Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

какво е това, и трябва ли да се притеснявам че е омаслено?


Storm

Recommended Posts

вчера си смених зимните гуми с летни и вижте какво видях:

 

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/displayimage.php?album=random&cat=10208&pos=-2590

http://www.skodaclub-bg.org/gallery/displayimage.php?album=random&cat=10208&pos=-2589

 

това е зад предна дясна гума а колата е Octavia 1.9TDI, 90к., 2004г.

та въпросът ми е какво е това, и трябва ли да се притеснявам че е омаслено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това не знам дали да се притесняваш, но за дисковете не е лошо да се позамислиш ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да имат

колата е на 68 000км. не е ли рано?

Важно е колко си спирал, а не колко км си минал. Ако караш на принципа газ до последно и на края на 5 метра от светофара (който от далече си видял че свети червено) набиваш спирачки - не е рано.

 

Според мен за тва омасляване не се плаши карай си пък то ще си каже дали е проблем :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за тва омасляване не се плаши карай си пък то ще си каже дали е проблем :mrgreen:

 

това не е много добра идея...когато имам възможност ще го погледна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е интеркулера, нормално е да има малко масло в него. За всеки случаи иди да ти погледнат турбото.

за дисковете си има норма и тя е не по малко от 19 мм дебелина иначе се чупят и се убиваш или убиваш някой друг(което е по лошо)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.Щом ти омазнява значи от съединението изпуска по малко въздух като надуе турбото.Не е зле да го погледнеш защото ако почне да изпуска повече ще почне да ти забива и да влиза в авариен режим.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе момчета не оспамихте ли темата на момчето. ПИТА СЕ КАКВО Е ТОВА И ИМА ЛИ ПРОБЛЕМ. май няма модове :?:

 

Има модове, но гледам, че и момчето се ЗАинтересува за спирачките - за т'ва седят мненията ;)

А омасляването наистина е в тръбите на кулера - нормално е да има малко, но твоето не изглежда да е малко - хубаво е да се прегледа, какво е състоянието на турбинката. Със сигурност има още живот обаче - така че - споко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.