Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Привет колеги, от няколко дена ме мъчи този въпрос. Искам да си шлайфна тиквицата на 120-ката с 1мм ама от де да знам предишния собственик дали не е взел и той един мм и така да си направя печена тиква. А между другото карам на газ и ми е любопитно аджеба на газта по-добре ли ще и е с повечко компресия или не.

Благодаря ви предварително!

Публикувано

За газ носи по-голяма степен на сгъстяване, защото е с по-голямо октаново число. Обаче, ако шлайфаш прекомерно няма да можеш да караш на бензин, заради детонациите.

Публикувано

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43 Тук имаш таблица с колоко мм трябва да се шлайфа главата, за да се получи мечтаната степен на сгъстяване.

 

Както се вижда със сигурност до 2мм шлайф е безопасно откъм бутала/клапани.

 

Не пречи да направиме сравнение между дълбочината на горивната камера на твойта глава и нешлайфана глава!

 

Ikonoma - пак ги разправяш много интересни. Как така няма да може да се кара на бензин при повишена степен на сгъстяване? Едно време спортните шкоди да не мислиш, че са изкарвали над 100 коня от този двигател при нормална компресия - разбира се те са ползвали доста по високо октанов бензин, но не само това е определящато. За да има детонации трябва да е неправилно предварението и изменението му в оборотите. А то търпи сериозни настройки, дори при делка с центробежен и вакумен регулатор. Има доста литература относно модифицирането на делко за промяна на кривата на предварението. И друго нещо - при положение, че фабрично двигателя е направен за 91 октанов бензин и базово изпреварване 5 градуса, сега с бензин 95 няма никакви признаци на детонации и при 7 градуса предварение, а с газ и на 10 градуса. Така че едно разумно шлайфане, което би довело до 9.5:1 степен на сгъстяване дори до 9.7:1 няма как да води до детонации с правилната настройка на делкото. А в Сф не настройваме по габровски с ухомера така че спокойно.

Публикувано

Разбира се, че може да се кара с бензин 95, зависи колко е шлайфана. Почти всички съвременни двигатели употребяват този бензин и работят със степен на сгъстяване 9,5 - 10.

Горе съм написал при прекомерно шлайфане. Т.е. ако колегата свали много главата и докара степен на сгъстяване 10 -10,5-11 вероятно ще трябва да фрезова освобождения за клапаните върху буталата, ще трябва да се сложи сериозна гарнитура (медна). Също така не е препоръчително, освен ако няма неизчерпаеми запаси от високооктанов бензин. Всичко това носи полза, ако не се налага да връща аванса.

 

П.С. Ейй, все обичаш да се заядеш нещо. :mrgreen: Добре, че съм добра душа и подминавам всички нападки.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.