Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с Фабия 1,9 SDI. Гаснене РЕШЕН


warfather

Recommended Posts

Двама мой колеги се сблъскаха със следния проблем който се оказа в Сливен нерешим.

Значи палят си колата тръгват и всичко е наред, като колата си ускорява и всичко друго, но има един момент както ми го обясниха, които се получава много рядко и то само при ниски обороти или при ниска скорост и висока придавка в който двигателя угасва и само с едно завъртане на ключа както е на скорост двигателя пак си работи. Единия колега е сменил дроселовата клапа, клапанчето за горивото, карал я на няколко майстора и никой не може да каже какъв е проблема. Просто както си работи мотора по време на движение си гасни сам. И на двамата им свети лампичката която е като двигател, но след като единия е ходил на майстор в Сливен които има уж доста добра техника и разбира доста е казал че никъде не се отчита някаква грешка която да показва какъв е проблема. Този мой колега обаче е забелязал че като полее с вода около кутията която е зад въздушния филтър проблема му изчезва. Прочетох всички теми и не открих подобен проблем. Шкодите са Фабия 1,9 СДИ 2004 година. Някой ако има идеи или се е сблъсквал с подобен проблем да сподели ако има желание или някакви телефони на майстори ако се наложи да се ходи там.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rgc не искам да те обиждам ама става дума за таксиметрови шофьори с над 10 години стаж и сигурно ти още 20 години да караш кола едвали ще им навъртиш и половината километраж така че от smile197

 

PRR: Моля да внимавате с квалификацийте!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rgc не искам да те обиждам ама става дума за таксиметрови шофьори с над 10 години стаж и сигурно ти още 20 години да караш кола едвали ще им навъртиш и половината километраж така че smile197 .

Аз не се и обиждам . Но на ниска скорост ( не описана каква ) , ниски обороти и висока предавка ( не описана каква) е нормално да ти изгасне

колата. А да се стартира с ключа при включена скорост си е кощунство за автомобила.

А кой какъв е, и колко километри е навъртял , няма голяма значение.

Ако не ти трябват коментари по темата , не я пускай във форума.

Има си правила, все пак които трябва да се спазват .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и то само при ниски обороти или при ниска скорост и висока придавка в който двигателя угасва и само с едно завъртане на ключа както е на скорост двигателя пак си работи....

 

Много характерно за TDI. В началото като взех колата гаснех като новобранец :oops: Просто под 1000 оборота не трябва да се пада при никакви обстоятелства. Моя съвет е дори под 1200 да не се пада.

 

rgc,

Човека коментира едно, темата отива "бакшиши" vs "анти-бакшиши". Затова и лекичко цензурирах :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и то само при ниски обороти или при ниска скорост и висока придавка в който двигателя угасва и само с едно завъртане на ключа както е на скорост двигателя пак си работи....

 

Много характерно за TDI. В началото като взех колата гаснех като новобранец :oops: Просто под 1000 оборота не трябва да се пада при никакви обстоятелства. Моя съвет е дори под 1200 да не се пада.

 

rgc,

Човека коментира едно, темата отива "бакшиши" vs "анти-бакшиши". Затова и лекичко цензурирах :mrgreen:

PRR Въобще и не съм се засегнал , на както и ти спомена , трябва да се поддържат по високи обороти. А тази тема доста е разчепквана,но няма кой да се поразрови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rgc как да ти обесня че тази кола е на 400 000 км и до сега до онзи ден не е имала проблем този човек я кара 4 години вече и хоп изведнъж той е забравил как се кара +това че са двама на две различни коли явно е заразно. Как да ти обесня че ако си на скорост освен да натиснеш педала и колата да притресе и да огасне тогава няма как да стане другия трик да падне под 1000 освен ако я изключиш от скорост. Как да ти обесня напримерно че на 4 предавка с 40-50 км при което колата държи около 1400 оборота а би било на тая предавка да се кара на 1600-1800. Как да ти обесня че повреме на движение на дадена предавка без да се сменят предавките с постоянно подадена газ просто двигателя загасва все едно някои ти спира горивото. Трябва да си пълен *** и да се качваш за първи път за да угасиш дизелов мотор. Даже като пусна съединителя на която и да съм предавка без да докосвам педала на газта автомобила си върви и не угасва. Друго да ти обеснявам ли или ти пак с рогата напред ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРР къде прочете ТДИ ? и кой говорим за мотор с турбина поне аз до сега не съм видял СДИ с турбина от шкодите фабрично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ниски обороти (до към 1500) TDI и SDI дефакто нямат разлика. Просто турбината още не работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile197

 

ПРР не е въпроса в оборотите шкодака и без газ пак си върви и до сега 214 000 км за моя не ми е огасвал и един път както и да го тормозя. Както и споменах при обилно обливане зад въздушния филтър проблема изчезва. Просто ме интересуваше дали някой не се е сблъсквал с подобен проблем. В една тема прочетох нещо което е било решо от Мишо ... има май и един пич във Варна който ги чува нещата явно на там ще се ходи.

 

smile197

 

PRR За втори път цензурирам твое мнение! На третия път просто ще ти заключа темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логично е щом се е появило едновременно при двамата да е нещо свързано с лошо гориво. Може да са им натъпкали скапана нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покрай меренето на п..ки и всичкото останало - да обърнем внимание на

...при обилно обливане зад въздушния филтър проблема изчезва...
Нещата ми приличат на нехерметизирана смукателна система. Или казано на професионален сервизен жаргон "моторът краде въздух". Точно така (помня от моите ядове на Марта) в сервиза на ЕТ в Надежда търсеха неуплътняване на смукателната система. Пръска се с пулверизатор (е, не точно вода, ама и тя върши работа) Ако влиза въздух отнякъде и дебитомера не го отчита - точно такъв е ефектът. А от къде смуче точно - казах как се проверява.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби облива се самия компютър където е и идеята беше дали той не прави беля или нещо друго не дава хубава маса и когато примерно друсне а дупки много това нещо прищраква и хоп губи подаването на ток или де да знам и аз. Другото което е че го прави когато и скимне а и свети лампичката за повреда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството че ако са им сменели филтри или са пипали нещо друго са бутнали някой кабел или подобно нещо което им прави беля утре ще ги питам и двамата скоро какво е пипано в тая зона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се съмняваш в кабели при запален двигател ги размърдай. Леко подръпваш, побутваш. Ако прекъсне - ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби облива се самия компютър където е и идеята беше дали той не прави беля или нещо друго не дава хубава маса и когато примерно друсне а дупки много това нещо прищраква и хоп губи подаването на ток или де да знам и аз. Другото което е че го прави когато и скимне а и свети лампичката за повреда.

 

 

Ехее-е-е-ее - аз разбрах за неуплътнение нещо. НИКОГА НЕ ТЕСТВАЙТЕ ПОВРЕДА ПО ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯТА С В О Д А ! ! ! Така малък проблем - контактно съпротивление, прекъснат кабел и т.н. може да стане доста голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой нищо не е тествал а и никой не знае какъв е проблема. Просто обливане с вода все едно е намокрено от дъжд и т.н. това имах предвид а един господ знае какво и е повредено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.