Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Първите ми 3000 метанови км - впечатления


1203

Recommended Posts

С една дума "ДА".

 

След като Лин ми подари уредбата за Коледа вече я монтирах. За уточнение - 120-ка 1978. Бутилката е 22л Фабер - избрахме я с Чоко (като ме снима ще пусна линк). ВРЦ. Поради липса на излишно място бутилката е пред бутан-пропановата в предния багажник. При евентуална челна катастрофа предпазва водача и пътника. Благодарение на укрепването й подът се изправи и сега лесно мога да си вадя резервната гума. Редукторът е отзад, както и зареждащия клапан. Ползвам плочка с Ладов филтър (идея на Бай Евген - основен "спонсор" и шеф на сервиза )

 

Вървежът на метан засега е спънат. Имам моменти след поредната центовка на редуктора да имам пъргавост като на бутан - пропан, но не над 125. Понякога 90 са максимална скорост. Предполагаме проблем с мембрани. Заради малката бутилка максималния пробег е около 70км. По маршрута си нямам много станции, и разходът ми е около 6лв/100км. Където трябва да съм на пета съм на метан.

 

Появи се нов проблем - на метан нивомерът е ок, но на газ нямам - има риск да остана и без двете горива и да се върна към бензина (тази ми кола още е с резервоар, за разлика от вс други).

 

За багажника :) - ами има го, НО мога да го понатъпча с по-леки боклуци. Предницата се държи "дървено" като рено - трябва вече да намалявам заради легналите полицаи. Не съм скапал още шернири, но не знам докога - карам и през пътища в строеж, но ги познавам. Джанти още не съм кривил.

 

p.s. 1 колега с гардето от събота - мини да пием по бира - имам някаква идея за твоя двигател

p.s. 2 В замяняна на добродеtelnostta si Лин ще бъде посрещната на аерогарата със вече здравото си Клио

p.s 3 слагайте метан и джиткайте без пари("бай Евген")

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ехе браво :D така за нивомера на газ редовно им изкача осичката дето влиза телчето на поплавака особено като няма течност вътре и на тез дупки кат се лашне попловака става така :evil: лошо става ако е паднало предпазното клапанче ;)

инак за вървежа смени си менбраните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле Франц стана ли кола от това Ренденце. Мотора беше бая омазан до колкото си спомням криви биели и така нататък. Поздрави защото каза че ще я сложиш и я сложи. Не се съмнявам че и други хора ще ти последват примера ако не сега то след време. С тия цени на горивата ще се търсят алтернативи няма как

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След всичките "екстри" май след кацането ще посетим Варна за монтаж на аларма в 1 сервизче :) и непременно ще се видим.

 

Имам оферта за 1203-ка около 500-600лв, 1994-та товаропътническа, в окаяно състояние с 1500 двигател и 5 ст.кутия. Стар номер,.

 

Ако някой се интересува мога да искам инфо. Бях я пазарил, но нямам къде да я разпилея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С една дума "ДА".

 

След като Лин ми подари уредбата за Коледа вече я монтирах. За уточнение - 120-ка 1978. Бутилката е 22л Фабер - избрахме я с Чоко (като ме снима ще пусна линк). ВРЦ. Поради липса на излишно място бутилката е пред бутан-пропановата в предния багажник. При евентуална челна катастрофа предпазва водача и пътника. Благодарение на укрепването й подът се изправи и сега лесно мога да си вадя резервната гума. Редукторът е отзад, както и зареждащия клапан. Ползвам плочка с Ладов филтър (идея на Бай Евген - основен "спонсор" и шеф на сервиза )

 

Вървежът на метан засега е спънат. Имам моменти след поредната центовка на редуктора да имам пъргавост като на бутан - пропан, но не над 125. Понякога 90 са максимална скорост. Предполагаме проблем с мембрани. Заради малката бутилка максималния пробег е около 70км. По маршрута си нямам много станции, и разходът ми е около 6лв/100км. Където трябва да съм на пета съм на метан.

 

Появи се нов проблем - на метан нивомерът е ок, но на газ нямам - има риск да остана и без двете горива и да се върна към бензина (тази ми кола още е с резервоар, за разлика от вс други).

 

За багажника :) - ами има го, НО мога да го понатъпча с по-леки боклуци. Предницата се държи "дървено" като рено - трябва вече да намалявам заради легналите полицаи. Не съм скапал още шернири, но не знам докога - карам и през пътища в строеж, но ги познавам. Джанти още не съм кривил.

 

p.s. 1 колега с гардето от събота - мини да пием по бира - имам някаква идея за твоя двигател

p.s. 2 В замяняна на добродеtelnostta si Лин ще бъде посрещната на аерогарата със вече здравото си Клио

p.s 3 слагайте метан и джиткайте без пари("бай Евген")

то това е АТЕНТАТОРСКИ автомобил-с два вида бомби

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

p.s. 1 колега с гардето от събота - мини да пием по бира - имам някаква идея за твоя двигател

A?

За мен ли става дума? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предполагам за другия Митко Казаков с бялото Garde, той имаше някакви "интриги" с мотора... иначе бусчето си заслужава да се вземе дори само заради 1,5 мотора ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

товаропътническа е като тази вдясно. Но състоянието й е доста зле - изгнила е много, макар че е на 10г. Има счупени стъкла (имам ги). Все още е на открито :)

 

Колкото до двигателя - чудих се, но май този на реното по-ме устройва. Теглото им е еднакво и е много по-голямо от това на 120-ката. Не съм убеден, че и скоростната кутия е взаимозаменяема. Иначе само заради нея си струва буса.

Планирам едни леки подобрения за 120-ката по идеи на клиото. Та за 1203-ката едва ли ще имам време.

 

Кола с 2 бомби :) Ами да - може и някога да се взривят с много зор, но поне бензин няма - риск да стана 'пърлено прасе' също :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.