Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Схема на комутатор


Recommended Posts

Някой има ли схема на комутатор,чертеж ми трябва на самия комутатор. Идеята е че не ми се дават 60лв за CDL а PAL няма да намеря, а и да намеря няма да е под 80 което като цяло ми се вижда смешно и глупаво, а и с тая малка основа много грее ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам схемата но като ми изгоря комутатора на фелицията, му смених транзистора със съвместим по параметри но доста по-голями габарити. Изведох го отвън на отделен радиатор от процесор на старо ПС. Та с това приспособление за 5 лв. издържа повече от новия комутатор които го купих за 120 лв., и така си я продадох. Обаче от както първия ме остави на сред Ихтиман в събота, на път за Шкода събора в Копривщица, винаги имам по един резервен в багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е че може да се сглоби за 20тина лв, а и по големия охладител е задължителен. Другото е ако успееме да измъдрим как е на английски, щото аз вчера стигнах до ignition switch и ако найстина е това значи е ненамираемо :? Аз... засега ползвам един CDL и ме е страх да не го прееба, щото не ми се плаща чужд комутатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето тук има схема на комутатор: http://www.diagram.com.ua/list/avt-rk4.shtml

иначе на английски си е "commutator", на руски е също "коммутатор"

поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го гледах и вчера, но си мисля че е класическото "електронно запалване" защото S1 ако е бобинката в делкото щеше да е маркирано като намотка

 

Да речем че си намерих приемливо решение

2-2(103).jpg въпроса е защо ладовото делко има 3 извода

 

За информация - бобината за безконтактно може да се замени без никакви проблеми и видими разлики с нормалната за ч/н със съпротивления 2.2ом/8.2ком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е електронно запалване, а не безконтактно. S1 е чукчето. Даже пише, че колата не бива да се оставя на контакт дълго време, заради опасност от повреда. Същото важи и без електронното запалване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам проблеми с ч/н вече, не че преди имах, по - скоро преебани кондензатори 1 шепа :lol: . Спестих си и парите за бобина, дайте само да измъдрим как да вържем 6пинов комутатор от самара за делко с 2 извода. Ладовия комутатор е 23лв, а CDL се оказа че е 43 и без това си нося обикновено делко отзад, и да ме остави някъде, не е болка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно Самарата е с датчик на Хол.

Единия от изводите е маса, втория е захранване (+12V или +5V), третия е изход.

Не виждам как може да се подаде към този комутатор сигнал от друго освен от датчик на Хол :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спестих си и парите за бобина, дайте само да измъдрим как да вържем 6пинов комутатор от самара за делко с 2 извода.

 

Какво е това делко с два извода?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.