Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
...

 

Еми защо да не направя SDI-то TDI, ти все пак трябва да знаеш тва SDI, какъв мъртвец е! :!: Един обикновен TIR 14м. ми се струва 500м. като тръгна да изпреварвам! Ще се претрпя някъде!Разхода нисък нисък, ама живота и нервите скъпи! А пък фабията е лека и върви повече от октавия с чип ( спор няма )!

Публикувано
...

 

Еми защо да не направя SDI-то TDI, ти все пак трябва да знаеш тва SDI, какъв мъртвец е! :!: Един обикновен TIR 14м. ми се струва 500м. като тръгна да изпреварвам! Ще се претрпя някъде!Разхода нисък нисък, ама живота и нервите скъпи! А пък фабията е лека и върви повече от октавия с чип ( спор няма )!

SDI e перфектния градски автомобил.Като гледам имаш кола за извънградско,та за това се чудя за какво се мъчиш!

П>С>Пък и над 120km/h не е толкова заспала!

Публикувано

Преди малко бях в дизел център при Узунтонев и той рече и отсече, че това прекъсване не може да се оправи и заради това ми остава още може би 1 седмица да си карам TDI-то и после пак ще е стария приятел на човека ( тромавата лейди ), ма пък ко от туй, нали мога да са бия с ръце, тъй чи работата е тип топ!

 

P.S. Еий VALDO какво е това фолио дето си го сложил, от най тъмните ли е или от най светлите, че и аз искам мрак в колата, пък ми харесва как седи при теб!

Публикувано

Няма ли въобще решение на тоз проблем ... ECU или някоя друга джунджурия от TDI , та да не режеш крилата на самолета ? :-k

Публикувано

Иво, нали по едно време щеше да пускаш направо цял мотор PD? Изрови го от гаража и го пускай, пък чукача нека си гние в мазето...

Публикувано
Няма ли въобще решение на тоз проблем ... ECU или някоя друга джунджурия от TDI , та да не режеш крилата на самолета ? :-k

 

Еми какво да ти кажа, ... какво ли не пробвах, е не ще и не ще! То най-гадното е, че не знам от какво е! smile181 Прави колата толкова отвратителна за каране, че да ти се прииска, да вземеш брадва и да я изпраскаш в предния капак! След 1500rpm е като ракета, ама преди това е бетер и от 1.2 HTP!

 

A пък относно PD-то, няма да сложа нещо такова, защото нехаресвам PD, мноу трака,пууууу, пък и не ме кефи нещо.Аурата на този мотор ми бърка в мозъка нещо, нервен ставам като има около мен такава кола и налитам на калници! smile029

Публикувано

Добре де, като я закачиш на VAG-COM и свалиш графиките не се вижда от къде идва проблема? Малко гориво, налягане на турбото и т.н. То доста параметри се следят и би трябвало да се види... Или поне така си мисля.

Публикувано

колко Nm е въртящия момент дали не му идва много на съединителя той обикновен ли е

Публикувано
колко Nm е въртящия момент дали не му идва много на съединителя той обикновен ли е

 

Съединителя няма значение ама изобщо, пък така или иначе е керамичен, в интерес на истина малко тресе и при ниските обороти, колата се мъчи малко,ама това е друго.Относно VAG-COM наистина прекарах го през програмата, но нищо не показа!Всичко си е ток, той Kelesha се занимава с настройката на мотора.Никой не може да си обясни от къде идва това нещо!Като детонация ми изглежда, все едно колата няма гориво на ниските обороти. Помислих в началото да не е дебитомер, ама не е той .... :-k

Публикувано

Да не би на ниски обороти да впръсква по-рано?

Публикувано
Да не би на ниски обороти да впръсква по-рано?

 

Нямам представа, може и това да е!Ще отида утре на компютър да видим какво ще стане, все копнея за някаква мини надеждичка!

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

За по добро изгаряне на горивото и за по високо КПД както и икономия на гориво е нужно да се промени предвернието. Картата е от ТДИ 110 коня и покзва какво е предверението в съответсвие на обороти (вертикала) и голичество гориво (хоризонтала)

Мерната единица е в Градуси на коляновия вал преди горна мъртва точка. Тоест на картата се вижда че ако сме с 3990 оборота и сме дали максимална газ (40 mg/Hub) то горивото ще бъде впръскано 15.1 градуса преди горна мъртва точка. С добро познаване и боравене на тази карта може да се постигне много добър разход и да се елиминират вибрации породени от много гориво и неправилно изгаряне.

ко стана

продава се

  • 1 година по-късно...
Публикувано

Колеги, малко съм позакъснял с отговора, но по-добре късно отколкото никога. Проблема с тресенето на двигателя идва от ниското налягане в дюзите. Може би колегата използва същата помпа от SDI на TDI. За да спре тресенето трябват майстор на дизелови помпи и компютър, но със съответната програма, която отчита и налягането в дюзите. Стойността на налягането трябва да е 3,4-3,6. Мога да препоръчам с двете си ръце сервиза на Цанко Лазаров в Русе. Координатите му ги има и в нета. Със сигурност ще премахне тресенето за около 30 минути. Това е. Надявам се да съм бил полезен на някого.

  • 14 години по-късно...
Публикувано

Здравейте, 2024 някой да е правил нещо подобно. Все пак от 2008, когато е бил първият пост до сега са минали 16 години. Все ще се 3 намерил някой, който ще я е направил да лети. Честно казано аз бях на път да правя моята ама се отказах понеже щях да остана без кола а ми трябва. Турбо, кутия полуоски кулер, всмукател, изпускател, турбо пътища и компютър като всичко беше от 110. Всичко ми беше под ръка дет се вика но просто нямах времето да се занимавам да я правя TDI и я оставих за някой друг ден в бъдещето. Та някой колАнга за тия пусти 16 години няма ли да сподели какво е правил как го е правил през какви перипети е преминал и малко снимки ако има. 😁

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.