Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с ниските обороти


deni

Recommended Posts

Здравейте,

 

Имам следния проблем с колата: при изключена скорост или на скорост, при ниски обороти (примерно надолнище, на четвърта, без да подавам газ), колата гасне В ДВИЖЕНИЕ. Прави го също и на място, примерно в задръстванията, в един момент стрелката на оборотомера започва да играе, двигателят не може да вдигне оборотите и угасва.

Моите намерения да стартирам с диагностика.

 

Моля, ако имате предложения и предположения, ме насочете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Датчик!?

Или за температурата или за атмосферното налягане(ако има такъв)!

2. Кабели и свещи!?

3. Въздушен филтър....

 

Ако има и други вероятности нека колегите ме допълнят!

Успех.... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 - отпада - сменян е скоро

1 - има за темп., ама ми изглежда наред (в смисъл дава нормална темп.), за атм. налягане - няма.

2 - и те са проверявани преди 6 месеца, ама пак ще ги проверя.

 

В началото забравих да допълня, че ми казаха, че имало някакво моторче за ниските обороти и проблема може и от там да е..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и регулатор за свободният ход, но провери първо въздушният филтър (за да си сигурна).

Съвет:

Подходи така

1. провери въздушният филтър (когато сместа е прекалено наситена двигателя се дави)

2. Виж кабелите за искра(нощно време дали прави Дискотека)

3. Датчика на външен вид нищо му няма, той си отчита просто не на място и понякога се получава така че когато е развален колата все едно е загряла пък не е, а пък има обратна връзка със регулатора за празен ход и когато колата е загряла той се корегира и намаля оборотите, а в същност поради факта че темп. датчика не отчита коректно колата не е загряла достатъчно и гасне.

4. Ако не ти се пестят пари: Отиваш на диагностика и си решаваш проблема?

Може да е натрупала грешки!!!

 

Въпросче:

Сменян ли е горивен филтър? Ако Да преди колко време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До RRR: не съм с газ, бензин MPI 1.4 2000год.

 

Дo Pigoff: мерси за обяснението за датчика, ще го проверя. Единственото, което ми е правило впечатление относно него е, че доста бързо стига оптималната зона, но ми казаха, че щом не я преминава, значи е наред.

Аз май и за проверка на датчик, и за проверка на кабели и свещи - за всичко ще давам пари, а диагностиката е 25 - 30 лева, така че не съм го обмисляла откъм пестене... Обикновено като имам проблем с колата се настойвам за голямо изливане.

 

Още нещо да питам, живея в Хаджи Димитър, работя до Зоопарка на Хладилника, моля колегите от София, ако се сетят, да препоръчат майстор или сервиз наблизо. (Знам за майстор Симо до Зоопарка, ама той не се ли занимава предимно с по-стари Шкоди?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи следния експеримент: палиш и почваш да мърдаш всички кабели в двигателния отсек (без тия за свещите че гадно бие ток :mrgreen: ). Ако усетих прекъсване почваш да мърдаш кабела докато установиш точно кой е и къде прекъсва. Нататък знаеш....

Ако е това де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, ама на четвърта по нанадолнище с колко км/ч караш, че да изгасне мотора? По принцип всички Шкоди имат принудителен празен ход (ППХ - доста писано има по темата във форума) и в момента в който си махнеш крака от газта, на скорост си и оборотите на двигателя са високи се спира подаването на гориво към двигателя.

Имаш ли някакви лампи по таблото?

 

И още нещо, при мен лятото при висока външна температура и климатик настроен на ниска вътрешна температура, докато колата не загрее (температурата да стигне 90 градуса), колата понякога гасне, но вече и свикнах и това взех да го избягвам.

 

@pigoff - всичко се управлява от ECU-то и вече няма отделно подаване на гориво за празния ход. Той сам си определя кога и колко да държи отворени дюзите за гориво. А оборотите ги поддържа по-обратна връзка. Има дебитомер на входящия въздушен поток и понякога този датчик се скапва и двигателя не работи стабилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да напишеш какъв е кода на двигателя( AZE, AME ... ), че ако е AZE имаше тема по въпроса.

не зная

къде мога да проверя този код?

 

Извинявай, ама на четвърта по нанадолнище с колко км/ч караш, че да изгасне мотора

50-60 там някъде, нищо извънредно, нито пък колата да започне да тресе...

 

имам лампи по таблото, нищо не свети като проблем, светва като загасне :)

 

къде да ги търся тия теми, дето споменавате?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да напишеш какъв е кода на двигателя( AZE, AME ... ), че ако е AZE имаше тема по въпроса.

не зная

къде мога да проверя този код?

 

Извинявай, ама на четвърта по нанадолнище с колко км/ч караш, че да изгасне мотора

50-60 там някъде, нищо извънредно, нито пък колата да започне да тресе...

 

имам лампи по таблото, нищо не свети като проблем, светва като загасне :)

 

къде да ги търся тия теми, дето споменавате?

 

Кода са първите три букви от номера на двигателя в големия талон.

 

Не мога да разбера какво означава да ти изгасне двигателя на четвърта? Просто няма шанс, тъй като инерцията го върти принудително. Или имаш предвид като натиснеш съединителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.