Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

здравейте - вече я взех!


joro_kem

Recommended Posts

здравейте на всички! току-що се регистрирах във форума ви. все още не карам шкода, но се надявам скоро това да не е така. предстои ми да закупя октавия комби съни тур (стария модел), 1,9 помпа-дюза 101 к.с. ще се радвам, ако някой колега с пряк опит в ползването на този модел сподели впечатления. в момента карам бензинов пасат В4, който е в перфектно здраве за годините си и нямам никакви основания да се оплаквам от него. но новият автомобил си е нов автомобил, пък и с тоя двигател...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,мисля ,че ще останеш доволен.Поразрови из форума има доста теми по твоя въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прочетох доста за модела, възникнаха и доста въпроси, но в крайна сметка днес капарирах колата. до 20-ина дни ще я получа.

 

п.с. сега прочетох за ограничението от минимум 50 мнения, за да се публикува обява в раздел "продава", затова и изтрих информацията за продажбата от това мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Аз съм точно с колата и двигателя, който си поръчал - Съни Тур комби, 6+1 - голяма работа ;) :mrgreen:

 

За двигателят мога да кажа само едно - VIVA LA DIESEL :!: :!: Можеш да си ми го прочетеш и в подписа, но е чудесен мотор. Сравнявам го с 2.0 HDI на Ситроен (90кс) и всичко, освен шума, е в полза на TDI-то! Но пък аз харесвам да си чувам какво работи отпред, особено когато колата просто полудее като стигне 1800-2000 оборота - сякаш дотогава не е имало никой и препускаш към хоризонта! Ако си карал и друго TDI-PD може и да не си толкова очарован или пък след 1.8Т, но ако помниш, че това е идеалното съотношение вървеж-разход-пътен данък няма да ти липсва динамика.

 

По отношение на купето - амииии след 7 месеца и 10 000км каране мога да отбележа, че мястото за пътниците отзад е било поограничено в полза на огромния хамбар, който има за багажник - 548л. Другото, което явно зависи от личните размери на човек се оказаха педалите (хода и полоцението им) към които явно няма да мога да се нагодя - като покарам колата и започва да ме боли дясното коляно, а след още време и лявото - комбинацията дълъг ход на педала и може би късите ми крака водят до напрягане на коляното, което няма как да си спестя - вдигах, свалях, бутах напред, назад седалката, но единствено успях да намаля болежките.

 

Но това оплакване съм го чел веднъж в руски коментар за колата (http://avtomarket.ru) и вероятно е строго индивидуално (предполагам, че просто не пасвам с пропорциите на шофьорите на VAG - баща ми има Голф 2, на който също ме боли десния крак при продължително каране)

 

Надявам се, че си поръчал защита от лоши пътища, защото бях много неприятно изненадан от ниската предница на колата - само първите 2 седмици я закачих 3 пъти. А когато колата ти дойде от завода със защитата тя стаава почти като 4х4 варианта (само няма задвижване на задния диференциал, ама трябва да се продава Новата Октавия, няма как) без да губиш никаква стабилност - окачването е по-стегнато, така че не се притеснявай дали ще се клатиш или не в завоите - по-скоро по-малко от другите колеги ;)

 

Уредите са много ясни, цифите са големи и за разлика от новата Октавия нямат някакви допълнителни "чертички", които просто "натоварват" картината.

 

Окачването е стоманено, не е многораменно и следователно евтино, за сметка на това здраво. По-меко е от това на новата Октавия, но за мен това е плюс.

 

Колата много ме изнеада с маневреността си - преди това карах Фелиция, която е с повече от 50см по-къса и честно казано усещането е, че Октавията се "сгъва" на по-малко място - много е маневрена! В интерес на истината е еднаква с Мерцедес C-класа Комби от 2003-2004 - еднакви габарити, еднакъв радиус на завоя. Това особено по софийските улици е голям плюс (макар скоро всички да станат синя зона и да забравим за паркирането от двете страни).

 

Ако нещо друго те интересува - драсни едно лично, защото ако продължа да пиша ще трябва да ми плащат за реклама ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ти за инфото, Dereal. за съжаление в момента на склад са останали последни бройки от 1-вата версия и няма как да се поръчват заводски екстри. затова и цената е такава, предполагам. и на мен ми се видя нисичка отпред, но явно така ще да е... като дойде, пак ще пиша (и питам) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

за съжаление още не съм взел колицата. почна да ми писва от еуратек (изобщо нямат никакво инфо на кой етап от доставката се намират), а като си помисля, че това е само началото, чак попържам на глас. темпомата и релето за дневни светлини, заявени от мен, не са на склад в България (естествено, бих се стреснал, ако ги имаше!) и ми казаха, че ще чакам доставка (но не ми казаха колко време ще я чакам). предполагам, че се мотат заради многото почивни дни и заради технотеста. докато дойде, току-виж дизела станал 3 лв. (пепел ми на устата :mrgreen: ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще използвам същата тема, че още не съм добре ориентиран в подредбата във форума. моделът на октавията, която ще купувам се води 1U или греша? ако да, то защо тук не намирам двигател 1,9 74kW с индекс AXR?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай, че го няма. Руска му работа. То оставаше и да е пълен този каталог. Погледни в Autodata.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

погледнах, но не намирам никакво инфо за тоя двигател, освен на кой модел vw е слаган.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата ми е с AXR, двигателят е 100кс и въртящият момент е като на ATD - 240Nm от 1800 до 2400 оборота. Моделът на Tour e "1U".

 

catalog.auto.ru не един път са имали разминаване между изведени данни и реалност - само погледни, че според тях 1.9SDIкс и 1.9TDI 110кс все още се произвеждат и ще ти стане ясно. А пък и никъде не пишат кода на двигателя, така че сайтът е по-скоро за ориентировъчна информация, а не за професионален справочник.

 

Има и един друг руски сайт, който можеш да погледнеш и който пак е добре да ползваш ОРИЕНТИРОВЪЧНО - avtomarket.ru (без www). НО и ДВАТА сайта не са професионални справочници и данните при тях не винаги отговарят на истината. Имай ги в предвид само ориентировъчно - за приблизителна информация ;)

 

Успех с чакането и да ти идва скоро колата. Поръча ли защита от лоши пътища или поне вдигна ли предницата??

 

EDIT: Втулките в София бяха налични и се справиха с тях заедно с монтаж на радио, задни колонки и окабеляване на колонките за около 3-4 часа през една събота, така че наистина не би трябвало да е проблем.

 

За тези втулки имахме обсъждания както с колеги от форума, така и с мои приятели/роднини. Тъй като се слагат между пружината и май макферсона (голям съм специалист) на практика напрягат повече пружините отпред - от което те стават по-твърди (по-твърда возия и по-стабилно поведение), но също и повечко натоварват предния мост. За мен това обаче не е достатъчна причина да си удрям картера или други части отдолу на колата, защото евентуалните повреди могат да бъдат по-опасни или скъпи. А пък фабричното окачване отпред е доста ниско и това често ми се случваше преди да я вдигнем. (бе то и шофьора има значение, ама някои бордюри са си високи и няма шофьор дето да не ги дрънне ;) )

 

Пиша ги тези неща, защото както винаги има два лагера и макар за мен защитата да е задължителна има и колеги, които нито я имат, нито я искат ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отново ти благодаря за инфото, колега! не съм поръчал защита от лоши пътища, защото нямам възможност да добавям такива "екстри". поне така ми обясниха в ЕТ пловдив. като дойде колата, ще настоявам да я "повдигнат" - доколкото разбрах, се касае за някакви втулки и манипулацията не е кой-знае колко сложна. дано и втулките не са на доставка, че ще се спукам от смях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EDIT: Втулките в София бяха налични и се справиха с тях заедно с монтаж на радио, задни колонки и окабеляване на колонките за около 3-4 часа през една събота, така че наистина не би трябвало да е проблем.

току-що ми казаха, че втулките са на заявка, както и задните тонколони. за тонколони искали да говорим, като дойдела колата, щото ако нямало окабеляване, нямало да стане (шибана гаранция). ще го мисля като дойде колата.

 

Пуснал съм цяла тема за тях. Общо взето е лесно да се сложат.

аз от тази тема се образовах де, колега! прочетох я много внимателно, разгледах и снимките ти и оттам се чувствам "вътре в проблема" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за израза, щото не ти си го казал, ама "Каква гаранция ако няма окабеляване????" Ако така са ти казали имам 2 варианта:

 

1. В Надежда са ме изментили и сами взели пари и за кабел, който го е имало, и за монтаж на колоните (моите си ги бях купил предварително, Pioneer, не са шкодови, но са точно за това място - 4/6 инча. Ако си решил да поръчваш фабрични - сигурно ще чакаш, нормално. (НО ПЪК СИЛНО СЕ НАДЯВАМ ДА СА ПО-ДОБРИ ОТ МОИТЕ ;) )).

 

ИЛИ

 

2. Кабел наистина не е имало, но в Надежда са ми сложили, обаче НИКОЙ НИЩО не ми е казвал за отпадане на гаранция - значи "твойте" хора са те метнали.

 

Това е интересен казус, така че провери пак нещата - единия от двама ни го мотаят нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

склонен съм да мисля, че мотат мен! би ли ми казал повече за елипсите на пайъниър - дву- или трилентови са? на мен ми казаха, че оригиналните говорители са 2 елипси (на корите на багажника) + две пищялки (в задните врати). та ти пищялки имаш ли монтирани отзад или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес за пореден път бях излъган от еуратек. колата ми трябваше да е в пловдив още миналата седмица, в събота ми казаха, че ще дойде вчера, днес ми казват утре или четвъртък, писна ми! най-ме е яд, че ме лъжат в очите - то не беше проблем с документите, проблем с автовоза, проблем с протестите... ако така ще я карат и в бъдеще, големи ядове ще берем (и аз, и те). та, колеги, има ли някой от вас, който работи в ЕТ, за да ми даде достоверна информация за колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.