са в една равнина

20181019_152309.thumb.jpg.79185488977a8ea5542dad9aa221530f.jpg20181019_152313.thumb.jpg.3b431eaaee97dccbcb94ca60f3eabd81.jpg

 

Оказа се, че поради по-твърдите пружини които бях сложил и тарелките, които установих, че са от 120ка, са се износили кученцата до степен в която е изтървал клапана и се е откопчал, освен това самите пружини не пасваха много добре в леглата на главата и момчетата които правиха главата сега ме посъветваха да си върна оригиналните пружини. Не ми трябваше много време и скочих до магазина за нови пружини, кученца и тарелки. Оказа че тарелки нови няма, та усепях да си намеря старите и дадох всичко, заедно с нов клапан, водачи и гумички за обработка и монтаж.

 

През това време напазарувах още малко части и инстументи които ми липсваха, защото за разлика от предния път, където събирахме мотора в гаража на малкия, сега всичко се случваше пред блока и след работа. Нови гарнитури, повдигачи (имаше 1-2 криви също) и болтове за глава комплект.

20181023_121951.thumb.jpg.38e1e148c09ce08bcfbade0386b4e098.jpg

 

И както се казва - Let the Force be wi US :D

20181030_135600.thumb.jpg.a25caaee294d2e617ad16817540192b1.jpg

 

След няколко дни си взех главата готова, с фрезовани легла на клапаните, както и самите клапани, нови водачи и т.н.

20181024_220643.thumb.jpg.ff6ff1ac29728389b04e5e0da0205819.jpg

 

На пръв поглед, главата излгеждаше по-добре от нова, друго се оказа обаче, когато реших да проверя колко добре лягат клапаните ... ми те не лягат! или поне не както на мен ми се иска и очаквам да бъдат след като се бях доверил на фирма, която се има за една от най-добрите в тази област. Видя се то, че ще трябва да запретвам ръкави и отново да се занимавам с нещо, което не ми е работа, а и съм дал пари да се свърши качествено.

 

На следващия ден се сдобих с този инструмент

20181026_151149.thumb.jpg.49cce24a1d430b85fe75f94bbd4ee021.jpg

 

Жертвах един стар раздвижен ключ, да си направя инструмент за откопчаване на пружините на клапаните:
20181026_184454.thumb.jpg.dd6dafcb2bdd879f6b0c812fa6788cb6.jpg20181026_184459.thumb.jpg.8268a5f134a6a6c6065137fa48b6f368.jpg20181026_201510.thumb.jpg.96dc747a546bb6d1bc3f6afb5ef27d8b.jpg20181026_201516.thumb.jpg.1e91c998a35da4530afca34553f4ea40.jpg

 

Може да не е най-перфетния, но в случая ми свърши идеална работа, като няма проблем да продължа да си го ползвам както преди.

 

Повечето калапани бяха горе долу добре и с няколко минавания с финната паста си лягаха идеално

 

20181026_192721_LLS.thumb.jpg.1ddfafae4680a1d88958ba91e27d8733.jpg20181026_192730_LLS.thumb.jpg.decf348ef231d4ebdff92979ca4b3d67.jpg20181026_215921.thumb.jpg.efbc7352373ab8af926919a6dec3f5c9.jpg

 

Имаше един обаче, който никога нямаше да легне нормално и да уплътнява

20181026_215912.thumb.jpg.d5a171e4406f6f13180ae0a4753ed1b9.jpg

Вижда се съвсем ясно, тънката ивица, която се явява контактна повърхност. Освен всичко останало, не ми бяха сложили една от подложните шайби на малките пружини, намирането на която се оказа мисия невъзможна, поне не и в толкова кратки срокове. Накрая мислих, мислих и реших да си я изработя.

 

20181029_142941.thumb.jpg.36089f5f22068dcbbd2db6b9d542685a.jpg20181029_142950.thumb.jpg.1d22a8f57bb5aaf7400001a9942ff9f7.jpg20181029_143733.thumb.jpg.ce10b89b25877764f3bb725f5b90904e.jpg20181029_143903_LLS.thumb.jpg.94dbd309f725e225b86270eadb2f59e3.jpg

 

Както и да е, запалиха ми се дланите, ама всичко пасна перфектно. Събрах всичко по главата и на другия ден планирах монтаж.

20181024_220656.thumb.jpg.13bf98edb15603251905b95012ed3851.jpg

 

От монтажа нямам много снимки, тъй като вече се стъмваше бързо, а исках да отметна работа

20181030_165309.thumb.jpg.4e214def944633884ece01880721a291.jpg

 

Разбира се постоянно имаше нещо което спъва работа, като например една от подложните шайби на болтовете за главата се пръсна при затягане, съответно при отвиване на болта се разпадна на 100 парчета и т.н. Събирам всичко, паля и колата пак работи странно - вече съм в шах. Накрая на помощ се притекоха @The Best Forman, @malkiq и други приятели, комшии от блока и както си му е реда за един такъв ремонт :D След цял ден борба, настройка на карбуратора, смяна на игли и гарнитури, имаше лек напредък, но нещата не бяха както трябва. На следващия ден малкия изкопа един карбуратор, позабърсахме го и го изчистихме от грубите боклуци и О,чудо - колата заработи!

20181107_181330_LLS.thumb.jpg.5490b60e10afffe5c201f08c192fef60.jpg

 

Последва едно бързо пробно кръгче и се разотидохне, защото вече беше време да си отдъхнем доволни от пропиляния уикенд, покрай това недоразумение Pierburg 2E.

След няколко дни отново ми остана малко време и реших да сменя маслото, веднъж заради възможните парчета от счупения водач и веднъж че вече навъртях 1000км от ремонта на мотора, та си му беше време за смяна на масло. Понеже преди бях доста доволен от TOTAL 10W50, реших отново да заложа на него и след като завъртях ключа след смяната разбрах, че не съм сгрешил. Мотора утихна и вече можех да се возя спокоен и да се наслаждавам на звука идващ от задния край на колата :D. Интересното от цялата манипулация беше, че колата се усещаше някак по-динамична и мотора се разгръщаше доста линейно в целия диапазон от обороти, което преди да изплюе клапана не беше точно така и малко ме дразнеше.

 

Завършвам този безкраен пост с няколко снимки отпреди няколко дни, когато времето беше още сухо и позволяваше да се повозя. :)

WP_20180905_20_14_51_Rich-02.thumb.jpeg.5f497c943e3871784a03d14528db5642.jpegWP_20181119_20_06_57_Rich-01.thumb.jpeg.2688f55d3cfd7f850e59d48c1747cb8d.jpegWP_20181119_20_00_59_Rich-01.thumb.jpeg.a54eea73806fabd3d6ed2d1074fc9af0.jpeg

 

                                                                                                        ???LOVE IS IN THE AIR ???

WP_20181126_19_07_00_Pro-01.thumb.jpeg.1367cb7c15380a778313855f6c4aae81.jpeg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обожавам такива дълги постове, за съжаление в последния има и малко неприятни неща, но пък няма пълно щастие. Важен е крайният резултат, а последната снимка, с тези сърца навсякъде е един път! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найграл си се малко, честито за успешния ремонт. Тези шайби който нямат намиране, аз не си спомням да съм ги виждал. При 120 има ли ги и къде седят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 120 ги няма тези шайби, защото главата е чугун и няма нужда от тях. Те седят под пружината от страната на главата, за да не де вкопава пружината в алумина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде случи на тия майстори?

Аз скоро правих профилактика (шлайфане ,няколко водача и гумички) на една глава на 3цилиндрово поло дизел и всичко беше наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една фирма, на адрес улица „проф. Кръстьо Мирски" 5, не искам да й правя реклама! ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, SKODA 105 RS написа:

Една фирма, на адрес улица „проф. Кръстьо Мирски" 5, не искам да й правя реклама! ?

То и явно няма нужда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Andro73 написа:

То и явно няма нужда

За една кола освен конете под капака е важно и магарето зад волана ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така давах главата на майстор да райберова клапаните и след това течеше като лейка.Явно ги правят,дават на леглото и клапана правилния ъгъл,но финното шлайфане си е наша грижа,за перфекционисти..

Радвам се,че сте отново в кондиция!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

За много години, колеги! И през 2019та Белослава е жива и гърми :D

 

На 5ти я разчистих от натрупалия сняг

49454919_2170314936321883_33348090303537

 

Сложих ключа, завъртях и тя взе, че запали! ?

49249054_214635356156349_5757179338441097216_n.thumb.jpg.abd2089b9629dc981c0aa2dc4e68e34b.jpg

 

Не че беше нещо неочаквано, но при последното каране миналата година, нещо се мъчеше да запушва жигльора за празен ход и същия липсваше :D

 

Побръмча на място около половин час, след което я оставих да почива и да се подготвя за първата клубна среща за годината в Неделя.

Въпреки че в Неделя сутринта беше преваляло известно количество сняг, аз бях твърдо решил вече да я заведа на срещата, защото знаех че там ме очаква приятна компания. Дойде време и се запътих към НИМ.

 

А като пристигнах там, вече се бяха събрали доста от колегите и подскачаха от крак на крак, мъчейки се да се преборят с пронизващия вятър и отрицателните температури:

GOPR9557.JPG

 

Разбира се, ето я и причината, която въпреки липсата на зимни гуми ме накара да изведа Белослава на разходка за среща със стар приятел.

GOPR9556.JPG

 

Да, много хора познават колата, но малко от тях познават новият й собственик и стар клубен член @tyny.

GOPR9561.JPG

GOPR957444.JPG

GOPR9575444.JPG

 

Спретнахме една бърза и кратка сесия, след което се отправихме на едно по-добро и топло място, а именно близката бензиностанция. :D

49761533_2600009746706204_2197440229390942208_n.thumb.jpg.d632b35c323d0dbcaf3db1b447876b13.jpg

 

Извинявам се за качеството, но това е папарашки кадър от Фейсбук :D

 

Преговорихме какви са плановете за 2019та и се прибрахме да събираме сили за реализация.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
На 14.12.2018 г. at 21:54, SKODA 105 RS написа:

След това, дойде време за есенната среща. Там идеята беше просто да се повозим и да си направим кефа, което се изпълни на 100%. Очаквам и едно видео от @Mishelle и ще си го търся като наследство! :D:P

 

Най-накрая имам възможност пак да обработвам и качвам видео. Ето обещаното. Много яко спира тая мръсница :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, чаках го като наследство тоя клип! Благодарско! ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, __smirnoff__ написа:

Я! Кой се вози тука :D 

Рали "Орлова Скала" ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 1 година по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.