Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

имам октавия 1.9 110 к.с. беше ми изгнил клапана на турбото .след като го смениха и почистиха в реал турбо и го монтираха в ЕТ на техния стенд не показва грешки . но на извън градско от тук до пловдив нямаше проблем но на връщане поне 5 пъти ми наби грешка т.е вкарва ме в сервизен режим паля и гася в движение и чистя грешката от къде може да е проблема?

 

negramotno.gif

Публикувано

Прочети на VAG-COM какъв ти е проблема. Пиши откъде си ако може някой колега в твоя район да ти помогне...

Публикувано

от София съм. На теста не дава никакви грешки , преди да почиття турбото даваше "грешка турбо"

Публикувано

Пробвай следното. Като излезеш на магистралата пробвай да ускоряваш и намаляваш само с педала на газта. Т.е. натискаш пълна газ за 1-2 секунди, след това отнемаш почти до нула и после пак така. Направи го десетина пъти. Това би трябвало да пораздвижи турбото ако е запекло. Ако пооправи проблема от време на време го прави. При мен това помогна като беше позапекло от некаране...

 

Поздрави

Публикувано

Може турбото да има нагар. Излез на магистрала и карай около 20-30км. с над 3500 оборота, примерно на трета предавка за да изкара нагара

Публикувано
от София съм. На теста не дава никакви грешки , преди да почиття турбото даваше "грешка турбо"

 

Ако до 31ви не си решиш проблема ми пиши на лично. Имам VAG-COM и ще прочетем какво казва компа.

 

Поздрави

  • 5 месеци по-късно...
Публикувано
имам октавия 1.9 110 к.с. беше ми изгнил клапана на турбото .след като го смениха и почистиха в реал турбо и го монтираха в ЕТ на техния стенд не показва грешки . но на извън градско от тук до пловдив нямаше проблем но на връщане поне 5 пъти ми наби грешка т.е вкарва ме в сервизен режим паля и гася в движение и чистя грешката от къде може да е проблема?

Изгнилия клапан е този който движи геометрията или така наричаната ''ДОЗА''.Клапана има регулировка по височина ,което определя и хода на геометрията,и когато тази регулировка не е точна ефекта е този. ;)

  • 5 години по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Здравейте, и аз има един въпрос относно турбо на октавия 1.9 110 к.с. (с чип - 140 к.с.). Преди няколко дни ми се прецака интеркулера, и когато го свалихме майстора каза, че в кулера има прекалено много масло и най-вероятно турбината си заминава. След като сложихме новия интеркулер закачихме колата на VAG-COM и нямаше никакви грешки, турбото си работеше нормално, през пренадуване и т.н. По данните от VAG-COM-а всичко с турбината засега е наред, но трябвало да и се направи профилактика. Въпросът ми е нормално ли е да има масло в интеркулера и необходимо ли е да правя профилактика при условие, че на компютъра нямаше никакви грешки и турбото си работеше нормално, да се притеснявам ли от маслото.

Редактирано от berberov_sm
Публикувано

Като не е махнат ЕГРра и картерните газове е нормално тръбите по колата да са омазнени.

Да са омазнени е напълно нормално, но от тях да капе направо масло, тогава е "леко" притеснително.

Публикувано

Явно ще трябва да се прави профилактика. Съвет за читав сервиз в София?

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.