Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пак маслото


Ники

Recommended Posts

Колеги да споделя за количеството масло, което събира моята Октавия 2, защото знам че е интересно. Вчера отидох за 2-ра смяна на маслото и като знам миналата година че сипаха доста над максимума специално им натъртих да внимават с нивото на маслото. Като си я взех по-късно първото нещо беше още там да проверя, та да мога веднага да реагирам и останах доволен, че този път всичко беше наред. Нивото сега беше 2-3 милиметра под максимума, което е екстра. Във фактурата всичко си беше написано и видях че са сипали 3,8 литра масло, а миналата година бяха сипали 4,5 литра. Така че ако всичко е спазено коректно( сменен маслен филтър и източване докрай на старото масло) излиза че Окти2 събира 3,8 грубо, но не и 4,5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    8

  • gogata

    5

  • chavdarlk

    5

  • Ники

    4

Най-много писали в темата

Би ли споделил поне каква марка масло наливат и колко пари се взимат за цялата процедура , че скоро ще правя първа смяна .

Интересно моята октавия колко ли ще побере !!! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CASTROL 5w4 TXT505-208 20лева литъра х 3,8 литра =76 лева. Маслен филтър-11лева и ...работа сега забележи преписвам директно от фактурата :D :

 

1. Приемчик-годишен преглед 0,2 Нормочаса(кво ше кажеш за термина) х 27лева на нормочас = 5,4 лева.

2. Монтьор-годишен преглед 1,2 Нормочаса х 27лева=32,4лева.

3. Сервизен инженер-годишен преглед 0,5 Нормочаса х 27лева=13,5лева

4. Масло и маслен филтър смяна 0,5 Нормочаса х 27лева=13,5лева.

 

За работа взимат по 27лева на час и гледай колко хора се изреждат и се суетят по колата за едно масло и колко време им отнема и на всеки се плаща.

Но това не е всичко. Оказва се че тези суми са БЕЗ ДДС, така че събери ги добави си и 20% ДДС и получаваш точната сума.:(

 

 

П.С. Пак да те подсетя специално им кажи да внимават за нивото, защото при първата ми смяна не предполагах че изобщо е възможно да сипват така здраво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е наливно. По принцип на първата година беше от туба и ми оставиха тубата с малко масло вътре, а сега нищо не ми оставиха. Иначе ме питаха дали от същото масло да сипват и аз казах да.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно маслото е наливно. Никъде не съм виждал TXT за по 20 лв

 

Да, с наливно масло работят. За това на Ники не са му върнали остатък, понеже не е имало такъв.

Бутилка ТХТ от литър, в магазина на ЕТ е 26 лв (информацията ми е от края на юни). :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е без ДДС.

 

Прав си. Грешката е моя, не съм погледнал добре фактурата - с ДДС е 26 лв. :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навсякъде цената е 26 лв. Затова именно ми направи впечатление цена 20лв "БЕЗ" ДДС или 24лв "С" ДДС. Следва маслото от 20(24) да е наливно. ........................IMHO .......... ! И да се продава наливно масло някъде( в БГ ) - няма да си купя . За предпочитане е бутилка от вносител....( и пак не е гаранция ...в БГ ).

Трудно се живее тук ! :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Фабия-та винаги са ми давали туба с остатък, на Октавия-та още не съм сменял - предстои след 3к км.

 

Иначе сервизното обслужване е легално дране на кожи и изнудване. Нали се сещате колко я е гледал сервизния инженер? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм си носил аз маслото при смяната! Не виждам проблем да се носи 4л туба.Така и да искат не могат да сложат повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе сервизното обслужване е легално дране на кожи и изнудване...

Тез се оливат яко. Всички продавачи на нови коли правят подобни трикове. В Балканстар нормочас е над 50 кинта. И не смятат колко са работили, а колко се полага за таз работа според техните разценки, като за всяка част демонтаж-монтаж е отделно, включително и сваляне на колело 20 мин. при смяна на лагер !?! . Така за работа около час и половина беха фактурирали на една служебна кола около 6 часа. Викам им: тука и 4 часа следобедна почивка ли има ?... Това беше последната фактура, която видях от Балканстар. Пратих им много поздрави.

Ако нямаш лизинг те изнудват заради гаранцията. Значи докато имаш намерение да ходиш при тях не е зле да се настроиш за дране и цакане. Такъв нрав имат.

-Подобен друг представител ми разясни как за един скапан съединител в гаранция на кола с мотор 1.4 взели от собственика 2000 лв за ремонт, щото като го отворили и не можело да се разбере кой чарк какъв е- бил пилен, пилен, трит яко...И платина ли имаше по тоз съединител или злато- не разбрах. Ами викам му- путьо с путьовците - това е от спуканна диафрагмена пружина, гаранционен дефект- вие погледнахте ли пружината. Но то е било и неизгодно след като могат да го метнат, зак-во да я гледат. Отбелязвам че не е Шкода и не ЕТ. Ама бизнес братче, да те пази Бог от подобия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих направил едно сравнение с руски колега каращ Шкода Октавия 2 1,8 TSI , който си е сменявал маслото тази сутрин при оторизиран дилър на Шкода РУС ЛАН в Москва. :)

Цените преобразувам директно в лева за по-удобно:

 

1 Нормочас при тях 1300р - 70 лв

 

смяна двигателно масло 0,5 нормочаса - 35 лв

испекция на дисплея за обслужване 0,2 ч - 14 лв

 

маслен филтър - 25 лв

пробка картер - 2 лв

масло Castrol SLX longtec 0W30 ( 4L )- 107 лв

масло Castrol SLX longtec 0W30 ( 2X1L ) - 58 лв

Вместимостта на мотора 4,4 литра

 

След като се начисли НДС( тяхното ДДС) и се ползва няква си 7% отстъпка в крайна сметка човека е платил 239 лв , като му е останало 1,6 л масло за доливане.

Горе-долу цените в БГ и Русия са идентични. :)

 

за справка :

http://www.forum.skoda-club.ru/viewtopi ... 942f711f1d

- приложени са и фактурите .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе сервизното обслужване е легално дране на кожи и изнудване. Нали се сещате колко я е гледал сервизния инженер? :D

 

Винаги са ми били странни хора, които са извадили 30++ хилки за чисто нов автомобил, а после се оплакват, че едва ли не не могат да съберат пари за сервизно обслужване, което видите ли е безумно скъпо. :roll:

 

Като отидеш следващия път за смяна на масло в ЕТ, постой в помещението при приемчиците и погледай през прозорчетата към сервиза. И може би ще видиш точно колко време отделя сервизния инженер на твоята кола - поне аз успях ;). Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе сервизното обслужване е легално дране на кожи и изнудване. Нали се сещате колко я е гледал сервизния инженер? :D

 

Винаги са ми били странни хора, които са извадили 30++ хилки за чисто нов автомобил, а после се оплакват, че едва ли не не могат да съберат пари за сервизно обслужване, което видите ли е безумно скъпо. :roll:

 

Като отидеш следващия път за смяна на масло в ЕТ, постой в помещението при приемчиците и погледай през прозорчетата към сервиза. И може би ще видиш точно колко време отделя сервизния инженер на твоята кола - поне аз успях ;). Поздрави! :)

Toва е така,щото тези дето са опакват са скрънзи дето не им се дават пари за VW и си зимат Skoda! ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги са ми били странни хора, които са извадили 30++ хилки за чисто нов автомобил, а после се оплакват, че едва ли не не могат да съберат пари за сервизно обслужване, което видите ли е безумно скъпо. :roll:

Тука мисля всеки може да гледа от собствената си камбанария и да има свое мнение по този въпрос. Аз не познавам нормален човек, който да не си прави сметка и да има желание да плаща за нищо. ;) Ако ще е спонсор- добре, той го прави по желание и с удоволствие, знае кога може и кога не, но да му прибират парите с клизма, ае друг път. Това с 30-те хилки пък може да е и лизинг... нъл тъй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях в ЕТ Пловдив за сервизно обслужване на 30 000 км.

Смениха ми: масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър и прахов филтър (на климатика). За последния поспорих малко с приемчика, но като ме увериха, че при проблем с климатика може да ми отпадне гаранцията заради несмеменения от тях филтър се съгласих.

За маслото им казах, че в багажника имам около половин филтър, което са го използвали и са ми написали и още 4 литра във фактурата, което означава че са "откраднали" към 0,7 литра, защото този път в багажника не намерих нищо, но и не си го потърсих - овча ми работа

Цялия масраф този път излезе 315 камъка и нещо, като изрично ги накарах да проверят предното окачване защото според мен потропва нещо - нищо му нямало.

Колата е Фабия 1 1,4 TDI-PD 80 к.с.

Наситина като си се ошарил с 25 х за нова кола защо да не се ошариш и с 315 за ТО2 - железна логика.

При желание мога да ви направя и разбивка на ошарването.

За Балканстар - смяна на комплект ключове за W203 - 300 лв. и то без настроена комфорт функция - само за информация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прахов филтър (на климатика). За последния поспорих малко с приемчика, но като ме увериха, че при проблем с климатика може да ми отпадне гаранцията заради несмеменения от тях филтър се съгласих.

Поленния /прахов,на климатика/ филтър по принцип го дават да се сменя на 30000 км. но и на 15000 км да го смениш смятам че не е грешка.

Така че е правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва е така,щото тези дето са опакват са скрънзи дето не им се дават пари за VW и си зимат Skoda! ;)

 

Не е така бе ! VW Golf и Skoda Octavia струват еднакво. От пасата е по-евтина , ама не е от същия клас !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наситина като си се ошарил с 25 х за нова кола защо да не се ошариш и с 315 за ТО2 - железна логика.

В нормалните, белите държави хората по си "правят сметката" от колкото у нас. На българина му дай да се прави на много богат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В нормалните, белите държави хората по си "правят сметката" от колкото у нас.

 

Донякъде това имах предвид. При избор на автомобил, освен първоначалната цена, гледаш дали те устройва и цената на последващата му подръжката. А не в последствие да се оплакваш от нея. ;) Не случайно в Лозенец има гаражче, където ремонтират с "чука и майната" Ламборгинитата на големите "баровци", дето нямат пари да им направят каско :mrgreen:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Богатите българи не карат шкоди, за тях шкодите не са западни коли. Държавната администрация също ги недолюбва или от ЕТ не знаят как се печелят конкурси и обществени поръчки.

Шкоди карат точно хората които си правят сметката и то много добре.

Шкодата е по - евтин и по - непрестижен варинт на фолксваген, макар че аз не мога да намеря аналог на октавия в гамата на фолксваген, а също и на фабия комби, така че за тези двата модела избора е един.

 

Айде сега всеки един от тези с новите коли да си признае като се овътри с 25 или 30 х. попита ли колко струва една смяна на масло?

 

Аз лично имам багъл спомен че не попитах но дилъра ми спомена цифрата 120 и точно толкова си носих, но се оказа че трябва да платя 166 и тръгнах да търся банкомат, кофти изживяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Гога, но все пак цените в оторизираните сервизи са високи, поне що се отнася до смяната на масло. Предполагам, че „немеца”(или който и да е жител на бяла Европа) би разсъждавал по същия начин т.е. „Защо да плащам 3 пъти повече за една и съща услуга, при едно и също качество?”(дори последното е под въпрос, защото в ЕТ не виждам какво се прави по колата ми, за разлика от, примерно, кварталния "маслар")

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами goga какво да ти кажа - щом имаш излишни пари предполагам, че е ОК да плащаш безумните цени, които са определили :D Дай боже на всеки да може да си позволи да пилее пари така :D Аз лично може и да съм дал над 50к за двете коли, но това не ми пречи да си направя простата сметка, че плащам 3-4 пъти повече от нормалното за услугата "сервизно обслужване" :D Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.