Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Много "чувствителна" аларма


Boomster

Recommended Posts

Последния месец на няколко пъти забелязах, че алармата на колата е много чувствителна към преминаващи по-шумни МПС-та(особено със спуснати прозорци и надута музика). Алармата е от онези допълнителни, които Еуратек слагат на новите коли. За активиране/деактивиране на алармата използвам само бутона за който ме инструктираха в Еуратек при получаване на колата. Румстъра го караме предимно аз и понякога жената.

Има вероятност някой от нас случайно(по някакъв начин) да е активирал нощния режим(ако има такъв) на алармата. Ако е така, някой знае ли как да го сменя на дневния режим? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем го има и при мен. Просто шоковия датчик е настроен кофти, ако изобщо е настроен... Нощен режим няма. Мини през ЕТ или някой алармаджия да я пипне.

 

П.П. Нека позная, когато алармата почне да пищи не започват да ти светят аварийките, нали? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния месец на няколко пъти забелязах, че алармата на колата е много чувствителна към преминаващи по-шумни МПС-та(особено със спуснати прозорци и надута музика). Алармата е от онези допълнителни, които Еуратек слагат на новите коли. За активиране/деактивиране на алармата използвам само бутона за който ме инструктираха в Еуратек при получаване на колата. Румстъра го караме предимно аз и понякога жената.

Има вероятност някой от нас случайно(по някакъв начин) да е активирал нощния режим(ако има такъв) на алармата. Ако е така, някой знае ли как да го сменя на дневния режим? :roll:

 

 

Ако още слагат от BSM-ските аларми - има нощен режим и дневен (така са кръстени само условно). При "нощния" работи шока, а при "дневния" не работи. Обикновено при тези модели (пак казвам - ако е такава) дневният режим се активира така - първо се включва от главния (най-често по-големия) бутон и ВЕДНАГА след това се натиска и другия. Трябва да "изчурулика" по-особено (по-различно в сравнение с друг път при включване) и ТОГАВА ВЕЧЕ не работи шока. Не се притеснявай. Дори и да го има този режим той се "указва" при всяко включване. И да сте го включили веднъж - при следващото изключване и съответно - ново вкключване (по нормален начин) алармата си влиза в нормален режим на охрана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, алармите са Вега "нещо си". Не съм си в нас и няма откъде да изровя точния модел. Но 99% няма такъв пиниз с двата бутона :roll:. Ако ще идваш в събота на НИМ ще взема книжката към алармата да хвърлиш едно око, ако ти е интересно :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем с алармите особено ясно се забелязва по време на гръмотевична буря, когато съм паркирал някъде на открито, когато удари гръм, на паркинга само шкодите се включват. Добре че поне писука само 30 секунди (поне моята) а не остава включена цяла нощ. Но пък забелязах и друго, веднъж отключих (нямам централно), и без да съм изключил алармата, влязох, седнах и когато затворих вратата, едва тогава се включи алармата. А според мен е нормално да се включи още с отварянето на вратата???

А искам и да питам вътре в горните два ъгъла на предното стъкло са монтирани два датчика много приличащи на микрофони, когато ходя на мивка, все ги разбутват, някой може ли да ми каже накъде точно трябва да са насочени и какви по дяволите са те???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем с алармите особено ясно се забелязва по време на гръмотевична буря, когато съм паркирал някъде на открито, когато удари гръм, на паркинга само шкодите се включват. Добре че поне писука само 30 секунди (поне моята) а не остава включена цяла нощ. Но пък забелязах и друго, веднъж отключих (нямам централно), и без да съм изключил алармата, влязох, седнах и когато затворих вратата, едва тогава се включи алармата. А според мен е нормално да се включи още с отварянето на вратата???

А искам и да питам вътре в горните два ъгъла на предното стъкло са монтирани два датчика много приличащи на микрофони, когато ходя на мивка, все ги разбутват, някой може ли да ми каже накъде точно трябва да са насочени и какви по дяволите са те???

 

Ами спред мен това са ти обемните датчици, най-вероятно когато си отключил и си влязъл не ти е сработил датчика на вратата и в последствие те е прихванал обемния датчик и се е разпищяла. Доколкото съм запознат трябва да са насочени навътре към купето и леееко надолу. УСПЕХ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A някой случайно знае ли къде се намират фабричните датчици за движение при FABIA,че ми е интересно?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Нека позная, когато алармата почне да пищи не започват да ти светят аварийките, нали? :mrgreen:

 

Позна!

Нищо не свети и не мига когато алармата пищи. От растояние освен по звука не мога да позная дали точно моята аларма пищи или съседната, т.к. все още не съм й научил "мелодията" така да се каже. Свикнал съм нещо да мига там. Ще се пита в ЕТ за тая работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. Нека позная, когато алармата почне да пищи не започват да ти светят аварийките, нали? :mrgreen:

 

Позна!

Нищо не свети и не мига когато алармата пищи. От растояние освен по звука не мога да позная дали точно моята аларма пищи или съседната, т.к. все още не съм й научил "мелодията" така да се каже. Свикнал съм нещо да мига там. Ще се пита в ЕТ за тая работа.

 

 

И сега ще позная :mrgreen: - от ЕТ ще ти кажат, че това е направено, за да не ти гръмне блока за управление на електрониката (което може да се избегне, доколкото ми е обяснявал Боби Доктора, като се свържат диоди, но от ЕТ или не са наясно с това или просто не им се занимава).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е от къде мога да регулирам чувствиелността на алармата, че когато съм спрял пред блока има един простак със една 16 годишна барака, но иначе е със спортен ауспух и все се вклчюва алармата когато мине покрай мен.

 

От чисто ПСИХОЛОГИЧЕСКА гледна точка е хубаво алармата да се включва за щяло и нещяло, защото лапетата вече не играят край колата ми, а и гепачите на дребно (имам предвид онези дето щипват антени, огледала, тасове), нямат шансове да си свършат работата без да се разпищи. А на предишната ми кола, сме правили експеримент, с един познат, съвсем бавно без резки движения, успяхме да свалим задна лява гума БЕЗ ДА ПРОПИЩИ. Ето така просто за шоуто, това действие го заснехме на клип и го пратихме на производителя във Франция. А ставаше въпрос за заводска аларма, колата беше Ситроен ХМ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на пежото съм с аларма МАК 10 - регулира се отвътре с 1 потенциометър, но не знам в коя посока е за намаляване чувствителността. На някои други марки (примерно Сикура), врътката на потенциометъра е изнесена на корпуса и е по-лесно, особено ако ти е гаранционна колата и нямаш право да отваряш... самият шоков датчик на МАК-а (а предполагам и на другите) представлява една кръгла метална пластина запоена към платката. При мен беше монтиран и допълнително и някакъв болт към нея, който както ми обясни едно по-запознато приятелче бил за повишаване чувствителността - естествено веднага го махнах ;)

 

И за да не отварям нова тема, ще се оплача тук и от моя проблем - като активирам алармата понякога не мигат аварийките, а веднага се включва сирената, ама на някакъв съвсем тих режим - едва се чува. Нещата се оправят временно, ако изключа отново, а после натисна и понаместя отзад куплунга - явно има някъде лош контакт или студена спойка, но не знам как да открия точно къде е проблема...

 

п.п. 2-рия бутон (по-малкия) на дистанционното МАК-а като го натисна поне видимо не дава никакъв резултат, някой знае ли за какво служи все пак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.