Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ниво на антифриза


NightSpirit

Recommended Posts

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • NightSpirit

    12

  • warfather

    6

  • Боби Доктора

    5

  • chavdarlk

    4

Най-много писали в темата

Антифриза обикновено е 60% концентрат към 40% вода, или 65% концентрат към 35% вода.

Доколкото знам, допустимо е да се разрежда до 50 на 50 :roll: . Може да се сметне при каква загуба на течност е възможно да се долива само вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ако се знае температурата на замръзване на антифриза в системата, което на практика е никога.

-Не мисля че може да имаш какъвто и да е проблем от това, че си сипал 600 г. Приста /Антифризите Лукойл и Петрол са точно такива, забележете че етикетите и тубите им са еднакви, само имената различни/. Още повече пише че съдържа антикорозионни добавки.

Всички видове антифриз съдържат етиленгликол и вода. Различават се основно по това, че некои от тях съдържат и спирт, също оцветители и добавки. При смесването им не се пресичат нито намаляват охлаждащите и смазващи качества на антифриза. Единствения проблем е , че ако е омешан етиленгликолов със спиртно-етиленгликолов и наесен решиш да замериш гъстотата - уредите за таз цел няма да отчетат верни показания. Ако не си доливал никога вода- също няма проблем и през зимата, но ако си доливал- не се знае до каква температура на замръзване е достигнал и е по-добре да се смени целия.

-Друго: преди години една есен взех Шел, произведен в Полша- не издържа в никой случай повече от Приста, напротив- разгради се за 5-6 месеца без да е доливан. Впрочем след толкоз забелязах. На другата есен го изхвърлих и оттогава само Приста наливам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съотношението 50/50 съм го срещал по друга причина, не е свързано непременно само с температурата на желиране на антифриза.

Тука гледам вече е разисквана темата.

Вижте си и книжките на колите, и там има данни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Малко е отрязан линка.

Май това е целия:

http://gti-vr6.net/wiki/index.php?title=Blue_(G11)_or_red_(G12)_engine_coolant%3F

 

по някаква причина линка прекъсва след Blue, където има "подчертавка". В момента не мога да разследвам защо (не съм специалист по html, xml и т.н. :cry: )

А това е малко по-горното ниво с темите:

http://gti-vr6.net/wiki/index.php?title=Cooling

 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не?

антифриза освен студо и антикорозионна защита има и смазващи фибъра на водната помпа свойства

:!: :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес го смених антифриза. 58лв. ми взеха. Бяха любезни, нямам оплаквания за сега. Дано всичко да е наред. Мерси още веднъж на отзовалите се с мения и препоръки. Казаха ми между другото, че само при тях има такъв антифриз G12+, явно при проблем се налива вода и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аууууууууу само при тях имало такъв антифриз ехеееееееее чакай че не мога да се спра от смях ...... ей много проз народ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... ей много проз народ

 

 

"Проз" се пише "прост" (от там идва простак). Според мен не са проЗи, щото визират, че САМО ТАМ има G12 +, производство на SKODA :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ти не си усетил аз да ти кажа че специално съм го написал проз ама карай може би трябваше в кавички да ти го сложа. Ако искаш утре да ти донеса от същия антифриз като го има само и единствено при тях и е тяхно производство ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... ей много проз народ

 

 

"Проз" се пише "прост" (от там идва простак). Според мен не са проЗи, щото визират, че САМО ТАМ има G12 +, производство на SKODA :lol:

 

 

ШКОДА антифриз, масла и др. подобни консумативи не произвежда. А от "ЕТ" ще намерят хиляди причини да те накарат да си купиш от тях "оригналните" им продукти........ Това, че на шишето има емблема на Шкода в никакъв случай не го прави по-добър от един OMV, SHELL, BP, MOBIL, TOTAL и т.н. И със сигурност доставчик на ШКОДА е някой от тези производители.... Ама като си рекъл ЕТ та ЕТ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно де - не съм им търговски представител на ЕТ. Просто искам да кажа, че АЗ съм виждал само там G12 + с емблемата на ШКОДА. Иначе G12 + има и други марки. Не се заяждам с никой (ако така съм бил възприет - SORRY 30 пъти!) Иначе - какво ще си слагаме в колите - туй си е наша работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами до колкото знам на автомобилите VW i Audi пише а и в сервизите им работят само с Мобил и лично от представителя на VW за БГ съм подразбрал че всички гаранциони автомобили карат с мобил 0-30 Интересното в случая е че двигателя на Шкодата е същия като на VW а те препоръчват Шел. Някой имали смилен отговор на това ? Просто рекламен трик за да се продават маслата на някой си. И мога да твърдя че Шел който се продава в БГ е под всякаква критика. Много мога да говоря за маслата и т.н. но просто в БГ всичко е боклук който идва или от някоя дъщерна фирма на основния производител където качеството е като за БГ :). Много ми е интересно Приста Оил как продават масла след като нямат рафинерия :) ама това е друг въпрос както е и представителството им за Валволин или Тексако не знам кое от двете беше но до колкото аз знам те имат право да продават масла с тази марка но в бутилката какво е маслото един господ знае :)

Така че братя българи купувайте не се страхувайте :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти кажа аз защо смених целия антифриз навремето. На OMV на Горубляне (на път за ББоровец) сипах гориво и "услужливите" служители взели да ми наливат ТЕ вода в чистачките. Добре, ама отвили капачката на антифриза (объркали се) и не я затегнали. В Боровец изби антифриза. Долях обикновен и на другия ден го смених целия, защото така ми казаха в ЕТ. Няма страшно за няколко стотин километра.

 

Точно същата ситуация Боби само дето аз го спрях на време преди да налее водата в отвора за антифриза. Я кажете в подобен случай като на NightSpirit фатално ли е ако се налее вода. Нали антифриза е в някакво процентно съотношение с водата в системата. Та, какво ще стане ако се налее малко водица :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо няма да стане ще падне темепратурата от -35 градуса на -33 и толкоз и следващия път като отидеш на сервиза ще ги накараш да ти сипят 200 грама концентрат и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не става. ТОЧНО ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ НАПРАВИ! Ама аз от зор да съм "изряден" и да сипя антифриз.... ](*,) То няма и какво друго да направиш на пътя. Както разбрахме вече никъде освен в ЕТ няма такъв антифриз, а колите нямат навик да се развалят на улицата пред ЕТ. Аз исках да си взема едно шише от там да си имам в колата. Обаче много гадни тия шишета и течат и оливат всичко. Няма как да го държиш в багажника. Той самия антифриз е летлив и става мазало. Слагаш дестилирана вода ако имаш или обикновена. Както каза колегата просто спада температурата на замръзване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак имайте предвид :!:

Антифриза обикновено е 60% концентрат към 40% вода, или 65% концентрат към 35% вода.

Доколкото знам, допустимо е да се разрежда до 50 на 50 :roll: . Може да се сметне при каква загуба на течност е възможно да се долива само вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Днес го смених антифриза. 58лв. ми взеха. Бяха любезни, нямам оплаквания за сега. Дано всичко да е наред. Мерси още веднъж на отзовалите се с мения и препоръки. Казаха ми между другото, че само при тях има такъв антифриз G12+, явно при проблем се налива вода и това е.

а в крайна сметка каква се оказа причината за загубата на антифриз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не разбрах. Тези от ЕТ не казаха нищо. Всъщност след смяната пак спадна нивото няколко пъти и долях към 200-300гр дестилирана вода. Тогава вече взех да се замислям от какво се получава, но реших, че е някакво обезвъздушаване, което пак не обяснява първоначалната загуба. В крайна сметка сега си стои точно по средата на зоната и вече не мърда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не разбрах. Тези от ЕТ не казаха нищо. Всъщност след смяната пак спадна нивото няколко пъти и долях към 200-300гр дестилирана вода. Тогава вече взех да се замислям от какво се получава, но реших, че е някакво обезвъздушаване, което пак не обяснява първоначалната загуба. В крайна сметка сега си стои точно по средата на зоната и вече не мърда.

при мен нивото също падна под минимум и се наложи да доливам. купих го от ЕТ бургас, но концентрат. питах в сервиза каква е причината за загубата и как да го разредя. отговориха ми, че било нормално в този сезон (нищо че колата е на 7 хил. км. - старият пасат не губеше антифриз, въпреки възрастта и пробега си) и да съм сипел концентрат. така и направих - взе около 150 грама. НО не съм съгласен, че това е нормално. на 26-ти съм в бокса и ще пиша какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

оказа се водна помпа. била дефектирала, но нищо по-подробно не ми обясниха. смениха я с нова гаранционно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

загубата на антифриз продължава... долях около 400-500 мл. за 150 км. пробег. днес пак ходих до ЕТ да ги питам какво мислят. оказа се, че нищо не мислят. на моето предположение, че системата не е била обезвъздушена след смяната на помпата ми отговориха с повдигане на рамене. казаха да карам и да следя нивото, ако пак паднело, пак ще разглобяват. някой от вас имал ли е подобни проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като ми наляха новия антифриз пак падна малко нивото и долях към 100-200 дестилирана вода. От тогава съм го проверявал няколко пъти и си стои точно в средата на зоната без да мърда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.