Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новата КИА


Recommended Posts

Брейй, много големи фенове станахте на Киа, вече усещам как се чувствате пре.бани, че сте си купили Шкоди, а не евтини набъкани с екстри (които според моя скромен опит се прецакват една след друга) КиИ, при това с гаранция от 7 ли бяха или 10год.

Продавайте Шкодите, купувайте евтини кии и минавайте в друг форум, ако има такъв, или пък го създайте КИАКЛУБ БЪЛГАРИЯ може би :mrgreen:

е , не исках да кажа това,просто да уважаваме и другите.А за гаранцията-мисля че е нереално голяма-7г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко smile188 , но има все пак връзка...

По въпроса с гаранциите...

Купих си бойлер Stiebel Eltron. Попитах търговеца защо гаранцията му е само 14 месеца, при положение че конкурентите му дават 5-10 години.

Отговора беше:

"Производителя е преценил в какъв реален срок биха се проявили възможните дефекти. Вие какво бихте предпочели - да имате дълга гаранция, от която да се "възползвате" често, или къса гаранция, от която да не се "възползвате" въобще?"

 

Вижте какви гаранции дават производителите на "куче" марките електроника например. Най-дългите, но сервизите им са препълнени със "стока" ;) .

 

There is no ultimate truth... все пак :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брейй, много големи фенове станахте на Киа, вече усещам как се чувствате пре.бани, че сте си купили Шкоди, а не евтини набъкани с екстри (които според моя скромен опит се прецакват една след друга) КиИ, при това с гаранция от 7 ли бяха или 10год.

Продавайте Шкодите, купувайте евтини кии и минавайте в друг форум, ако има такъв, или пък го създайте КИАКЛУБ БЪЛГАРИЯ може би :mrgreen:

значи ... бих си купил Шкода, само че трябва да е Октавия 2, но О2 струва 50000лв почти... аз мога да отделя половината пари и да си купя кола, която пак да е сносна и да има почти всичките екстри като О2 за 50хил.

До колкото до качеството - за момента няма сериозни оплаквания спрямо Сиид...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да така е мойта излезе 44-за тази сума има доста алтернативи като Ибиза,Леон,Астра,Вектра,Голф,Джета,Пасат-аз с тези я сравнявах като проучвах пазара

Но нали съм пристрастен -взех правилното решение :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене тая Киа си е абсолютно Yeti само дето е червена а тая дето я е сложил колегата рск е синя

а иначе относно здравината -почти няма лоши коли,има лоша поддръжка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за това че Шкода е една от макото фирми, на които политиката им и да се прави всичко на 1 място-ТЕ ЗА ТОВА СА И ТОЛКОВА ЗДРАВИ,съм съгласен,но Киа е доста атрактивна кола като цена - качество.Доста хора виждат това.ЩО СИ КУПУВАТЕ САМСУНГ А НЕ СОНИ???????

 

На Шкода мойте уважения към марката ама последното нещо което е да се прави всичко на едно място. Нямам пълен списък но ако се разровиш ще откриеш колко много заводи има Шкода и на колко места се произвежда. Ако говорим за нашенските-чешките, естествено че е сглобено на едно място то няма как да работи иначе, но доста от частите се доставят от други страни, според мен дори и не можем да предполагаме откъде се доставят.

А какво имаш в предвид защо се купуваме самсунг а не сони??? за гсм-ли, за битова техника? защото в това отношение бих казал че почти няма разлика и ако трябва да се избира хората биха избрали сони, въпроса ти трябва да бъд по-скоро защо си купувате watson а не сони :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи ... бих си купил Шкода, само че трябва да е Октавия 2, но О2 струва 50000лв почти... аз мога да отделя половината пари и да си купя кола, която пак да е сносна и да има почти всичките екстри като О2 за 50хил.

 

Не споря, че Киа Сийд е интересна кола с хубави екстри, на добра цена, но това което си написал горе е глупост.

Като почнем от това, че Октавии с екстри (изпълнение елеганс) са под 40 К. Тия за почти 50 са от типа L&K, RS, Скаут, които трудно можеш да ги сравниш с която и да е Киа. Освен това е добре да съпоставяш коли с приблизително еднакви мотори ... като направиш това ще разбереш, че разликата в цените е няколко хиляди лв и не е толкова фрапираща. Плюс това, Киата въобще няма мотор, с който да прави 0-100 км/ч за под 10 сек, докато при Окти има няколко варианта 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи ... бих си купил Шкода, само че трябва да е Октавия 2, но О2 струва 50000лв почти... аз мога да отделя половината пари и да си купя кола, която пак да е сносна и да има почти всичките екстри като О2 за 50хил...

октавия 1 SUNNY TOUR 1.9 TDI-PD комби е приличен избор - струва 30 хил. с ДДС (може да се регистрира 6+1), а бензиновите версии (и хечбеците) са доста по евтини (в случай, че не можеш да възстановиш ДДС-то). оборудването включва всичко почти необходимо и в крайна сметка не е КIA. не е за подценяване и факта, че купуваш последни бройки от модел с дългогодишно производство, "опериран" от всички детски болести и "желязно окачване". мнението ми е пристрастно, но мисля, че е вярно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за това че Шкода е една от макото фирми, на които политиката им и да се прави всичко на 1 място-ТЕ ЗА ТОВА СА И ТОЛКОВА ЗДРАВИ,съм съгласен,но Киа е доста атрактивна кола като цена - качество.Доста хора виждат това.ЩО СИ КУПУВАТЕ САМСУНГ А НЕ СОНИ???????

 

На Шкода мойте уважения към марката ама последното нещо което е да се прави всичко на едно място. Нямам пълен списък но ако се разровиш ще откриеш колко много заводи има Шкода и на колко места се произвежда. Ако говорим за нашенските-чешките, естествено че е сглобено на едно място то няма как да работи иначе, но доста от частите се доставят от други страни, според мен дори и не можем да предполагаме откъде се доставят.

А какво имаш в предвид защо се купуваме самсунг а не сони??? за гсм-ли, за битова техника? защото в това отношение бих казал че почти няма разлика и ако трябва да се избира хората биха избрали сони, въпроса ти трябва да бъд по-скоро защо си купувате watson а не сони :mrgreen:

да може и така да се кажа smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що тествах КИА СИИД. Трябва да ви кажа , че е доста прилична кола. Беше с мотор 1,6 CRDI 115 к.с. Набира добре , мотора не е шумен , няма шумове на въздушни съпротивления до 160 км/ч. Окачването е прилично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи ... бих си купил Шкода, само че трябва да е Октавия 2, но О2 струва 50000лв почти... аз мога да отделя половината пари и да си купя кола, която пак да е сносна и да има почти всичките екстри като О2 за 50хил...

октавия 1 SUNNY TOUR 1.9 TDI-PD комби е приличен избор - струва 30 хил. с ДДС (може да се регистрира 6+1), а бензиновите версии (и хечбеците) са доста по евтини (в случай, че не можеш да възстановиш ДДС-то). оборудването включва всичко почти необходимо и в крайна сметка не е КIA. не е за подценяване и факта, че купуваш последни бройки от модел с дългогодишно производство, "опериран" от всички детски болести и "желязно окачване". мнението ми е пристрастно, но мисля, че е вярно.

 

почти съм съгласен ... единствените 3 неща, за които се сещам в момента, защо не си вземам Октавия Тур са :

1. Озвучението е под всякаква критика, по-точно няма такова.

2. Няма функционални бутони на волана (или поне аз не съм виждал такива)

3. Прекалено скъпа излиза на лизинг ... Еуратек режат през кръста с лизинга, а с банки не ми се занимава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а мислите ли какво ще се случи след тези 7 години? Като клекне каручката и заприлича на "такси" (дано се сещате какво имам предвид)

Аз лично (като му доиде времето) бих си вложил кинтите в някоя Окти и просто ако ще и 3 Кии да ми дадът за тази цена пак няма да си купя. Защото колата ти е и начин на живот все пак. Та нали за това сме фенове на Шкода защото това не е просто някаква кола за джиткане. Поне аз така ги виждам нещата.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а мислите ли какво ще се случи след тези 7 години? Като клекне каручката и заприлича на "такси" (дано се сещате какво имам предвид)

Аз лично (като му доиде времето) бих си вложил кинтите в някоя Окти и просто ако ще и 3 Кии да ми дадът за тази цена пак няма да си купя. Защото колата ти е и начин на живот все пак. Та нали за това сме фенове на Шкода защото това не е просто някаква кола за джиткане. Поне аз така ги виждам нещата.... :)

 

Който си мисли че като си купи нова кола ще я кара цял живот, като едно време Жигулитата и Москвичите ... просто нямам думи.

Аз каквато и кола да си купя, ще я карам 5г докато свърши лизинга, после връщам и пак нова ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми зависи от човека...мн ясно че няма вечна кола...но на тоя принцип даи да си взимаме от онези "кутииките" (ползват ги предимно такситата) и да ги сменяме през 1 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми зависи от човека...мн ясно че няма вечна кола...но на тоя принцип даи да си взимаме от онези "кутииките" (ползват ги предимно такситата) и да ги сменяме през 1 година.

До някъде си прав...

Пак казвам ... Шкодите са хубави коли, но Октавия 2 ми идва малко скъпа...

Проблема на VW груп е, че базовия модел си е направо само едно купе, двигател и един волан ... всяка допълнителна екстра вдига центата доста ... 300лв за туй, 600лв за онуй и то се събират, събират и то няма край. Само това не ми допада при европейските производители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До някъде си прав...

Пак казвам ... Шкодите са хубави коли, но Октавия 2 ми идва малко скъпа...

Проблема на VW груп е, че базовия модел си е направо само едно купе, двигател и един волан ... всяка допълнителна екстра вдига центата доста ... 300лв за туй, 600лв за онуй и то се събират, събират и то няма край. Само това не ми допада при европейските производители.

 

Колега smirnoff, след като направих малко прочуване относно цените на КИА СИИД се оказа , че са почти идентични с тези на Окатвия. Както при европейските коли се доплаща за металик и за това онова..., така се доплаща и при КИА.

Освен това , базовия модел на VW груп отдавна не се предлага само в купе и волан ;) / нека сме точни /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предлагам вече smile149 за тази тема, че малко много ми писна да чета за кии...

Живеем в 21 век колеги, имаме някаква пазарна икономика, съответно конкуренция, всеки има право на мнение, избор и т.н.

"Разни хора, разни идеали"

Дори администратора на нашия форум предпочете друг модел автомобил, така че колкото хора, толкова мнения, положителни или отрицателни за всички марки...

 

... та пак да апелирам за заключване на темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предлагам вече smile149 за тази тема, че малко много ми писна да чета за кии...

...всеки има право на мнение, избор и т.н.

... та пак да апелирам за заключване на темата

 

Не! Не виждам нито една причина да я заключвам. Колкото повече знаеш за конкуренцията, толкова по-обективен ще си.

А щом не искаш да четеш за Кия, ми просто не чети темата. Никой не те кара ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До някъде си прав...

Пак казвам ... Шкодите са хубави коли, но Октавия 2 ми идва малко скъпа...

Проблема на VW груп е, че базовия модел си е направо само едно купе, двигател и един волан ... всяка допълнителна екстра вдига центата доста ... 300лв за туй, 600лв за онуй и то се събират, събират и то няма край. Само това не ми допада при европейските производители.

 

Колега smirnoff, след като направих малко прочуване относно цените на КИА СИИД се оказа , че са почти идентични с тези на Окатвия. Както при европейските коли се доплаща за металик и за това онова..., така се доплаща и при КИА.

Освен това , базовия модел на VW груп отдавна не се предлага само в купе и волан ;) / нека сме точни /

 

немога да се съглася напълно с това мнение ...

Направо давам пример:

Октавия Класик: 28556лв

Киа Сиид 1.4 LX(базово оборудване): 25670лв

 

Обаче ... Базовия на Октавия се различава доста от базовия на Сиид-а ...

При КИА има всичко, което ти трябва дори и преден подлакътник, докато при Октавия е направо един волан само ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До някъде си прав...

Пак казвам ... Шкодите са хубави коли, но Октавия 2 ми идва малко скъпа...

Проблема на VW груп е, че базовия модел си е направо само едно купе, двигател и един волан ... всяка допълнителна екстра вдига центата доста ... 300лв за туй, 600лв за онуй и то се събират, събират и то няма край. Само това не ми допада при европейските производители.

 

Колега smirnoff, след като направих малко прочуване относно цените на КИА СИИД се оказа , че са почти идентични с тези на Окатвия. Както при европейските коли се доплаща за металик и за това онова..., така се доплаща и при КИА.

Освен това , базовия модел на VW груп отдавна не се предлага само в купе и волан ;) / нека сме точни /

 

немога да се съглася напълно с това мнение ...

Направо давам пример:

Октавия Класик: 28556лв

Киа Сиид 1.4 LX(базово оборудване): 25670лв

 

Обаче ... Базовия на Октавия се различава доста от базовия на Сиид-а ...

При КИА има всичко, което ти трябва дори и преден подлакътник, докато при Октавия е направо един волан само ...

 

Привет, smirnoff !

 

За сведение Октавия Класик - 26900лв, но всеки знае, че отстъпката е от 2000-2500лв. Така , че цената става максимум 24 900. Наистина няма подлакътник, но не мисля че това е решаващо. Все пак Октавия Класик има багажник , което мисля , че е три пъти по-голяма екстра от подлакътник ;) . При СИИД пък не се предлага екстрата "БАГАЖНИК". :) В КИА-та корите на вратите и таблото са PVC, докато в ОКИ е мека качествена материя. ОКИ пък е по-шумна ... и т.н.

Всеки си знае и сам си решава. Все пак СИИД си е готина кола.

 

Поздрави !

 

PRR:Ползвайте цитат за да цитирате важната част а не целия пост! Той и без това си стои отгоре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До някъде си прав...

Пак казвам ... Шкодите са хубави коли, но Октавия 2 ми идва малко скъпа...

Проблема на VW груп е, че базовия модел си е направо само едно купе, двигател и един волан ... всяка допълнителна екстра вдига центата доста ... 300лв за туй, 600лв за онуй и то се събират, събират и то няма край. Само това не ми допада при европейските производители.

 

Колега smirnoff, след като направих малко прочуване относно цените на КИА СИИД се оказа , че са почти идентични с тези на Окатвия. Както при европейските коли се доплаща за металик и за това онова..., така се доплаща и при КИА.

Освен това , базовия модел на VW груп отдавна не се предлага само в купе и волан ;) / нека сме точни /

 

немога да се съглася напълно с това мнение ...

Направо давам пример:

Октавия Класик: 28556лв

Киа Сиид 1.4 LX(базово оборудване): 25670лв

 

Обаче ... Базовия на Октавия се различава доста от базовия на Сиид-а ...

При КИА има всичко, което ти трябва дори и преден подлакътник, докато при Октавия е направо един волан само ...

 

Привет, smirnoff !

 

За сведение Октавия Класик - 26900лв, но всеки знае, че отстъпката е от 2000-2500лв. Така , че цената става максимум 24 900. Наистина няма подлакътник, но не мисля че това е решаващо. Все пак Октавия Класик има багажник , което мисля , че е три пъти по-голяма екстра от подлакътник ;) . При СИИД пък не се предлага екстрата "БАГАЖНИК". :) В КИА-та корите на вратите и таблото са PVC, докато в ОКИ е мека качествена материя. ОКИ пък е по-шумна ... и т.н.

Всеки си знае и сам си решава. Все пак СИИД си е готина кола.

 

Поздрави !

 

Всичко си има плюсове и минуси... така че накрая дърпаш чертата и решаваш ... Аз вече съм го направил ... Ако не е КИА ще е Тойота Авенсис

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.