Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

  • Отговори 62
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    8

  • oemotorsport

    7

  • Цецо75

    5

  • stenly

    4

Най-много писали в темата

Публикувано

Има смисъл при положение че;

 

Пауър бокса е точно определен за тип двигател-примерно като моя обозначение ASZ.

Също така да е все пак доказана марка на пазара,а не първия набаран от нета.....

 

Колега със Шкода Фабия РС си сложи пауърче и колата му направо лети-ще скъса думите-в буквалния смисул на дуумата-но самия бокс му излезе скъпичко.

 

Казвам го като собствено мнение-има 1,2 колеги със Пауър Боксове на Штайнбауер-те могат да споделят мнение което е компетентно.

 

Аз се изказвам като наблюдател и като шофьор тествал кола с доста читав пауър Бокс!

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

А според мен НЯМА смисъл, чрез бокса се лъже дебитомера, по-добре е грамотно направен ЧИП !

Публикувано
А според мен НЯМА смисъл, чрез бокса се лъже дебитомера, по-добре е грамотно направен ЧИП !

 

...е тук вече си в грешка.......това, което лъже дебитомера се продава на цени между 5 и 300 Евро и е пълна измишльотина и не е никакъв powerbox. Powerbox-а се връзва на шината преди двигателя (ДА онзи кръгъл куплунг от дясната страна на двигателя дебелия кабелен сноп), а не на датчика за температурата на горивото като горните евтини простотии.

 

Цените на истинските POWERBOX-ове почват от около 700 ЕВРО и нагоре. (STEINBAUER)

 

Дали си заслужава? - -ЕСТЕСТВЕНО. И даже си заслужава всяка дадена стотинка. -> Въртящият момент се покачва много осезаемо, автомобилът е много по-пъргав и еластичен...Максималната скорост НЕ се променя, защото powerbox-а НЕ качва оборотите на двигателя и НЕ качва налягането в турбината, а само оптимизира подаването на горивото. Крайният резултат е: много по-пъргав и еластичен автомобил и намален разход на гориво (при мен е около 0.8 - 1.0 л/100 км) Недостатъка е по-скоро екологичен. ЕВРО4 просто отива по дяволите. При всяко включвана на скоростите зад теб (зависимост и от къде си заредил) има черни облаци пушек - но това не е болка зо умиране... smile169

 

Така, че когато "гроздето е високо" да не казваме, че е кисело....естествено с "пръдня боя не става" За това препоръчвам на колегите, които могат да отделят 1500 - 2000 лв. наистина да си сложат POWERBOX.

 

Да не забравяме и предимството на POWERBOX-а, че можеш да го свалиш и монтираш по всяко време само за някакви си 30-40 мин. А и не се губи гаранцията на автомобила. smile159

Публикувано
....

Да не забравяме и предимството на POWERBOX-а, че можеш да го свалиш и монтираш по всяко време само за някакви си 30-40 мин. А и не се губи гаранцията на автомобила. smile159

 

Ти пък! Какви 30-40 мин!??! 3-4 :mrgreen:

 

По въпроса - много смисъл има от от PowerBox-а.

Публикувано

Ако се монтира/демонтира на Бояна, сигурно и под 2 минути ще падне времето smile168

Публикувано

Аз предпочетох ЧИП, който съм сигурен че не отстъпва по показатели на БОКСА, само дето го взех за 200 лева и си го монтирах сам, за 40 минути !! Вярно, че като прочетох темата мислех за боклуците, които се слагат на дебитомера, СОРИ !!!

Е има ли смисъл в БОКСА ?

 

Поздрави ! :smt017

Публикувано

При чип тунингга (мапването) е най-добре колата да се тества на Дино-за донастройки.Тогава става перфектната комбинация! :smt004

Публикувано
При чип тунингга (мапването) е най-добре колата да се тества на Дино-за донастройки.Тогава става перфектната комбинация! :smt004

 

Това за съжаление в БГ го гледаме още само по телевизора... :?

Публикувано

Общо взето Паурбокса лъже горивната система-колко гориво да се пусне и колко време и при какво налягане да е впръскването.Като от там фабричната електроника си следва зададения стандартно АФР и пуска повече въздух(налягане от турбото).А стандартното Еку има възможност да качва налягане заради факта,че Европа е континент изобилстващ от планини и пътища на голяма височина.Та евтините боксове-имат ефект само при строгоспецифични климатични условия-примерно ако температурата е Х,а влажноста У,то мощността ще е Z,а скъпите боксове си имат корекции-тоест дават променливи стойности.

Главното предимство на бокса е в монтажа,който е безумно прост и във факта,че е много просто дистанционното му включване изключване от таблото,а и в това,че хващането му е по-трудно,тъй като фактически екуто не се пипа.Лошото е ,че примерно ако си счупиш турбината и предявиш гаранционни претенции-първото нещо,което ще направят е да ти проверят лога на екуто-където ще си личи голямото налягане(пак има начин да се шикалкави),но по-лошото е,че навсякъде където може да се набучи това си има защити посредством пломбиране или стикери,които може да ги пипа само оторизиран сервиз.

Въпреки това ремапа посредством програматори е доста по-удачен

 

Относно диното в БГ-надявам се варненското дино да е дошло и така,броят има тази година да стане 4,на 3 от които ще се предлага замерване преди след

Публикувано

Трябва да си много вярващ,или по-скоро расъл в саксия-за да вярваш,че подобробряването на вето от пауърбокс ще ти даде същата мощност като повишаването на налягането на турбината.Относно пушека -най-добрите варинти на бокс изобщо не пушат.

А всъщност е хубаво когато говориш с понятия всъщност да разбираш за какво иде реч VE = Densitycylinder/Densitymanifold * 100% ,а и е хубаво да обясниш как бокса играе на Вето,защото аз съм автомобилен ламер smile008

Публикувано

Няма чипната кола която да не пуши. Дали с PB или с мапване си попушва. А колко ще пуши зависи от това колко точно е пренаточен двигателя.

 

А кое е по-добро е супер спорно. PB дава по-малък краен ефект, но не се пипа нищо по двигателя, запазваш гаранцията и монтажа е за 5 мин (буквално). Чип-а е с по-голяма краен ефект, борд компютъра продължава да отчита правилно разхода (за разлика от PB), но пък монтажа е с часове, гаранцията се губи и ако не е читав може да скапе тотално двигателя (не че това не може да се случи с PB де).

 

Поздрави и молба за по-толерантни взаимоотношения!

 

Весели празници smile159

Публикувано
Karaibrahim

 

При чип тунингга (мапването) е най-добре колата да се тества на Дино-за донастройки.Тогава става перфектната комбинация! :smt004

 

Това за съжаление в БГ го гледаме още само по телевизора... :?

В Проспийд не тестват ли автомобила на Дино :?:

Публикувано

В Проспийд не тестват ли автомобила на Дино :?:

 

Тестват го. Пък и не само там. :smt032 Ама все още няма достатъчно читави специалисти, които да предложат къстъм настройка на автомобила ти на диното и оптимизиране на работата на мапа специално за твоя автомобил и твоите изисквания.

Публикувано
Така ,че не изпадайте в манящина и педантичност

 

smile197

 

Относно манящината в БГ-еми цените на качествено качване на мощността посредством електронна намеса са вече над 1000кинта и то няма тунер дето да ти каже -аз мога всичко и съм правил всичко-общо взето в БГ е развит тунинга на 10на мотора,които по-принцип са най-податливи и най-здрави.Еми според мен няма смисъл да се доверяваш на хора,които са доста назад,вместо да си доплатиш малко повече и да разчиташ на премиум софт.

Софта на новите коли не е като на старите-разликата е огромна и в електроника и в компоненти-има 1001 променливи-примерно с подхода дето върши работа при 1,8т/1,9тди,не се достига до никъде при ТФСИ/ТДИ DPF-първо електрониката е различна като тип и възможности,2ро има подводни камъни в горивната система имножеството еко шитни и трето хората знаят,че една карта рядко е достатъчна

 

PRR: Лични нападки не се толерират!

Публикувано

Добре де аз разбрах че вие доста сте в час с горивни системи и турбо и различните видове вдигане на мощности.Аз лично да ви питам все пак има ли читави тунери в БГ и ако има да ги знаят всички и да не се подлъгваме от други.Защото на мен лично и 2000 лева да ми кажат аз няма да знам дали това не се предлага от друг за 200 лева и така вие като по вещи в тази тема да изразите по ясно от кои гаранцията се запазва и от кои не.Аз лично много ще съм ви благодарен и ще се възползвам.Благодаря предварително.

Публикувано

Абе диното си е доказано отвсякъде.Винаги можеш да свалиш колата,да я тестваш и пак да я качиш на дино!

Публикувано

Така е технологията се развива.

Нека обаче не се отклоняваме за Пауър Бокса!

Мисля,че колегата ако си вземе БОКС няма да съжалява!

По добре отколкото да се занимава с родните тунери!

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Качи снимките в http://picvalley.net/ копирай тук линка, който ще се появи след ъплоуда. Там лимита е 3мб.

Публикувано

аз послушах съветите на колегите и от вчера съм с пауър бох на steinbauer ,за сега съм супер доволен

иначе намерих това интересно обяснение в картинки на евтините фалшиви алтернативи

http://cement1000.hit.bg/

Публикувано

010252356-big.jpg

 

010252362-big.jpg

 

010252361-big.jpg

 

010252360-big.jpg

 

010252359-big.jpg

 

010252358-big.jpg

 

010252357-big.jpg

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Диното си е Дино, но и Динето си е Дине, така че вие си правете каквото искате по двигателите, после ми ги дайте за малко и аз ще ви кажа има ли резултат или сте си загубили времето :)

хихихи

 

Поздрави

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

Не можах да видя къде се монтира steinbauer. Може ли някой да ме светне? И дали ще се усети разлика при моя двигател - малкия дизел 1.9 TDI-PD 105bhp.

 

 

Поздрави

Публикувано

На цифри е

Серийно: 77 kW 105 PS 250 NM

Увеличена мощност: 95 kW 129 PS 290 NM

 

Може би ще се усети,но не мисля, че разликата ще е голяма.

 

 

Поздрави

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.