Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

мотора грее яко


skodko

Recommended Posts

колеги от какво се получава рязкото загряване на 120 двг със стария маслен филтър .карам си и стрелката за темп.както се на 80-90С и паат-на 120 изведнъж спирам връща се на нормална темп.тръгвам същия номер.накря ме остави на карловско шосе на връщане от пловдив-направи въздушна възглавница и едва се прибрах до чирпан .както и да е сега тоя двг е с шлайфана глава и припаснати клапани.като махнах главата видях горивните камери цвят-керемида-пефекта работа.та въпроса ми е на какво се дължи разкото прегряване на мотора и следователно кривенето на главата :evil: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно си се насочил към главата! Най-вероятно е вкарвала изгорели газове в охладителната система, които се събират при термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Моля ви, кажете някой майстор за 130. Издухах 2ра гарнитура за по-малко от 4000км.

 

PRR:Кирлицата е задължителна! Този пост ти го преведох, следващия се трие. Прочети правилата! И добре дошъл :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Molq vi kajete nekoy maystor za 130 izduhah 2ra garnitura za po malko ot 4000km

 

Откъде си?

 

Пиши на кирилица :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СОФИЯ.

Между другото мога да обясня какви са симптомите за да ви ориентирам по-добре,защото ДВГ не са ми силната страна.

И така:

Колата вдигаше температура и губеше течност винаги когато я настъпех малко повече,да речем при скорост над 90км се появяваше този проблем.Аз си помислих ,че е водната помпа и я свалих но тя се оказа абсолютно здрава.От вчера вече прегрява яко и като и подам газ от казанчето за водата излиза истински гейзер>>>явно прави някакво страшно налягане.

Аз се разписах :P Дано тази информация да ви помогне по-добре да ме упътите.

Предварително БЛАГОДАРЯ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

....Кривнала е главата.Гейзера в разширителният съд означава пропуск на газове в охладителният контур-вероятно ако е шлайфана операцията не е направена прецизнои кривината все още си я има.Друг вариант е че самата отливка е с големи остатъчни напрежения-при производството.Пропуска на газове означава и по-бързо загряване на охладителната течност,появата на газова тапа преди помпата и никаква циркулация.Помпата е вихрова и само толкова и трябва,независимо че е в най-низката точка на блока.И ккато се знае каква недомислица е цялата охладителна система-ето ти обяснение.Моят съвет-сменяй главата.За да ти е мирна по-необходимата.. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.