Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

  • Отговори 62
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    23

  • anastas

    4

  • kadett d

    4

  • votolom

    3

Най-много писали в темата

Публикувано

направо ми спира дъха като чета колко нещо сте исписали за "Гюнтер" евала на бат Сами =D>

Публикувано

Его няколко снимки

009488249.jpg

009488251.jpg

009488250.jpg

009488255.jpg

009488252.jpg

009488257.jpg

009488259.jpg

009488256.jpg

009488258.jpg

Не мога да сложа по големи снимки,дава ми това съобщение:Изображението не може да надхвърля 730 пиксела широчина.А СНИМКИ 800Х600 НЕ СТАВАТ :?: :?: :?: :?:

ГОЛЯМ НЕДОСТАТЪК ВЪВ ФОРУМА

аз няма да сложа огромни снимки но 640на480 са малки :(

kadett d-радвам се че е много писано в Опел форума за моя Кадет,но аз там отдавна не пиша,защото за разлика от този форум ,в Опелския пишат ГОЛЕЕЕМИ ГЛУПАЦИ.Не казвам че всички са такива има много готини момчета,но го няма и добрият тон

поздрави

Публикувано

броят се на пръсти свесните там тва си е факт.... :smt018 поздрави

Публикувано

:mrgreen:

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

http://www.gteschmiede.de/ -после в ляво от менюто- Showroom

и маалко надолу със скрола

достоен за хубос smile169

само сега да не ме нахокате сега като VооDоо,че ви занимавам с Опели

просто така за разнообразие да прегледате реставрирани хлопели,че заспахте нещо не пишете :oops:

Публикувано

Майсторе, евала ти за труда и усилията, Гюнтер от завода не е излезнал тъй лъснат и барнат, като ти си го направил. Имаш и международно признание, бравос, машаллла. :smt017 smile159

 

само сега да не ме нахокате като VооDоо,че ви занимавам с Опели. просто така за разнообразие да прегледате реставрирани хлопели,че заспахте нещо не пишете :oops:

 

Ний по default никого не хокаме, просто Ванката си е особен случай. Иначе тук никой не спи, зорко следим Опелите :P и всичко друго. :mrgreen:

 

Поздрави.

  • 7 месеци по-късно...
Публикувано

малко поспортувах,след едногодишен сън

post-2454-138453110251_thumb.jpg

Публикувано

И как е ? :) даи некое клипче де Бат Сами .... искам да я чуя бегачката !!! smile048

Публикувано

само искам да кажа,че на живо опела е страшен,много труд и пот са хвърлени по него. =D> =D> =D>

Публикувано

smile126 smile126 smile126 smile126 аааа искам да ме повозиш догодина като доида на морето smile126 smile126 smile126 супер куул ! smile152

Публикувано

Не знам как ти дава сърце една година да не я караш. Предполагам тръпката е по голяма от това да караш октавията. И двете вървят, но това си е класика.

П.П. Пробвал ли си ги една срещу друга Кадет / Октавия ???

Публикувано
Не знам как ти дава сърце една година да не я караш.
Ха,ха...ами има много причини:Ако някой,не дай си боже ме удари...както се случи преди време,много трудно му намирам части,а и е оценен на около 300 лв.целия и ми изплащат 30лв за щета.Но да гажем че това е малко вероятно,но не го изключвам.Не става за ежедневка.Освен това,в сравнение с Октавиата ;) :много друса,бръмчи,трудно се върти волана,топло е вътре,седалките не са така удобни/поне на мене вече :oops: ,/че май,май съм понапълнял smile091 /,и не гори 6 нафта по 1.20,а 12 на сто -100 октана.

Сега вече разбираш ли ме що не го карам.Вадя го само като ми се прииска да изрежа молко яко обороти и да се покефя максимално,да си покарам за кеф яко.

За това кое върви повече Гюнтер или Октавиана,не мога да гажа ,защото усещанията с двете коли са КОРЕННО РАЗЛИЧНИ,и погледнати от различна гледна точка едната кола е много по яка от другата и обратно.Не ги давам на никой да се състезава с тях и не съм се занимавал да ги мерим коя ще бие ако аз съм с едната и някой друг с другата.Няма значение,но мога да кажа,че след 200 Октавията вече върви повече :!:

Публикувано

Кадета е много добра машина, отлична резачка, евала! smile159 С него да ходиш по събори и разни тунинг мероприятия.А пускал ли си се по някоя писта с него :?: Примерно Дракон :roll: :smt030

  • 3 месеци по-късно...
Публикувано

Браво за колата колега. Прекрасен автомобил. А относно двигателя няма какво повече да се каже освен C20XE, проект на LOTUS и COSWORTH. Би ли споделил с каква глава е мотора, costcast или kobelschmith защото виждам че има подобрения (180кс) ,а има противоречиви мнения относно издражливостта на главите. При моя кадет работите отиват към чип и затова събирам информация.

Съжалявам ако сам се отклонил от темите касаещи шкода но просто видях темата и не можах да се сдържа.

Публикувано

И двата вида глави са си без никакви проблеми,аз съм с уж по-хубавата,но просто такъв беше мотора.

Имам свободен чип,купуван от германия,доста агресивен и до 8300

ако искаш за стотина лв мога да ти го пратя да га пробваш

но не го давай да го четат все пак ;)

 

Аз сега съм с валове на Каткамс 268 с 10,9 отваряне,портната ми е главата,и с дюзи от wag 196,4мл.,корава бензинова помпа и вебер клапан за налягането на горивото,малка ламбда-и съответно чип за този перформанс кит.

Публикувано
И двата вида глави са си без никакви проблеми,аз съм с уж по-хубавата,но просто такъв беше мотора.........

на кобела се пъха трабичка със лепило в маслената магистрала че инак меши ли миши .....еи ко ли разбирате ви от опели та ве святкам

Бегачка ми много малки валчета си сложил тва заради мега хипер технологичните повдигачи ли е ?

Публикувано

Сега и да го взема просто нямам време да се занимавам с опела. На пролет евентуално може ако още не си го продал да се възползвам от офертата. До тогава ще помисля и за още неща като други валове и инжектори както си направил ти. Ще изчакам от Проспиид да ми обявят цена за чипосване и каквото предлагат за този мотор. Спрял съм се на тях защото съм виждал тяхната астра с която се състезаваха доскоро на какво е способна и имат много опит с С20ХЕ.

Публикувано
Бегачка ми много малки валчета си сложил
Ами преценил съм ,че по-големи не са ми нужни.С по-големи е кошмарно да караш бавно в задръстванията.Цалата кола се тресе с малко газ,както и на празен ход.Но моля те,я погледни отварянето им \:D/

Направи справка и намери с по-голямо.Освен това,не мисля да я карам с 9 000 об.Аз съм известен с умерения и на първо място издържлив тунинг.И Шкодата можех да си я надуя на 1.8-1.9,че и 2 бара и щеше да стане 260 коня,но не го правя.Сега Шкодата е на само 1,6 бара и дава малко над 200коня.За мен приоритет е надежноста,пред мощноста.При тунинга за мен ,колата трябва да е повече здрава,отколкото бърза.

Разбра ли ме защо.

  • 5 месеци по-късно...
Публикувано

Преди доста време продадох красивите червени Спарко седалки/защото ми бяха неудобни вече :oops: /,и до сега търсих някакви:

-хем да са леко ретро

-хем да са удобни

-хем да са черни или сиви като мокета

-хем да са поне леко спортни

-хем да не са много скъпи

-хем да са в перфектно състояние.....мнохо "хем" станаха smile091 .....е намерих нещо подобно.

Не са толкова красиви като старите,но най важното са супер удобни.

Много,много,много,много се измъчих докато ги позиционирам здраво на оригиналните Опелови шейни.

Ще се возя това лято в ретро бегачка :smt004

п.п.Махнах валовете и чипа ,че да не ми се стори след Шкодата,че много гори и да го прибера набързо в гаража пак.

post-2454-138453226704_thumb.jpg

post-2454-138453226715_thumb.jpg

post-2454-138453226719_thumb.jpg

post-2454-138453226722_thumb.jpg

post-2454-138453226729_thumb.jpg

Публикувано

Трябваше да сложиш предпазна клетка вътре още в началото на проекта, че с тия кърпени ламарини е доста опасна бегачка :?

Публикувано

Красота =D> , че и червен, да и седалките много и отиват. Да си го караш по-честичко ти пожелавам :) Стага само с тези нови коли ;)

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.