Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нестабилни обороти


andrei

Recommended Posts

Здравейте,

 

Карам Skoda Fabia 1.4 MPI от 2001. Наскоро забелязах следният проблем : като запаля, оборотите на двигателя се движат от 7 до 9 стотин за известно време ( 15 - 20 секунди ) и след това се установяват на нормалните 8; след това като потегля и спра и изключа от скорост пак се появява този проблем. Все едно е че подаваш малко газ и я махаш само, че под нормалния праг на двигателя. Предполагам, че от няъде влиза въздух. Искам да чуя и вашите мнения.

 

Ще я карам на диагностика скоро :) ( ако все пак някой предложи това ) но все пак искам да разбера какво да очаквам.

 

Поздрави.

 

Blackpearl:Редактирах ти поста.За да ти помогнат колегите,бъди точен и конкретен в проблемите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен със същите симптоми беше замърсена дросел клапа. В ЕТ я почистват (по бегъл спомен за около 50 лв).

 

Само гърловината и или разглобяват и потенциометъра? Ако е само първото става за 2 минути и 50 лв. са си чист обир!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оправи след изтриване на 3 грешки от компютъра, една то която беше за функционираща НЕПРАВИЛНО Ламбда сонда. Сложих и една добавка за отстраняване на нагар, който се е образувал по самата сонда. Сега ще сменя свещите за всеки случай.

Двигателя ти AME 50KW ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оправи след изтриване на 3 грешки от компютъра, една то която беше за функционираща НЕПРАВИЛНО Ламбда сонда. Сложих и една добавка за отстраняване на нагар, който се е образувал по самата сонда. Сега ще сменя свещите за всеки случай.

Двигателя ти AME 50KW ли е?

По спецификация се води, че е 44 въпреки че не знам дали има точно такъв модел.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отново имам проблем с оборотите на двигателя. Както бях споменал преди няколко седмици, стабилизирахме оборотите на двигателя с добавка за отстраняване на нагар и изтриване на грешките от компютъра. В сервиза ме посъветваха да се сменя свещите, тъй като двигателя пропускаше искра, тоест на няколко секунди претрисаше осезаемо.

Свещите ми бяха двуполюсни на Бош. На компютъра на който беше закачена колата показа, че за този двигател свещите трябва да са Шампион- ЕДНОПОЛЮСНИ. Тъй като не съм фен на тази марка, реших да си купя свещи от ЕТ, за да съм сигурен в качеството. Уви от там ми казаха, че за моя двигател са нужни ТРИПОЛЮСНИ свещи на Бриск. Аз бях доста учуден, но консултанта ми каза "Щом чехите са ни изпратили колата с такива свещи, значи такива трябва да бъдат" Бях склонен да се доверя, тъй като човека на щанда за резервни части в ЕТ Варна е доста учтив, личи си, че разбира, а и провери два пъти дали наистина това са необходимите свещи. Днес след обяд ги сложих, но колата не се оправи. Дори по- лошо...започна да прекъсва (претриса) по- осезаемо.

Според вас възможно ли е това да се дължи на 2-а полюса в повече, или ми е повреден блока над свещите?

Може ли някой да поясни каква е разликата между свещите с различен брой полюси и как това влияе на работата на двигателя.

Сега съм в сесия и не мога да отида при проф. Кожухаров и вашата информация ще ми е много полезна.

Благодаря и успешна седмица...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отново имам проблем с оборотите на двигателя. Както бях споменал преди няколко седмици, стабилизирахме оборотите на двигателя с добавка за отстраняване на нагар и изтриване на грешките от компютъра. В сервиза ме посъветваха да се сменя свещите, тъй като двигателя пропускаше искра, тоест на няколко секунди претрисаше осезаемо.

Свещите ми бяха двуполюсни на Бош. На компютъра на който беше закачена колата показа, че за този двигател свещите трябва да са Шампион- ЕДНОПОЛЮСНИ. Тъй като не съм фен на тази марка, реших да си купя свещи от ЕТ, за да съм сигурен в качеството. Уви от там ми казаха, че за моя двигател са нужни ТРИПОЛЮСНИ свещи на Бриск. Аз бях доста учуден, но консултанта ми каза "Щом чехите са ни изпратили колата с такива свещи, значи такива трябва да бъдат" Бях склонен да се доверя, тъй като човека на щанда за резервни части в ЕТ Варна е доста учтив, личи си, че разбира, а и провери два пъти дали наистина това са необходимите свещи. Днес след обяд ги сложих, но колата не се оправи. Дори по- лошо...започна да прекъсва (претриса) по- осезаемо.

Според вас възможно ли е това да се дължи на 2-а полюса в повече, или ми е повреден блока над свещите?

Може ли някой да поясни каква е разликата между свещите с различен брой полюси и как това влияе на работата на двигателя.

Сега съм в сесия и не мога да отида при проф. Кожухаров и вашата информация ще ми е много полезна.

Благодаря и успешна седмица...

Мотора ти AZE ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отново имам проблем с оборотите на двигателя. Както бях споменал преди няколко седмици, стабилизирахме оборотите на двигателя с добавка за отстраняване на нагар и изтриване на грешките от компютъра. В сервиза ме посъветваха да се сменя свещите, тъй като двигателя пропускаше искра, тоест на няколко секунди претрисаше осезаемо.

Свещите ми бяха двуполюсни на Бош. На компютъра на който беше закачена колата показа, че за този двигател свещите трябва да са Шампион- ЕДНОПОЛЮСНИ. Тъй като не съм фен на тази марка, реших да си купя свещи от ЕТ, за да съм сигурен в качеството. Уви от там ми казаха, че за моя двигател са нужни ТРИПОЛЮСНИ свещи на Бриск. Аз бях доста учуден, но консултанта ми каза "Щом чехите са ни изпратили колата с такива свещи, значи такива трябва да бъдат" Бях склонен да се доверя, тъй като човека на щанда за резервни части в ЕТ Варна е доста учтив, личи си, че разбира, а и провери два пъти дали наистина това са необходимите свещи. Днес след обяд ги сложих, но колата не се оправи. Дори по- лошо...започна да прекъсва (претриса) по- осезаемо.

Според вас възможно ли е това да се дължи на 2-а полюса в повече, или ми е повреден блока над свещите?

Може ли някой да поясни каква е разликата между свещите с различен брой полюси и как това влияе на работата на двигателя.

Сега съм в сесия и не мога да отида при проф. Кожухаров и вашата информация ще ми е много полезна.

Благодаря и успешна седмица...

Мотора ти AZE ли е

AME е колега- 50KW.

SKODA Fabia 1,4 50kW AME 09.99-05.03 DR15TC 27

Ето този модел свещи сложих днес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бобинити правят проблем,доста се нагряват,избила е някоя и оказва влияние в/у 2 цилиндъра.но това най добре си личи при натоварване и рязко подаване на газ.Иначе изобщо няма значение свещити с солко полюса са -работи само 1-редуват се като се увиличи разтоянието между 1-я ,работи др-я и т.н.Това е за по дълъг живот на свеща-повечето полюси

Най добрите свещи са с 1 полюс :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола с Аме двигател също на място има едно много малко колебания на оборотите. Като се включи климатика понякога и трябва малко време докато ги стабилизира, същото е и когато се подаде много малко газ на масто или се изключи от скорост.

Да отбележа, че това е и на бензин и на газ.

По руските сайтове http://www.forum.skoda-club.ru/viewforum.php?f=12

масово се описва подобен проблем и смятат че е нормално да има малко колебание на оборотите и неравномерна работа на празен ход.

Но при мен се повиши и моментния разход на място между 1,3-1,5л.час

Даже ме засегна и масовата болежката описвана пак в руски форуми - понякога температурната стрелка в таблото да не сработва или да стигне до някъде и да падне на нула

 

Та така с тези 1,4 МПИ 50кв двигатели АМЕ. Всички болежки на шкода ме засегнаха -

1. температурен датчик на перката прокапа

2. микроключета във вратите

3. термостат

4. електронен блок за управление в шофьорската врата

5. странно поведение на стрелката за температура

6. неравномерна работа на празен ход, коледание на оборотите по моя преценка около 20 оборота в минута.

7. повишаване на показанието за моментен разход

8. понякога студена има колебания на оборотите

 

 

http://www.forum.skoda-club.ru/viewtopi ... f237da3cc3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда, че тези двигатели не са много изпипани.

 

За страшно се кефя на дизела как държи 903 min-1 и не трепват с нито един, нито нагоре, нито надолу. Климатика въобще не го усеща, стелката не трепва. То как да стане, като стръмни баири ги катери на 2-ра без газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ikonoma,

 

Моята също не трепери и не се впечатлява много-много от климатика. Само при пускане сваля оборотите за 1/2 секунда с 30-40 и след това пак заспива. Не така стоят нещата на светофар с пуснат климатик, фарове и мигач. Явно мигачите понатоварват достатъчно и оборотите почват да играят в такт с мигачите. Това хич не ме притеснява и го приемам за повече от нормално.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та така с тези 1,4 МПИ 50кв двигатели АМЕ. Всички болежки на шкода ме засегнаха -

1. температурен датчик на перката прокапа

2. микроключета във вратите

3. термостат

4. електронен блок за управление в шофьорската врата

5. странно поведение на стрелката за температура

6. неравномерна работа на празен ход, коледание на оборотите по моя преценка около 20 оборота в минута.

7. повишаване на показанието за моментен разход

8. понякога студена има колебания на оборотите

И аз имам точно същите проблеми с моята Skoda Fabia 1.4 MPI. Как оправи 3, 5, 6, 7? На мен едно от ключетата за прозорците на едната врата работи само в едната посока ( надолу ), иначе от вратата на шофьора си работи и в двете. Това мога ли сам да си го оправя :) или ще трябва да я карам на специалист?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та така с тези 1,4 МПИ 50кв двигатели АМЕ. Всички болежки на шкода ме засегнаха -

1. температурен датчик на перката прокапа

2. микроключета във вратите

3. термостат

4. електронен блок за управление в шофьорската врата

5. странно поведение на стрелката за температура

6. неравномерна работа на празен ход, коледание на оборотите по моя преценка около 20 оборота в минута.

7. повишаване на показанието за моментен разход

8. понякога студена има колебания на оборотите

И аз имам точно същите проблеми с моята Skoda Fabia 1.4 MPI. Как оправи 3, 5, 6, 7? На мен едно от ключетата за прозорците на едната врата работи само в едната посока ( надолу ), иначе от вратата на шофьора си работи и в двете. Това мога ли сам да си го оправя :) или ще трябва да я карам на специалист?

Имам абсолютно същите проблеми, но най- вече с дясната предна врата. Копчето за управление на стъклото работи само надолу, но от шофьорската врата работи и в двете посоки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та така с тези 1,4 МПИ 50кв двигатели АМЕ. Всички болежки на шкода ме засегнаха -

1. температурен датчик на перката прокапа

2. микроключета във вратите

3. термостат

4. електронен блок за управление в шофьорската врата

5. странно поведение на стрелката за температура

6. неравномерна работа на празен ход, коледание на оборотите по моя преценка около 20 оборота в минута.

7. повишаване на показанието за моментен разход

8. понякога студена има колебания на оборотите

И аз имам точно същите проблеми с моята Skoda Fabia 1.4 MPI. Как оправи 3, 5, 6, 7? На мен едно от ключетата за прозорците на едната врата работи само в едната посока ( надолу ), иначе от вратата на шофьора си работи и в двете. Това мога ли сам да си го оправя :) или ще трябва да я карам на специалист?

 

да добява задно гърне и катализатора намирисва - за него намам още лек.

Решения:

1. - смяна или внимателно пренатягане

2. - поставяне на обикновени прекъсвачи или почистване

3. - термостат от магазина на бул. В. Левски оргинален - около 40лв. с гуменото уплътнение

4. - смяна с нов, но не от морга защото през тях фабрично (имат дефект при конструкцията) водата от огедалото по шлаух на кабелите минава към електронната платка, която даже не е лакирана достатъчно и буксите са и отгоре ... с две думи голяма инженерна мисал хахахахах

5. - от руски сайтове прочетох, че решението е нов температурен датчик - скоро съм планувал да го правя

6. - пак от същите руски форуми - няма лек, може би със смяна на веригата ще се намалят колебанията

7. - е те това е пълна мистерия, вчера след планиански преход достигаше и 1,7 л . час като спрах на газстанция и после се нормализира до 1,3-1,4

8. - реглаж на калпаните, смана на свещи, хубаво масло и започва да се появява многоооо рядко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 - не е от катализатора, сминих цялата изпускателна система и махнах катализатора(вместо него резонатор) - колата започна да върви усезаемо по-добре, ускорява плавно.

Катализатора видимо не беше запушен, но напоследък започна да вони на развалени яйца.

Колата стана напълно безшумна, как съм карал до сега така незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 - не е от катализатора, сминих цялата изпускателна система и махнах катализатора(вместо него резонатор) - колата започна да върви усезаемо по-добре, ускорява плавно.

Катализатора видимо не беше запушен, но напоследък започна да вони на развалени яйца.

Колата стана напълно безшумна, как съм карал до сега така незнам.

Къде си смени гърнетата и колко ти излезе като цена?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро махнах катализатора и сложих гърне. Ходих в "ауспуси Лазаров", за който прочетох доста позитивни неща в Audi и VW форума.

Останах доволен. Платих 100лв за гърне + 90лв за някаква мека връзка, която беше пред разкъсване. Не знам много ли е или малко, не съм се интересувал от други цени. И двете имат гаранция съответно 2 и 1 години.

 

Човека сам си прави гърнетата, като ги изчислява според мощността на мотора (!), т.е. те не са универсални, както на други места. Той твърди, че не може едно и също да се слага примерно на 80 и 150 коня. Занимава се с тази работа от много години и работи за себе си, което никак не е без значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.