Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

На какво се дължи?


Spartan

Recommended Posts

Забелязвам един дребен гаф при Шкода 120,но не мога изцяло да си го обясня.Понякога,подчертавам понякога двигателят гасне след като съм вървял на висока скорост /не непременно на високи обороти!/ и изключа от скорост или превключа на по-ниска предавка.Подозирам че може би съм намалил много оборотите на празен ход чрез горното винтче на карбуратора.При спокоен ход обаче това не се явява,също на място ако повиша оборотите и отнема газ.Освен това лампичката за зареждане на акумулатора не свети на празен ход или леко мъждее,което ми говори че оборотите са както ги настроиха във сервиз Изток-800.Така пише и в книжката за поддържане.Защо тогава понякога се явява това гаснене?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Канех се да пусна подобна тема, при мен се проявява същото на Фелицията, но само когато карам на газ и при загрял мотор - ако се движа с висока скорост над 90-100 и реша да изключа, за да продължа по инерция на празен ход оборотите стават нестабилни, падат и понякога дори гасне мотора... не знам на какво се дължи :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Канех се да пусна подобна тема, при мен се проявява същото на Фелицията, но само когато карам на газ и при загрял мотор - ако се движа с висока скорост над 90-100 и реша да изключа, за да продължа по инерция на празен ход оборотите стават нестабилни, падат и понякога дори гасне мотора... не знам на какво се дължи :roll:
махни си въздуховода при висока скорост ти влиза повече въздух в филтара и подпира менбраната на изпарителя от там спира вакумът и гасне ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Канех се да пусна подобна тема, при мен се проявява същото на Фелицията, но само когато карам на газ и при загрял мотор - ако се движа с висока скорост над 90-100 и реша да изключа, за да продължа по инерция на празен ход оборотите стават нестабилни, падат и понякога дори гасне мотора... не знам на какво се дължи :roll:
махни си въздуховода при висока скорост ти влиза повече въздух в филтара и подпира менбраната на изпарителя от там спира вакумът и гасне ;)

 

И аз го имам тоя проблем на 120ката щото тя е на газ ще взема да пробвам дано да има ефект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също го имаше този проблем,но преди около година.Когато карам с около 80 и съм изключил от скорост 2-3 мин и гасе,но ми се е случвало само два три пъти и затова не му обръщах внимание :oops: Явно и при други го е имало :mrgreen: За радост вече изчезна :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се похваля :roll: :D . При мен също го има този проблем на бензин(газ нямам). Появява се както казаха колегите при загрял мотор и ако съм поддържал висока скорост известно време. И не знам дали са свързани двете неща но ако е загряла доста колата и я угася и изчакам 10-15 мин. колата не пали на 1/4 а трябва повечко въртене. Ама това да са и кусурите :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам един дребен гаф при Шкода 120,но не мога изцяло да си го обясня.Понякога,подчертавам понякога двигателят гасне след като съм вървял на висока скорост /не непременно на високи обороти!/ и изключа от скорост или превключа на по-ниска предавка.Подозирам че може би съм намалил много оборотите на празен ход чрез горното винтче на карбуратора.При спокоен ход обаче това не се явява,също на място ако повиша оборотите и отнема газ.Освен това лампичката за зареждане на акумулатора не свети на празен ход или леко мъждее,което ми говори че оборотите са както ги настроиха във сервиз Изток-800.Така пише и в книжката за поддържане.Защо тогава понякога се явява това гаснене?

 

Колега и аз имам Шкода 120 и лампичката за акумулатора свети само от начало докато позагрее двигателя иначе като я пускам по инерция не съм имал проблем и даже стига на наклон до по висока скорост от 90 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не,колеги,грешите-"да ви имам проблемите","това да и е проблема"...!

Не казвам че проблема е нещо ужасяващо и фантастично неприятно,но съществува и не е особено лицеприятен.Особено когато возиш пътници-много близки или почти непознати.При първите следва "Пак ли!?",с една дума "Така и не го оправи...!",а при вторите уплашено "Какво става!?"-като чуят че стартираш или припалваш от движение с включване на по-ниска предавка и придърпване на движещия се автомобил-не е приятно нали.Аз мисля че и не е много полезно за двигателя.Хубавото е че се случва рядко и това не орезилява колата поне в моите очи...!А в чуждите...???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не,колеги,грешите-"да ви имам проблемите","това да и е проблема"...!

Не казвам че проблема е нещо ужасяващо и фантастично неприятно,но съществува и не е особено лицеприятен.Особено когато возиш пътници-много близки или почти непознати.При първите следва "Пак ли!?",с една дума "Така и не го оправи...!",а при вторите уплашено "Какво става!?"-като чуят че стартираш или припалваш от движение с включване на по-ниска предавка и придърпване на движещия се автомобил-не е приятно нали.Аз мисля че и не е много полезно за двигателя.Хубавото е че се случва рядко и това не орезилява колата поне в моите очи...!А в чуждите...???

Според мен виж някой майстор който си разбира от работата а не да се учи на колата защото на мене ми е писнало от такива :x та той да погледне центровка на карбуратора и момент на запалване и успех с отстраняването на проблема ;):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skoda_Estelle: Пиши само по темата! ... еебати темата, звучи ми като защо ми пръщи радиото или защо ми текат скоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше го мойта Шкода това явление, само при много високи скорости над 115-120 км/ч като изключа от скорост гаснеше винаги - при каране на газ. Но с такава скорост рядко съм се движил, а и мисля, че не е никакъв проблем да бутнеш на 4-а или на 5-а и както е на контакт двигателят си стартира. Не разбирам какъв проблем може да е това за пътниците ако допуснем, че изобщо го усетят. А да въртиш стартера докато колата е в движение няма никакъв смисъл според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше го мойта Шкода това явление, само при много високи скорости над 115-120 км/ч като изключа от скорост гаснеше винаги - при каране на газ...

 

Прави го когато входа за въздушния филтър се обдушва директно от насрещната струя. Ефекта е че сместа става прекалено бедна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, при мен има подобрение откакто махнах гумената част на въздуховода, която смуче въздух ниско отпред, но тъй като по същото време заредих с нова газ от ЕКО, може и тя да е оказала някакво положително влияние. Само че при задномоторните шкоди, където нещата с въздуховодите стоят по друг начин това решение е неприложимо. Иначе за предномоторни решението е добро според мен, понеже освен въздух оттам може да засмуче и друго, например вода от дълбока локва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм имал такъв ефект при старата шкода (120 бензин), но понеже се случваше рядко и не ме стряскаше, не съм се замислял за причините.

По-нагоре стана дума за потоците въздух като евентуална причина. Във тази връзка само ще припомня, че при 105/120 въздуха има два пътя - "зимен" и "летен". Погледнато на око освен разлика в температурата на консумирания въздух има известна разлика и в сечението на въздухопровода (не много голяма). В по-старите модификации превключването ставше ръчно, а в по-новите е с автоматичен клапан. Възможно е и това да има отношение към количеството въздух и наблюдавания ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.