Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с ел.стьклата


kdushev

Recommended Posts

Къде мога да намеря и продават ли се само жила за ел стъклата??

 

Blackpearl:колега,лекичко редактирах темата от правописните грешки-пиши като хората.Също така бъди по-конкретен,какъв е проблема и така нататък ако искаш хората да ти помогнат!Така написана темата е за раздел купува?Никъде не казваш какъв е проблема?

Или я оправи,както трябва,или отива директно в раздел Купува!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават се механизма с ламарината . Има оригинални на по 240,00лв и алтернативни на по 130,00лв. Кажи първо от къде си за да те упътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мойта октавия вървят около 120-140 лв. Сменял съм и 4-те така че го казвам от опит :) Доста скъпички ми се виждат за фабията, но щом колегите казват че са толкова, значи е така. Иначе преди и аз да се реша да купувам нови си мислех за поправка и т.н. но запомни че винаги евтиното излиза скъпо....!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде мога да намеря и продават ли се само жила за ел стъклата??

 

Някой колега беше сменял само жилото като беше ползвал някакво велосипедно. Не е лошо да търсиш из форума преди да питаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде мога да намеря и продават ли се само жила за ел стъклата??

 

Някой колега беше сменял само жилото като беше ползвал някакво велосипедно. Не е лошо да търсиш из форума преди да питаш.

 

Колега, на фабията са същите като на фелицията(май)... Мойто жило е счупено и просто няма начин да се ремонтира! Велосипедно не става(доста по-дебело е...) а и бронята му е напревена от едим много Смотан материал- РАМ-43! намерих такъв материал,пробвах и пак се счупи! побеляха ми косите и сега търса да си купа от някаде ама уви...и май ще слагам с врътка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм го ремонтирал един път и искара доста време но не сам с оригинални плъзгачи /ползвам от джета с малка преработка и сам с цяло жило / след като не се продължат значи ще трябва да си ги направя

 

Blackpearl:Колега,редактирах ти поста.Използвай Ъ и Щ,а не А и ШТ.

Оставям темата само защото има развитие,но това не значи да пренебрегваш писаното от мен!(справка по-горе).

Спазвай правилата като всички други!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такова от велосипед. 4-5 години вече карам така без проблем. Бронята не ти е нужна. Само търсиш жило с подходяща дебелина, монтираш ограничители в края му и го навиваш внимателно в макаричката, която предварително разпломбираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В княжево има едни, които правят жила. 85 лв струва да ти направят всичко - т..е караш им колата и те ти го оправя. Мисля, че в тази цена влизаха и плъзгачите.

 

При мен се прояви друг проблем - и на двете ми задни стъкла втулката, дето го държи излезна и сега механизмите работят, но стъклото е отделено от тях. Някой да се е сблъсквал с този проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес на мойта трътла и оправих машинката(не знам колко ще изкара)!

за сефте намерих пропуск на инжинерите от Шкода- броните на жилата са направени от материла"РОМ 43**S"(даже при тия с пласмасовите заварки нямат от тоя сокаджак)за сравнение: шпатулките на епоксидната смола и поксипол, които се водят самопочистващи са направени от същия материал... върху жилата НЕ СЕ ЛЕПИ.

Обаче ми хрумна гениалната идея да използвам същата тая шпатула и да я ползвам за добавъчен материал за пласмасова заварка и то май взе че стана. И ако се задържи така много ще се радвам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес на мойта трътла и оправих машинката(не знам колко ще изкара)!

за сефте намерих пропуск на инжинерите от Шкода- броните на жилата са направени от материла"РОМ 43**S"(даже при тия с пласмасовите заварки нямат от тоя сокаджак)за сравнение: шпатулките на епоксидната смола и поксипол, които се водят самопочистващи са направени от същия материал... върху жилата НЕ СЕ ЛЕПИ.

Обаче ми хрумна гениалната идея да използвам същата тая шпатула и да я ползвам за добавъчен материал за пласмасова заварка и то май взе че стана. И ако се задържи така много ще се радвам...

 

РАМ - Полиамид

РОМ - ?

Шпатолите са АБС в добрия случай ABSPC. Полиамид няма как да залепиш. По-добрия начин е направа от PA-06 или ПАС-30.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес на мойта трътла и оправих машинката(не знам колко ще изкара)!

за сефте намерих пропуск на инжинерите от Шкода- броните на жилата са направени от материла"РОМ 43**S"(даже при тия с пласмасовите заварки нямат от тоя сокаджак)за сравнение: шпатулките на епоксидната смола и поксипол, които се водят самопочистващи са направени от същия материал... върху жилата НЕ СЕ ЛЕПИ.

Обаче ми хрумна гениалната идея да използвам същата тая шпатула и да я ползвам за добавъчен материал за пласмасова заварка и то май взе че стана. И ако се задържи така много ще се радвам...

 

РАМ - Полиамид

РОМ - ?

Шпатолите са АБС в добрия случай ABSPC. Полиамид няма как да залепиш. По-добрия начин е направа от PA-06 или ПАС-30.

 

Да, така пише на жилото РОМ 43**S(слагам звездички щото ме мързи да свалям пак кората и да чета точно к'во пише).

 

ПС: Дайте ми идея как да го направя защото усещам че няма да изкара дълго(нещо взе да скърца и да се тормози моторчето)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така пише на жилото РОМ 43**S(слагам звездички щото ме мързи да свалям пак кората и да чета точно к'во пише).

 

ПС: Дайте ми идея как да го направя защото усещам че няма да изкара дълго(нещо взе да скърца и да се тормози моторчето)

 

Купи си нови машинки! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Еуратек - най добре.

И купуването и смяната - само не знам ако си гаранционен колко време ще им трябва за да те приемат.

Иначе това за цената - не знам дали има разлика в машинките за по-стари и по-нови - аз лично за предна лява - 168 лева, мисля че беше - авгурст миналата година.

Сам да си го сменяш влизаш в огромни грижи.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности! Не съм им гаранционен, а пък нямам за сега смелостта да се ровя много много точно по ел.пакета. Ще проверя скоро за цени и време! Благодаря отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се опитвахме да махнем стария бяхме цял отбор юнаци ( те си знаят кои) и доста зор видяхме.

А когато го слагах бях сам и си беше голяма мъка.

И тогава ме видя един таксиджия и само като видя ламарината и вика тва неща да го виждам.

И каза, че в Австрия бил като му се случило и си купил оттам механизъма и се опитал сам - там каза, че бил 80 евро.

И вика 3 часа си играхме и греда.

И отишли в някакъв сервиз на Шкода и за 30 мин вика го оправиха срещу 80 евро.

Но вика втори път не бих тръгнал да си играя.

Определено заложи на ЕТ.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Mного лесно се слагат и свалят и ламарината и жилата. проблем е че няма жила.

Mного трудно е да направиш кербовката на самите жила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да направиш бъчвички. Най-лесно при някой стругар. Или от пръчка желязо с необходимия диаметър. Пробиваш я с бормашината, промушваш жилото, запресоваш я леко и капваш капка калай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.