Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За малко да стане мазало...!!!


siromaha

Recommended Posts

Нищо не е по хубаво от това че сте живи и здрави.Радвай се че всичко е приключило добре,колата ше се оправи. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре , че ви се е разминало. :)

 

Между другото на 5,6 пъти ми се е случвало ( същата кола като твоята) да ми гасне на втора когато е с малко газ - веднага след превключване от 1-ва на 2-ра. Няма достатъчен въртящ момент на ниски обороти. Отначало си мислех , че бъркам 2-ра с 4-та , ама не. Режа я повече на първа.

 

Моли се само да не си глътнал вода като си минавал през локвата , че тогава вече няма палене !!! :?

Пожелавам успех и ...малкия дявол!!! ;)

 

Държа да отбележа, че колата изгасня на 1-ва скорост и то с около 1500 - 2000 об./мин. Иначе изгасването на 2-ра е нещо, което успях да преодолея още през първата седмица, след като си купих колата понеже едно от нещата, на който държеше инструктора ми по време на шофьорския курс беше задържането на колата по наклон само с полусъединител и без използване на спирачка... от тогава не съм спирал да се усъвършенствам в стремежа си да изуча перфектно работата на съединителя, за да мога да карам максимално плавно и без силни сътресения.

 

към worldman:

 

Всичко е така както казваш , въпреки че в книжката пише , че ПЪРВА се ползвала само колкото да се мръдне колата и веднага трябвало да се превключи на ВТОРА... Да не споделям само как "комфортно" се потегля на светофар по леко нанагорнище...

Трябвало е DSG да е задължителна екстра за всички PD . / мое мнение / :)

 

п.п. с бая неща трябва да се свиква...

 

За DSG-то съм абсолютно съгласен... още не мога да си простя, че ми се досвидяха още 2000 лв. за DSG.

 

зравейте,радвам се че сте се спасили.пожелавам на всички от форума и на всички шофиори безаварийни километри и нека бог е с нас,а за ТИР-овете съм на същото мнение.вуйчо ми е тираджия и май само в българия е разрешено да се шофира събота и неделя.

 

Абсолютно си прав за ТИР-овете... едниствено в България не им се забранява да пътуват в почивните дни до колкото съм запознат.

 

Нищо не е по хубаво от това че сте живи и здрави.Радвай се че всичко е приключило добре,колата ше се оправи. ;)

 

Амин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодари се,че сте живи и здрави-пък другото ще се оправи ! А колкото до този уикенд,аз се прибирах от Кърджали и смело мога да твърдя,че 20% от "шофьорите" бяха буквално за затвора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги... Вече имам официална информация - причината за внезапното изгасване е "ГРЪМНАЛ" ТУРБО КОМПРЕСОР!?!?!?!? (при 8 км/ч на първа скорост). Обясниха ми, че при повредата една от лопатките на турбото се е счупила и е задръстила нещо си, в следствие на което не могат да излезнат изгорелите газове от цилиндрите и по този начин не може да се получи горене... обяснявам нещата по спомен и без да претендирам за изчерпателност или техническа грамотност ;)

 

Както и да е... по закона за всеобщата гадост в момента няма резервен турбо компресор, и ще чакам до понеделник-вторник другата седмица, без да мога да си карам любимото возило.

 

Въпреки това, искам отново да благодаря на Кристиан Павлов, за това, че прие проблемът ми присърце, защото иначе можеше и да почакам повече.

 

Кристо... бирата е от мен :) ... от теб корем ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Доста неприятна случка. Особено за нова кола. Стискаме палци по-бързо да ти оправят колата и пак да си на пътя! И един съвет от мен (ако може :oops: ) - когато извършваш маневра не се занимавай с глупости като промяна на режими на ESP/ABS/ASR++.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Доста неприятна случка. Особено за нова кола. Стискаме палци по-бързо да ти оправят колата и пак да си на пътя! И един съвет от мен (ако може :oops: ) - когато извършваш маневра не се занимавай с глупости като промяна на режими на ESP/ABS/ASR++.

 

Поздрави

 

Има един лаф "Момички и винце вече не барам" (момички е мезе)... Та и аз така... ASR и копчалъци вече не барам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали не е станало така - първо се прецаква турбината, двигателя се бъгва, няма въртящ момент при натисната газ, и в резултат светва ASR :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали не е станало така - първо се прецаква турбината, двигателя се бъгва, няма въртящ момент при натисната газ, и в резултат светва ASR :?:

 

Напълно възможно е!!!... Но всичко се случи за броени секунди и въобще не успях да си направя логическо заключение за ситуацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един лаф "Момички и винце вече не барам" (момички е мезе)... Та и аз така... ASR и копчалъци вече не барам ;)

 

 

Да бе. Са си купи и една плазма за в къщи и гледай само Канал 1 на нея :evil:

 

 

Защо си ги плащал тия копчета - за да не ги пипаш ли???

 

 

Друг е въпросът, че това може да те забави при изпреварване, ама да прецака колата smile123 [-X [-X [-X

 

 

 

:evil: САМО НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА - КАКВО ОБЩО ИМА ПРЕЧУПЕНА ЛОПАТКА НА ТУРБИНАТА С ПРОГРАМАТА ASR :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе. Са си купи и една плазма за в къщи и гледай само Канал 1 на нея :evil:

 

 

Защо си ги плащал тия копчета - за да не ги пипаш ли???

 

 

Друг е въпросът, че това може да те забави при изпреварване, ама да прецака колата smile123 [-X [-X [-X

 

 

 

:evil: САМО НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА - КАКВО ОБЩО ИМА ПРЕЧУПЕНА ЛОПАТКА НА ТУРБИНАТА С ПРОГРАМАТА ASR :evil:

 

Предполагам... повтарям само предполагам, че при изключването на ASR-а рязкото покачване на оборотите и силната вибрация са изиграли роля при пречупването на въпросната лопатка. Въпреки това, е напълно възможно турбото да е било дефектно, както често се случва при Октавия II.

 

Колкото до копчетата... ако се окаже, че проблемът не е бил в изключване то на ASR-а, то няма пречка да продължа да ги натискам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до копчетата... ако се окаже, че проблемът не е бил в изключване то на ASR-а, то няма пречка да продължа да ги натискам :)

 

Ти си ги натискай(те за това са направени в крайна сметка :mrgreen: ), но едно изключване на тракшън контрола по време на рискова маневра (каквато е било това изпреварване), само би ти попречило да се ускориш по-добре - колата ще си върти гуми и в общи линии ще си стои на едно място. Силно се съмнявам, че турбото е гръмнало заради изключения тракшън контрол. Дори да си настъпил колата до включване на прекъсвача, не би трябвало нищо до му се случи, по-скоро е било дефектно. Дано ти оправят бързо колата и да не ти се случват повече подобни неприятни случки ;) . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

деееба тия нещастници ЕТ,малко ли коли с тоя мотор, има в БГ хиляди да не кажа десетки хиляди и една турбина нямат на склад.Тъпанари нещастни с тоя лайнян менажмънт.Официален представител - дрън,дрън официалния им е в Чехия,тука имат само масло Шел на склад сигурно.кола за толкова пари и такова отношение супер се изнервям всеки път от техните глупости.Сори за офтопика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги...

 

Сори. че се забавих с ъпдейта, ама бях малко зает тея дни.

Та... взех си колата във вторник следобядя. Оказа се (слвав богу), че само турбината е прецакана. Смениха ми я със нова и сега колата е пушка. Не знам дали си внушавам, ама сега ми се струва, че колата набира скорост малко по-добре и по-безшумно и няма такива вибрации при ниските обороти както беше преди. Може и да е внушение, понеже не я бях карал 8 дни :cry:

 

... но сега всичко е наред!!!

 

Дай Боже да не се случват такива неща повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

внимавай с новата турбина докато я поразработиш малко

 

Сега карам, като пенсиониран охлюв... мисля поне 300-400 км да не напъвам много много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ти отсега нататък само да караш, smile162 сервиза да те зове единствено за смяна на масло и филтри, докато караш, да е с кеф, а не колата да те кара да си търсиш сърцето из гащите при подобни ситуации. :mrgreen:

 

Поздрави, нисък харч, гладки пътища и безаварийни километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста проблеми с тези турбота-добре,че са сравнително евтини.Иначе е повече от неприятна случката-и на мен ми се е случвало да ми гръмне колектор на турбото при изпреварване и е доста кофти тръпка(пак с дизел).Купувайте си само топ масла и гледайте за ниво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста проблеми с тези турбота-добре,че са сравнително евтини.Иначе е повече от неприятна случката-и на мен ми се е случвало да ми гръмне колектор на турбото при изпреварване и е доста кофти тръпка(пак с дизел).Купувайте си само топ масла и гледайте за ниво
"евтини"!!!!!!!!!!!!!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.