Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Оптичен и силов тунинг на OCTАVIA 2 GS 2.0 TDI


Recommended Posts

Малко разкрасяване и отвътре :D

Стрийма,беше заменен с Болеро.

Странното при мен е ,че се визуализира климатроника,а не се визуализира парктроника.Явно от година на година Чехите са правили промени в комуникиращите модули и инсталации.Със визуализацията на парктроника смятам да се справя като си закупя друг модул за парктроника.Когато го направя пак ще покажа снимки как става точно :D

post-2454-138453353663_thumb.jpg

post-2454-138453353673_thumb.jpg

post-2454-138453353676_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    62

  • BlackPearl

    1

  • Brave heart

    1

Най-много писали в темата

Пристигна вчера новия парк-модул с буква B накрая.Работихме по схемата,но особеностите са ,че не се наложи да пускаме или местим пинове на захранването на говорителчето.Не се налага и пускане на 12волта + през контакт,защото на стария модул си има такъв.Има 12 постоянни и срещуположен пин 12 от контакт.Изолирва се постоянния и се дублира този който е при контакт на срещуположния който сме прекъснали.Друго всичко си е по схемата. Навързахме всичко,но не тръгна нито звук нито картина,като чекнахме 10 и 76,все също нищо....Оказа се че трябва в лонг кодинг да се укаже че това не е паркинг асистент,а е STEERING паркинг асистент.Тогава излизат опции за чекване на звуково и отделно визуално изображение.Иначе изобщо кан гейта не открива,новия парк модул.Просто единия се води парктроник,а новия се води като паркинг асистент.

 

 

Ето и обещаните снимки за Димон:

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ВКЛЮЧИХА ПО ТЕМАТА smile126 БЕЗ ВАС НЯМАШЕ ДА СЕ СПРАВЯ!!!!!!

post-2454-138453354624_thumb.jpg

post-2454-138453354626_thumb.jpg

post-2454-138453354629_thumb.jpg

post-2454-13845335463_thumb.jpg

post-2454-138453354632_thumb.jpg

post-2454-138453354633_thumb.jpg

post-2454-138453354635_thumb.jpg

post-2454-138453354636_thumb.jpg

post-2454-138453358552_thumb.png

post-2454-13845335857_thumb.png

post-2454-138453376035_thumb.jpg

post-2454-138453376043_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Сециална боя за спирачни апарати.Двукомпонентна е,както се забърква епоксидна смола е процедурата.След смесването се получава много приятна за нанасяне с четка консистенция.Добре покрива и най важното като смола се изглажда/разлива/ сама.Става все едно както като забъркам Поксипол,или Локтайт /"течен метал"/ и намажа ,той се разлива гладко преди да изсъхне.Боята доста бързо започва да стяга след като се смеси със съдаржанието на тубичката.Трябва да се прави по-малко количество в отделен съд.С две думи много хубаво и културно става.Струва си парите отвсякъде.

п.п.Най важното -не е Китайска,пише Германия :)

ето я боята и как става:

Препоръчвам я,не си правете труда със спрейчета или правени акрилни,алкидни бои.Тази е мега здрава.Няма белене,с отвертка немога да я надраскам натискайки с голяма сила!!!!

post-2454-138453377109_thumb.jpg

post-2454-138453377113_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Лед дневни светлини от Фабия рс2,ще ги вградя в моите халогени.С много малко преправяне стават ПЕРФЕКТНО.ХАРЧАТ 0,3АМПЕРА,а светят сещате се как :D Наложи се обаче да си купя нови халогени,защото на моите рефлектора е от по-големите и скосени отгоре.Естествено ще ги направя черни отвътре както другите/за това съм ги отворил/

post-2454-13845338212_thumb.jpg

post-2454-138453382124_thumb.jpg

post-2454-138453382127_thumb.jpg

post-2454-138453382131_thumb.jpg

post-2454-138453382134_thumb.jpg

post-2454-138453382136_thumb.jpg

post-2454-13845338214_thumb.jpg

post-2454-138453382143_thumb.jpg

post-2454-138453382146_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтирах ги,мноооого яко светят.Доста по-силно от халогените междудругото.Препрограмирах компа на дневни през халогените и ще си джъткам през деня само с 14 вата консумация на ток :D И супер ефектно естествено.Когато се включат фаровете,автоматично преминават в по-слаб /нощен/ режим на светене!!!!На живо изглеждат много красиво като светят.Фотоапаратчето с което снимах,неможе да пресъздаде това което виждо окото.Домързя ме да вадя ДСЛР-а,а и много работа имах и не ми беше до фотоапарати....

Доволен съм от резултата.Ефектно се получи.

Имам вече двама последователи от форума:lol::lol: с поръчани фарчета.

п.п.Обещал съм на жената,че това е последно вече :roll:

post-2454-138453382768_thumb.jpg

post-2454-138453382777_thumb.jpg

post-2454-13845338278_thumb.jpg

post-2454-138453382784_thumb.jpg

post-2454-138453382787_thumb.jpg

post-2454-138453382791_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 4 месеци по-късно...
  • 5 месеци по-късно...

По-скоро не с цел повече мощност,а за по-добра ефективност при пълненето си сложих филтърна кутия с по-голям дебит/интейк/ и интерколер с по-голям литраж от Ауди с3. Колера е същия като височина и дължина,но е широк 42мм. срещу 32 на оригиналния.Доста по-ефективен си е.

Намирам разлика във вървежа,може би от филтърната кутия,а може би че не съм я карал отдавна :lol:

 

п.п.Ися,Маджо,нямам намерение да слагам по-голямо турбо на ежедневката ми за разходки....но съм си направил един файл за Междене....чакам ви...

post-2454-138453452661_thumb.jpg

post-2454-138453452666_thumb.jpg

post-2454-138453452668_thumb.jpg

post-2454-138453452671_thumb.jpg

post-2454-138453452673_thumb.jpg

post-2454-138453452675_thumb.jpg

post-2454-138453452678_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама няма се притесняваш- НИЕ ще бъдем там smile004 !

 

Разликата с С3ков кулер е освен 10мм по широката пита и това, че казанчетата и са от халюмин :) , а не са пластмасови!

 

Бърз си ти, ама се скатаваш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Реших да я олекотя още малко :lol: С 2 неща от моргата/една тръбичка и една права бърза връзка за парното-на мястото на Г-образната, нужни за преправянето на системата.Изхвърлих тези ненужни чаркаля,които само напразно мъкнех,а са и образували конденз ,който постъпва в геометрията на турбото след като се огаси колата.Когато АГР-а е запушен е хубаво тези неща да се махнат ,защото образуват конденз,поради факта ,че не се обдухват тези тръби.

post-2454-138453456569_thumb.jpg

post-2454-138453456572_thumb.jpg

post-2454-138453456575_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Магнезиеви носачи.10.7-4.2=6.5кг. по лек :lol:

+ тампони от ауди ТТ

Много леко стъпва.....като котка...

post-2454-138453473095_thumb.jpg

post-2454-138453473097_thumb.jpg

post-2454-138453473099_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Eто го новия щастлив собственик на манекенката-бегачка.

Днес си я взема,изчака да си я вземе точно на рождения ден.

post-2454-138453492099_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Макар и с малко закъснение се включвам по темата, а причината е че вече спокойно може да ме поздравите, като новия собственик на Skoda Octavia 2 2.0 TDI по позната като бегачката :D

Малко предистория - от известно време у мен се беше заформило желание да сменям колата Та след известно проучване на пазара усетих, че клоня все към една марка и по специално Октавия. Модела отдавна ми харесваше, а пръст за това имат и няколко мои познати които си купиха такива, някои нови, други втора употреба, но пък всичките доволни и с изключително добри впечатления.

Основна "вина" да се стигне дотук обаче има мой колега (щастлив собственик на нов Супърб) който ми спомена, че тази кола се продава и ме свърза с нейния вече бивш собственик :P

 

Когато видях колата за първи път, бях меко казано поразен (признавам преди това не бях я виждал) без да преувеличавам тя изглеждаше така, сякаш никога не е карана и досега е била в някой шоурум на Еуратек. Не съм си представял, че може да има така добре поддържана и запазена кола. Дори и след щателно преглеждане, човек не може да открие дори минимален дефект било то по екстериора или интериора. Още по интересно става обаче, когато я подкараш. Тогава разбираш, че тази Октавиа е малко ;) по различна :) Та така нямах нужда да мисля повече.

Няма да се впускам в подробности да я описвам, така или иначе темата я описва повече от достатъчно.

Колата е много красива, където и да отидеш всеки се обръща и я заглежда. Вече мисля да и завържа един червен конец против уроки :lol:

 

Всичко това е резултат разбира се от изключителната и професионално свършена работа от Самуил. Наистина феноменална. Както казва някой по горе, трябва да го вземат в шкода, да им развива бъдещите спортни модели или за клиенти желаещи по-специални модификации по колите им.

Искам да добавя, че доколкото зависи от мене, колата ще продължи да бъде част и от бъдещите събирания и мотосъбори

Последно едва ли ще учудя някой, като кажа че съм изключително доволен от колата, истинско удоволствие и забавление е да я шофираш, още не мога да и се нарадвам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.