Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Качеството на Шкода


Recommended Posts

Skoda комби с двигател 1.6 литра FSI (smile001 smile152 :smt004 smile085) изминава 101 000 км и е разглобен до последното винтче от техници на фирмата Dekra. Всяка една от частите на шкодата е била изследвана за да се види как й се е отразило времето и изминатите километри.

 

„Изводите са впечатляващи, Octavia е в перфектно състояние. Техниката е в изключително състояние, но също така са запазили своите качества и частите от пластмаси, хромираните детайли и лака на каросерията”, съобщават от Dekra.

 

Невероятно е, но е факт. При експеримента на Auto Bild Octavia показва по-добри резултати от преминалите през същия тест и разглобени модели на Mercedes, BMW и Audi.

 

 

Да се надяваме, че изследването наистина е достоверно, а не платено. Все пак това с Приуса малко ми се стори съмнително. Тоя Приус далеч не е толкова добра кола, но за мен е еталон за маркетингов гений. Има 5 пъти по-икономични и "environmental friendly" коли, но на хората им втълпиха, че Приус е модерно и всички богати позьори ги купуват като топъл хялб, за да се покажат, въ6преки, че примерно генераторите на 3-те им басейна точат ток колкото едно семейство за година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може само да ни радва smile152

Само не знам защо са турили снимка на Октавия Тур :?:

Не ми е известно на нея да са слагали FSI двигатели :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да не се гордееш с колата си :!: Само дето не казват за Октавия MK1 или MK2 става дума... Аз си мисля, че става дума за 1цата :roll: .

 

П.п.: На TOUR се е монтирал FSi двигател, само че не се е предлагал в България, заради "качествените" ни горива...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тази статия поздравявам всички притежатели на този страхотен автомобил! Тестовете на Auto Bild за мен са доста обективни и мога да им се доверя. Факт е, че самите производители предоставят свои модели, които да бъдат тествани. Провеждани са тестове на доста модели на така наречените "престижни" марки, които са се издънили сериозно.

 

P.S. Само не разбрах къде я видяхте тая снимка на Тур-а?

 

P.S. @Redline__ За Октавия 2 става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаах - сменили са снимката :idea:

Беше тъмносиня Октавия Комби Тур, а сега е сребрист лифтбек Октавия II.

Пък в текста пише комби :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаах - сменили са снимката :idea:

Беше тъмносиня Октавия Комби Тур, а сега е сребрист лифтбек Октавия II.

Пък в текста пише комби :roll:

 

Объркали са се били хората явно ;)

 

Но не са сложили снимка с Октавия 2 комби защото лифтбек-а е по-готин smile085

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го доказва за пореден път!

 

P>S> Чакам някой в подписа си да напише : "Skoda...... 2.0 TDI-CR DSG" :mrgreen: Защо пък да не съм аз!!! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го доказва за пореден път!

 

P>S> Чакам някой в подписа си да напише : "Skoda...... 2.0 TDI-CR DSG" :mrgreen: Защо пък да не съм аз!!! :mrgreen:

 

Колега VALDO, просвети моля, мен неукия, какво е CR? :mrgreen:

 

Поздрави и мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, Ице, CR=Common Rail ;) - нали знаеш, че от новия Супърб насам вече и Шкода ще почва да монтира Common Rail - засега 2.0 170кс, после и 1.6 (90 и 110кс) :mrgreen: , който ще замени сегашните 1.9 :cry:

 

Честно казано след това отстъпление от Pumpe-Duse все повече ми стават интересни Subaru и техния Boxer-Diesel ;) (но това е една друга мечта).

 

Но по темата - явно ще си го взимам тоя брой на Ауто Билд - преди няколко правиха преглед на колите, които таркалят и още не са стигнали 100к, от Шкодата се оплакваха, че 1.6 FSI двигателя бил слабичък, за сметка на това не бил икономичен, a пък и харчел 98 - лоша комбинация.

 

Обаче са доволни от сглобката ;) Ирония или не, ама май си става както някой го беше казал - испанските коли се сглобяват от маврите, немските от турците, а само чешките - от инженери ;) :mrgreen: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и оригиналната статия (за съжаление на немски).

Но поне се вижда цялата класация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за Октавия 2 комби ! Не четете ли AUTOBILD ????

 

на 17 април четвъртък ще излезе статията за 100 000 км с октавия 2 комби ! в аутобилд ! 1.6 FSI е двигателя аз чакам с интерес да прочета какви са заключенията ! преди 2 години имаше за

Фабия 1 1.4 75 коня същия тест ! която също след 100 000 хиляди доста добре се представи ! нямаше никакви забележки по двигател и окачване ! единствено имаше проблем с 5та предавка ! но да не забравяме къде ги карат колите в германия и къде ги караме ние ! то си е жив офроуд !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подробности за получените 5 черни точки:

 

Невъзможност за движение..........: 0 x 10 точки

Извънредни посещения на сервиза: 0 x 5 точки

Дефектирали части.....................: 1 x 3 точки

Незначителни дефекти................: 2 x 1 точки

 

А това са коментарите на производителя:

... относно oelkohleablagerungen в цилиндровата глава и всмукателните клапани, които водят до натрупвания в цилиндъра: "подобни проблеми не ни е известно да е имало в Германия. Знаем за такива случаи само в страни от Източна Европа, поради употреба на некачествено гориво."

... около 10 сантиметрова корозия в средата на Hauptschalldämpfers: "след изминаване на 100,000 километри, е възможно да се появи корозия, в такива размери"

... относно отхлабването гайка на десното бутало на задния капак: "знаем за този проблем. От Януари 2006 използваме по-прецизно контролиране на силата на затягане, проблема няма да се случва в бъдеще."

... относно проблемите с четенето на CD: "зацапването на оптичната глава се елиминира лесно с почистващо CD."

... относно шумовете от шофьорската седалка: "слабите шумове се предизвикват от механизъма накланящ облегалката. От Февруари 2006 са взети мерки да се смаже по-добре механизъма."

... относно отказите на Темпомата: "проблема ни е известен. От Май 2007 връзките за запоени по-кочествено, проблема няма да се случва в бъдеще."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц, тц, малииии, мойта Октавия на 25 място чак, аз пък си я обичам и харесвам, досега ядове не ми е създавала, нищо че е изминала само 1/10 от контролните 100 000 км.:mrgreen:

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам Ицето не съм му виждал колата на среща, както говори и километрите й са малко - дали не я е оставил пред блока и само да я измива събота и неделя? ;) :mrgreen:

 

Ице, пусни го това коле по пътищата - хубав цвят, хубав двигател, пускаш музика, рядко му сипваш и нафта и сичко е на 6 :mrgreen:

 

Бавиш се с Километрите - още 70км и съм на 10к ;) , пък колата обича да я карат, еле пък на дълго ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за пенсионерските си години тренирам. :mrgreen: А за срещите, идвала е колата, но тебе Марто, те нямаше тогава. :P

 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=110664

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=180220

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=151595

 

А при условие, че с моя голям приятел и колега vasilisa (Васко) сме винаги заедно по срещите и други мероприятия на клуба и той с огромно желание идва да ме взима, а на мен през ум не ми минава да му откажа, Буба си седи и кротува пред ресторанта, ползвам я най-вече за дълъг път и за пазар, почти никога в центъра на София.

 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=92253

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... &photo=286

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.