Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

4та смяна на масла


PRR

Recommended Posts

Е, вчера стана и това. Този път имаше смяна и на накладки. Единствената ми забележка е многото време необходимо за операцията - малко над 2.5 часа. В крайна сметка съм доволен. Хората провериха всичко, не претупаха нещата.

 

Ето и равносметката:

 

001.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....цифромания си е.... :| колега, кажи ми само какви са тези накладки от 90лв че ми стана интересно :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам колата ти вече не е гаранционна. Защо си отишъл в ЕТ да те оберат 500кинта за 4.5кила масло 4 филтъра и комплект накладки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладки като накладки - оригинални, ако не се лъжа немски.

 

Max,

Независимо, че колата не е гаранционна, предпочитам да отида там където знаят какво правят. Честно казано, отношението към колата което видях в ЕТ съм го виждал само при един майстор но, за съжаление, той не работи със Шкода! Огледаха колата, провериха всичко което трябваше, споменаха всички потенциални проблеми. Какво повече да искам?!?!? А, да дадох 180 лв. за труд. При квартален майстор щеше да е 100лв. Дали "загубата" е толкова голяма? Аз не мисля....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180 лв за труд е ок. Това значи че просто не е трябвало да пазаруваш части от там, това са е**ти цените, не е масло а злато

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Честно казано, отношението към колата което видях в ЕТ ...

 

 

Винаги съм си мечтал да ме пускат в сервиз в който клиента има възможност да гледа какво му се базика по колата. На това най му вярвам.

 

...и такова 180 лв за 2,5 часа за мен са много пари.

... едвам успявам да изкарам по 150 лв , и то за цял ден , и то понякога ... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180 лв за труд е ок. Това значи че просто не е трябвало да пазаруваш части от там, това са е**ти цените, не е масло а злато

 

Как ша е ОК , ве ! Ти луд ли си !!!!!!

 

 

180 било ОК !!! Някой явно не познава парите ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180 лв за труд е ок. Това значи че просто не е трябвало да пазаруваш части от там, това са е**ти цените, не е масло а злато

 

Как ша е ОК , ве ! Ти луд ли си !!!!!!

 

 

180 било ОК !!! Някой явно не познава парите ...

 

Съгласен с теб. При "квартален майстор" смяната на маслата филтрите и накладките струва около 20-25лв мах само да доуточня. И се сменя всичко за 30-40мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми аз оставих 180 за предница на симо, взех си колата след 3-4 дена и се оказа че тя пак си тропа, даже повече и от преди. А за парите, 180лв не са кой знае колко, за ремонт на кола. Факта че в момента имам 0, не означава че са много, а че просто съм прекалено прост, мързелив и отчаян от живота за да ги изкарам, а и в момента не ми трябват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм си мечтал да ме пускат в сервиз в който клиента има възможност да гледа какво му се базика по колата. На това най му вярвам.

 

...и такова 180 лв за 2,5 часа за мен са много пари.

... едвам успявам да изкарам по 150 лв , и то за цял ден , и то понякога ... :roll:

 

Вземи си Toyota. Там докато ти ремонтират колата гледаш през грамадно стъкло.

 

Дали са много или не 180 лв е спорно. В крайна сметка работата включваше оглед, диагностика, смяна на масла, филтри, спирачна течност (BTW само тази услуга в сервиз е над 40 лв!!!) и накладки. И в цената на труда се включва и цената на ползваното оборудване. Нали не сте го забравили?

 

В заключение - не съм адвокат, не искам и да ставам защитник на ЕТ. Само казвам, че съм доволен. Ако някой не го устройват цените - сервизи бол!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто изказах собственото си мнение. Не искам да засягам никого , нека всеки е доволен ! :)

Имам предвид , че на фона на заплатите в БГ това е фантастична цена за 2,5 часа работа.

Поздрави ! ;)

Да боже всекиму да изкарва по толкова !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой не го устройват цените - сервизи бол!

 

АБЦЕЛЮТНО съм съгласен! Според мен цената си е съвсем нормална. Не знам в кой друг фирмен сервиз ще е по-евтино. Квартални майстори колкото искаш, доколкото разбрах VooDoo е бил при един такъв. Може да го препоръча, сигурно взема по-евтино от ЕТ!

 

PRR, жив и здрав да си и още много по 60хил. да минеш с красавицата, само за консумативи да влизаш в сервиза и все да имаш възможност да я обслужваш във фирмен сервиз!

 

И пускайте повече такива теми, защото са наистина полезни. Мен ме чака втора смяна в най-скоро време :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR, жив и здрав да си и още много по 60хил. да минеш с красавицата, само за консумативи да влизаш в сервиза и все да имаш възможност да я обслужваш във фирмен сервиз!

 

И пускайте повече такива теми, защото са наистина полезни. Мен ме чака втора смяна в най-скоро време :D

 

Мнооого благодарности за първата част smile159

 

За втората - пускал съм вече такава тема: ТУК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е масло а злато

Цената на която Еуратек продава този Castrol е само 50 ст. по-висока от цената на вносителя, и я няма никаде другаде в България (май само в АутоИталия) ;) .

...и такова 180 лв за 2,5 часа за мен са много пари.

Виж колко души са "взели" въпросните пари. И помисли дали всъщност ги "вземат" (каква част от тях).

Освен това с тези и други подобни пари се плащат и осигуровките на няколко семейства.

Това едва ли се случва при кварталния майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям PRR и chavdarlk. Бих добавил - да не забравяме ежедневните разходи в един такъв сервиз, вкл. и амортизацията на техника/апаратура.

Към колегата Димон - неоправдано е сравнението на твоите дневни доходи със сумата, платена в сервиза. Двете неща нямат нито една допирна точка. От друга страна всеки, който кара нов или почти нов автомобил трябва да си е направил сметка кое и колко ще му струва, а не в последствие да се правят сравнения със средна работна заплата, доходи на час и т.н. В крайна сметка никой никого на сила не кара да си купува скъпа кола, още по-малко да посещава фирмен сервиз след изтичане на гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега PRR много добре си снимал фактурката. Така всеки може да си направи сметка, иска ли да си прави колата в ЕТ или не! Аз примерно вкарвам личната само за някои неща /служебната си е постоянен абонат/, за които съм преценил че е по добре там да ги правят, но не всичко. Въпрос на избор.

 

Само да попитам предни накладки - по 90 лв. или общо 2та комплекта 90 лв.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички сте прави...донякъде. Хайде обяснете ми моля, защо един прахов филтър, който при моята фабия е под жабката, дърпат се два щифта и се заменя максимум за 30 сек., ми беше вписан като "смяна - 0.25часа, 6.75 БЕЗ ДДС"? Кой определя 15мин за това? Или и това е нормално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички сте прави...донякъде. Хайде обяснете ми моля, защо един прахов филтър, който при моята фабия е под жабката, дърпат се два щифта и се заменя максимум за 30 сек., ми беше вписан като "смяна - 0.25часа, 6.75 БЕЗ ДДС"? Кой определя 15мин за това? Или и това е нормално?
Кой те кара те да ти го сменят!Аз си го смених сам.Смятам и въздушния сам да си го сменям,не че ще спестя кой знае колко,просто си ми прави кеф!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ обсъждаме това, а факта че е скъпо и то не защото е качествено.
Toчно за това говорим.На който му е скъпо си търси други алтернативи.То в ЕТ много ясно,че ще е скъпо!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз да се "набъркам" в дебатите. Мойто скромно мнение е, че всеки "гледа от своята камбанария". При положени, че почти всеки е патил от квартални майстори ( КОЙ Е ПИПАЛ ТУКА ДА МУ............МАЙКАТА) за мен е оправдано сервизирането в ЕТ.

 

Относно противополеновият филтър за който TIG спомена цената на труда се калкулира средно за модела ( не на всички Фабии филтри се сменят толкова лесно ).

 

Лично аз съм доволен от сервиза на ЕТ. При трите прегледа нещата бяха на ниво. Приемчика ме предупреди от сега, че при следващото отиване автомобила най-вероятно ще трябва да остане да "преспи при тях". За да истине капака на скоростната кутия (DSG) за да не се деформира при смяната на маслото на 60 000 км .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тарифите за труд в ЕТ не се измерват с астрономически а с нормочасове, които са вътрешно установени. Ето откъде идват недоразуменията. Поради което по-горе се вижда как за 2.5 астр. часа колегата е платил 180 лв- за 6.5 нормочаса. Но това е положението, техния калкулатор така смята.

Що се касае до масла и филтри- масларниците ги сменят безплатно след като си ги купиш от тях. Те събират отработеното масло и го продават за рециклиране, от което изкарват за труда. Но това в никой реномиран сервиз не се случва, напротив- тарифират за труд какво ли не и то по норморазценки. А дали са квартални или не - смятам за тез операции не се иска кой знае каква квалификация. Нито пък за смяна на накладки.

-И сметка на чужда кръчма аз знам че не се прави. Всеки на раменете си носи глава и може да преценява чии услуги да ползува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам предни накладки - по 90 лв. или общо 2та комплекта 90 лв.?

 

Комплекта е един - 4 накладки за двете предни колела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.