Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какво е Run flat гума?


Recommended Posts

че можеш да продължиш да караш още едиколко си километра дори и след като е спукана.

тава се прави обикновено с метални пластини вградени, да ме поправи някой ако греша...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "batjoro" - Колегата "oeless" ТИ е отговорил виждам :) Борбовете на тези гуми са с вградени метални пластини, който ТИ позволяват да изминеш определени километри с определена скорост с нулево налягане в гумата. Повече информация може да получиш тук: Натисни точно тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро има втора камера, която не позволява гумата да спадне напълно. На практика нямаш ограничение нито в скоростта, нито в пътя който ще изминеш с нея. За западна европа има и допълнително изискване за индикация за спъкана гума на таблото. Цената клони към 1000 лв. на гума.

Тези на който се поставя, метален обръч отвътре не са run flat.

Според мен е безмислена екстра, ако караш до 120-130. Има смисъл ако редовно вдигаш над 200. Бях гледал по Fifth Gear, как надупчиха и четирите гуми на един баварец и разликата в обиколките на пистата с наистина flat гуми се завишиха с 5-6 сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ID A" - "RFT" е общото название на тези гуми. Иначе ако трябва да защитаваме Докторантура по темата, може да се задълбочим и да видим как ги нарича всяка произвеждаща ги фирма :) Разрови се из Интернет сайтовете на производители на такива гуми - има ограничение на скоростта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:oops:

Миро, прав си. Има ограничение в скоростта и пътя при издишала гума. По отношение на структурата има и с вътрешни камери и с подсилени бордове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последния път когато си купувах гуми - моя гумаджия който ми е приятелче ми каза - "не са за теб, много им е твърд борда и при твоето каране дори и по-малките дупки ще ти кривят джантите" .

иначе добре звучи наистина възможността да продължиш дори и при спукана гума. (между другото джантите са ми 18" и за 4 години каране до сега съм изправял само веднъж едната предна като съм попилял 3 комплекта гуми)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, изтъкнато е основното предимство (предназначение) на този вид гуми. Ама никой не споменава огромния минус - тези гуми возят изключително твърдо, което е причина за слабото им разпространение/използване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.