Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Аз освен повишен разход на гориво, повишен шум на мотора и много леко, почти незабележимо, покачване на мощноста в много ниски обороти не съм забелязал. И понеже е много по-малко площа на спортния филтър, не е като на ОЕМския хоизонтала и вертикала преградата се цапа 2 пъти по-бързо. Загуба на средства и време. Ползвал съм на няколко коли JR, Pipercross и KN.

Съгласен.

Рядко сме на едно мнение.

  • Отговори 68
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    14

  • werz

    6

  • Mishelle

    5

  • Kograman

    5

Най-много писали в темата

Публикувано (Редактирано)

Съгласен.

Рядко сме на едно мнение.

Бих лазал почти никога, Сами! Но в спора се ражда истината...

 

Ако има желаещи имам 3 "спортни" памелни филтъра(за мен по-скоро перящи се такива) за продаване, 2ра ръка. КН за 1.8Т Суперб 1/октавия 1 на 10год, съхраняван в кашон в мазето, Пиперкрос за 2.5ВРХ Субару(мисля че и за 2.0ВРХ става, съхраняван в кутия в килера на 4год и за 1.8ТСИ/2.0ТДИ на ВАГ - JR на 2год, съхраняван в кутия в килера. Всички филтри са на 1 или 2 пранета, видимо запазени и правилно експлоатирани. Цена 35% от тази на нов.

Редактирано от b3lq7a
Публикувано

Спортният филтър е предназначен за коли на писта, където 0.003 секунди преднина печелят цялото състезание. Там е икономически оправдано, работи и т.н. За градско и “магистрално“ е смешно и ненужно ;)

Публикувано

Времето ще покаже,дали е правилно или грешно решение.Засега нямам оплаквания от филтъра. Не забелязвам разхода да е нагоре илу надолу.Най-точно ще си покаже след поне 2000км. 

С хартиеният филтър среден разход 6.4л. Поне според компютъра. За да съм най-точен, ще следя него със "спортният" филтър.

Ще споделя какво е положението.

За мен има едно основно предимство,за което и го сложих, възможността да се почиства и омазнява. Не търся пистови възможности от кораба.

При дизеловите коли с турбо, не търпят замърсен филтър,дори и минимално.

Времето ще покаже. И за да сме още по-точни, е доста крайно твърдението че не вършат работа. Това че,някой някога на кола е поставял и е нямало ефект,не означва че филтъра е проблема.Нека да сравняваме круши с круши,а не с ябълки. 

Аз ще си напиша след време дали при Суперб2 2.0 тди 170 к.с е имало ефект,и какъв.Може и да е с отрицателна величина.

Публикувано (Редактирано)

На 21.09 сложих панелен K&N и отпраших по Гръцко...За 1000 и малко километра не бих казал, че разхода ми се вдигна, по-скоро си е все тая. Бяхме 4-ма възрастни в колата + пълен багажник, така че не мога да кажа и за вървеж дали нещо се промени (със сигурност не е по-зле). Въпорсът е, че за 5500км хартиеният филтър, с който идва колата от завода беше притеснително тъмен. Не знам тия от Еуратек как ги мислят нещата с 30 000 километровите интервали...

 

п.с. Колата в скоро време ще бъде "нежно засилена" (5000км мисля са и достатъчни за разработка), така че тогава може би K&N филтърът ще е в плюс.

Редактирано от digitalundgrd
Публикувано

Всеки път в ЕТ им казвам да сменят филтъра на купето и въздушният. И всеки път ми обяснават как от Шкода препоръчвали на 30к. И всеки път, като извадят стария и им го покажа казват, че бил за смяна. Това е стара песен. Същото е и с поленовия. И там е тъмно сив, дори черен и определено за смяна. 

Публикувано

Пепи, аз за това между смените в ЕТ си правя сам смени на филтрите на 7-8 хиляди км

Публикувано

Добре правиш, но засега не съм вадил чак толкова зле филтър, че да го сменям на 7-8к. Предвид, че сменям масло на 15к, а не според препоръките на 30к, мисля, че няма нужда чак да се престаравам :)

Публикувано

Много ме съмнява и масленият филтър да може да изкара 30 000км. Не е центрофуга,а е хартиен. Този за купето,по смонен даже не е и с активен въглен.Поне това което сменяват в Ет.

Както и да е.

Публикувано

На 21.09 сложих панелен K&N и отпраших по Гръцко...За 1000 и малко километра не бих казал, че разхода ми се вдигна, по-скоро си е все тая. Бяхме 4-ма възрастни в колата + пълен багажник, така че не мога да кажа и за вървеж дали нещо се промени (със сигурност не е по-зле). Въпорсът е, че за 5500км хартиеният филтър, с който идва колата от завода беше притеснително тъмен. Не знам тия от Еуратек как ги мислят нещата с 30 000 километровите интервали...

 

п.с. Колата в скоро време ще бъде "нежно засилена" (5000км мисля са и достатъчни за разработка), така че тогава може би K&N филтърът ще е в плюс.

притеснявай се ако, за тези км не е потъмнял :) Тогава всичко минава през него. Според мен 30 000км  няма как да изкара. Живота му е около 8-10 000км, и то ако не е в София.

Публикувано

За нашия въздух повече от 5000 км. не е препоръчително ... аз и на толкоз взех да го сменям.

Публикувано

И аз щях да слагам панелен пайпъркрос, но тъкмо се наканих да взема и колата счупи рейката, а това беше по - важното да оправя и така си остана, дори наскоро си го смених с хартиен. На около 5000 км. само го изтупвам от прахоляка и на около 7-8000 го сменям

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Присъединявам се към групата, ползващи панелен Pipercross филтър.

Дефакто това беше една от първите ми намеси по колата, както и да се поотворят малко рестриктнатите фабрично смукателни трактове къмто филтърната кутия.

И въпреки, че не търсех тунинг ефект :) , мога да кажа, че се усеща по - респонсна колата. Бонус поне за мен е леееко по - боботещата работа на двигателя.

Възнамерявам да го освежавам на 8 до 10000км.

Публикувано (Редактирано)

Много добре! Боботенето кефи ;) Пусни едно клипче, ако се чува на него?

Редактирано от shaft
Публикувано

Клипче преди/след не съм правил, но определено има разлика.

Чува се по - отчетливо пълненето и празненето от турбото.

 

Донавих се за тая процедура след разговори с един немец. А най - главно заради спадащата температура на входящия въздух.

 

Не знам дали знаете, но последните тди-та нямат въздушен интеркулер.

Охлаждането на постъпващия от турбото въздух се осъществява от воден интеркулер вграден в смукателния колектор преди главата.

Като така избягват всякакъв турбо лаг, пътища и място в двигателния отсек.

Публикувано (Редактирано)

Какво пък общо има лага на турбината с технологията по която е изпълнен кулера?

 

Новия тип кулери се прави единствено и само с цел икономия при производство, демек по-голяма печалба за концерна. Дали е удачно решение само времето ще покаже, аз съм леко скептичен, но може и да бъркам.

Редактирано от Цецо75
Публикувано

Какво пък общо има лага на турбината с технологията по която е изпълнен кулера

Има , с дължината на турбопътищата...
Публикувано

Цецо75, нещо си в грешка.

Турбо пътя тук е цифром и словом 50 см., тоест имаш директно пълнене, без загуба на налягане по пътя или такава от въздушния интеркулер.

Да не говорим за многото снадки, съединения и скоби.

Що се касае до производствени икономии, пак не мога да се съглася.

Защото водният охладител има собствен радиатор, маркучи, помпа и т.н.

Тоест дори имаш 2 кулера, а в самия смукател е вложено голямо количество алуминий и аргонови заварки.

 

Виж ако беше казал ефективност и много по - бърз и точен респонс, то бих се съгласил ;)

Публикувано

Може и да сте прави, ама не ми се връзват нещата. Както и да е, двама сте - вероятно аз бъркам.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.