Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пак маслото


Ники

Recommended Posts

плащам 3-4 пъти повече от нормалното за услугата "сервизно обслужване" :D Поздрави

 

Давам ти малък пример от края на юни тази година, става дума за смяна на масло + годишен преглед:

 

- приемчик - 4,60 лв с ДДС

- монтьор - 16,10 лв с ДДС

- серв. инженер - 6,90 лв с ДДС

- филтър прахов - смяна с преглед - 5,75 лв с ДДС

- общо - 40,03 лв пак с ДДС

 

Искаш да кажеш, че всичко това по-горе не струва 40 лв, а 3 или 4 пъти по-малко, тоест приблизително 10-15 лв? :roll:

 

Цените на консумативите не ги коментирам, понеже смятам, че на всички ни е ясно, че ЕТ ги продават на добри цени. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    8

  • gogata

    5

  • chavdarlk

    5

  • Ники

    4

Най-много писали в темата

Toва е така,щото тези дето са опакват са скрънзи дето не им се дават пари за VW и си зимат Skoda! ;)

 

Не е така бе ! VW Golf и Skoda Octavia струват еднакво. От пасата е по-евтина , ама не е от същия клас !

ГОЛФ 20ТДИ с оборудване подобно на това на ОК2 20 тди елеганс+датчик за дъщ и др.е по ефтин ,ЧЕ ДАЖЕ И ДЖЕТАТА ИЗЛИЗАШЕ ПО ЕФТИНО.Пасата е друга бира-там го сравнявайте с новия Суперб

пък за цената на услугите и маслото-то кое е ефтино вече :?: Това си е политика на фирмата да печели от гаранционното обслужване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,ЧЕ ДАЖЕ И ДЖЕТАТА ИЗЛИЗАШЕ ПО ЕФТИНО.Пасата е друга бира-там го сравнявайте с новия Суперб

Когато взех Октавията за 38k, Джетата при подобна конфигурация се връзваше на 46k :!: . Вярно, с малко повече хром, най-вече около стъклата...

Пасата чукна 56k при малко "по-силна" конфигурация...

Аз си бях сложил лимит 60k, така че нямаше да е проблем...

Обаче разума каза друго...

Единствено СЕАТ и КИА за мен конкурират Шкода, но пък нямат багажници...

Иначе, по темата - навсякъде фирменото/гаранционното обслужване е по-скъпо от това на свободния пазар. И ангажиментите също...

Ако някой ми даде пример за по-ниски ставки на труда и частите от Еуратек, ще ме изненада безкрайно :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Goga, при мен цените бяха по-високи, но дори и тези които си цитирал са високи. До нас има сервиз, където смяната струва 5 лева и човека преглежда колата (съвсем символично както правят и в ЕТ). Единственото, кото ЕТ правят повече е да проверят комп-а.

 

По принцип нямам нищо против цените на ЕТ да са такива стига и обслужването да е на някакво поносимо ниво. Реалността е че си записваш час за след 1 месец примерно, като отидеш чакаш известно време някой да ти обърне внимание, процедурата по смяна на маслото отнема между 1 и 2 часа и започваш да се чудиш дали да чакаш или да я оставяш (ако я оставиш си слагаш и разходи за такси), в повечето случаи са сложили повече масло от необходимото и/или са ти измърляли колата и т.н....

 

Пак казвам - нямам нищо против да ги дам тезипари, но поне да се държат нормално и като отида там да има къде да седна като бял човек :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,ЧЕ ДАЖЕ И ДЖЕТАТА ИЗЛИЗАШЕ ПО ЕФТИНО.Пасата е друга бира-там го сравнявайте с новия Суперб

Когато взех Октавията за 38k, Джетата при подобна конфигурация се връзваше на 46k :!: . Вярно, с малко повече хром, най-вече около стъклата...

Пасата чукна 56k при малко "по-силна" конфигурация...

Аз си бях сложил лимит 60k, така че нямаше да е проблем...

Обаче разума каза друго...

Единствено СЕАТ и КИА за мен конкурират Шкода, но пък нямат багажници...

Иначе, по темата - навсякъде фирменото/гаранционното обслужване е по-скъпо от това на свободния пазар. И ангажиментите също...

Ако някой ми даде пример за по-ниски ставки на труда и частите от Еуратек, ще ме изненада безкрайно :roll: .

Мойта кола излезе към то 44 и от ЕТ ми направиха сомо 700 лв отстъпка,при положение че я плащам в кеш и купувам ТРЕТИ нов автомобил от тях :!: :evil:

В Автотрейд какви отстъпки правят,освен че и имам хора там.....ама пуста секта избрах Шкода ;)

иначе наистина Голфа е по ефтин сигурен съм,от Джета не съм се интересувал сериозно-не ми допада

ОБЪРНИ ВНИМАНИЕ НА ДВИГАТЕЛИТЕ-не сравняваи ок-1,6 с пасат дето няма с такъв мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джета сега може да се вземе за 34 и стотинки отгоре. Става дума за мотор 1,6 , двузонов климатроник , РАДИО включено в цената +6 говорителя, брони в цвета на купето и др.разни неща...Преди една година Джетата започваше от 38 бона.

Цената на обслужването на VW като смяна на масло и др.подобни е същата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво смятате, но моята конфигурация в момента е над 44000 лв. - Jetta 1.4 TSI Sportline + доп.екстри.

Зарежете всякакви реклами и други търговски трикове, има си проста сметка.

До "bega4kata" - Пасата (както и другите по-тежки коли които разглеждах) го смятах с 150кс двигател.

Цените за труд при WV са около 30-40% по-високи от ЕТ.

Даже при Шевролет вземат по-скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май мнооооого езбягахме от темата

всеки си знае своето.....

Джетата с този най нов мотор и спортлайн пакет.....На ОК ако я поръчаш с спортния пакет/външен/предна+задна брони+спойлерче на капака,джанти 17-ки ,вътре спортен кожен пакет,пръскачки на фаровете с лупи+ксенон,и някоя др.екстра -за да замяза на Джетата с която я сравняваш-КОЛКО АДЖЕБА ЩЕ СТАНЕ ОК2 ;) :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че edit: времето от 1944 до 1989 много ни отпусна. Народа свикна да сипва само гориво и да сменя масло, а всичко друго по колите се правеше когато сдаде багажа.

Съгласен съм с Гогата, че не може да дадеш 30к, а после да се стискаш за 200-250лв. На запад, кола без история се продава на много по-ниска цена от такава с история. А историята е попълнена сервизна книжка. Да, вярно е че цените в ЕТ са по-високи, но при кварталния майстор няма да спестите повече от 50-60 лв., без касова бележка и труд със съмнително качество. В ЕТ преди време на служебната Фабия смениха главината на едното предно колело. Новата издържа 6 месеца. И там приемчика се опита да пробута нова, но след разговор с управителя на сервиза и консултация с сервизните документи на колата, го смениха за тяхна сметка, без повече кометари и по гаранция. Я ми кажете, къде е тоя квартален майстор, дето като нещо се окаже дефектно, ще го замени за своя сметка или ако счупи нещо, после няма да каже "абе и това е счупено" и да ти поиска пари и за неговата смяна. Защо ли ми напомня за филма "Хлапето" с Чарли Чаплин :roll:

Сервизното обслужване не се изчерпва само със смяната на масло. Извън фирмен сервиз, смяната на масло с фактура е с около 30-35лв. по-евтино. Сервизното обслужване включва и преглед на цялата ходова част и на някои възли от двигател, скоростна кутия и ел. инсталацията + проверка на компютъра. И цялата тази проверка се документира и запазва.

Както написах и в началото, за много хора за съжаление, годишното обслужване се изчерпва със смяната на маслото. Идете на автоборсите и вижте, че там колите са почти на 100% нов внос. Запитайте се защо, не са втора ръка от БГ. Всеки иска кола от чужбина, защото и на 8 и на 10 години изглеждат като нови. В този връзка се сещам за една тема от форума, как някой от форума беше слагал жило от велосипед за страничното стъкло за кола която по памет не беше по стара от 5 години, защото било най-евтино.

Сега е демокрация, пардон свободия и всеки да си поддържа и сервизира колата където иска. А после всички дружно ще цъкаме с език, че държавата е виновна, защото не следи техническото състояние на колите и по пътищата се движат технически неизправни гробници. Да не дава Господ да ги срещате!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че комунизма много ни отпусна. Народа свикна да сипва само гориво и да сменя масло, а всичко друго по колите се правеше когато сдаде багажа.

Съгласен съм с Гогата, че не може да дадеш 30к, а после да се стискаш за 200-250лв. На запад, кола без история се продава на много по-ниска цена от такава с история. А историята е попълнена сервизна книжка. Да, вярно е че цените в ЕТ са по-високи, но при кварталния майстор няма да спестите повече от 50-60 лв., без касова бележка и труд със съмнително качество. В ЕТ преди време на служебната Фабия смениха главината на едното предно колело. Новата издържа 6 месеца. И там приемчика се опита да пробута нова, но след разговор с управителя на сервиза и консултация с сервизните документи на колата, го смениха за тяхна сметка, без повече кометари и по гаранция. Я ми кажете, къде е тоя квартален майстор, дето като нещо се окаже дефектно, ще го замени за своя сметка или ако счупи нещо, после няма да каже "абе и това е счупено" и да ти поиска пари и за неговата смяна. Защо ли ми напомня за филма "Хлапето" с Чарли Чаплин :roll:

Сервизното обслужване не се изчерпва само със смяната на масло. Извън фирмен сервиз, смяната на масло с фактура е с около 30-35лв. по-евтино. Сервизното обслужване включва и преглед на цялата ходова част и на някои възли от двигател, скоростна кутия и ел. инсталацията + проверка на компютъра. И цялата тази проверка се документира и запазва.

Както написах и в началото, за много хора за съжаление, годишното обслужване се изчерпва със смяната на маслото. Идете на автоборсите и вижте, че там колите са почти на 100% нов внос. Запитайте се защо, не са втора ръка от БГ. Всеки иска кола от чужбина, защото и на 8 и на 10 години изглеждат като нови. В този връзка се сещам за една тема от форума, как някой от форума беше слагал жило от велосипед за страничното стъкло за кола която по памет не беше по стара от 5 години, защото било най-евтино.

Сега е демокрация, пардон свободия и всеки да си поддържа и сервизира колата където иска. А после всички дружно ще цъкаме с език, че държавата е виновна, защото не следи техническото състояние на колите и по пътищата се движат технически неизправни гробници. Да не дава Господ да ги срещате!

 

 

Аз пък ти предлагам да се въздържаш от коментари с политическа насоченост. Първо защото е в разрез с правилата на този форум и второ защото на дедо ти жигулата е на 30 години още в движение, а след толкова години твоята любима фабия ще се е превърнала в тройно рециклирана четка за зъби.

 

Та не е виновен строя...технологиите се променят, иначе хората си оставаме същите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега IDA, аз съм човека със жилото. От тогава минаха 4-5 години. И все още работи, учудващо, нали? А за това време колко хора са сменили в сервиза по два стъклоподемника, по 180 лв. всеки?

Въобще не ми приказвай за кочините нов внос. 32 годишната ми Лада беше по-нова от 90 % от тях. Всичко което се е обаждало (а то изключително рядко) сме си правили само баща ми и аз. Думата сервиз тази кола не познаваше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еееее ,какво против кварталните майстори.Тези в ЕТ де не са професори от Марс.

И от кварталните м.има и добри и лоши

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Моето мнение е, че комунизма много ни отпусна. Народа свикна да сипва само гориво и да сменя масло, а всичко друго по колите се правеше когато сдаде багажа."

Къде го вижда па ти тоа комунизъм , я помним у събота и неделя (оно не сме знаяли , че му се вика уЙкенд ) све мужкарци йот блокот беа над , под , зад , пред и по - рядко в колите (билет за рейса - 6ст , литър бензин - 90 ст) и никой не си се е ебавал с колата оти йош дваесе годин мое да не види друга. А сега вече ще си сменяме всичко профилактично , не аварийно , нали най - после се замогнахме и само плановите ремонти са ни кусура ... Нека не изпадаме в демагогия , прекален светец и богу не е драг ;)

 

 

"Аз пък ти предлагам да се въздържаш от коментари с политическа насоченост. Първо защото е в разрез с правилата на този форум и второ защото на дедо ти жигулата е на 30 години още в движение, а след толкова години твоята любима фабия ще се е превърнала в тройно рециклирана четка за зъби. Та не е виновен строя...технологиите се променят, иначе хората си оставаме същите." Ясно , точно и стилно казано , а това за четката старателно си го записвам и ще те цитирам :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак се почна...

Аз имах ЛАДА на 30 год, купена от баща ми и впоследствие станала моя, поддържах я дотогава и друг освен себе си, който да сменя части при най-малко съмнение че не са читави не познавам. Много добре си спомням, как като тъсиш части в магазина няма, но те пращат в някаква барака и там има части. А когато "све мужкарци йот блокот", барабар с теб medium33, беахте "под , зад , пред и по - рядко в колите smile091 (билет за рейса - 6ст , литър бензин - 90 ст)", ние (аз тогава повече пречих на баща ми, отколкото му помагах, щото ходих прав под масата) обикновено пътувахме, а Вие, ясно на какво дередже са ви били колите, щом само сте ги оправяли. И тогава май обиколих цяла България, докато сега само минавам без спиране покрай интересните места. И все се заричам, че следващия път ще спра.

 

Така, темата преди да се оспами, беше за сервизното обслужване в ЕТ, поне аз така си мисля. Браво на ikonoma за изобретателността, но аз си предпочитам оригиналните части и ако се окже че те си имат конструктивен дефект, прибягвам до изработване на нови. Впрочем от два опита за различни части, първия се оказа изключително успешен, а втория се оказа пълен провал.

Коментар с политическа насоченост не е имало в поста ми. Визирах определен период от време. И този период си е факт :!:

И за четката за зъби, ми естесвено че всяка кола се рециклира, но за сведение по-новите си имат маркировка на частите, за по-лесно сортиране и по-бърза преработка в четки за зъби (Да не се обиждаме, Шкодата е голяма кола и тройно рециклираните четки за зъби, произведени от нея ще стигнат поне за половин град :mrgreen: ) Въпросът ми е защо си мислите че вашите коли, които не изглеждат като току що слезли от конвейра ще избегнат тоаи съдба :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа за маслото на моята Октавия.

Още първите дни открих, че е над максимума.

Имам приятел в ЕТ, и след като му казах за това, ми каза да отида в сервиза за проверка.

Мериха, струваха, и казаха - добре е нивото. Сега ще се опитам да ви нарисувам до къде на щеката ми е нивото (те май щеките на различните двигатели са различни :?: ).

006910380-big.jpg

Може би е нормално за първо (заводско) масло :roll: .

Моля ви, дайте някакви коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз оплакванията отностно смяна на масло нямам,като изключим,че се опитваха да ме убедят в това,че на 15 000 км няма смисъл да сменям въздушен,поленов и горивен. Аз настоях и ми ги смениха. Бяха ги оставили вътре в колата и му показах на приемчика какво представляват и въздушния и поленовия ( бяха черни ) и мн бързо стигнахме до консенсус :lol: Така,че и на 7 500км да ги сменяш няма да си навредиш на колата,но на джоба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа за маслото на моята Октавия.

Още първите дни открих, че е над максимума.

Имам приятел в ЕТ, и след като му казах за това, ми каза да отида в сервиза за проверка.

Мериха, струваха, и казаха - добре е нивото. Сега ще се опитам да ви нарисувам до къде на щеката ми е нивото (те май щеките на различните двигатели са различни :?: ).

006910380-big.jpg

Може би е нормално за първо (заводско) масло :roll: .

Моля ви, дайте някакви коментари.

 

Ами , ако кафявия цвят на рисунката е маслото естествено , че е над максимума . Трябва да си в защрихованата зона или най-много до долния ръб на трапеца откъдето щеката започва да изтънява. ИМХО. При TDI-тата щеките са други , но затова пък са черни , както и маслото де и трябва бая да се кьориш за да разбереш къде си !!! :)

Би могъл да идеш да ти смукнат малко - 4...5 мм .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИМХО. При TDI-тата щеките са други , но затова пък са черни , както и маслото де и трябва бая да се кьориш за да разбереш къде си !!! :)

И моята е черна :evil: , гледам до къде лъщи. Лошото е, че при издърпването малко се омазва. Въртя и гледам до къде най-ниско стига сухия участък - там е истината.

А за смукването, нали затова отидох в ЕТ, но ми отказаха ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почиствате долния край на щеката с коресилин (полимерът, от който е направена е устойчив), след като изсъхне - малко бял спрей и ...готово, нивото на маслото се вижда. Това беше един от първите ми "ъпгрейди"(преди 2 години) :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почиствате долния край на щеката с коресилин (полимерът, от който е направена е устойчив), след като изсъхне - малко бял спрей и ...готово, нивото на маслото се вижда. Това беше един от първите ми "ъпгрейди"(преди 2 години) :D
а спрея няма ли опасност да замърси или евентуално промени маслото :roll:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почиствате долния край на щеката с коресилин (полимерът, от който е направена е устойчив), след като изсъхне - малко бял спрей и ...готово, нивото на маслото се вижда. Това беше един от първите ми "ъпгрейди"(преди 2 години) :D
а спрея няма ли опасност да замърси или евентуално промени маслото :roll:

Никаква! Боята си стои в/у щеката и не мърда. Използвал съм най-обикновен бял спрей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а спрея няма ли опасност да замърси или евентуално промени маслото :roll:

Евентуално ако не издържи на 100 гр. маслена баня ше отиде във филтъра, оттам в кофата. За мотора никъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Източих около 600-700 мл. и нивото ми е около 1 мм. под максимума.

Ще измеря довечера в гаража на абсолютно равно колко ще ми даде, но няма да се различава с повече от 1мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.